joko nyt onnistaisi

Kiitos kaikille onnitteluista. Mä pidän peukkuja, et moni teistä siirtyy pian kanssani tonne odottavien puolelle. Toivon, että en joudu palaamaan tälle palstalle vasta kun seuraavaa lasta yritetään. voimia ja jaksamista kaikille[:)]

Oih, onnea kosinnasta Artemis!!! [:D] Minä tosin kuulun kanssa siihen että piti itse "pakottaa" mies naimisiin, muuten olisi mennyt ikuisuus.

Onnea plussasta Granaatttiomena! Äläkä tule takaisin ainakaan 9:n kuukauteen, muuten kuin morjestamaan![:D]

Tatjusta: pöh, kurja täti [:@]

Noh oli pakko tulla tänne kertomaan, että kun ostin sitä pre seed liukuvoidetta niin tuli kaupanpäällisenä noita raskaustestejä. Tiedän että pari päivää olisi pitänyt odottaa vielä, mutten voinut vastustaa kiusausta. Ja mielestäni testiin ilmestyi jonkin sortin haamuviiva, mikäs se testi olikaan joka syyti noita valehaamuviivoja????! Noh pitää nyt odotella pari päivää ja kattoa miten käy. One step pregnancy test on tuo testi nimeltään.

Ei ole kyllä mitään oireita raskautumisesta, ja olo on ihan normaali, joten en usko olevani raskaana ennenkuin toisin todistetaan.

Moikka "pitkästä" aikaa ;),

...Huh,hetken olen poissa,niin johan tänne on tullut testiä [:)].Hyvä tytöt [:)]

ONNIKO: Suuren suuret pahoittelut negasta ja tädistä [:(][:(]
Toivottavasti tässä kierrossa sitten tärppäisi [:)][:)]

JOOSU: Hirmuisesti sinulle pidän peukkuja,ettei kesken olisi mennyt [:)]!!
Joillakin naisillahan tulee paritkin menkat,vaikka ovat raskaana ja silti raskaus sujuu loppuun asti hyvin!!!!Toivotaan,että sinullakin olisi niin!!!!

ARTEMIS: JEE,hirmuisesti ONNEA kosinnasta [:)][:)][:)]
Häiden suunnittelu on ihanaa,mutta raskastakin.Mutta se juhla on niin ihanaa..ne tunteet ja ilot ja kaikki..aah.*haikeena muistelee omia häitään*

ORKIDEA: Siis MIELETTÖMÄSTI ONNEA IHANISTA ULTRAKUULUMISISTA [:)][:)][:)][:)]!!!*halaa ja rutistaa,muttei liian kovaa,ettei masuvaaviin satu [;)][:)]*
Nyt sitten enkeleitä ja tarrasukkia ihan hirveesti matkalle mukaan..jippii!!!!!
Heh..näin pitkän avioliiton aikana on paikat hyvin tottunut tuohon sessyilyyn [&o][;)][:D]
Eri asennot on poikaa..ei rasita sitä yhtä kulmaa kokoaikaa [;)] ( hui,mun puheita TAAS [&o] ).
Koira ja kouluttaja hoidettu [;)]..tuo on niin hyvä tuo meidän naapurin mies,kun on ikänsä kouluttanut koiria ja hänellä itsellään on nyt myös rotikka.Hän on vanha sakemanni-mies,mutta nyt vaihto rottikseen [:)].
Ei minullakaan ole yhtään ylimääräistä aikaa kouluttamiseen,mutta aina kun koiraa lenkkeilytän,niin samalla koulutan.Pakko on kouluttaa,kun on kyseessä iso ja vahvaluonteinen koira [:)].
Voihan hyvin [:)][:)][:)]!!!

MIMMI83: Hui,kuinka pystyt olla testaamatta [;)]??
Eihän monellekaan alkuraskaus tuo mitään oireita..eli hyvät mahdollisuudet sinulla on!!!
Ihan hirveesti sinulle peukkuja,että plussaat [:)][:)]!!!

MINNILIINA: Suuren suuret pahoittelut tädistä [:(][:(]
Nyt vaan voimia tähän uuteen kiertoon ja hirveesti peukkuja [:)][:)]!!!

