joko nyt onnistaisi

Ja taas täällä,

...Minun äitini on vielä täällä..jee!!Huomenna vasta lähtee kotiin.Hän lähti isompien lasten kanssa ulos ja minä jäin tänne tuon meidän Kuopuksen kanssa.Siis mieletön rauha täällä on nyt [;)]..äsken oli vielä kova meteli päällä [:D][:D]

PIXIE: Pahoittelut negasta [:(][:(]
Mutta sullahan voi olla nyt sama tilanne kuin Catjalla oli [:)][:)].Eli tosiaan sulla on nyt ollut ovis myöhään ja plussa tuleekin vasta parin päivän päästä??
Hirveesti peukkuja,että asia on näin [:)][:)][:)]!!!!
Mikäs sulla on nyt kiertopäivä?
Paranemisia flunssaan!!!!!!
Ja peukkuja hirveesti!!!!!Kyllä se plussa vielä tulee!!!!

MAGENTA: Suuremmoiset onnittelut tupakoinnin lopettamisesta [:)][:)]*nostaa hattua*
Ja vielä kerran ISO RUTISTUS plussasta [:)][:)][:)]!!!!

MIMMI83: KIITOS SUURI [:)]
Ihanaa..koska sun miehesi kotiutuu??Mää niin jo haluaisin kuulla teidän iloiset uutiset [:)][:)]!!!
Peukkuja peukkuja ihan hirveesti!!!!!!

TULITIKKU: Kiitos kannustavista sanoistasi [:)][:)]
Just,kun täällä puhuin tuosta kuivasta kaudesta,niin nyt alkoi jälleen tota valkkaria tulemaan ja kunnolla [:'(].Muuten ei ole mitään oireita ja toikin valkkarin tulo on juuri oire tädin tulosta [:'(]
Ja heh..JOS minä vielä joskus tulisin raskaaksi,niin satavarmana tietäisin,että tässäkin raskaudessa kärsisin kovaa pahoinvointia ja oksentelua ainakin siihen rv15 asti tai ihan loppuun asti.Joka raskaudessa on näin ollut [;)]
Mutta mielelläni ottaisin pahoinvoinnin,jos vaan saisin sen plussan joskus [:)]
Testaatko jo huomenna ensimmäisen kerran?
Peukkuja peukkuja!!!!!

OMAA: Mitäs tänne nyt uutta [;)]..no,toi kuivakausi on päättynyt.Eli nyt alkoi sitten valkkaria jälleen tulemaan.No,se tosiaan on merkki tädistä [:'(].
Joo joo,yritän vaikuttaa nyt tosi positiiviselta [;)][:D][:D][:D]
Mutta oikeesti en luovu toivosta,ennenkuin/jos täti tulee [:)][:)]

Mua niin jännittää tuo MIMMIn tilanne,että joudun täällä vielä käydä kurkkimassa hänen kuulumisiaan [:)][:)][:)]

PLUSSATUULIA MEILLE MUILLEKIN
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 24/28-33/3

yönsäde juu sitä siskokin sanoo,ettei se niin mukavaa ole kun kaveri potkii minne sattuu[:D] Varsinkin kun alkaa olemaan kokoakin sen verran että saa potkittua ja muksittua ympäri mahaa[:D]

ronny no tätiähän ei täällä periaatteessa näy enää. Se normaali tätivuoto oli ja meni jo. Ja nyt jatkuu tiputtelu. Sitä samaa mitä on viimisen kk ollut... Jotenkin toivoin että se olis ollu siinä jo, ettei tiputtelis enää. Mutta mahtia että täti löysi sinne !! Jos me oltais sitten vaikka marraskuisissa[;)]

