joko nyt onnistaisi

Pyrykästä pyrypäivää,

MK81: Pahoittelut negasta [:(]
Peukkuja hirveesti ensi kiertoon [:)]!!

WASTIS: No en yhtään ihmettele,jos rupee sinulla pikku hiljaa herne menemään tuohon tiputteluun [&:].
Mää olisin jo aikoja sitten varmaan revennyt [;)]..ja mies olisi saanut siitä kärsiä [:D]
Toivottavasti tiputteluvuoto pian lakkaa!!!!

MIMMI83: KIITOS paljon peukutuksista [:)][:)]
Hirveesti peukkuja,että sulla on tosiaankin ollut ovis paljon myöhempään kuin oletit!!!!
Toivottavasti se plussa tulee vähän myöhemmin [:)][:)]!!!

TATJUSKA: Hyvä juttu,että sait tilattua ajan jälkitarkastukseen!!!!
Toivottavasti ultrassa on sitten kaikki hyvin [:)][:)]

PAIPAPU: KIITOS SUURI kannustuksesta ja peukuista [:)][:)]*halaa*
Kiva,että tulit tänne sekoilemaan ja moikkaamaan [;)][:D][:D][:D]
Edelleen teille peukkuja ja niitä iloisia uutisia toivon [:)][:)][:)]

MIPLIS: Ehkä voi olla hyvä,että tikuttelet tässä kierrossa,niin näet tarkas ovulaatiopäivän?Mutta pieneksi vihjeeksi: Älä kerro miehellesi tikutteluista tai ainakaan siitä tärppipäivästä [;)][:D][:D]
Mää tein niin silloin kun tikuttelin,niin miehelle tuli hirveet paineet [:D][:D][:D]..siis yläpäähän ei alapäähän [;)].No,loppujen lopuksi tuli kyllä alapäähänkin [&o][:D][:D]
Sorry,tyhmää juttua taas...
Peukkuja hirveesti tähän kirtoon ja toivon sydämestäni,että teillä nyt tärppää!!!!!

JOOSU: Suuren suuret pahoittelut [:(][:(]*halaa ja rutistaa*
Toivottavasti teillä ensi kierrolla onnistuu!!!Todella ikävää!!

TULITIKKU: JEE JEE..Peukkuja peukkuja [:)][:)]!!!
Mulle on toi Predictor testi ihan outo [8|]..siis mitä se tarkoittaa,että tulee viivanpaikka??
Eikö siinä ole viivanpaikkaa niinkuin valmiina??Heh..mää olen ihan pihalla noista testeistä.Olen aina käyttänyt Apteekin omaa raskaustestiä,johon tulee joko viiva tai ei viivaa [:D].Tai sitten olen käyttänyt digitaalista,johon tulee ei raskaana tai raskaana.
Mutta plussaa sinä nyt ekana ja ota minut sitten mukaan [;)]..ja sitten tietysti napataan kaikki muutkin mukaan [:)]
Toivottavasti sinulle käy nytkin niin,että viivanpaikka osottautuu plussaksi [:)][:)]
Mää niin jännään täällä sun puolestasi!!!

NOPPA: Ihan hirveesti sinulle peukkuja,että ovis sinne tulee nyt ja saatte sen plussankin [:)][:)]!!!
Peukkuja ihan hirveesti!!!!!!!
Ovislima on todella venyvää ja kirkasta.Sitä voisi verrata ihan kananmunan valkuaiseen.

OMAA: Täällä on aivan järkyttävät ajokelit ..lunta tulee lisää ja lisää.
Mies kävi tänään traktorilla jo vetämässä pari autoa penkasta.Täällä maalla kun ei heti pystytä aurata edes noita yleisiä teitä kaikkia yhtäaikaa.Niin sitten noita ojaan ajoja sattuu tällaisilla keleillä enemmänkin.
Kävin koirien kanssa heittämässä lenkkiä pellolla ja kyllä otti kunnon päälle,kun sai tarpoa tuolla hangessa,kun lunta oli polveen asti.
Mää haluan,että tulis jo kesä [:)]

Olotilassa ei mitään uutta [;)]
Perjantaina ehkä teen ekan testin,ellei se perkele tule kylään sitä ennen..

