joko nyt onnistaisi

Omanapainen kyssäri, kun täällä tuskailen kun ei voi aivastaa eikä nauraakaan ilman vasemman puolen munasarjan nipistelykipua, että onko kellään ollu niitä munasarjakystia? Että jos tää ei oo raskausoire niin onkohan mulla sitten tullu noita?

Ronny,missä käytte tutkimuksissa?
Paljonko maksaa?
Minuu kiinnostaa ihan sillein,kun mullahan tätä ikää jo on,ja eräskin lapsettomuuslekuri totes että yli 35 vuotiaan ois parempi mennä tutkimuksiin jo puolen vuoden yrittelyn päästä,koska vanhemmiten toi homma hankaloituu joka tapauksessa

ChildishFear,mä en oo koskaan tehnyt ainuttakaan testiä yhdessä,tai mitä se tarkoittaakaan.Jotenkin ärsyttävä ajatus että joku oottais että mä pissaan,ja sit ootetaan se tulosaika.
Mä oon ihan omineen tehnyt,ja kertonut sit pikimmiten isukille,jotenkin hauskasti.
Mutta sulla ei oo nyt paniikkikertointa viikonlopuks ku tiiät että voipi ilahduttaa toista plussalla.

Wastis,herranjesta mikä MOKA,kuulla sykkeet olemattomasta ...jopa mun korva erottaa doplerista milloin on napissyke taikka istukkakohina,oma syke taikka sikiön nopea syke.
phuuh.
Mä sentään sain sit lopulta hyviä uutisia,ja tuossahan toi mun "eloton sikiö" kirmailee

Ulkoilin äsken pikkusen kanssa,ja seuraavat kaks jäi viel penkalle isoveljen kanssa toihuamaan,mutta nyt sit taas "tunnen alavatsani" eli jotenkin se on aina tällänen että rasittuu liikkeestä alkuraskaudessa.tai siis enhän mä tiiä oonko vai en,mutta sellanen toi maha on.Tuntuu et lorisis milloin vaan.

Childishfear: Onnea!! [:D]

Täällä alkoi piinaviikot. Ovis oli mitä todennäköisimmin sunnuntaina tai eilen. Sunnuntaina tikutin Mammaksi-tikkuun 2 viivaa, tosin ei se testiviiva ollu edelleenkään ihan yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Mutta selkeesti tummempi kuin lauantaina ja eilen ei tullu enää viivaa ollenkaan. Yhdessä kierrossa testailin viime syksynä ja sillon oli sama homma. No, viikonloppuna oli kyllä semmoista limailua ja nippailua, että luulisin oviksesta olleen kyse. Pe-su hommailtiin kyllä miehen kanssa, joten ajoituksen pitäis olla ainakin nyt ihan kohdillaan.

Tänään kävin ottamassa possunuharokotteen. Kysyin varmuudeksi ensin siltä hoitajalta, että voiko vaikuttaa epäsuotuisasti mahdolliseen kiinnittymiseen sun muihin alkuraskaussysteemeihin, jos nyt tärppäisi. Ei kuulemma vaikuta, oli kuulemma tosi hyvä ajoitus ottaa nyt se rokote, niin suoja on sitten valmiina raskauduin sitten nyt tai myöhemmin keväällä. Jos raskaudun, siis... Nyt siis yk 6, kp 14/25-27

Nonni, oli omanapaa vaan, luin kyllä kaikkien kuulumiset. Ja peukut pystyyn kaikille lähiaikoina mahdollisesti testaaville. Artemis, pahoittelut negasta. :/