Juu omaan napaan ei uutta. Täti tuli ja meni. Tiputtelu jatkuu. Samaa tiputtelua kun Km jälkeen, ainoastaan nyt en tajua sitten tippaakaan mitä ihmettä se tiputtaa. KM tapahtunut yli kk sitten,kohtu ollut tyhjä siitä asti. Mikä siellä on mikä tiputtaa? eikä mun järkeen mahu että se 3cm kystakaan voi näin paljoa tiputella. Jos ei lopu ens viikolla pitää soittaa itelle aikaa,että ne ultraa sen kystan tilanteen. Koska ei tää nyt normaalia jumaliste ole. Murr... No,tiputtelua lukuunottamatta kierto lähtenyt hyvin käyntiin.
 Tiputtelusta huolimatta eilen tuli vähän tuhmailtua,totesin ukolle että jos kestää tiputtelut[:D][:D] Koska muussa tapauksessa en edes tiedä koska vois puuhastella,kun ei loppua tälle näy.
Mutta nyt on kp. 7 muistaakseni,aattelin tikutellakin. Kierto kun ollut 27-32 päivää. Välissä 23. Niin olis kiva tietää missä vaiheessa ovuloi,jos edes ovuloi.

SUUREN SUURET ONNITTELUT PLUSSANNEILLE!!!! Ja meille lopuille taistelijoille sormet ja varpit pystyssä, että saataisiin plussaa.

Mulla tosiaan kierto pyörähti lyhemmäks, nyt 37 kun viimeksi oli 53. Tiedäpä taas missä mennään, mutta en valita jos alkaisikin pysyä lyhyempänä.. Ja taas saa parisen viikkoa odotella, blaah

Ei pitäis nuolasta ennen kuin tipahtaa... nega tuli [:(]

Pari viikkoa sitten olleet vuodot ei siis olleet kiinnittymisvuotoa, vaan jotain välivuotoa vain. Selkeät tuntemukset alavatsassakaan eivät ole raskauden oireita. Hämärää, koska koko ajan tuntuu. En muuten olisikaan ollut niin varma positiivisesta tuloksesta.

Nyt kp 36. Pillerit lopetin joulukuun alussa, joten eihän se ihme ole vaikka vielä kierto oliskin hakusessa.

Harmittaa vaan kun viime viikolla olin varma että nyt ei raskauduttu, kun ei ollut oireita.

Jos jotain positiivistakin, niin pääsen sitten ensi kierrosta tuhlaamaan ovulaatiotestejä, jotka tilasin pariviikkoa sitten kun luulin menkkojen alkavan silloin.

Sori oman navan tuijotus, harmistus on suurenmoinen, prkl...

Joku tuossa jo totesikin että mahtava vuoden alku ollut tällä palstalla ja niinhän tuota näyttää plussaa työntävän vähän väliä [:D] Hirveesti onnea magenta, myöhänen ja ElisaK!!!

Voi ei, pahoittelut Mimmi83 [:(]

Voi kökkö Pixie79, että piti taas nega tulla, pahoittelut... [>:] Jospa se olis tosiaan vaan niin pitkä kierto ja ovis ollut niin myöhään et se vielä siitä muuttuis plussaksi... Tai sit edes alkais ne menkat että sais jotain selvyyttä tilanteeseen... Tsemppiä hurjasti!

Omaa napaa; kp30 / 27-35 menossa, pari päivää juilinu kohdunseutua, se runsas valkkari jatkuu edelleen... Ei ihan perinteiset menkkaoireet (kivut on vähän erilaiset / eri paikassa, eikä normaalisti tuu ennen menkkoja mitään vuotoa) mutta tätiä silti odottelen... Hirveellä tahdonvoimalla tosin pakotin itteni tänään olemaan testaamatta kun en halua sitä negaa katella. Miehenkin kanssa juttelin niin hän sanoi että eikö se oo helpompaa ootella vielä muutama päivä, et sittenhän sitä näkee jos/kun ne menkat alkaa..? No toisaalta, mut ei se oo yhtään sen pienempi pettymys se veriviiva paperissa/pikkuhousunsuojassa, kuin se puuttuva viiva tikussakaan... Jos en enää kestä niin huomenaamulla salaa testaan ja kerron miehelle vaan jos tuliskin vahingossa se plussa [8D]

Käytiin tänään kattomassa kissanpentuja, ne on niin suloisia karvapalloja muutaman viikon ikäisenä [;)] Varmaan se omistaja katteli ihmeissään kun mä vauvakuumeissani niille lässytin [:'(]

mimmi83, voihan perse! eihän tän näin pitänyt mennä! halaus

bandida, peukut on pystyssä et pääsisit siihen plussa-aaltoon! testiä vaan kehiin huomenna!!!

