Yönsäde
Piirimestaruustason postaaja
Pyrykästä pyrypäivää,
MK81: Pahoittelut negasta [:(]
Peukkuja hirveesti ensi kiertoon [:)]!!
WASTIS: No en yhtään ihmettele,jos rupee sinulla pikku hiljaa herne menemään tuohon tiputteluun [&:].
Mää olisin jo aikoja sitten varmaan revennyt [;)]..ja mies olisi saanut siitä kärsiä [:D]
Toivottavasti tiputteluvuoto pian lakkaa!!!!
MIMMI83: KIITOS paljon peukutuksista [:)][:)]
Hirveesti peukkuja,että sulla on tosiaankin ollut ovis paljon myöhempään kuin oletit!!!!
Toivottavasti se plussa tulee vähän myöhemmin [:)][:)]!!!
TATJUSKA: Hyvä juttu,että sait tilattua ajan jälkitarkastukseen!!!!
Toivottavasti ultrassa on sitten kaikki hyvin [:)][:)]
PAIPAPU: KIITOS SUURI kannustuksesta ja peukuista [:)][:)]*halaa*
Kiva,että tulit tänne sekoilemaan ja moikkaamaan [;)][:D][:D][:D]
Edelleen teille peukkuja ja niitä iloisia uutisia toivon [:)][:)][:)]
MIPLIS: Ehkä voi olla hyvä,että tikuttelet tässä kierrossa,niin näet tarkas ovulaatiopäivän?Mutta pieneksi vihjeeksi: Älä kerro miehellesi tikutteluista tai ainakaan siitä tärppipäivästä [;)][:D][:D]
Mää tein niin silloin kun tikuttelin,niin miehelle tuli hirveet paineet [:D][:D][:D]..siis yläpäähän ei alapäähän [;)].No,loppujen lopuksi tuli kyllä alapäähänkin [&o][:D][:D]
Sorry,tyhmää juttua taas...
Peukkuja hirveesti tähän kirtoon ja toivon sydämestäni,että teillä nyt tärppää!!!!!
JOOSU: Suuren suuret pahoittelut [:(][:(]*halaa ja rutistaa*
Toivottavasti teillä ensi kierrolla onnistuu!!!Todella ikävää!!
TULITIKKU: JEE JEE..Peukkuja peukkuja [:)][:)]!!!
Mulle on toi Predictor testi ihan outo [8|]..siis mitä se tarkoittaa,että tulee viivanpaikka??
Eikö siinä ole viivanpaikkaa niinkuin valmiina??Heh..mää olen ihan pihalla noista testeistä.Olen aina käyttänyt Apteekin omaa raskaustestiä,johon tulee joko viiva tai ei viivaa [:D].Tai sitten olen käyttänyt digitaalista,johon tulee ei raskaana tai raskaana.
Mutta plussaa sinä nyt ekana ja ota minut sitten mukaan [;)]..ja sitten tietysti napataan kaikki muutkin mukaan [:)]
Toivottavasti sinulle käy nytkin niin,että viivanpaikka osottautuu plussaksi [:)][:)]
Mää niin jännään täällä sun puolestasi!!!
NOPPA: Ihan hirveesti sinulle peukkuja,että ovis sinne tulee nyt ja saatte sen plussankin [:)][:)]!!!
Peukkuja ihan hirveesti!!!!!!!
Ovislima on todella venyvää ja kirkasta.Sitä voisi verrata ihan kananmunan valkuaiseen.
OMAA: Täällä on aivan järkyttävät ajokelit ..lunta tulee lisää ja lisää.
Mies kävi tänään traktorilla jo vetämässä pari autoa penkasta.Täällä maalla kun ei heti pystytä aurata edes noita yleisiä teitä kaikkia yhtäaikaa.Niin sitten noita ojaan ajoja sattuu tällaisilla keleillä enemmänkin.
Kävin koirien kanssa heittämässä lenkkiä pellolla ja kyllä otti kunnon päälle,kun sai tarpoa tuolla hangessa,kun lunta oli polveen asti.
Mää haluan,että tulis jo kesä [:)]
Olotilassa ei mitään uutta [;)]
Perjantaina ehkä teen ekan testin,ellei se perkele tule kylään sitä ennen..