PLUSSATUULIA MEILLE KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 26/28-33/3

yönsäde, mites tän nyt sit selittäis...mä oon aika usein testannut predictorilla, siis monta testiä takana [:D]  Mä oon saanut sillä selkeän negan, eli testi-ikkuna ihan valkoinen. ei edes tirkistelemällä saa minkäänlaista viivaa siihen. plussa nyt on plussa, siitä ei voi erehtyä ja haamu on...no, tod hailakka viiva joka kuitenkin näkyy. tää viivanpaikka on jotain negan ja haamun välistä. näyttö ei ole ihan valkoinen mut ei sitä haamukskaan oikein voi luokitella, siinä niinkuin tosi tarkkaan katottuna näkyy se mihin sen viivan pitäs tulla. negassa se ei näy! mutta kuten jo tossa tuli ilmi niin predictor siis vissiin helposti antaa näitä viivanpaikkoja. oon kuitenkin ihan toiveikas, mulla on ainakin aikaisemmin ne sit voimistunu! ja päiviä vasta 3+3 tänään niin ei oikein hirveen selkeetä viiva voi edes toivoa. jos sellainen siis olisi tulossa!!!

tulitikku mä oon saanu tosi monesti väärän haamun predictoriin. Oon niin monta turhaa kertaa innostunu haamusta mikä ei oo koskaan ollu haamu. Oon päättäny etten enää käytä niitä enkä suosittele niitä muillekkaan. En haluu sua masentaa tällä kuitenkaan. Mut voihan sul olla viel toivoo jos oot ennenki saanu sen tummuun[:)] Mut mä sain viimeks aika tumman haamu enkä ollu raskaana. Tiedän sen siitä ku mä en oo ovuloinu. Mut hei niin kauan on toivoo ku menkat ei ala. Toivon todella et sä oisit saanu ihan oikeen haamun.

noppa, oon kuullut et moni muukin on saanut valehaamun predictorilla! ei se mua lannista, mulla on ne kolme raskautta viime vuodelta ja kaikki testattu aluks predictorilla.  ihan oikein ne on ainakin silloin näyttänyt [:D]
tuli vaan mieleen et pitäsköhän tosta ihan tehä valitus tai jonkinlainen ilmoitus sinne valmistajalle!? eihän se ole kuitenkaan oikein et ne näyttää niin usein väärin!

Nopan kanssa samaa mieltä eli sain viivanpaikan predictorilla joka ei sit tarkottanu yhtään mitään ja enää en niitä tee...

[&:] Kääks! No, eiku alusta: - Äh, en mä jaksa enää kirjoittaa kaikkea uudestaan.

Lyhyesti sitten vaan lopputoivotukset, että toivottavasti saamme lukea plussauutisia, kun noppa ja tulitikku kertovat meille niitä pian [:D]

Täällä henkisesti odotellaan aikaa, jolloin ei tarvi enää käyttää siteitä. Johan on kaksi viikkoa käytetty. Voin vain kuvitella miltä wastiksesta tuntuu, kun hänen tiputtelu loppuu. [:)]

Mulle just yks kaveri soitti ja kysyi, olenko mä parkkeerannu linja-auton penkalle. Onnekseni olen talvilomalla, niin ei voi mua syyttää... minähän kun en koskaan aja huolimattomasti *sädekehä* [8|] Että on se kumma kun teilläkin päin Yönsäde ihmiset ajelee niin huolimattomasti, eivätkä muista etteivät olekaan peltoautollaan ajelemassa [;)] Ajellessaan vielä näyttelevät kansainvälisiä käsimerkkejä muille autoilijoille, ainakin täällä päin. Mutta ei me koskaan eihän?!? [8|]

No tulinkin nyt kuitenkin kirjoittaneeksi kaiken uudestaan.

Kiitos kaunis kaikille onnitteluista!!!! [:)] Olo onkin todella onnellinen, onhan tätä odotettukki [:)] pelottaa vaan vieläkin että jokin menee vikaan, ei täysillä uskalla iloita.. ens viikolla mulla on onneks varhaisultra, JOS siellä näkyy et kaikki on hyvin niin jospa sitte uskaltais enemmän iloita. Huonoa oloa ei vielä oo paljoo, alamahakipua sitte senki eestä!
Magenta, laskurin mukaan laskettu aika ois 6.10 [:)] Se tosin voi vielä muuttua, mulla ku on tuo kierto vähä vaihdellu niin vaikee airvioida tarkkaa päivää!