Kiitos Bandida, mulla mies sanoi samaa aiemmin tällä viikolla, että odotetaan että menkat on reilusti myöhässä ennen kuin testataan (varsinkin kun mulla ei silloin ollut oireita). Mutta miehet kun ei voi millään ymmärtää mitän meidän naisten mielessä liikkuu kierron viimeisinä päivinä [:)] Siispä suosittelen, että testaat, jos tahdot. Toivottavasti plussa tulee, milloin sitten testata päätätkään!

Kiitokset myös Tulitikulle myötäelämisestä [:)]

Jos mulla nännien kipeys on tässä kierrossa ilmennyt samoihin aikoihin kuin viime kierrossa niin menkat oliskin odotettavissa viikon päästä maanantaina. Kierto olis silloin 43 päivää.

KP 36 / 22-(43 arvio)

Iltaa vielä,

MIMMI83: Voi helvetti sentäs [:@]
Suuren suuret pahoittelut [:(]*halaa ja rutistaa*
Aivan varmasti kiertosi on vielä hakusessa,kun pillerit olet vasta Joulukuussa lopettanut.
Mutta toivotaan,että kierto tasaantuu nopeasti!!
Ja ennenkaikkea toivon,että pian saatte sen plussan!!!!!!!

A86: Pahoittelut tädistä [:(][:(]
Mutta hyvä asia on,että kiertosi alkaa lyhenemään!!!
Toivotaan,ettei ensi kerralla enään tätiä tulekaan,vaan se plussa [:)][:)]!!!

BANDIDA: Siellä meneillään jännät paikat [:)][:)][:)]!!!!
Hitsit,mää en kyllä pystyisi olla testaamatta [;)]
Peukkuja peukkuja ihan hirveesti sinulle!!!!

OMAA: Mitäs tänne TAAS [;)][:D][:D]
Kuulumisia tulin vain katsastamaan...

PLUSSATUULIA RAKKAAT
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 24/28-33/3

voih mimmi83! anteeksi että kerkesin jo innostumaan noin asiasta :( ja pahoittelut tosiaan, että se näytti aivan väärää tulosta se testi, plussaahan sen olis pitäny näyttää :)) <3
jaksuja tulevaan.<3

Hohhoijakkaa. Ja eiku nukkumaan. Isot vaipat alle, niin saa ferrari kaasutella kunnolla. Hyvää yötä!

No höh, ei sen noin pitänyt mennä, pahoitteluni mimmi83 [&o] No seuraavaan kiertoon  sitten!
Ihanaa ko tuo yönsäde jaksaa kommentoida meitä kaikkia, vähän oon kade ko savolainen veri vetää itteni vaan laiskaksi ja hitusen oma napaiseksi[;)][:D] Sulla ei taida olla mitään stressiä ainakaan vielä? Se on hyvä merkki, jos aloittaisit sen seuraavan plussa-aallon/jatkaisit tätä tän hetken tuulta?[:)]
OMA NAPA (paras napa[:D] No ei ny aina sentään[;)]) Ei mitään uutta, laskuri väittäis että on se 14pv. ovulaatioon (uskoakko tota enää ko viimeksikään ei tikuttamallakaan löytynyt..[8|]), joten ei vielä tarvitse vähään aikaan huolehtia siitä hullun lehmän-taudistakaan[:D] Jotain positiivista sentään[:)] Miehellä vika yö töissä putken päätteeksi, sitten me vietetäänkin pari päivää "laatu aikaa", you  know..[;)] Ja sitten se on vaan pari yötä töissä ja sen jälkeen taas 9pv:ää vapaalla![:D] Jesh, sit humpsutellaan ja kunnolla![:D]

Tää ei nyt ihan kuulu aiheeseen mutta löysin ihanan A-M Kaskisen runon ja tuli ihan tippa linssiin sitä lukiessa, se on ihan meidän runo[:)]

Minä sinua rakastan, tiedän sen,
ei se ole vain hetken huumaa.
Se on nuotion hehku hiljainen
ja roihua polttavan kuumaa.

Se ei sammu kun sammuvat hallayöt,
se ei kuole kun maassa on routa.
Se kestää arjet ja pehmeät yöt,
se kestää on myrsky tai pouta.