TULITIKKU: YEAH..Siis me mennään ihan identtisesti käsi kädessä [;)][:D][:D]..mennäänpä sitten ihan loppuunkin asti eli vajaan kahden viikon päästä sitten molemmat napataan se plussa..eix jee [:)]??
Mulla oli nyt myös tosi kovat oviskivut [&:]..siis ei naurattanut ja oikeesti särkylääkkeen voimalla harrastin sessyä.Meillä meinaten tuo Kolmonen sai alkunsa,kun silloin mulla oli myös ihan mahdottomat oviskivut ( kesti 3vrk ) ja silloinkin hampaat irvessä melkein sessyiltiin [:D][:D]..mutta se kyllä kannatti,kun tuloksena oli tuo ihana Kolmonen [:)].
Toivottavasti meillä molemmilla nyt tärppäsi!!!!!!!!!!!!
Mää en ole ikinä mittaillut lämpöjä.Enkä taida nytkään mittailla,kun en niistä mitään ymmärrä [:D][:D].Mutta tänään olin ainakin ihan jäässä sisällä,mutta se voi johtua ihan siitä,että ulkona on melkein 20 astetta taas pakkasta [;)][:D][:D]
Mää itse en ainkaan pysty millään olla tarkkailematta omaa kroppaani [&o]..vaikka tämän kierron alussa lupasin itselleni ja miehelleni,etten tikuttele,en kattele ovislimaa,en oviksen jälkeisiä oireita ym.ym.ym.NIIN enköhän jo ole tässä tehnyt ne 3 ylijäämä ovistikkua,tarkkaillut limoja ja nyt tietty alan tutkiskelemaan mahdollisia raskausoireita *tyhmä minä..lyö itseään päähän [;)]*
Mutta peukkuja sulle,mulle ja meille kaikille [:)][:)]!!!

RONNY: KIITOS SUURI IhaNainen [:)][:)]!!!
Onnittelut hyvistä labratuloksista [:)]
Toivottavasti saisit hyviä tuloksia myös kilpirauhaskokeista [:)]!!!!
Kilpirauhasen vajaatoimintahan voi aiheuttaa myös lapsettomuutta.Eikös se juuri aiheuta kuukautisten poisjääntiä??Lääkityksen avulla eli tyroksiinilla saadaan hyviä hoitotuloksia eli pitäisi sitten vaikuttaa tuohon lapsettomuuteenkin ja painonnousuun.Muistaakseni se lääkitys pitää vaan saada hyvin kohdalleen eli oikeen suuruinen lääkitys.Mutta verikokeillahan sitä sitten tarkkaillaan.
Peukkuja sinulle hirveesti,että täti tulee sinne nyt viikonloppuna ja pääsette kunnolla yrittämään sitä omaa vaavia [:)][:)][:)]
Ja peukkuja,että nyt tärpää ja saat tosiaan hyviä tuloksia noista kilpirauhaskokeista!!!!

GRANAATTIOMENA: SUUREMMOISET ONNITTELUT PLUSSASTA..JEE [:)][:)][:)]!!!
Paljon tarrasukkia ja enkeleitä matkallesi mukaan!!!!!

KITTY72: Peukkuja pidetään täällä täpöillä ettei tätiä vaan tule [:)][:)][:)]
Plussaa nyt ja nappaa meidät muutkin mukaan!!!!!

TATJUSKA: Mikäs sinulla on siellä tilanne??
Peukkuja ihan hirveesti,ettei tuhru muutu vuodoksi [:)][:)][:)]
Toivottavasti saat sen plussan!!!!!!!

