Moikka "pitkästä" aikaa ;),
...Huh,hetken olen poissa,niin johan tänne on tullut testiä [:)].Hyvä tytöt [:)]
ONNIKO: Suuren suuret pahoittelut negasta ja tädistä [:(][:(]
Toivottavasti tässä kierrossa sitten tärppäisi [:)][:)]
JOOSU: Hirmuisesti sinulle pidän peukkuja,ettei kesken olisi mennyt [:)]!!
Joillakin naisillahan tulee paritkin menkat,vaikka ovat raskaana ja silti raskaus sujuu loppuun asti hyvin!!!!Toivotaan,että sinullakin olisi niin!!!!
ARTEMIS: JEE,hirmuisesti ONNEA kosinnasta [:)][:)][:)]
Häiden suunnittelu on ihanaa,mutta raskastakin.Mutta se juhla on niin ihanaa..ne tunteet ja ilot ja kaikki..aah.*haikeena muistelee omia häitään*
ORKIDEA: Siis MIELETTÖMÄSTI ONNEA IHANISTA ULTRAKUULUMISISTA [:)][:)][:)][:)]!!!*halaa ja rutistaa,muttei liian kovaa,ettei masuvaaviin satu [;)][:)]*
Nyt sitten enkeleitä ja tarrasukkia ihan hirveesti matkalle mukaan..jippii!!!!!
Heh..näin pitkän avioliiton aikana on paikat hyvin tottunut tuohon sessyilyyn [&o][;)][:D]
Eri asennot on poikaa..ei rasita sitä yhtä kulmaa kokoaikaa [;)] ( hui,mun puheita TAAS [&o] ).
Koira ja kouluttaja hoidettu [;)]..tuo on niin hyvä tuo meidän naapurin mies,kun on ikänsä kouluttanut koiria ja hänellä itsellään on nyt myös rotikka.Hän on vanha sakemanni-mies,mutta nyt vaihto rottikseen [:)].
Ei minullakaan ole yhtään ylimääräistä aikaa kouluttamiseen,mutta aina kun koiraa lenkkeilytän,niin samalla koulutan.Pakko on kouluttaa,kun on kyseessä iso ja vahvaluonteinen koira [:)].
Voihan hyvin [:)][:)][:)]!!!
MIMMI83: Hui,kuinka pystyt olla testaamatta [;)]??
Eihän monellekaan alkuraskaus tuo mitään oireita..eli hyvät mahdollisuudet sinulla on!!!
Ihan hirveesti sinulle peukkuja,että plussaat [:)][:)]!!!
MINNILIINA: Suuren suuret pahoittelut tädistä [:(][:(]
Nyt vaan voimia tähän uuteen kiertoon ja hirveesti peukkuja [:)][:)]!!!
TULITIKKU: YEAH..Siis me mennään ihan identtisesti käsi kädessä [;)][:D][:D]..mennäänpä sitten ihan loppuunkin asti eli vajaan kahden viikon päästä sitten molemmat napataan se plussa..eix jee [:)]??
Mulla oli nyt myös tosi kovat oviskivut [&:]..siis ei naurattanut ja oikeesti särkylääkkeen voimalla harrastin sessyä.Meillä meinaten tuo Kolmonen sai alkunsa,kun silloin mulla oli myös ihan mahdottomat oviskivut ( kesti 3vrk ) ja silloinkin hampaat irvessä melkein sessyiltiin [:D][:D]..mutta se kyllä kannatti,kun tuloksena oli tuo ihana Kolmonen [:)].
Toivottavasti meillä molemmilla nyt tärppäsi!!!!!!!!!!!!
Mää en ole ikinä mittaillut lämpöjä.Enkä taida nytkään mittailla,kun en niistä mitään ymmärrä [:D][:D].Mutta tänään olin ainakin ihan jäässä sisällä,mutta se voi johtua ihan siitä,että ulkona on melkein 20 astetta taas pakkasta [;)][:D][:D]
Mää itse en ainkaan pysty millään olla tarkkailematta omaa kroppaani [&o]..vaikka tämän kierron alussa lupasin itselleni ja miehelleni,etten tikuttele,en kattele ovislimaa,en oviksen jälkeisiä oireita ym.ym.ym.NIIN enköhän jo ole tässä tehnyt ne 3 ylijäämä ovistikkua,tarkkaillut limoja ja nyt tietty alan tutkiskelemaan mahdollisia raskausoireita *tyhmä minä..lyö itseään päähän [;)]*
Mutta peukkuja sulle,mulle ja meille kaikille [:)][:)]!!!