miplis toivotaan tärppiä sulle nyt,koitahan olla ressailematta, se kun on paras mahollinen ehkäsykeino[;)] Ja onnea opiskelun loppurutistuksiin ! Mikäs susta nyt sitten valmistuukaan?

joosu no voi ei... paljon voimia sinne<3

tulitikku nyt sitä digitaalista kehiin ! täällä tahotaan tietää[:D][:D] Toivon niin kovin että sulle tulis kunnon plussa,olisit sen kyllä niin ansainnut<3

bandida ompas siellä jännät paikat, niin toivon että sullakin tärppäis[:)]

noppa mulla ainakin sen ovisliman huomaa kyllä. Semmosta kirkasta venyvää juttua. Ja tulee yleensä ihan kunnolla kun tulee. Mulla oviksessa on myös välillä ne kivut mukana,sen oikeen tuntee kun juilii munasarjoista tms. asti. Anteeksi hyvin sekalaiset selitykseni[:D][:D] En taida itsekään tietää mistä puhun[:D][:D]

MK81 ärrhh,tyhmä täti. Ei sen sinne pitänyt tulla !

hemmetti kun tää on nopeempi kun minä, yhtäkkiä pisti julkasuun ennen kun olin ees valmis[:D][:D][:D]

yönsäde tsemejä sinne[:)]

örkki juu tottatosiaan en ees muista aikaa jolloin ei täytynyt pitää rättiä... Tai olihan mulla tossa jossain vaiheessa parin päivän tauko tiputtelusta. Mutta silti,voi jösses. Onneks käyn ostamassa rättini eri kaupoista,vois vähän kattoa muuten jonkun pikkupuljun myyjä kun tämä ramppaa hakemassa siteitä viikosta toiseen[:D][:D][:D]

elisak voihan hyvin[:)]

omaa: ei uutta. tiputtelu tosiaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu..jotenkin tuntuu että mun elämä olis ollu jollain pausella viimisen kuukauden,tilanne ei muutu miksikään[:D] ja voihan se olla se kysta joka vuotaa siellä,tosiaan meen tutkituttamaan jollei viikon loppuun mennessä lopu tämä. Jokatapauksessa aattelin tikutella silti[;)] tietäis että toimiiko kroppa[8D]

wastis, mä luulen et pidän itteni ja teijät vielä jännityksessä ja säästän sen digitaalisen torstaille [:D] huomenna mennään vielä ihan perus-setillä [;)] [;)] [;)] 

Kiva, että voi jännätä muidenkin puolesta! Tulitikku tulee sitten heti kertomaan miten huomenna käy :)

Onko kukaan tehnyt muuten galluppia siitä, missä mikä on keskimääräinen oloaika tällä palstalla? Nythän se olisi helppo tehdä, kun on näin piiiiiitkä tämä joko nyt onnistaisi!

Ei meilläkään ole vasta kun yk8 (ysin alkua odotellessa), joten en jaksa vielä huolestua. Jotenkin en vain pääse yli siitä, että mies halusi ehdottomasti odotella vauvan tuloa siihen, että ollaan naimisissa... nyt sitten kestääkin hänen laskujensa mukaan liian pitkään, buhahaa.

Meille tuli naapuriin uusi vauva, sulonen kun mikä, mutta on kauheen epistä, että meillä herätään öisin naapurin yöitkuihin, kun on kova vauvakuume jo valmiiksi, eikä mitään syytä herätä.

Kiitos kovasti kaikille pahoitteluista ja tsemppauksista! Voimia tarvitaan, kun olo on aika turta, vaikka olinkin tähän varautunut. Aiemmin oli kuitenkin olemassa se pienen pieni mahdollisuus, että jos kuitenkin olisin raskaana ja ne vuodot oli vaan jotain "muita". Nyt ei enää auta muu, kuin todeta, että keskenmenohan se oli ja sillä selvä. Pääsen ensi viikolla lääkärille ja ultraan, jossa sitten katsotaan, että kaikki olis kunnossa uusia yrityskuukausia silmällä pitäen.