BANDIDA: Vanha urheilija olen..eli futista ja itsepuolustuslajeja olen treenannut pienenä,nuorena ja vähän vanhanakin [;)].Polvi meni Judotreeneissä.Tipuin suoraan polvilteni ( oma typerä moka [:@] ).Eturistisiteet poikki,molemmat kierukat hajos ja polvilumpio vaurioitui hieman.Eipä ole saatu leikkauksista huolimatta kuntoon.Ekan eturistisideleikkauksen jälkeen meni 2 vuotta ja katkes uudestaan.Syyskuussa -08 rakennettiin uudet eturistisiteet ( otettiin kuolleelta luovuttajalta,kun omat oli jo käytetty ).Leikkauksen jälkeen tuli tulehdus polveen ja sen takia paraneminen viivästyi [&:].Kerran kun polven teloo,niin vaivaa aina..paska osa ihmisessä [:'(].
Toivottavasti oli ovis siellä ja saitte sen hyödynnettyä [:)]!!Ehkä et sun kiireittes takia vain huomannut sitä?

MIPLIS: Peukkuja hirveesti,ettei täti tule vaan se plussa [:)][:)]

LENITA: Hirveesti peukkuja,että haamuviiva tarkoittaa plussaa!!!!
Yleensähän haamuviiva luokitellaan ihan oikeeksi viivaksi.Mutta jotkuthan ovat tällä palstalla sanoneet jostain raskaustestistä,ettei ole luotettava?En nyt muista enään edes sen testin nimeä.

OMAA: Sorry,kun tuli sekavaa juttua enkä varmaan kaikille huomannut edes kommentoida [&o].Oli niin paljon kirjoituksia ja mulla kauhee kiire päällä,että juosten kävin kuse.. eikä kirjoittamassa [;)]
Täällä eletään oviksen jälkeistä aikaa..eli odottelua ja odottelua vaan [;)]..
Mutta pakko jatkaa..

HEIPPA HEI KAIKILLE IHANUUKSILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA PALJON TOIVON NIITÄ PLUSSIA KAIKILLE ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 19/28-33/3

Kyllä tää tädiksi muodostuu, edelleen on viirumaista mutta lisääntymään päin ja kyllä sen näistä kivuista nyt tietää että samanmoinen täti tää on kun pari edellistäkin kertaa, alkaa vaan hivuttamalla ja ihme kivuilla. Yk 3 alkaa siis tästä (keskenmenon jälkeen, periaatteessa tää kaikkiaan on yk7 kun heinäkuussa vauva sai luvan tulla)

PASKAN PASKA. Hyvää huomenta niin vain kaikille.

Täti sitte eksy tänne seuraavaksi. HEMMETTI. [:@] kivut on ku viimistä päivää (tulee teineys mieleen). Hirvee vitutus heti aamusta. paska päivä. yyy.. No pari päivää menee tähä vitutuksee ja sit luultavasti tsemppaa itteää uuteen kiertoon. Mä en ees uskonu et täs kierros olis tärpänny..

anteeks omanapaisuuteni!

Plussapuhureita nyt teille kaikille muille!!

Yk 12, Kp 1/35-40

Yönsäde meinasin tipuu penkiltä, kun tajusin että taiat oikeesti puhuu koirasta, etkä "koirasta".. Vaihdoit niin sujuvasti asennoista koiriin, että aattelin että se naapuri vaihto ihan "rotukoiraan"..[:D][:D][:D][:D] Siinä lenkkeilyvaihees aattelin et etkaisä kuiteskaan sitä miestäs lenkillä kouluta.[:D][:D][:D][:D] Tai onhan niitä sellasiikin..[;)][;)] Hyi mua, mikä kaksmielisyys heti aamusta[:D]
Ginessa Oiskohan sulla käynyt niin, että jäit kiinni siinä seerumikokeessa, joka tehdään automaattisesti yli kolmekymppisille(muistaakseni). Siinä katotaan verikokeella, mikä prosentuaalinen mahd olisi saada down-lapsi ja jos jää kiinni, niin sitten pääsee punktioon jos haluaa. Siinä raskauden alussa otetaan niitä kokeita ja tästä ei välttämättä ees erikseen mainita. Tämä onkin sitten sellanen seula, että vääriä hälyytyksiä on tosi paljon kuulema. Joskus joidenkin kanssa tuli puheeksi, että miksi tällä ees kiusataan ihmisiä. Ehkä voisit soittaa neuvolaan ja kysyä, miksi sait kutsun. Vai onko se teillä päin automaattista sun ikäisille jo. Kuiteskin niskaultra oli ok.. Ikävä kun tulee paha mieli ja kaikenlaisia pelkoja noista ylläreistä
Kaikki päätty vielä hyvin, Ginessa[:)] voimahaleja
Lenitalle viivanvahvistumistuulia
Voi Tatjuska ja Miplis paska homma. Mut tästä kierrosta sitten joohan!??!
Mulla ei vielä mitään tuhrua, taitaa vaan tää pyöriä mielessä kun taas yöllä uneksin, että tuijotin pettyneenä pöntössä olevaa verivanaa. Ota sitten tässä muka rennosti... Tänäänhän pitäis olla laskujen mukaan eka kiertopäivä, et katotaan mihin tää päivä tästä muuttuu. JOS mitään ei tapahdu, huomenna on vapaapäivä ja sitten käyn ostamassa testin ja testaan.. Huih..