Minä sinua rakastan, katsohan,
kuinka kirkkaasti tuikkivat tähdet.
Joka päivä ne sinulle lahjoitan,
jos kanssani matkalle lähdet.

Ja kun kuljemme raskain askelin,
ja aika tuo murheita tupaan,
pidän kädestä Sinua silloinkin,
yhä Sinua rakastaa lupaan.

Minä Sinua rakastan silloinkin,
jos ehdimme korkeaan ikään.
Olet edelleen minulle suloisin,
ei hellyyttä sammuta mikään.

Mitä siitä, jos ryppyjä poskiin saat,
taikka kumaraan selkäsi taipuu.
Kun näen silmäsi kirkkaat ja kuulakkaat,
taas polvilleen rakkaus taipuu.

artemis mun piti lukea tuo samainen meidän häissä.!!!!
on sitten niin ihana kyllä<333
Mutta sitten totesin että eihän siitä mitään tule,vollottaisin kuitenkin,niin en sitten lukenut[:D]

Olen myös nyt omanapainen, ei oikein nuo aivot toimi.
Eilen olin tyttöjen kanssa hiukan viihteellä ja tänään makoillut ja laiskotellut vaan[:D][:D][:D]

Hyvää maanantaihuomenta!

Tänne on tullu niin paljon kirjotusta että oon jo ihan pihalla kaikesta.

Todella paljon onnea plussanneille (niitä tossa  selatessa huomasin aika montaki) ja pahoittelut negan ja tädin saaneille.

Itsellä tässä täti lähti lätkimään ja uuteen kiertoon pääsee käsiksi. Jos vaikka tässä kierrossa sitte se plussa tulis. Toivossa on hyvä elää. Oon nyt niin laiska etten jaksa alkaa lueskelemaan kunnolla noita kirjotuksia. ei niit oo ku joku 10 sivuu lukematta [:D] En oo täs puoleen viikkoon jaksanu käydä ku selailemassa, en oo jaksanu tai kerinny ite kirjotteleen.

Mahdollista ovista odotellessa!

Plussatuulia ja tsempit kaikille! [:)]

Yk 12, Kp 6/35-39

Huomenta
Voi rähmä, kun ei tuo sisäänkirjautuminen ole onnistunut koko vikonloppuna. Mikä lie tökkinyt.. Eilen illalla sitten vihdoin onnisti. Ihan tuli jo vieroitusoireet teistä[:D]

Pixie Tää on jo nelonen, mulla on kolme poikaa ennestään, josko tulis vielä neljäskin[;)][;)]

Catja Toosi isot onnittelut! ja kovasti tarrasukkia mukaan, kyllä tämä tällä kertaa onnistuu[:D]

Magenta
Myöhänen
Elisak
OIKEEN ISOT ONNITTELUT JA TARRASUKKIA TEILLE!!![:)][:)]

Ja loput me hinataan plussa-aaltoon mukaan+++++++++++++++

Yönsäde Oon maalta kotosin ja siellä meidän tilalla yritetään tehdä sukupolvenvaihdosta. Pikkuveli jos jatkais, niin pääsis äiti jo lepäileen, kun ei sen terveys enää kestä. Aikomukset on siirtyä emolehmiin, mutta kuulema pitäis kannattavuuslaskelmien mukaan olla vähintään 70 päätä, mitä me kaikki ihmetellään. Veli oli suunnitellut kuulema noin 40. Ei ilmeisesti saa tukea noin pienelle(!?) karjalle.. Tuota samaa luomuhommaa suunnittelevat..
Hei toivottavasti reissu kantaa hedelmää ja pääset mukaan plussa-aaltoon[:D][:D]

Artemis Aivan ihana runo, että sitten itketään heti aamuvarhaisella. Itkut on kyllä niin herkässä, ei tarvi kovin kummosia keskustelunaieita olla, kun jo tirahtaa. Oon aika herkkis muutenkin, mut tää hormonimyrsky on kyllä taas ihan jotain..
Esikoisen kans kommentti mun hiuksista avas hanat ja kaikki oli ihan ymmällään, et mitä pahaa ne sano.. Ihan positiivista oli[:D][:D][:D], mut..