Minäkö se täällä taas,

CATJA85: Ehei..ei oo näkynyt tätiä [:)]
Tokkopa se noita enään uskaltaa edes kummitella,niin hälle annoin kovan kohtelun [;)]
Koitahan nyt rakas ystävä jaksaa piinapäivät [:)][:)]..siivoot vaikka [;)][:D][:D]
Teillä siellä taitaa oikein koti kiiltää,kun aina olet siivoushommissa [:)]?
Saisit kyllä tulla tännekin pyörähtämään [;)]
Mää siis inhoon siivoomista..plääh.Ja vaikka joka päivä vähän jotain siivoo esim.imuroi ja kerää lasten tavaroita,niin ootas hetki ja pam,taas on sama sotku kämpässä [:D][:D]
Eilen juuri hajotin täällä imurin *viheltelee*..Hirveellä kiireellä imuroin ja imuri jäi kiinni sohvanjalkaan.Hirveellä voimalla riuhtasin imurin irti,niin johan siitä toinen pyörä irtosi [:@][:D].Mies vaan nauroi..sanoi,että kyllä aina tietää tai oikeestaan kuulee missä vaimo imuroi,kun kauhee meteli kuuluu [8|].
Koitahan jaksella ystäväiseni [:)][:)][:)]!!!Mää en sinne enään sitä tätiä päästä!!!

RONNY: Sinun kuulumistesi takia oikeestaan tänne tulin jälleen poikkeamaan [:)][:)]
Onnittelut hienoista lääkärikuulumisista [:)][:)][:)]!!!
Ihanaa,että ultrassa oli kaikki hyvin!!!Peukkuja,että papassakin kaikki ok!!!
Osasiko gyne mitään sanoa,että mistä voi johtua menkkojen poisjäänti?
Mulla on täällä jemmassa yksi "varatäti" eli se on ihan sitä varten,jos jollain meistä täti oikeesti eksyy [;)]
Lähetän sen hetimiten sulle käymään [:)][:)]..kestää voi vähän aikaa,että löytää perille.
Mutta muista se "varatäti" lähettää heti takaisin tänne,kun et tarvi sitä enään,ettei se vaan eksy matkalla kenellekään muulle kylään [:)][:)]!!

TATJUSKA: Mullahan on ollut noita munasarjakystia synnytysten jälkeen [&:]
Eli nytkin mulla oli niitä syksyllä.Kävin siis tosi kovien vatsa,-selkäkipujen takia gynellä ja ultrattiin munasarjat.Ja siellä todettiin tämä ikävä vaiva.
Mulla siis alkoi kivut ovulaation aikana ja kesti melkein tätiin asti [&:].
Molemminpuolista tosi kovaa alavatsakipua,alaselkäkipua,tärinäkipua joka säteili ihan peräaukkoon asti.
Mutta nyt pitää koputtaa päätään *kop kop*..ei ole ollut 2 kuukauteen noita kipuja.
Toivottavasti sun vaivasi johtuu raskaudesta [:)][:)]!!!

OMAA: Jeps,oli taas nopia käynti [;)]
Nyt hommiin.Jos vaikka illalla saisi rauhassa rauhoittua saunan jälkeen.
Ajattelin yllättää miehen pienellä hieronnalla ja pitsi-ihanuudella [;)]
Ellen sitten nukahda kesken kaiken [;)]..tää päivä on ollut aika väsyttävän raskas.
´
PLUSSATUULIA PUHALLAN
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 12/28-33/3

[:D]terve!

kiirettä pitänyt etten taas ole ehtinyt käymään! piru teitä naisia kun kirjottelette niiiiin paljon ettei niitä tällaisen pikku tauon jälkeen meinaa ehtiä edes lukemaan [:D]

ONNEA PLUSSANNEILLE! ja toivottavasti te, keillä on testailut lähettyvillä saisitte kaikki plussa!

meillä on tutkimukset lähteneet käyntiin. kaksi kertaa ollaan jo käyty lääkärillä ja nyt on kaikki testit tehty. mun hormonitoiminta on ainakin ihan normaalia ja kohtu ja munasarjat ok, ei vikaa. kolmen viikon päästä saadaan sitten muut tulokset.
parasta tässä on se että saatiin lupa heti yrittää uutta raskautta! mahassa oli kaikenlisäksi sellainen tilanne et ovis olis perjantain kieppeillä [:)] pitää siis heilutella peittoja ihan urakalla to, pe ja la!
jos tuun raskaaksi joudun piikittämään hepariinia päivittäin, ihan varmuuden vuoksi vaikka ei veren hyytymisessä olisikaan ongelmia.
jee, pääsen siis harrastukseni pariin! huomenna apteekkiin ostamaan testejä, testejä ja testejä. eka saa tikuttaa ovista ja sit raskautta. kyllä sitä voi ihme asioista tulla onnelliseksi [:D]

jäin kaikenlisäksi neljäksi viikoksi lomalle!!

halauksia ja positiivisia ajatuksia teille kaikille!