Ulkona tuntuu olevan pikkupakkanen(-26) mukavan viiman korostamana. Luin että tuntuu -35, eli eiköhän tässä pysy pää kylmänä. Plussatuulia kaikille!![:)][:)][:)]

Kiitos naiset vastauksista ja zempeistä!!

Soitin ihan sinne naistenklinikalle ja tosiaan se 1:80 riski mulla on tähän down lapseen.
Eli pap ei ollut matala,joka viittaa downiin.
sit siihen laskettiin istukka arvot,ikä ja niskat,joissa oli kuulema turvotusta hieman vaikka raja onkin 3mm.
Mulla siis 1,9
Mun tuurilla se siis sattuu kohdille.[&:]

Kaikille mukavaa vilpakkaa päivänjatkoa!!

Oikein mahtavaa keskiviikko päivää kaikille!!

ilmoitan vain että tänään sain tulokset myös kilpirauhas ja prolaktiini arvoista ja kaikki on kunnossa!! aivan mahtavaa![:D][:D][:D][:D] ei edes vajaatoimintaa niinkuin pelkäsin.
kiitos kaikille peukutuksista! mahtava fiilis, nyt vain tätiä odotellen. [:D]

Taas sessyviikko,

TATJUSKA: Suuret pahoittelut tädistä [:(][:(]*halaa*
Se on niin raskasta,kun se täti tulee..siinä menee ihminen ihan maihin [:(]
Nyt vaan hirveesti peukkuja tähän uuteen kiertoon!!!!!!

MIPLIS: Ja sinnekin se pe***leen täti tuli [:@]
Pahoittelut sinnekin [:(]
Sinullekin hirveesti peukkuja tähän uuteen kiertoon!!!!

KITTY72: HEH..*nauraa kippurassa*..sulle rupee kanssa iskeen nämä levottomat jutut [;)] *taputtaa käsiään*.Olipas oikeesti mukavata lukea välillä näitä huumori-juttujakin;piristi mukavasti päivää [:D][:D][:D]
Mää en viittisi edes kouluttaa miestäni lenkillä,kun eihän se pysyisi mun perässä [;)][:D]Äänihuulethan multa menisi alta aikayksikön,kun joutuisin miehelleni huutamaan sinne jonnekin [;)]..koirat sentäs pysyvät tahdissa mukana ja niille voi samalla antaa käskyjä,kehuja ym.[;)][:)]
JEE..hyvä KITTY [:)][:)][:)].Sää nappaat huomenna sitten plussan!!!!!!!!!!
Hyvältä kuulostaa [:)][:)][:)]