Vielä nopeeta,

ÖRKKI: Me hei asutaan MAALLA..ei täällä tunneta kansainvälisiä käsimerkkejä [;)]*herjan heilahdus jälleen*
Mut oikeen oikeesti,en ole täällä törmännyt käsimerkkeihin.Kaupungissa kyllä olen niiden käytöistä kuullut ja paljonkin.
Mää olen aika nopeatempoinen ihminen ja monesti olen töötännyt joillekin törttöilijöille [:D][:D].Varsinkin sellaisille,jotka eivät osaa millään käyttää vilkkua,kun lähtevät kiertoliittymästä pois tai tulevat risteyksestä eteen..mrr.Mies useasti häpee minun äkkipikaisuuttani [:D]..minä itse kun olen niin huippu kuski,etten mokaile ikinä..köh köh [;)]

RASKAUSTESTEISTÄ HETI VÄLIIN: Siis toihan on ihan peestä,jos raskaustesti näyttää noin usein vääriä tuloksia [:@].Ilman muuta kannattaa laittaa palautetta testistä!!!
Mulla on kyllä aina näyttänyt Apteekin raskaustesti oikeeta tulosta *peukuttaa testin puolesta*..on kyse sitten ollut haamusta tai vahvasta viivasta,niin raskaana ollaan oltu!!
Halpa ja hyvä testi [:)].

ELISAK: Vielä kerran suuremmoiset onnittelut plussasta [:)][:)]!!!
Ja hirveesti peukkuja ensi viikon ultraan!!!!!!!!
Tulehan kertomaan sitten kuulumiset!!!

WASTIS: KIITOS PALJON tsempeistä [:)][:)]!!!
Sais jo se sun tiputtelus loppua!!!!Todella pashamaista.
Jaksamisia hurjasti!!!

OMAA: Vein Esikoisen laskettelemaan.Taas oli yksi auto ojassa,mutta sillä oli siellä jo avut lähellä.Ei tarvinnut miestä kutsua apuun.
Mulle tullut tänään etovaa oloa ja välillä sattuu tosissaan tuonne ihan alavatsalle [&:]
Kaippa nekin taas ovat niitä ennakoivia oireita tädistä [:'(].
Jeps,mutta perjantaina testaillaan ellei sitten..you know,täti ihanuus tule sitä ennen kylään [8|].Huomaattekos..mää on ottanut nyt eri tekniikan kehiin [;)].Eli kehun tätiä,niin ehkä hän ei sitten tulekaan meikäläistä kiusaamaan [:D][:D].

Mut jatkan matkaani..
Hyvää iltaa kaikille [:)][:)][:)]

JA EHKÄ HUOMENNA TÄÄLLÄ ON JO NIITÄ PLUSSAUUTISIA *koputtaa Tulitikkua*
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 26/28-33/3

moikkis! päätin just etten stressaa tuleeko plussa vai ei, sen kunniaksi avasin skumppapullon [:D] mikäs sen mukavampaa kuin juoda skumppaa ja rentoutua!? suklaata ku vielä olis ni olis ihan mahtia [;)]

[font="trebuchet ms"]Hei, Bluerose täällä taas!

Olen ollut hiljais elolla, no pakko sanoa että tehnyt niin paljon töitä ja rupesin opiskelemaankin tässä samanlla...nyt joudun lukemaan sivulta 190 kaikki tähän mennessä...yli 200 :D jo näitä on eli kymmenkunta viestiä [:D]

Tulitikku:
hengissä ollaan

Kiitos kaikille jotka onnitteli verikoetulosten tuloksista...täti väistyi viime lauantaina tietä ja toivottavasti pysyykin poissa...yritystä kovasti..jos vaikka sais sen pikkusen alulle...voi kun sais niin sais ihanan nyytin marraskuussa syliin [;)]

Tättäräkö puhui huskeysta?...oi vitsi semmosen koiran mie tahtoisin... [:)]

Kosinnasta puheen ollen...meilläkin se taisi mennä niin päin että minä kosaisin ja nytten mietitään sopivaa ajankohtaa naimisiin menolle...häitä emme järjestä...ns. salaa menemme...mutta saa nyt nähdä milloin...eli vielä neiti olen ;) mutta kun puhuin asiasta etten tahdo pakottaa naimisiin sanoi mies että hänkin tahtoo..enemmän häntä pelottaa lapsen hankinta =) kyllähän sitäkin tahtoo...lasta nimittäin [:D]

[font="trebuchet ms"]Kitty72: onnea!!!!! [font="trebuchet ms"]
[font="trebuchet ms"]Catja85: onnea sinullekin [font="trebuchet ms"]
[font="trebuchet ms"]magenta: sinne myös paljon onnea[font="trebuchet ms"]
[font="trebuchet ms"]myöhäinen: onnea [font="trebuchet ms"]
[font="trebuchet ms"]ElisaK: onnittelus sinne kans [font="trebuchet ms"]
[font="trebuchet ms"]
TARRASUKKIA TEILLE PLUSSANNEILLE HYVIN PALJON!!!