RONNY: KIITOS SUURI IhaNainen [:)][:)]!!!
Onnittelut hyvistä labratuloksista [:)]
Toivottavasti saisit hyviä tuloksia myös kilpirauhaskokeista [:)]!!!!
Kilpirauhasen vajaatoimintahan voi aiheuttaa myös lapsettomuutta.Eikös se juuri aiheuta kuukautisten poisjääntiä??Lääkityksen avulla eli tyroksiinilla saadaan hyviä hoitotuloksia eli pitäisi sitten vaikuttaa tuohon lapsettomuuteenkin ja painonnousuun.Muistaakseni se lääkitys pitää vaan saada hyvin kohdalleen eli oikeen suuruinen lääkitys.Mutta verikokeillahan sitä sitten tarkkaillaan.
Peukkuja sinulle hirveesti,että täti tulee sinne nyt viikonloppuna ja pääsette kunnolla yrittämään sitä omaa vaavia [:)][:)][:)]
Ja peukkuja,että nyt tärpää ja saat tosiaan hyviä tuloksia noista kilpirauhaskokeista!!!!
GRANAATTIOMENA: SUUREMMOISET ONNITTELUT PLUSSASTA..JEE [:)][:)][:)]!!!
Paljon tarrasukkia ja enkeleitä matkallesi mukaan!!!!!
KITTY72: Peukkuja pidetään täällä täpöillä ettei tätiä vaan tule [:)][:)][:)]
Plussaa nyt ja nappaa meidät muutkin mukaan!!!!!
TATJUSKA: Mikäs sinulla on siellä tilanne??
Peukkuja ihan hirveesti,ettei tuhru muutu vuodoksi [:)][:)][:)]
Toivottavasti saat sen plussan!!!!!!!
BANDIDA: Vanha urheilija olen..eli futista ja itsepuolustuslajeja olen treenannut pienenä,nuorena ja vähän vanhanakin [;)].Polvi meni Judotreeneissä.Tipuin suoraan polvilteni ( oma typerä moka [:@] ).Eturistisiteet poikki,molemmat kierukat hajos ja polvilumpio vaurioitui hieman.Eipä ole saatu leikkauksista huolimatta kuntoon.Ekan eturistisideleikkauksen jälkeen meni 2 vuotta ja katkes uudestaan.Syyskuussa -08 rakennettiin uudet eturistisiteet ( otettiin kuolleelta luovuttajalta,kun omat oli jo käytetty ).Leikkauksen jälkeen tuli tulehdus polveen ja sen takia paraneminen viivästyi [&:].Kerran kun polven teloo,niin vaivaa aina..paska osa ihmisessä [:'(].
Toivottavasti oli ovis siellä ja saitte sen hyödynnettyä [:)]!!Ehkä et sun kiireittes takia vain huomannut sitä?
MIPLIS: Peukkuja hirveesti,ettei täti tule vaan se plussa [:)][:)]
LENITA: Hirveesti peukkuja,että haamuviiva tarkoittaa plussaa!!!!
Yleensähän haamuviiva luokitellaan ihan oikeeksi viivaksi.Mutta jotkuthan ovat tällä palstalla sanoneet jostain raskaustestistä,ettei ole luotettava?En nyt muista enään edes sen testin nimeä.
OMAA: Sorry,kun tuli sekavaa juttua enkä varmaan kaikille huomannut edes kommentoida [&o].Oli niin paljon kirjoituksia ja mulla kauhee kiire päällä,että juosten kävin kuse.. eikä kirjoittamassa [;)]
Täällä eletään oviksen jälkeistä aikaa..eli odottelua ja odottelua vaan [;)]..
Mutta pakko jatkaa..
HEIPPA HEI KAIKILLE IHANUUKSILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA PALJON TOIVON NIITÄ PLUSSIA KAIKILLE ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yönsäde kp 19/28-33/3