Yönsäde
Piirimestaruustason postaaja
Ja taas täällä,
...Minun äitini on vielä täällä..jee!!Huomenna vasta lähtee kotiin.Hän lähti isompien lasten kanssa ulos ja minä jäin tänne tuon meidän Kuopuksen kanssa.Siis mieletön rauha täällä on nyt [;)]..äsken oli vielä kova meteli päällä [:D][:D]
PIXIE: Pahoittelut negasta [:(][:(]
Mutta sullahan voi olla nyt sama tilanne kuin Catjalla oli [:)][:)].Eli tosiaan sulla on nyt ollut ovis myöhään ja plussa tuleekin vasta parin päivän päästä??
Hirveesti peukkuja,että asia on näin [:)][:)][:)]!!!!
Mikäs sulla on nyt kiertopäivä?
Paranemisia flunssaan!!!!!!
Ja peukkuja hirveesti!!!!!Kyllä se plussa vielä tulee!!!!
MAGENTA: Suuremmoiset onnittelut tupakoinnin lopettamisesta [:)][:)]*nostaa hattua*
Ja vielä kerran ISO RUTISTUS plussasta [:)][:)][:)]!!!!
MIMMI83: KIITOS SUURI [:)]
Ihanaa..koska sun miehesi kotiutuu??Mää niin jo haluaisin kuulla teidän iloiset uutiset [:)][:)]!!!
Peukkuja peukkuja ihan hirveesti!!!!!!
TULITIKKU: Kiitos kannustavista sanoistasi [:)][:)]
Just,kun täällä puhuin tuosta kuivasta kaudesta,niin nyt alkoi jälleen tota valkkaria tulemaan ja kunnolla [:'(].Muuten ei ole mitään oireita ja toikin valkkarin tulo on juuri oire tädin tulosta [:'(]
Ja heh..JOS minä vielä joskus tulisin raskaaksi,niin satavarmana tietäisin,että tässäkin raskaudessa kärsisin kovaa pahoinvointia ja oksentelua ainakin siihen rv15 asti tai ihan loppuun asti.Joka raskaudessa on näin ollut [;)]
Mutta mielelläni ottaisin pahoinvoinnin,jos vaan saisin sen plussan joskus [:)]
Testaatko jo huomenna ensimmäisen kerran?
Peukkuja peukkuja!!!!!
OMAA: Mitäs tänne nyt uutta [;)]..no,toi kuivakausi on päättynyt.Eli nyt alkoi sitten valkkaria jälleen tulemaan.No,se tosiaan on merkki tädistä [:'(].
Joo joo,yritän vaikuttaa nyt tosi positiiviselta [;)][:D][:D][:D]
Mutta oikeesti en luovu toivosta,ennenkuin/jos täti tulee [:)][:)]
Mua niin jännittää tuo MIMMIn tilanne,että joudun täällä vielä käydä kurkkimassa hänen kuulumisiaan [:)][:)][:)]
PLUSSATUULIA MEILLE MUILLEKIN
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yönsäde kp 24/28-33/3
...Minun äitini on vielä täällä..jee!!Huomenna vasta lähtee kotiin.Hän lähti isompien lasten kanssa ulos ja minä jäin tänne tuon meidän Kuopuksen kanssa.Siis mieletön rauha täällä on nyt [;)]..äsken oli vielä kova meteli päällä [:D][:D]
PIXIE: Pahoittelut negasta [:(][:(]
Mutta sullahan voi olla nyt sama tilanne kuin Catjalla oli [:)][:)].Eli tosiaan sulla on nyt ollut ovis myöhään ja plussa tuleekin vasta parin päivän päästä??
Hirveesti peukkuja,että asia on näin [:)][:)][:)]!!!!
Mikäs sulla on nyt kiertopäivä?
Paranemisia flunssaan!!!!!!
Ja peukkuja hirveesti!!!!!Kyllä se plussa vielä tulee!!!!
MAGENTA: Suuremmoiset onnittelut tupakoinnin lopettamisesta [:)][:)]*nostaa hattua*
Ja vielä kerran ISO RUTISTUS plussasta [:)][:)][:)]!!!!
MIMMI83: KIITOS SUURI [:)]
Ihanaa..koska sun miehesi kotiutuu??Mää niin jo haluaisin kuulla teidän iloiset uutiset [:)][:)]!!!
Peukkuja peukkuja ihan hirveesti!!!!!!
TULITIKKU: Kiitos kannustavista sanoistasi [:)][:)]
Just,kun täällä puhuin tuosta kuivasta kaudesta,niin nyt alkoi jälleen tota valkkaria tulemaan ja kunnolla [:'(].Muuten ei ole mitään oireita ja toikin valkkarin tulo on juuri oire tädin tulosta [:'(]
Ja heh..JOS minä vielä joskus tulisin raskaaksi,niin satavarmana tietäisin,että tässäkin raskaudessa kärsisin kovaa pahoinvointia ja oksentelua ainakin siihen rv15 asti tai ihan loppuun asti.Joka raskaudessa on näin ollut [;)]
Mutta mielelläni ottaisin pahoinvoinnin,jos vaan saisin sen plussan joskus [:)]
Testaatko jo huomenna ensimmäisen kerran?
Peukkuja peukkuja!!!!!
OMAA: Mitäs tänne nyt uutta [;)]..no,toi kuivakausi on päättynyt.Eli nyt alkoi sitten valkkaria jälleen tulemaan.No,se tosiaan on merkki tädistä [:'(].
Joo joo,yritän vaikuttaa nyt tosi positiiviselta [;)][:D][:D][:D]
Mutta oikeesti en luovu toivosta,ennenkuin/jos täti tulee [:)][:)]
Mua niin jännittää tuo MIMMIn tilanne,että joudun täällä vielä käydä kurkkimassa hänen kuulumisiaan [:)][:)][:)]
PLUSSATUULIA MEILLE MUILLEKIN
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yönsäde kp 24/28-33/3