!!! VAROITUS ERITTÄIN NEGATIIVIS SÄVYTTEISESTÄ VUODATUKSESTA !!!

eli, vuoto palasi. JEE !!!!
Olihan se kokonaiset NELJÄ päivää poissa...
Tiputtelee siis... Jos nämä yltyy menkoiksi olen ihan onnellinen vaan,
koska se on merkki siitä että kroppa normalisoituu.
Mutta,normaalisti mun menkat alkaa aina yöllä.
Ja kun ne alkaa,ne alkaa aina ihan kunnolla.
Ikinä ei oo tiputtelulla alkanut,taikka illalla...
Ärsyttää nyt vaan niin pirun paljon, että mitä hittoa...
Jos huomenna ei vuoda kunnolla (jolloin olis menkat kyseessä) saan ehkä
ihan totaalisen itkuporuahistusraivarin...oi voi...
Nyt nippailee mahaan, ihme kramppejakin ollut.
Ei normaaleja menkkakipuja, ihan ihmeellisiä...
Mulla on nyt niin toivoton olo ettei oo tosikaan,just iloitsin siitä
että vuoto loppui... sitten tulee jotain hemputin kipuja ja vuotokin palas.
Olisin ollu mielummin ilman vuotoa vielä hetken, mutta jos tää on menkkoja niin
oon kyllä ihan onnellinenkin...
Jos vaikka ODOTTAIS että mitä tää on...
Vihaan oottamista kaikessa, mutta tän KM kans ollu oottelu on ollu kyllä niin raskasta.
Muuten ottanu tän niin hyvin,verraten edelliseen KM. Ja kun niin yritän olla iloinen ja aatella
positiivisia asioita jne. niin eeeeeeeii, tulee seuraava asia joka lyö maahan...
Nooh... ehkä tää on menkkoja, toivotaan, ja jos ei ole,niin piru vie loppuis sitten jo.
En tajua mikä hitto siellä sitten vuotaa. Kohtu on tyhjä. Ollut jo hetken...
Ja jos ei oo menkat niin mitä tää kipuilu on,mistä se johtuu.
Nyt alkaa just tää miettiminen, mitä jos entä sitten ehkä mitä hä...

Anteeksi TAAS vuodatukseni.
Kyllä minä tästä piristyn vielä.

tulitikku kuulostaa hyvältä ! Mahtia ettei oo löytyny mitään, ehkä se on sitten stressistä tms kiinni[;)]

yönsäde kuulostaa hyvältä noi pitsihommelit, ukkoa kekoon vaan[;)][:D]

tatjuska  mullekin tulee noita välillä, että en tiedä mitä on. En oo tietonen että ennen olis kystia mulla ollut,tosin ei oo ultrattukkaan ennen, paits edellisessä KM kerran, nyt kahesti ja tokassa löyty toi tuolta. Sais luvan sekin kadota.

*puuhaltaapuuuuhkii plussatuulia*

Wastis: Voi jeevlan... toivotaan että ois eka täti keskenmenon jälkeen. Sanoitko että kiertopäivä ois niinku 24 paikkeilla, voihan se siis olla jo uus kk-vuoto. Mulla itellä se eka kierto keskenmenon jälkeen lähti kyllä kaavinnasta ja siitä tasan neljä viikkoa niin tuli ekat menkat. Mut sun tilanne onkin hankalampi eli jos oli ns. kemiallinen raskaus ja tuli menkkojen myötä pois niin ehkä sun oikee kierto lasketaan ekasta vuotopäivästä. Oli miten oli, ihan käsittämättömän iso pläjäys täältä jaksamista.