GINESSA: Kun odotin Esikoistani,niin olin vasta 21-vuotias.Siihen aikaan otettiin vapaaehtoisesti kaikilta odottavilta äideiltä se verikoe,jossa nähtiin riski saada vammainen lapsi.En muista enään sitä verikoetta tarkkaan,kun aikaa on kulunut jo niin kauan [&o].Mutta kumminkin minä jäin siinä seulassa kiinni ja halusin mennä lapsivesipunktioon,joka tottakai oli vapaaehtoinen.Lapsivesipunktiossa kaikki oli hyvin ja terve lapsi syntyi [:)].
Olen kuullut,että nämä veriseulat antavat hirveesti vääriä tuloksia,kuten minullekin!!
Sempä takia niitä ei tehdäkään joka kunnassa eikä kaupungissa,kun antavat turhaa huolta äideille.Ja se on ihan totta,että huoli ja suru on suuri,kun siinä seulassa jää kiinni ihan turhaan.
Minun gyneni sanoi,että niskapoimu-ultra on paljon parempi,luotettavampi kuin mikään veriseula.Hän piti tätä seulaa ihan turhana ja rahaa vievänä tutkimuksena.
Näistä neljästä muusta lapsesta en ole edes halunnut osallistua tähän seulaan.Tulee turhaa murhetta.Ultrassa toki olen käynyt.4-D ultrassa näkee hyvin vauvan nenäluun,jos vaavi on kasvot kuvaruutuun päin.Nenäluustahan näkee Downin todennäköisyyden.
Jäitkö sinä kiinni tässä seulassa?
Mää en kyllä ymmärrä,että miten sinun vaavilla voi olla liikaa niskaturvotusta,jos mittatulos oli 1,9 [8|]???
Meillä on kahdella lapsella ollut arvot alle 1 eli niin vähän,ettei kunnolla ole saatu edes mitattua.Yhdellä oli 1,1 ja yhdellä lapsella myös tuo 1,9.Kyllä minun gyne sanoi tuosta 1,9 arvosta,että hyvä arvo on!!!!Ja kaikki syntyivät terveinä [:)].
Paljon voimia sinulle [:)][:)][:)]!!!
Eiköhän sinunkin vaavilla kaikki ole hyvin,kun hänen nenäluunsakin oli normaali [:)][:)]

RONNY: JEE JEE,ONNEA myös muista verikoetuloksista [:)][:)][:)]
Nyt saat levollisin mielin ottaa tädin vastaan ja aloittaa kunnon yrityskierron [:)][:)]
Peukkuja peukkuja,että täti tulee pian!!!!!!

OMAA: Mää odotan ihan innolla perjantaita [:)]..lähdetään jo silloin kohti Jyväskylää ja karjaseminaaria.Huomenna menen kampaajalle,että tukkakin on hyvin,kun näkee muita maajusseja [;)][:D][:D][:D][:D]
Jeps,ja tänään kävin jo vaateostoksillakin.Tarvii olla uudet vaatteetkin päällä [:D][:D]
Joo,aika typerää on karjaseminaaria varten näyttää hyvältä [;)][&o][:D][:D]*viheltelee*.Mutta mehän mennäänkin seminaarin jälkeen tietty syömään eli sitä vartenhan mä laittaudun [;)][;)].No,jos totta puhutaan,niin miestäni varten mää tietty laittaudun..mää ajattelin hurmata sen ihan täysin,kun päästään yhdeksi yöksi kaksin hotelliin.Ukko vaan vikisee,kun mää vien sitä [;)][:D][:D][:D]
Tulipas taas typerää juttua..sorry [&o]
Jeps,lauantaina tullaan takaisin illalla.Ja sitten alkaakin heti tämä arkinen aherrus [:)]

PLUSSATUULIA PUHALLAN TEILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 20/28-33/3

Hitsin pimpulat, hukkasin tuon oman sisäänkirjautumistunnukseni elokuussa, ja siitä lähtien ei ole päässyt, kuin lukemaan viestejä. Teimpä nyt sitten uuden tunnuksen [:D]

Täällä on ollut vilinää ja vilskettä! Kaikkien teidän historiaa olen lueskellut viime kesäkuusta lähtien, kun oma yrittäminen aloitettiin... vielä ei ole tärpännyt. Osa on päässyt jo alkuperäisestä ketjusta eteenpäin odottajiin ja mikäs sen mukavampaa.

Yk8 siis meillä tässä menossa ja vielä pitäisi viikko odottaa, ennenkuin pääsen tuota raskaustestivarastoa tuhoamaan. Ihanan rauhallisesti täällä näytetään ottavan noiden raskaustestien kanssa! Vai tunnustaako joku muukin, että se vajaa 10 testiä per kierto menee [8|]?? Rahan roskiin heittoahan se on, mutta olisi kiva että edes hetkeksi tärppäisi! Helpottaisi tietää, että miehen simpat edes yrittää vietellä tuota meitsin neitiä ennenkuin täti tulee ja lyö sormille.