Omaa napaa ei oo mitään :D mutta pakko laittaa jotain kun jotkut jo kyseli mihin olen jäänyt...täällä olen :D hengis ollaan :D
[font="trebuchet ms"] vastailen sen mukaan mitä luen ja pysytn...anteeksi jos joku jää huomiotta...[font="trebuchet ms"]

[font="trebuchet ms"]kp 13/37
yk 2

wastis kyl mä ymmärsin mitä tarkotit vaikka sanoit selittänees sekavasti[;)][:D]heh, kiitos siitä niin ja toivotaan et se sun tiputtelu jo loppuis
joosu tseemppii sulle lääkäri käynille, toivotaan et kaikki ois kunnos ja pääsisitte taas uudelle yritykselle
tulitikku toi on hyvä asenne, ei pidä ottaa turhan suurta stressii, asiat menee niin ku niitten on tarkotus mennä. mut peukut  on pystys et plussaisit[:D]

Mimmi83 me nyt ollaan miehen kanssa mietitty että kannattaako tikuttaa vai ei. Se on nyt yhtäkkiä sitä mieltä että kyl mun pitäs ja minä taas olen nyt puolestani sitä vastaan. En tiedä mikä siinä on mutta, nyt ei jotenkin huvita yhtään "tekemällä tehdä", vaikka aika lunkisti me ollaan tähänkin asti otettu[8D] No nyt on niin paljon muutakin mielessä että vähän ajatukset harhailee eikä oikein vielä ole tilaa noille pehmoisille nyytti-ajatuksille. Katsotaan nyt, luultavasti taas kierron loppu- suunnalla iskee se hullun lehmän tauti, mutta toistaiseksi ei oo kauheasti mielessä pyörinyt. Tänne nyt ei muutenkaan mitään kummoista, lakanat on pöllynneet ja oikein urakalla![:D] Sen se teettää kun mies on niin pitkiä jaksoja öitä pois niin sitten ko kerrankin on aikaa niin me käyttäydytään ko pahaset teinit[;)][:D]

Plussa-tuulia ja tarrasukkia kaikille!!+++++++++++++++++++++

Huomenia! [:)]

Artemis, Mulla on oikeestaan joka kierto niin että oviksen jälkeen rupeen vasta ajattelemalla ajattelemaan rakautumista yms. Muuten mukamas niin viilipyttynä mennää xP

tulitikku, Mulla on tääl sulle suklaata [:D] Fazerin pähkinä xP :D

Joosu, täältä vielä suuret pahoittelut [:(] tsempit ja jaksamiset. [:)]

wastis, Musta valmistuu kiinteistönhoitaja [:D] ei mikää naisellinen ala [;)] Yritän olla stressaamatta niiku aina.

Yönsäde, En oo miehelleni puhunu edes sitä et oon ajatellu et menisin täs kierros ostaa ovistestejä, ehkä mä otan neuvosta vaarin ja en kerro tolle yhelle sitä et aion tikutella sen oviksen. Olis kyl kiva tietää et ovuloinko mä edes [:-] ja tikuillahan se selviää??

muuta: tuntuu et päivät menee hirmu hitaasti eteenpäin ja hirvee väsymus vaan päivästä toiseen vaikka nukunki sen normaali ajan niiku aina. En tiedä sitte miks näin väsyny olo. ei kai mulla tässä muuta uutta ole.

tsempit ja plussapuhurit kaikille! [:)]

Yk 12, Kp 8/35-39  (on sentää kierto vähän tasaantunu [;)])

ElisaK hip hip ja alahhan siirtyä myös lokakuisiin hengailemaan jos et jo ole [:D]

Ja mites Tulitikku, saataisko sinutkin lokakuisiin värvättyä!

Itsellä on ainakin vielä mokkula pysynyt mukana ja toivotaan että pysyy vielä pitkään. Pirun outoahan tämä on kun on ensimmäinen kerta, sitä ajatteli ettei koskaan tärppää. Nyt flunssan kourissa kotona kärvistelen ja lueskelen teidän juttuja. Voikaatten hyvin ja peitot heilumaan.

Halauksia ihan kaikille ja plussapuhureita! [:)]

Takaisin