Ja Yönsäde: Niinhän sä kerroitkin niistä kystista. Ei mua kyllä satu yhtään kipeesti. Nippailee ja viiltelee mut ei se nyt satu niin että sanoisin et mulla erityisiä kipuiluja on. Ne on vaan sen verta äkillisiä et tekee mieli ottaa rauhallisesti. No viikko enää niin tietää. Tai ei tiedä, mut sithän mä voin poikkee vaikka gynellä ja tarkistuttaa et kaikki on ok, nimittäin oon kyllä liian rennosti ottanut viime aikoina eli mulle on kaavinnan jälkeinen jälkitarkastus tekemättä. Jos täti tulee ens viikolla niin lupaan kiltisti varata heti ajan ettei oo mitään ihmeitä tullu/jääny siitä operaatiosta.

Ai joo ja hatara pää niin unohtu että hieno Ronny ja Tulitikku että tutkimukset on pärähtäneet käyntiin. Varmasti helpottaa mieltä kun tietää että asiat etenee edes johonkin suuntaan. Ja Tulitikkuhan pistää sieltä plussaa tulemaan jo reilun parin viikon päästä. :)

kylläpäs yönsäde ja sinuli oli ikäviä lääkärimokia [:@]
kaikkea sitä kuuleekin.

yönsäde: Kiitos ihana! ei se lääkäri löytänyt mitään syytä miksei menkkoja ole näkynyt, sanoi vain et naisen elimistö on niin herkkä että pienikin asia voi tehdä tällaista. hmm...kun mielestäni mulla ei oo ollu mitään stressiä eikä muuta, toivonu vaan plussaa. (ehkä sitten liikaa) no mut, huomena verikokeisiin, toivottavasti sieltäkään ei ilmaannu mitään onkelmia. huomena popsasen ensimmäisen pillerin nassuu. katsellaan. [:)] Joo, Mahtavaa lähetä se varatäti tänne! [:D] olipa hienoa ettet kaikkia nirhannutkaan [;)]

sinuli: neuvolan kautta pääsin lääkärille. kävin siis viimekuussa ihan neuvolassa luullessani olevani raskaana, enpäs ollutkaan joten laittoivat lääkärille kun ei tätiä näy. laskua en saanut tänään mukaan. en tiedä tuleeko myöhemmin,? enkä tiedä kuinka paljon maksaa. no mut nyt on päästy taas askel eteenpäin. hyvä niin. Onnea sinulle testailuun, pidetään peukkuja et plussa pärähtää [:D] kauanko teillä on yritystä takana?

bandida: pidetään peukkuja että nyt tärppää [:)]

wastis: voi hitsin hitsit, kyllä ansaitsisit jo mukaviakin uutisia. toivotaan että vuoto on oikeat menkat! voimia!

tulitikku: hienoa että kaikki on kunnossa! nyt sitten peitot heilumaan ja onnea tärppiin! [:D]

Huomenta!

Täällä taas. oon käyny ahkeraan lueskelemas mut kirjottaa en oo jaksanut x( kirjotetaas sit nytte [:D]

wastis, ei h*lvetti sentää!! todella todella kurjaa! [:@] kyllä sulle nyt soisin onnen tässä asiassa ja että ne olisi nyt se täti.. sinä jos kuka olis jo ansainnu niitä iloisia uutisia! Miten voikaan koetella ihmistä tuollalailla [:'(] Tsemppiä sulle sinne..

tulitikku, Hyvää lomaa sinulle. Oikein mukava kuulla että tutkimukset edenneet. toivotaan parasta ja että 3 viikon päästä testeistä ei löydy mitään kauhistuttavaa.

Yönsäde, Mites hieronta ja pitsijutut toimi? [;)]

Niin kun joku kyseli joskus aikoja sitten miten me jotkut muistetaan kaikkien nickit ja kertomukset niin en usko et kukaan ulkoo muistaa. Mäkin hinaan tätä keskustelua ees taas ja lueskelen aina uudestaan ja uudestaan noita tekstejä [:D] siten on helppo kommentoida.