Ovulaatiotestit otin viimekierrosta käyttöön ja näytti siltä, että ovis olisi pari päivää aikaisemmin, kuin mitä nuo tickerit antaa. Mitään merkitystähän sillä ei sinänsä ole, kun ei tätä sessyilyä harrasteta pelkästään täsmätouhuna, vaan ihan melkeestään silloin kun tuntuu siltä (ja vinkiksi kerrottakoon, että meitsin mies tuntuu olevan aina sillä päällä... minä en niinkään). Nuo veikeät sessy-vinkit, voisi melkeen siirtää jo tuonne "vinkit"-osioon, hehee.

Onko kukaan muuten pitänyt päiväkirjaa noista omista tuntemuksista? Sain sellaisen vinkin raskaana olevalta ystävältäni (heillä yk 22 tärppäsi), että kun kirjoittaa jokaisen kuukauden kaksi viimeistä viikkoa ylös kalenteriin, miltä tuntuu ja mitä tuntee, niin raskautuessa sitten osaa erottaa menkkakrampit yms. noista raskautumiskrampeista. Oli itse keksinyt sen yk 15 jälkeen ja kuulemma toimi :)

Iloista päivänjatkoa kaikille!

UNOHDIN kertoa Ginessalle, että tuon veljen pojan niskaturvotus oli maaginen 3.0mm ja silti syntyi täysin terve poika!

Ilmeisesti mittavirhekkin on mahdollinen millin suuntaansa.

MK81 ja Yönsäde!!

Siinä oli ikä,ja ne  veri arvot + lievä niskassa oleva turvotus  yhteensä, että sain tulokseksi 1:80.

Ultrassa kaikki oli loistavasti,nenäluu,reidet,kyynärluut,aivot-ihan kaikki.
Mainitsi niskasta että ihan tavallinen,ei oo mitään hälyyttävää -että 3mm on se raja..
Mitään vikaa ei löytänyt pikkuisesta!!
Ja sanoi että todellakaan ei ole aihetta huoleen ja sitten viikon kuluttua mulle soitetaan että tervetuloa plaa plaa plaa..
Vähänkö olin puulla päähän lyöty ja itkin eilisen päivän ,valvoin yömyöhään netissä ja taas aamulla..
Nyt vähän rauhoittunut oon... huh.. kaikkea sitä joutuukin todella kestämään jotta lapsen saisi.[:D]

Argh[&:]

Ihania naisia ootte[:D]

+++++++++++++ tänne ja äkkiä!![:D]

Heippa kaikki,

Kirjoittelen pikaisesti työpaikan koneelta,

GINESSA tsemppiä sinne, hyvin pieni on sun todennäköisyys Down-lapselle, toivottavasti me ollaan täällä oikeammassa ja saat täysin terveen lapsen! Ja eihän se Down-oireyhtymä olisi sittenkään maailmanloppu, erityislapsi vaatii vähän enemmän vanhemmilta mutta antaa varmasti yhtä paljon takaisin! :)

MK81: Toi päiväkirja omista "oireista" olisi varmaan erittäin hyvä! Jos sellaista jaksais ruveta pitämään. Ehkäpä ens kierrossa rupeankin!!

RONNY onneksi olkoon! mahtavaa että kilpirauhaset sun muut on kunnossa!! Toivottavasti nyt sitten kuitenkin se täti ilmaantuis paikalle!!

YÖNSÄTEELLÄ tulossa mukava viikoloppu :) ja kampaaja ja kaikki, aahh, tänne kans sellaista tarvittais :)

MIPLIS pahoittelut menkoista :( ja oliko Tatjuskallakin sama homma, ja vielä jollain muullakin. Höh!!! :(

LENITA joku testi tosiaan oli semmonen että näytti helposti epämääräistä "viivanpaikkaa" vaikka testi olisi negatiivinen. Mikähän se testi oli, joku terävämpi varmaan muistaa. Tai löytyisköhän sulle tuolta "raskaustestit" keskustelusta vastausta. Toivottavsti ens testissä näkyy muutakin kuin viivanpaikka-haamu, eli PLUSSAAAAA!!!!