PLUSSATUULIA MEILLE KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yönsäde kp 26/28-33/3
MK81: Pahoittelut negasta [:(]
Peukkuja hirveesti ensi kiertoon [:)]!!
WASTIS: No en yhtään ihmettele,jos rupee sinulla pikku hiljaa herne menemään tuohon tiputteluun [&:].
Mää olisin jo aikoja sitten varmaan revennyt [;)]..ja mies olisi saanut siitä kärsiä [:D]
Toivottavasti tiputteluvuoto pian lakkaa!!!!
MIMMI83: KIITOS paljon peukutuksista [:)][:)]
Hirveesti peukkuja,että sulla on tosiaankin ollut ovis paljon myöhempään kuin oletit!!!!
Toivottavasti se plussa tulee vähän myöhemmin [:)][:)]!!!
TATJUSKA: Hyvä juttu,että sait tilattua ajan jälkitarkastukseen!!!!
Toivottavasti ultrassa on sitten kaikki hyvin [:)][:)]
PAIPAPU: KIITOS SUURI kannustuksesta ja peukuista [:)][:)]*halaa*
Kiva,että tulit tänne sekoilemaan ja moikkaamaan [;)][:D][:D][:D]
Edelleen teille peukkuja ja niitä iloisia uutisia toivon [:)][:)][:)]
MIPLIS: Ehkä voi olla hyvä,että tikuttelet tässä kierrossa,niin näet tarkas ovulaatiopäivän?Mutta pieneksi vihjeeksi: Älä kerro miehellesi tikutteluista tai ainakaan siitä tärppipäivästä [;)][:D][:D]
Mää tein niin silloin kun tikuttelin,niin miehelle tuli hirveet paineet [:D][:D][:D]..siis yläpäähän ei alapäähän [;)].No,loppujen lopuksi tuli kyllä alapäähänkin [&o][:D][:D]
Sorry,tyhmää juttua taas...
Peukkuja hirveesti tähän kirtoon ja toivon sydämestäni,että teillä nyt tärppää!!!!!
JOOSU: Suuren suuret pahoittelut [:(][:(]*halaa ja rutistaa*
Toivottavasti teillä ensi kierrolla onnistuu!!!Todella ikävää!!
TULITIKKU: JEE JEE..Peukkuja peukkuja [:)][:)]!!!
Mulle on toi Predictor testi ihan outo [8|]..siis mitä se tarkoittaa,että tulee viivanpaikka??
Eikö siinä ole viivanpaikkaa niinkuin valmiina??Heh..mää olen ihan pihalla noista testeistä.Olen aina käyttänyt Apteekin omaa raskaustestiä,johon tulee joko viiva tai ei viivaa [:D].Tai sitten olen käyttänyt digitaalista,johon tulee ei raskaana tai raskaana.
Mutta plussaa sinä nyt ekana ja ota minut sitten mukaan [;)]..ja sitten tietysti napataan kaikki muutkin mukaan [:)]
Toivottavasti sinulle käy nytkin niin,että viivanpaikka osottautuu plussaksi [:)][:)]
Mää niin jännään täällä sun puolestasi!!!
NOPPA: Ihan hirveesti sinulle peukkuja,että ovis sinne tulee nyt ja saatte sen plussankin [:)][:)]!!!
Peukkuja ihan hirveesti!!!!!!!
Ovislima on todella venyvää ja kirkasta.Sitä voisi verrata ihan kananmunan valkuaiseen.
OMAA: Täällä on aivan järkyttävät ajokelit ..lunta tulee lisää ja lisää.
Mies kävi tänään traktorilla jo vetämässä pari autoa penkasta.Täällä maalla kun ei heti pystytä aurata edes noita yleisiä teitä kaikkia yhtäaikaa.Niin sitten noita ojaan ajoja sattuu tällaisilla keleillä enemmänkin.
Kävin koirien kanssa heittämässä lenkkiä pellolla ja kyllä otti kunnon päälle,kun sai tarpoa tuolla hangessa,kun lunta oli polveen asti.
Mää haluan,että tulis jo kesä [:)]
Olotilassa ei mitään uutta [;)]
Perjantaina ehkä teen ekan testin,ellei se perkele tule kylään sitä ennen..
PLUSSATUULIA MEILLE KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yönsäde kp 26/28-33/3