Omaa: ei mitään. siis ei yhtään mitään.. viimisiä päiviä viedään! alkaako vaiko eikö ala.. siinäpä vasta jännitystä.. huomenna tai perjantaina hmm.. jänskättää.. Mitään oloja EI OLE. se vasta onki outoa. viikonloppuna jos en jaksa odottaa pitempää niin testaan. luulen et mun hermot ei kestä joten lauantaina tai sunnuntaina testaan.. IIIK.. Saas nähä.. toisaalta ei tekis mieli töllää negatiivista testiä. se on aina iso tiputus vaik ei hirveesti mitään toivoiskaan. syvällä sisimmässään sitä AINA toivois et olis nyt tärpännyt. HUOH. ärsyttää tää odottelu. tekis niin mieli jo testi tehä [:D]

niin joo ja siihen kun lääkärit tehny vääriä diagooseja. mun juttu ei ehkä siihen liity mut aattelin nyt silti kertoa.. Mullahan oli silloin aikoinaan kun kesken tuli niin kaksoisraskaus.. kaksi pussia mut vain yhen sikiön ne löys. tietoo ei oo siitä et olis toinen tullu kesken kun en nyt muista oliks mitää vuotoa yms yms. sanoivat lääkärissä vaan et keho on valmistautunut kaksosiin [:D] mut tulihan se yks sikiö sit lopulta siellä 3kk päästä kesken [:(] jöööö.. [:D]

Plussia plussia ja tsemppiä meille jotka odotellaan kierron loppumista! [:D]

Yk 11, Kp 33/35(-65)

Pikapikaa ennen töihin lähtöä..

Mahtavat onnittelut ChildishFear, toivottavasti vedät meidät kaikki täältä mukanasi odottajiin. Mahtaa olla vaikeaa pysytellä naamaperuslukemilla kun teette testin uudestaa miehen kanssa [:D]

Kiitos Örkki [;)]

Nyt vain pieni päivitys omasta navasta, luen sitten kunnolla illalla ja kommentoin enempi.
Raskaustoiveet hiipuu hiipumistaan päivä päivältä, koska kaikki oireet on totaalisesti kadonneet [:(] Jos ei vatsavaivat lukeudu raskausoireisiin [;)] Eli vatsa on ollut kipeänä pari päiväa, luultavasti olen syönyt jotain sopimatonta kuten jätskiä, joka ei ollut hylaa, eli oma vika.. Töissä on niin kiirettä ja menee myöhään etten ehdi onneksi kuluvana viikkona paljoa raskausjuttuja ajatteleen, paitsi sitten illalla ennen nukkumaan menoa [:)]

Täälä siis odotellaa vaan menkkoja alkavaksi seuraavan viikon aikana.

Hyvää keskiviikkopäivää kaikille, palaan astialle illalla kommentein!

PS. ovistestit tuli eilen postissa ja mies vähän ihmetteli että mitäs sitä on tullut tilattua. En kertonut vielä mitä paketti sisältää [;)]

Blaah, täällä masentaa. Olin aivan varma, että olisin jo raskaana. Viikonloppuna tuli kiinnittymisvuodot ja testitkin näytti haamuplussaa eilen ja tänään. Nyt kuitenkin alkoi verinen vuoto oikein rytinällä. Ilmeisesti olin jo raskaana, mutta tuli kuitenkin varhainen keskenmeno?

Joosu, minkä testin teit? Ei kaiketi pitäisi kyllä noin nopeesti testin näyttää plussaa jos kiinnittymisvuodosta on vain pari päivää aikaa, yleensä noin viikko siitä menee. Mutta pahoittelut vuodosta, pää pystyyn ja uuteen yritykseen.

Miplis, nyt peukut pystyssä siun puolesta! Toivottavasti viikonloppu toisi iloisia uutisia, jos et jaksa odotella pidempään. Toivottavasti se täti nyt pysyy siis poissa, ja nimenomaan siitä toivotusta syystä!

Mimmi83, älä nyt vielä toivoa heitä! Onhan sulla vielä muutama päivä siihen kun tädin edes pitäisi tulla (ja toivotaan tietysti, ettei tulisi!). Ei ne raskausoireet vielä välttämättä siis edes ole kunnolla alkaneetkaan! [;)]

Joosu, pahoittelut vuodosta!