GRANAATTIOMENALLE onnittelut, ihanaa että jollain tärppää!

Omaa: Siis ei menkkoja vieläkään. Nyt kp 41/33-35 (48). En jaksa innostua. Testi viime viikolla oli negatiivinen, ja viime kierrolla ehdin testailla pariin kertaan negat, ennenkuin menkat tuli päivänä 49, 3 viikon menkkakipuilujen jälkeen. Menkkakivut on nyt hävinneet, ei tunnu mitään erikoisempaa, jotain pientä vihlontaa ensin toisella, sitten toisella puolen. Ja paksua valkovuotoa tulee! Kuin kosteusvoidetta välillä tippuis! (SORI tämä ällö mielikuva)

Kukahan täällä joskus sanoi itselläänkin tulevan sellaista "kosteusvoidemaista" valkkaria?? Onko se merkki jostain?? Olen ksäittänyt, että ovulaation jälkeen pitäisi tulla ihan kuiva kausi, eli ei valkovuotoa juurikaan. No mitäs hittoa tämä sitten on?..... En ymmärrä siis taas yhtään mitään. :(

Tasapuolisesti kaikille PLUSSIA ja tädin tullessa parempaa onnea ensi kierrolle!!!

Ginessalle voimia! Ei yhtään tiedä mitä sanoa, toivon vain että kaikki menee parhain päin.

Yönsäde: Kyllä sää olet ihan turbo kommentaattori, huh huh. Mukavaa Jyväskylän-reissua!

Itse tuhosin juuri toisen testin ja haamu siihenkin ilmaantui, vaikka oli vain tunti edellisestä vessareissusta (no en tiedä vaikuttaako asiaan). Aamulla aion tuhota viimoisen ja sitten kauppaan ostamaan lisää testejä [:)] Haamussa on ihan väriä ja kyllä se näkyy ihan hyvin, mutta ei ole todellakaan sitä toisen viivan luokkaa.

Tänään on alkanut tuntua että kohtu on alkanut elää omaa elämää, polttelee jonkin verran, mutta ei menkkamaisesti. Nälkä on valtaisa. Muita oireita ei ole. Rupeaa pikku hiljaa tuntumaan että kai sitä raskaana ollaan, vaikka se niin mahdottomalta tuntuukin.

Hei Lenita,
Hankalia noi "haamuviivat". Palasin just toiselta apteekkireissulta.
First signal -merkkinen testi näytti haaleaa plussaa. Tuijoteltuani sitä aikani, päätin hankkia varmuuden asiaan.
Ostin Clear Blue testejä (kaksi yhden hinnalla) ja sieltä tuli selvempää tietoa: raskaana gravid 1-2!
Suosittelen testaamaan tolla, niin säästyy miettimiseltä.

Terveisin, Ulpu

ALKUPERÄINEN: Pixie79

Kukahan täällä joskus sanoi itselläänkin tulevan sellaista "kosteusvoidemaista" valkkaria?? Onko se merkki jostain?? Olen ksäittänyt, että ovulaation jälkeen pitäisi tulla ihan kuiva kausi, eli ei valkovuotoa juurikaan. No mitäs hittoa tämä sitten on?.....

Moikka! Mulla tuli just tommosta siinä kierrossa, jossa raskauduin[;)][;)] Oisko ollu jotain kiinnittymisen kanssa tekoa...

Lenita Onnea! Ja paras luotettavin tulos sillä digitaalisella, niin kuin joku äsken mainitsi..

Pahoittelut kaikille negoista ja tädeistä.

Onnea Artemis! Mun mies kosi mua 28.1.2006... eli meillä on huomenna vuosipäivä ;)

Onnea granaattiomena ja muut plussaajat!

Palaan huomenna asiaan, mutta sen verran kerrottakoon, että "jo tavaksi tullut" tiputteluvuoto on vauhdissa jälleen.

tulin nopeasti onnittelemaan plussanneita. Ihan mahtia, paaaaaljon tarrasukkia matkaan nyt masukkaille[:)]

Takaisin