joko nyt onnistaisi

hei PITKÄSTÄ AIKAA...! =) anteeksi, olen ollut tosiaan poissa sitten jouluaatosta lähtien, kun meille ei sitä joululahjaa sitten tullutkaan ja olin TODELLA TODELLA pettynyt :`((

mahtavaa..! täällä on paljon tullut plussa uutisia, yhteen aikaan niitä kuului niin harvoin :( olen siis kyl käyny kyttäilemässä täällä tein juttuja, iloja, yllätyksiä ja valitettavasti niitä surullisiakin asioita.. :( <3

ONNEA SIIS KAIKILLE PLUSSIA SAANEILLE, TEITÄ OLIKIN KERTA RYKÄISYYN MONTA ;) MAHTAVAA!!!! KYMPPIKERHOON? ;) vai mikä se nyt olikaan :D

wastis sun toivoisin pääsevän täältä listoilta pois jo! olet joutunut valitettavan kauan pysyttelemään täällä :( toivotaan onnea! :) <3

olikohan se artemis joka rengastettiin äskettäin? :) <3 O-N-N-E-A! Sylintäydeltä minultakin! :)
se on ihana asia!!

yönsäteen juttuja ja positiivista elämän asennetta on ollu aivan mainiota lukea! :) olet todellakin muita ihmisiä huomioon ottava, lämmin ihminen, pienellä pippurilla varustettuna, siltä aineki vaikutat ;)
OON KADE SULLE! =)

...ainiin... tein tänään (eilen) testin, raskaustestin. Siihen tuli... raskaana. <3 laskettu aika noin 7.10. :)

heissan jälleen.
Kauheasti ollut menemistä ja tekemistä niin jäänyt kommentoinnitkin vähemmälle.
Josko nyt taas jaksais[:D]

orkidea ikävää tuo pahoinvointi, onneks sitä on yleensä vaan alkuraskaudessa. Siskollakin oli tosi pahana,mutta helppas kun viikkoja tuli lisää. Samoin väsymys on helpannut. Ei edelleenkään mikään yökukkuja ole,mutta huomattavasti kuitenkin. Hän joutu menemään alkuraskaudessaan aina nukkumaan jo ennen yhdeksää kun oli ihan poikki[:D] Mutta onneksi helppaa varmasti vielä,paljon jaksamisia sinne kaksosten ja muutenkin kanssa ! Voihan hyvin[:)]

Artemis sitten vähän ystävänpäivä rakkautta jossain salassa ja piilossa sukulaisten katseilta, pikaiset jossakin piilossa. Salaiset autoajelut "maitoa hakemaan" tai muuta[;)][:D][:D]

Ronny eiköhän se täti kaarra sinne ferrariltaan kunhan täältä pääsee. Nyt mulla on kyllä ollut normaalia pidempi vierailu reissu. Johtunee tuosta Km joka sotkee kroppaa tai jotain. Täti siis kyläilee täällä edelleen, vaikka normaalisti katoaa neljän päivän jälkeen. No jos se vaikka vierailee nyt kunnolla eikä tulekkaan sitten takaisin enää[;)][:D][:D]

Juu omaan napaan ei juuri uutta kuulu. Olen kirjannut yrityksen alusta asti menkkojen alkamispäivän puhelimen kalenteriin. Nyt kirjasin ne ihan tuommoiseen vihkosee. Laskin kiertopäivät siihen myös. Ihan mielenkiinnosta ja saa käsityksen oikeasti kiertojen pituuksista ja muista. Ja mitä esimerkiksi edellinen KM teki kierrolle ja näin. Jos siihen alkaisi kirjaamaan sitten ovistuntemuksiakin. Oppisi kroppaansa, jokuhan täällä siitä sanoikin mielestäni tuosta päivyriasiasta. Kun tuolta lunttasi ja laskin niin nyt on meillä lähtenyt käyntiin yrityskierto numero 17. Keskenmenot olleet yrityskierroissa 7 ja 16. Joskos seuraava tärppi olis pysyvä,kunhan ei ihan tuollaisia aikoja tarttis enää ootella... Jos ekaan tärppiin meni vähän yli 6kk ja toiseen vielä kauemmin. Ainoastaan teki vähän surulliseksi nuo päivätä... Kun jos ekan KM:n tärppi olis pysyvä niin olisin äiti nyt... No,nokka pystyyn ja uuteen yritykseen. Ehkä se onni suodaan minullekin vielä.