ON: eilisestä possunuharokotuksesta ei ainakaan vielä muita sivuvaikutuksia kuin kipeä olkavarsi.

Yk 6, kp 15/25-27

Sessyviikkoa,

TULITIKKU: Moikka pitkästä aikaa [:)]!!Kiva kuulla sinustakin!!
Tosi ihanaa kuulla,että sulla kohtu ja munsarjat kunnossa sekä hormonitoiminta myös [:)]
Toivottavasti loputkin tulokset ovat hyviä!!
Hei,meillä ovistellaan suurinpiirtein samaan aikaan [;)]..mullakin ovis huomenna tai perjantaina.
Nyt vaan teille ihanaa peuhastelua sinnepäin ja peukkuja,että plussa tulee heti!!!!!!!

WASTIS: Peukkuja nyt hirveesti,että se mun lähettämä "varatäti" olisi poikennut sun kautta ensin [:)][:)]!!
Mutta jos sulla ei nyt ole täti kyseessä,niin kannattaisko soittaa gynelle/lääkärille ja kysyä tiputteluvuodon syytä?
Jeps,toivottavasti mun eiliset hörhelöt saivat tulosta aikaan [;)]
Hirveesti jaksamisia sinulle [:)][:)]!!!

TATJUSKA: Ei sulla onneksi sitten kivut johdu kystista.Kyllä ne kystakivut tunnistaa,ovat sen verran kivuliasta ja pitkäkestoista/jatkuvaa kipuilua [&:]
Täällä toivotaan,että sun repäisykivut johtuisivat raskaudesta [:)][:)][:)]!!!
Peukkuja peukkuja !!!!!!!!!

RONNY: Toivottavasti saat verikokeistakin hyviä uutisia [:)][:)]!!!
Kyllä..ihmisen kroppa ja varsinkin naisen hormonikroppa on aivan ihme vekotin,kun se tosiaan häiriintyy pienestäkin stressistä [&:]
Pitäis vaan ottaa niin iisisti kaikki asia,MUTTA se on paljon helpommin sanottu kuin toteutettu [8|].
Kyllä mulla ainakin stressi aiheuttaa kaikenmaallista somaattista vaivaa esim.päänsärky,mahakipu ovat yksiä inhottavia ongelmia mulla.
Toivottavasti se "varatäti" saapuu sinne pian [:)][:)].Se taitaa poiketa ensin tuolla Wastiksen luona [;)].
Kyllä tuo ultrakokemus jätti aikamoiset tunteet meikäläiselle pintaan pitkäksi aikaa.Sitä rupesi jo ajattelemaan,että voiko enään yhtään luottaa noihin ammattilaisiin [8|].Kumminkin kyseessä oli aika vakava asia eli raskaus,joka meinattiin keskeyttää [&:]
Sinulla rakas ystävä peukkuja hirveesti,että se "varatäti" tulee pian ja pääsette kunnolla yrittämään sitä vaavia [:)][:)][:)]
Voihan hyvin!!!!

MIPLIS: KIITOS kysymästä [:)]
[8D][8D][8D] <------ näin toimi pitsit [;)][;)].Saatiin lapset vihdosta viimein nukkumaan.Mies meni katsomaan elokuvaa ja minä sanoin käväsemässä vielä veskissä.Siellä sitten pukeuduin,laitoin pitsihörhöjen päälle aamutakin ( sellaisen vähemmän sessyn,vanhan takin [:D] ).Jeps,pujahdin miehen eteen ja avasin varovasti takkia...loput saatkin sitten itse arvailla [&o][;)]
Juu,tekee meidän ns.vanhaan avioliittoon ihan kutaa,kun välillä tehdään jotain muutakin,kuin sitä perinteistä juttua [;)]
Testaa jo lauantaina [;)]..Jaa minäkö täällä jännitän sun puolestasi [:D]
Hirveesti peukkuja jälleen ja paaaaljon!!!!!!

JOOSU: Suuren suuret pahoittelut tädistä [:(][:(]
Koitahan jaksaa!!!!