Omasta navasta sen verta, ettei kyllä vieläkään oireile isommin. Noita pahan olon aaltoja tulee aika ajoin ja väsyttää ihan uskomattoman paljon. Ala vatsa kipuilee jonkin verran, mutta kaipa siellä se kohtu vaan turpoilee ja raivaa tilaa..[:)]
Tossa viikonloppuna juhlittiin lasten synttäreitä ja anoppi oli vaudissa, kun tiputin pikkulusikan. Sama kävi yksis juhlissa ennen nuorinta ja sillon "ennustivat" siitä vauvaa meille. Nyt se sitten taas innostu, kun lusikka kilisi lattiaan. Ei kuitenkaan viititty sanoa vielä mitään, kun noita viikkoja on niin vähän. Kommentoitiin vaan, et ihan sattumaa nuo lusikat ja vauvat[:D][:D]
Yhdelle ystävälle sanoin, kun kyseli yhdestä terässika-kisasta, et aionko osallistua kesällä. Aloin änkyttää jotain epämääräistä, kun en osaa valehdellakaan, hänpä sitten arvasi heti. Tossa kisassa kun pitäs juoda 1,2 litraa olutta..RRRRÖÖÖYH
Varmaan pitäis käydä jo kurkkaa odotuspuolta, mutta mites tää napanuora tänne katkastaan..??

Taian jättää salin tänään väliin kun kurkussa tuntuu oudolta, eilinen tuli vietettyä ulkona lähes kokonaan ja taisi pikku vilustuminen yllättää.

Kiitos kovasti peukutuksista Mimmi83, tulitikku ja Yönsäde - mut ei tainnu toimia... Tietenkin menin testaamaan aamulla ja kyllä nyt tympii että sen tein: negahan sieltä tuli. [:@] Tosin nyt toivon et kävis kuin Catjalla, ja olisin vaan liian aikaisin liikkeellä kun oviksesta ei oo vielä kahta viikkoa ja tätiäkään ei vielä näy... kp siis 31 / 27-35... Näyttää pidentyvän tuo mun kierto ärsyttävästi.

Hyvvee helmikuuta,

ARTEMIS: Mielelläni alottaisin tai oikeastaan jatkaisin tätä huippee plussa-aaltoa [:)]..mutta kun mulla on jotenkin nämä toiveet aika minimissä nyt [&:].Mää en tiedä,että miksi ajattelen nyt niin negatiivisesti,että olisi tärpännyt *läpsii itseään,että herää pahvi ja ajattele positiivisesti* [;)]
Kai se vaan johtuu siitä,kun ei ole vieläkään mitään oireita.Mulla on kumminkin tuo pahoinvointi joka raskaudessa alkanut jo ennen plussaa.
WAU WAU..Määkin haluaisin tuollaisia vapaita,että sais vaan humputella [;)][&o][:D][:D]
Ei vaiskaan..Teille hirveesti ihanaa romanttista ja rietasta säteilyä lähettelen [&o][;)][8D][8D][8D][8D]..ja tässä kierrossa sitten saat sen plussan!!!!!!
Aah..olipas ihana runo *pyyhkii silmäkulmiaan*

WASTIS: Toi on oikein,että välillä vaihdat vapaalle ja vietät tyttöjen iltaa [:)][:)]
Vieläkö sinulla tulee sitä tiputteluvuotoa?

MIPLIS: Nyt sitten tähän kiertoon ihan hirveesti peukkuja [:)][:)][:)]
Ajattelitko tikutella ovista?

KITTY72: Nykyäänhän tosiaan kannattavuuden takia suositaan aina suurempia ja suurempia karjatiloja,mikä minun mielestäni on tosi väärin [:@].Meilläkin tämä lehmämäärä 42 lehmää,1 sonni ja 10 lehmävasikkaa on jo minulle melkein liian iso määrä.Minä kun haluan tuntea kaikki meidän eläimet hyvin nimeltä ja luonteelta.Ja niitä tykkään päivittäin rapsuttaa ja rupsuttaa [:)].Eihän sellaisesta tulisi mitään,jos lehmiä olisi 100 tai enemmän.
Mutta nykyään investoidaan aina isompiin ja isompiin tiloihin..ikävä kyllä,pakko kun on.
Mutta mehän ei eletäkään pelkillä lehmillä eli meillähän on urakointiyritys sekä metsätalous,jotka antaa ne suurimmat tulot meille.
Toivottavasti veljesi onnistuisi tuossa sukupolvenvaihdoksessa [:)][:)]
Kyllä 40 lehmän tilanpitoonkin tukia pitäisi saada [8|]??!!En ole moista edes kuullutkaan..
KIITOS [:)]..olisihan se ihanaa,että pääsisin mukaan plussa-aaltoon [:)]
Sielläkin sinulla jo lieviä raskausoireita näkyvillä [:)].Toivottavasti pahoinvoinnit eivät koviksi äidy!!!
Ja ole täällä meidän kanssa vaan niin pitkään kuin haluat.Ja samalla kirjoittelet myös tuonne lokakuisiin [:)][:)]
Ihanaa raskausaikaa sinulle!!!!