Iloisempiin asioihin. Tädin pikku tytönpallero potki minua komeasti viime viikolla yksi päivä. Potkut on jo sitäö luokkaa että näkee uloskin päin,siskolla viikkoja muistaakseni 28 täynnä[:)] Tämä tädin pieni palleroinen on kuulemma alkanut myös venyttelemään,niin että tuntuu jalat ja kädet kummatkin,alkaa pallerolla olla kokoa sen verran kun tuon pystyy tekemään, pituutta sillä on reippaat 30cm ja painoa reipas kilo<333

magenta ONNEA!!
Aikas hyvin jaksoit kirjoitella muille kommentteja ja sitten ihan muina naisina ainii..[:D][:D]
Paljon tarrasukkia!

wastikselle: Ihana asenne sulla! Toivon sulle niin paljon väh. yhdeksän kuukauden plussaa!!

Ihanaa Ihanaa! Täällähän on tullut paljon plussa-uutisia. Oikein isot onnittelut kaikille! Kovasti vaan tarrasukkia ja liimoja matkaan mukaan. [:)]

Wautsi Magenta! Isot onnittelut plussauksesta, varmasti joulun pettymysmasennukset ovat nyt tiessään ja 7.10 onkin jo ihan kohta, kun tää aika vaan menee niiiiiiin nopsasti.

Wastikselle mä sydämeni kopukoista toivon erilaista tuuria noiden kiertojen ja plussien suhteen. Sulla on kyllä aikuisen naisen asenne noiden takaiskujen käsittelemiseen, mutta silti se on niin väärin kerta toisensa jälkeen joutua pettymään.

Asiasta kukkaruukkuun taas: Mä ihmettelen mitä nuo kehitysmaalaiset tekee toisin? Hirmunen hedelmöittymiskyky kaikilla ja olosuhteet on välillä mitä karmeimmat. Luulis, että niillä naisilla olis stressiä, kemikaaleja ja aliravitsemusta kehossaan, mutta ei näytä vaikuttavan lastensaantiin... meillä taas saatetaan ilmottaa, että: "sulla on vähän alhanen hemoglobiini, se voi vaikuttaa..."

Itte tossa malttamattomana testasin (3+3) ja tietenkii nega tuli. Olin vaan niin onnellinen kun daisareissa oli sellasta pientä tuntemusta mulla, mähän en nimittäin oikeastaan koskaan kiinnitä mitään huomiota nännäreihin, kun ei oikein kuulu mun kuukautiskipuihin mitkään sellaset tuntemukset. Nooh, onhan mulla noita testejä tuolla kaapissa, eikä tässä saikulla muutakaan tekemistä ole [;)]

Heip kaikille! Kävin Silverin esimerkin innoittamana esittäytymässä muutama kuukausi sitten ja sen jälkeen vetäydyin taka-alalle, mutta olen koko ajan ollut hengessä mukana ja käynyt täällä kurkkimassa melko tiuhaan..joka päivä siis..[;)] Minun tilanteenihan oli se, että olen tällainen "myöhäisherännäinen" eli ikää on jo kohta 38v. ja nyt vasta on elämäntilanne sellainen, että lapsi olisi todella tervetullut.

Nyt kävikin sitten niin, että suureksi riemukseni testasin tänään (3+4) positiivisen testin. Yrityskertoja ei ehtinyt tulla kuin 3 eli tälläkin iällä kaikki on mahdollista. Nyt vaan valtavasti toivoa ja uskoa siihen, että kaveri pysyy matkassa!!

Täällä on niin villi plussapuhuri, että toivottavasti suurin osa pääsee nyt matkaan!! Onnea kaikille!![:D]

ONNEA CATJA85 !!

Pikaa omaa napaa taasen:
Eilen alkoi oireet, alavatsassa painetta ja nipistelyjä, aivan selkeitä. Ei musta ole menkkakipujen tapaisia.. Lisäksi voisin nukkua kellon ympäri, yleensä 8 tuntia yössä riittää hyvin..

Päätettiin että huomena testataan kun päästään iltasella kotiin, hih![:)]

Nyt bileet pystyyn[:D][8D][;)][:)]! Ja onnea Magneta ja Myöhänen! Oikein kunnon plussa-aalto on nyt ihan oikeesti vyöryämässä tämän palstan yli! Ja mun piti tulla vaan ennen isän synttäreille lähtöä tulla kurkistamaan, etteihän täällä vaan ole mitää plussauutisia - heh - onneksi oli, tuli heti taas hyvä fiilis. Ja kun kerran Myöhänenkin, niin kyllä kai joku 36vuotiaskin sitten joskus...[8|] Onnea iloa ja vaikka mitä teille!