OMAA: Nyt teille kaikille on pakko sanoa,että OSTAKAA PITSIHÖRHÖJÄ ellei teillä jo ole [;)][;)].Nyt en tarkoita sellaisia tavanomaisia pitsialkkareita vaan oikein sessysessysessyjä [&o][;)][:D][:D]
Joo,joskus sitä jaksaa vanhatkin innostua [;)]..kumminkin takana on jo pitkä avioliitto ja liuta lapsia.Mutta näköjään sitä voi ihminen keksiä vielä jotain uuttakin [:D][:D]

Just tultiin ulkoa lasten kanssa.Nelonen 1v9kk kävi isänsä kanssa traktorlla hakemassa paaleja ja me muut siivoiltiin navettaa.Nyt pitäisi kämppää siivota *huutelee CATJAA [;)]*..tuus meille siivoon [;)].
Eli eilisen illan jälkeen ollaan sujuvasti taas palattu takaisin arkeen [;)]
Mutta pakko mennä....

PLUSSATUULIA KAIKILLE TEILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 13/28-33/3

Yönsäde: Ehkä ei sitten oo joo. Sitäpaitsi tänään se kipu on vähentynyt eli saattoi hyvinkin olla kiinnittymiskipua, 5pv oviksesta suunnilleen. Mutta mutta, tänään on tullu uusi oire ja sama mikä viime raskaudessa. Tissejä meinaan vihloo. Nännit ei oo yhtään kipeet mut molemmissa tisseissä on vihlontaa. Tässä tulee mielipuoliseks taas ja pettymys ihan kauhee jos täti tuleekin ens viikolla.

Vielä pikaa,

...Hoidin tossa pankkiasiat ja tietty vielä kurkin tänne [;)]

MINNILIINA: Meillä on täällä tällainen pieni "eläintarha" [;)]
Eli meiltä löytyy lehmiä,hanhia,ankkoja,lampaita,kaneja,2 koiraa,2 kissaa,undulaatteja ja papukaija [:)][:)][:)]!!!
Ja tietty navetasta noita ihania hiiriä [;)]
Mää olen siis "eläinhullu,lapsihullu ja normihullu" [:D][:D][:D]

TATJUSKA: Wau ja jee..siis sullahan voikin noi kipuilut tosiaan johtua kiinnittymiskivusta [:)][:)][:)]!!!!?????
Siis nyt mua jännittää ihan hirveesti sun puolestasi [:)][:)]
PALJON PEUKKUJA!!!!!

OMAA: Kämppä huutaa siivoojaansa [:'(]..
Pakko alkaa nyt siivoomaan ennenkuin pienemmät herää päikkäreiltään.
Palaan illalla,jos kerkeen..

PLUSSATUULIA PUHALTAA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 13/28-33/3

yönsäde ei se varatäti oo nyt tajunnut kyllä tänne tulla.
Ainakaan vielä. Meinaan eilinen vuoto jäi tosi tosi olemattomaks pieneks.
Ihan olis pikkuhousunsuojalla menty kepeesti koko "vuoto".
Tiputteli siis vaan. Nyt ei näy mitään taaskaan...
Sais luvan sitten joko pysyä tiputtelu poissa tai tulla se täti.
Se varatäti siis kävi tosi nopeella visiitillä mutta sillähän onkin kauhia
kiire ensin tarvitsevien luo,eli Ronnylle[:D]
josko se sieltä sitten ehtisi tännekin,ei kiireitä.
Ei tarvi välttämättä ollenkaan tulla,sehän olis hienointa.
Mutta jos jättää tulemasta niin sitten on parasta olla joku muu matkalainen
matkassa.[;)]

Eli tänne ei ihmeempiä.
Oottelen ja seurailen jatkuuko vuoto taas, että oliko vaan eilisen tiputukset,
tuleeko menkat vai jatkuuko tiputtelu taas.

Oi ihanaa Yönsäde!! Kuulostaa aivan ihanalta eläintarhalta :) :) Eläinten kanssa ei vain hirveämmin vapaapäiviä pidellä [;)] varmasti raskasta työtä, mutta ihanaa.

Takaisin