BANDIDA: Voihan harmi sentäs [:(]..pahoittelut negasta [:(]
Sulla voi myös hyvinkin olla niinkuin Catjallakin [:)]
Toivotaan ainakin tosissaan niin,että plussa tuleekin vasta parin päivän päästä [:)][:)]
Peukkuja!!!!

OMAA: Tänään vähän sattunut tuonne ihan alavatsalle [&:]..no,sekin antaa osviittaa tulevata tädistä.Jee jee ja joo joo,jatkan tätä samaa positiivista ajattelua täällä [;)]
Taidan testata perjantaina ekan kerran,jos ei tätiä tule ennen sitä.Mullakin oli ovis vasta kp 17 tai kp 18 eli välttämättä ei testi edes vielä perjantaina näyttäisi plussaa,JOS nyt olisi käynyt sellainen ihme,että olisi tärpännyt??

Siivota pitäis taas..plaah [:'(]
Navettakin siivota,mutta se on kivaa puuhaa [;)]
Kohta pienimmät herää päikkäreiltä,joten oikeesti mun pitäisi nyt äkkiä alkaa siivoomaan [8D]
Hei hei kaikille.......

PLUSSATUULIA KAIKILLE MEILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 25/28-33/3

Mitenkäs täällä on testailtu???

han plussa-aalto pyörii täällä, vaan empä taida minäkään kyytiin päästä. Testasin aamulla (3+5) kun mulla oli tänään jalan röntgen, SELKEÄ nega. Sen selkeempää negaa ei ollutkaan, vaikka mukamas eilen illalla oli paha olo ja turvotusta.

Nyt sitten odotellaan punasia päivä. Mies on kyllä ihanasti mukana, oli tosi pahoillaan ja syyttää itseään, kun ei ollut kotona viime kuussa tarpeeks.... ei se kyllä siitä voi olla kiinni ;)

miplis hyvä että täti lähti lätkimään sieltä ! nyt vaan uutta yritystä kehiin[;)]

kitty no kyllä täälläkin saat edelleen pulista, kiva kuulla sun kuulumisias, tulee toivoa meihinkin[;)] Voihan hyvin, toivottavasti väsymys helppaa.[:)]

bandida toivotaan tosiaan että sulla olis sama juttu kun Catjalla, että plussaatkin myöhemmin[;)]

yönsäde juu tiputtaa edelleen, en kyllä tajua miksi. Mutta tiputtaa kuitenkin, tullu myös mahakipuja. Tulee sillon tällön kunnon paineet tuonne. No, toivottavasti tää menis tästä pian ohi, tädinkin kärsein jo,niin ei ole kivaa kärsiä tiputtelustakaan... Oviskin pitäis olla tossa viikon päästä... Puuhaile tässä nyt sitten[:'(]

MK81 no voihan harmistus. Jos sitten seuraavasta kierrosta !

Omaa: eipä mitään uutta, tiputtelu senkun jatkuu... Hemmetin hemmetti. Oon jaksanu olla kaikesta huolimatta ihmeen hyvällä päällä,mutta nyt alkaa jo pänniä ja tosissaan... Osa johtuen siitäkin että en oo edelleenkään tajunnu koko KM. Tuntuu että se ei olis tapahtunu ees mulle, vaan jollekin muulle. Eli sen asian tajuaminen edessä vielä,mutta kai sekin aika sitten koittaa. Ärsyttää vaan tää tiputtelu.

PLUSSATUULIA *PUUUUUUUUUHHHH*

Takaisin