oi ihania uutisia heti aamusta,
paljon onnea magenta ja myöhänen!!!
nyt paljon tarrasukkia matkaan ja pysytte siellä odottajissa tänne palaamatta,
tämä oli käsky[:D]
käymään saa tulla moikkaamaan mutta on parempi sitten näkyä laskuria sun muuta[;)][;)]

mimmilläkin jännäpäivät menossa, toivotaan plussaa[8D]

itellä täti vierailee edelleen.
Tai oikeestaan kunnon täti loppui jo,
nyt tämä on ollut jo parit päivät semmosta tiputtelua.
Samaa mitä viiminen kk ollu.
Hemmetti jos tää tiputtelu jatkuukin vielä.
Sitten en tajua mitä se siellä tiputtaa oikein.
Voiko olla että jos se kysta katoaa (niin kun lekuri sanoi että katoaa,KM aiheuttama),
niin voiko se vuotaa? Hitto kun en tajunnut kysyä.

lisää plussia, onnea myöhänen!!!!!

ketäs tässä vielä on ihan lähipäivinä/ensi viikolla testaamassa?
ainakin mimmi83, mk81, nymeria, yönsäde. onko muita? toivottavasti aaltoon vielä pääsee mukaan!!! kaikki sormet, varpaat ja nännit pystyssä [:D] [;)] [:D] [;)] [:D]

just tarkistin et viimeks plussasin kun oli 3+3! alotan siis testaamisen siitä, eli ens ti. ovis oli kyl nyt päivää myöhemmin joten nega sieltä luultavasti kuitenkin tulee. päätin kuitenkin aloittaa testaamisen silloin.

wastis, mä googlasin just munasarjakystan ja mun mielestä siinä oli et se voi vuotaa! itellä ollut munasarja/torvi oviksesta kipeä, on edelleen.

Lainakoneelta,

CATJA85: IHANAA UBEETA..TÄLLAISIA UUTISIA JUURI HALUSINKIN KUULLA [:)][:)][:)][:)]
ONNEA SYLIN TÄYDELTÄ PLUSSASTA [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Minähän sanoin,että sulla oli ovis myöhään eli kp 20 tienoilla eli sen takia testi ei näyttänyt vielä maanataina plussaa!!!Katos,vanha koijari kyllä tietää nämä asiat [;)][:D][:D]
*halaa,pussaa,rutistaa*
Sää teit sen ja siitä olen maailman häppi nyt..jee jee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lupaathan ottaa mut mukaan nyt tällä viikolla?????
IHANAA UPEETA,RAKAS CATJASENI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yönsäde

Moikka kaikille!

Oon viettäny pitkään hiljaiseloa ja en oo tänne mitään kirjotellu.. Viimeks ku alko menkat niin oli taas niiiiiiin älyttömän suuri pettymys että tarkotuksella oon vähä yrittäny aatella muutaki ku vauva juttuja. Mutta oon silti välillä käyny täällä kattelemassa ja lukemassa mitä teille kuuluu, ja paljon plussia näyttäny tulevan! [:)] Hieno homma, paljon paljon onnea kaikille plussanneille tasapuolisesti!!!!!!

Elikkäs määhän oon nyt vähä päälle vuojen ollu pillereitä syömättä, aluksi sillä periaatteella että tulee jos on tullakseen ja pidemmän aikaa on jo tosissaan yritetty. Neljä kiertoa söin clomeja, eikä mitään vaikutusta.. ovulaatio kyllä tuli joka kierrossa muttei vaan jostain syystä tärpänny. Tällä vkolla päätettiin et varataan aika yksityiselle, että saa kunnolla pyörät pyöriin ja katotaan mistä tää lapsettomuus johtuu.. Maanantaina olis ollu tarkotus soittaa ja aika varata. Tänään on illanistujaiset ystävien kans , joten tein aamulla raskaustestin vaikken ollu ees varma onko menkat myöhässä ku kierto ollu nyt sekasi.. Ja siihenhän tuli et raskaana 2-3 viikkoa!!!!!! Ei helvetti että menin shokkiin, tärisin hulluna ja huusin ukon kattoon etten nää harhoja [:D] Vuojen tottunu tekeen niitä negatiivisia testejä niin oli tosi tosi iso yllätys. Eli täähän oli siis kierto misä mulla ei ollu enää clomeja matkassa, ne vissii kuitenki vielä on elimistössä vaikuttaneet. Sanoinkuvaamattoman mahtava fiilis, silti hirvee pelko perseessä että menee kesken/kohdunulkopuolinen/tuulimuna. Mulla on jo vkon ollu aika kovaa menkkamaista mahakipua, joten olin varma ettei taaskaan oo tärpänny. Pitää toivoa koko sydämestä että pikkusella ois kaikki hyvin ja pysys kyydissä loppuun asti!!!! Ukko varsinki on ollu ihan onnesta soikeana [:)]

Paljon plussatuulia teille kaikille, voin omasta kokemuksesta sanoa että se tärppää just sillon ku vähiten sitä oottaa, mulla ainaki. Olin jo melkein luopunu kokonaan toivosta!

