Ronny,missä käytte tutkimuksissa?
Paljonko maksaa?
Minuu kiinnostaa ihan sillein,kun mullahan tätä ikää jo on,ja eräskin lapsettomuuslekuri totes että yli 35 vuotiaan ois parempi mennä tutkimuksiin jo puolen vuoden yrittelyn päästä,koska vanhemmiten toi homma hankaloituu joka tapauksessa
ChildishFear,mä en oo koskaan tehnyt ainuttakaan testiä yhdessä,tai mitä se tarkoittaakaan.Jotenkin ärsyttävä ajatus että joku oottais että mä pissaan,ja sit ootetaan se tulosaika.
Mä oon ihan omineen tehnyt,ja kertonut sit pikimmiten isukille,jotenkin hauskasti.
Mutta sulla ei oo nyt paniikkikertointa viikonlopuks ku tiiät että voipi ilahduttaa toista plussalla.
Wastis,herranjesta mikä MOKA,kuulla sykkeet olemattomasta ...jopa mun korva erottaa doplerista milloin on napissyke taikka istukkakohina,oma syke taikka sikiön nopea syke.
phuuh.
Mä sentään sain sit lopulta hyviä uutisia,ja tuossahan toi mun "eloton sikiö" kirmailee
Ulkoilin äsken pikkusen kanssa,ja seuraavat kaks jäi viel penkalle isoveljen kanssa toihuamaan,mutta nyt sit taas "tunnen alavatsani" eli jotenkin se on aina tällänen että rasittuu liikkeestä alkuraskaudessa.tai siis enhän mä tiiä oonko vai en,mutta sellanen toi maha on.Tuntuu et lorisis milloin vaan.