joko nyt onnistaisi

Kuulostaa niin siltä, että lyödään lyötyä.

Tuo ruskea vuoto on yleensä merkki kohdunulkoisesta raskaudesta, mutta valitettavasti voi olla oireena muustakin. Muita sen ulkoisen merkkejä on tietty yhdyntäkipu ja ohimenevät alavatsakivut [&o] Sulla on ihan liikaa kokemusta kyllä näistä asioista.

Toivottavasti sulla on huomenna sellainen lääkäri, joka ymmärtää minkälaisten asioiden kanssa joudut painimaan.

wastis, Olen todella pahoillani :( Sinä jos kuka olis ansainnut OIKEAN plussan. Sua on kyllä koeteltu ihan liikaa. Tuntuu kuin kaikki paska tulis just sulle :( ISO HALI. Voimia sinne. Ei pysty sanoin kuvaamaan edes kuinka pahoillani olen sun puolesta. Meinas itellä tulla tippa linssii [:(]

Voi ei WASTIS[:(]
Miten voikaan olla,että ihan perättäin raskautuu ja menettää [:(]
Nyt on kyllä sellaisten tutkimusten vuoro,että selvii mitä sulla sielä on vikana ja
entiset pois putkista vuotamasta ja haittaamasta tervettä raskautta.
Jotta se siis olisi mahdollista.[&o]

Mä toivotan sulle hurjasti woimia jaksamaan tän rumban.!!!
Virtuaalihalit täältä ja kun jaksat tule kertomaan onko mitään selvinnyt.

Ite en nyt oo jaksanut muuta kun suhailla lukemassa juttuja..ottaa pikkasen koville odottaa
Lapsivesipunktion tuloksia...koko ajan peläten että puhelin soi.[&o]

Aamua,

WASTIS: *halaa* Sanat eivät riitä kertomaan kuinka pahoillani olen tilanteestasi [:(]
Voimia voimia!!!
Ja ehdottomasti kannattaa mennä nyt tutkimuksiin.Kumminkin noin hyvin raskaudut.
Olisiko sinulla vikana se,ettei alkio kiinnity kohdunlimakalvoon [8|]??
Paljona jaksamisia!!!!

GINESSA: Sinullekin hirveesti jaksamisia tulosten odotteluun [:)][:)]!!
Mutta edelleenkin olen sitä mieltä,että pikkuisella on kaikki hyvin [:)][:)]!!

MIPLIS: Jee..onnittelut lopputyön saamisesta valmiiksi [:)][:)]
Huh..muistelen kauhulla omaa gradun tekemistäni [&:]
Wau..te saatte viettää miehen kanssa ihanaa Ystävänpäivää [&o][;)][8D][8D]..tikuttelette ja pane**kelette yhdessä [;)][:D][:D]

OMAA: Ei mitään uutta tänne [;)]
Täti on jo aika loppusuoralla..jee!!

PLUSSATUULIA KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 4/28-30/4

Voih kiitos Yönsäde!!!

Hyvä kun täti on loppumassa, yhden hetken oot taas lähempänä ovista[:D][:D][:D]

+++++++++++++ tänne kaikille!!![;)]

nonni, nyt oli testi nega kun tein toisen.
tietäis nyt ees ton verran perkele.
digitaalisia molemmat.
toinen viikkonäytöllä toinen pelkällä tekstillä.
noh,lekuriaikaa soittamaan niin josko selviäis mikä mua vaivaa...

lekuriaika soitettu,tänään 11.40 pääsin jo.
sitte tutkimaan mikä mua vaivaa...

wastis: Mä en löydä sanoja kertomaan, kuinka pahoillani olen sun ja miehesi puolesta.[:(][:(]
Eihän noin sais tapahtua kenellekkään. Jaksamista!!!

Wastis: voi ei!!! tää on kyl niin väärin, et yhdelle ihmiselle noin paljon kestämistä! suuret pahoitteluni![:(][:(][:(] voimia paljon!! toivon pikaisia hyviä uutisia sinulle!!!

Mä en kans nyt pysty sanoon muuta kun että iso voimahalaus Wastis... toivottavasti aletaan tutkia nyt ihan samantien mikä mättää... Jaksamisia ja parempaa onnea jatkossa!

WASTIS: Olen niin pahoillani [:(][:(] Voimia ja toivottavasti läärissä selviää mikä on vikana! Voimahaleja sata!!!!

MIPLIS: Kiitos [:)] Kyllä on niiin ihana päästä pois vanhasta duunista ja sen hirveestä ilmapiiristä [>:]
Onnea sulle valmiista lopputyöstä [:)]

GINESSA: Voimahalauksia [:)]

Omaa: Jäin tänään kotiin ala-vatsa kipujen takia...varsinkin oikealle puolelle "jomottelee" ihan kunnolla. Yöllä en saanut unta,pyörin ja pyörin.Suu kuiva,koko ajan saa juoda,sit taas vessaan.. Joskun 03 jälkeen olin nukahtanut [&o]
Nukuin sitten 12 asti,ja en varmaan olis sillonkaan heränny jollei mies olis tullu kyselee onko kaikki ok. Pitäis varmaan lähtee tonne ihanaan säähän ulkoilemaan [:)][:)]

Aurinkoista keskiviikkoa kaikille!!