Ja kaikille jotka on onnistunu raskautumaan, älyttömästi tarrasukkia että kyytiläiset pysyy matkassa!!!! [:)]

elisak mahtia,onnea kovin!!!! paaaljon tarrasukkia matkaan<3

ompas täällä nyt lähteny kunnon plussa-aalto käyntiin.
Hyvä vaan [:)] Ehkä mäkin voisin siihen seuraavaan päästä mukaan.[:D]

ElisaK onnea hurjan paljon!![:)]

Aika mahtavan paljon on tammikuu 2010 tuonut raskautuneita tullessaan,
paljon tarrapukuja ja liimaa matkaan nyt raskautuneille.

Toivottavasti vielä ne jotka ovat kauan yrittäneet pääsevät myös vihdoin kokemaan raskauden ja saisivat pienen palleroisen syliinsä vielä tämänvuoden puolella!!

Edelleen lainakoneelta,

...Ollaan edelleen täällä seminaarissa ja löysin vapaa-ajallta lainakoneen [:D]..ihania uutisia täällä olikin tullut [:)][:)]

RONNY: KIITOS HANI [:)][:)]
Toivottavasti täti tulee pian ja pääsette tositoimiin [:)][:)]
Niin hirveesti sinulle toivon sitä plussaa [:)][:)][:)]!!!

MAGENTA:IHANAA..AIVAN SUUREMMOISET ONNITTELUT SINULLE PLUSSASTA [:)][:)][:)][:)]!!!!
Olen tdoella onnellinen puolestasi!!!!!!!!!!!!!!!!
Paljon enkeleitä ja tarrasukkia matkallesi mukaan [:)][:)][:)]!!!!
KIITOS YSTÄVÄ [:)][:)]..Tosin en tunne itseäni yhtään positiivariksi,vaan pikemminkin valittavaksi vanhaksi akaksi [;)][:D][:D].Mutta ihanaa kuulla,että voisin jopa joskus teidän muiden mielestä kuulostaa positiiviselta [:D][:D][:D]
Ja kiitos muutenkin ihanista sanoistasi *punastuu ja lujasti*
Voihan hyvin rakas ystävä!!!!

MYÖHÄNEN: SUUREMMOISET ONNITTELUT SINULLEKIN PLUSSASTA [:)][:)][:)]
Ja sinullekin niítä enkeleitä matkalle mukaan!!!!!!!!!!

TULITIKKU: JEPS..me testaillaan ja PLUSSATAAN [;)] samaan aikaan!!!!!Eli ensi viikolla mekin sitten siirrytään noiden muiden mukaan tuonne odottavien puolelle [;)]
Meille kaikille ihan hirveesti plussaa toivon [:)][:)][:)]

ELISAK: AIVAN MAHDOTTOMASTI ONNEA PLUSSASTA!!!!!!

OMAA: Sorry,tuli nyt tosi nopeeta [&o]..olen hirveen väsynyt..kiitos reissun [;)]
Yöllä en saanut kunnolla nukuttua,kun ei ollut oma sänky [:D][:D][:D]
Ja tänään jopa pidin luennon,vaikkei asia mulle kuulunutkaan..MUTTA,kun haluttiin kuulla,että onko paikalla ketään luomutilallista lihakarjanpitäjää,jolla lehmät saavat olla vapaasti píhalla..HEHE HEH .Ja minähän sitten pidin luennon meidän tilasta [:D][:D]
Illalla lähdetään ajamaa kohti kotia.
Oma napa voipi hvyin..en ole kerennyt tutkailla oireita [;)].Mies laskeskeli tänään,että koska vauva syntyy ( ihana rakkauden käpyseni toivoo/luulee,että olen raskaana )..itse en kyllä usko raskauteen [&:]..jotenkin sellanen fiilis nyt [;)]

LOVE JUU KAIKKIA [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
LISÄÄ PLUSSIA NAISET RAKKAAT ++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 23/28-33/3

oi onpa aivan mahtavaa ElisaK ja Myöhänen!!

ElisaK itelle tuli kanssa tuo samanen 2-3 viikkoa, elikkä samoilla mennään!! koska sulla olis laskettu? :) ihanaa kun tää SUURIN PLUSSA AALTO PIIIIIIIIIIIIIIIIIITKÄSTÄ PITKÄSTÄ aikaa alko näin alku vuodesta, ja sehän tarkoittaa vaan sitä, että tämä vuosi tulee olemaan ihanan onnellinen, MEILLÄ KAIKILLA!

Nyt jännitellään siis Mimmi83.n tilannetta ja tietysti kaikkien muidenkin joilla hetket alkaa olla käsillä!

<3 <3 <3 <3 <3 <3 ++++++++++++++++++++++++++ <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Takaisin