Wastis, voimia ja halauksia täältäkin, en osaa sanoa miten pahoillaan olen et noin teitä koetellaan [:(] Ihan kylmäsi kun luki näitä sun viime päivien kirjoituksia... Ei sais yhdelle (tai kahdelle) kasata noin paljon kannettavaksi.

Mymmeli84:lle myös voimia ja tsemppiä tutkimuksiin & hoitoihin... Suurin osa pareista saa kuitenkin autettuna oman lapsen vaikkei luomuna onnistuisikaan, joten pidetään teille peukkuja että onnistuisitte tavalla tai toisella!

Onneksi jollain on mennyt hyvinkin, onnea Artemis työpaikasta! Ja tulitikulle hauskaa reissua, toivottavasti tuut takaisin sormus sormessa [;)]

Mä en jostain syystä pariin päivään päässyt koko palstalle sisään - ehkä ihan hyväkin pitää joskus taukoa, heh. Eilen luulin et nyt se täti tänne löysi kun tuli hiukan kirkasta verta mut se loppui sit siihen, ei enää tippaakaan sen jälkeen. Että kp 40 menossa. Vähän mietin et olisko liian toiveikasta ajatella et tuo olis voinut olla kiinnittymisvuotoakin: Mullahan oli 8 päivää sitten 'menkkakivut' munasarjojen kohdalla, lämmöt alkoi nousta samoihin aikoihin ja luullun oviksen (kp 19-20) jälkeen alkoi uudestaan vuotamaan "limaista" valkovuotoa joka loppui noihin aikoihin kun lämmöt alkoi nousta - eli jos mun ovis oikeesti olikin vasta reilu viikko sitten?? Hitto kun ei oo tullut tikuteltua sitä ovista viime aikoina... No joo, turha toivohan tuo on, vois vaan rauhassa ootella sitä tätiä tänne, mut minkäs sitä itelleen mahtaa [8D]

TANJUSKA: Kovasti näin toivon [:)] Tää ala-vatsa vihlominen ja nipistely on nyt kestäny kohta viikon ja nyt tänään hieman kovempi "kipu".

TATJUSKA: Mulla oli sunnuntaina ovu. en tehnyt testejä vaan seurailin tuntemuksia ym.
Peittoja heiluteltu ennen ja jälkeen joten päivän kanssa ei niin tarkkaa ole.

Niin ja sori toi nimi juttu [:D]

hyviä uutisia lekurilta [:)]
ei oo kyseessä uus KM,vaan vanha vihoittelee vielä.
mulle nää on ilouutisia,ei tartte uusiks kestää.
kohtu ultrattu ja kystakin kadonnut[:)]
siellä ei siis mitään mikä vuotais.
meen vielä kerran huomenna verikokeisiin kattoo hormoniarvot,
tosin jos ne onkin kasvaneet, (oli 2vk sitten 13 enää).niin sitten
äkkiä lekurille koska sitten on kyse kohdun ulkosesta raskaudesta.
Muussa tapauksessa annetaan olla.
Sitten... kysyin että näkeekö oonko ovuloinu,totes että 3pvä niin irtoo muna[:D]
iloinen asia tietää,ainoastaan että... se on sitten kp.20 vai 21...
ja jos mun kierrot on ollu 27-29 nyt... niin se on sitten syynä miksen raskaudu,
liian lyhyt aika tossa välissä tuo viikko.
Pitää siis kattoa jos tääkin kierto on sen pitunen niin mennä pyytämään jotain siihen,
eikö siihen oo olemassa joku lääkekuuri miten ovista saa aikaistettua tms?
Mutta tosiaan kohtu tyhjä ja ei kystia.
Että kaikki hyvin täällä ja hyvillä mielin olen[:)]
Vaikka tuo joulukuun km aiheuttaakin vielä päänvaivaa.
mutta ennemmin se kuin uusi.

Loistouutisia Wastis :)

Jostain kumman syystä mulla on nyt tänään tullu kauhee nännikipu. Ei hajuakaan mitä se vois olla. Eikä aavistustakaan milloin on ollu tai milloin on ovis kun en oo selkeitä nippailuja tuntenu. Limotellu on nyt jo viikon aika solkenaan....

wastis, Aivan mahtavaa! [:)] hyvät uutiset on aina kivoja [:)] Nyt vain toivotaan että koettelemus loppuis todella nopeasti!

OMAA: Ei mitään uutta. pupuiltu on! [:D] viel ku jaksais huomisen ja ylihuomisen ni olis viikonloppu xP HUOH. väsyttääääää..

Plussapuhurit täältä! *puuuuhhhh*

Yk 12, Kp 16/35-39

Wastis: Hieno juttu![:)] Nyt peitto heilumaan!!!

Mä huomasin kun menin solkkuun tänään makoilemaan mahalteen niin rinnat tuntuu kipeiltä. Oikeestaan nännit [:-]
Salilla ei jaksanu tehdä mitään.
Ala-vatsa kipuilu jatkunu kovempana. Ja "särky" vihlasuja myös alempana..
Lepo-asentoon siis..

Takaisin