joko nyt onnistaisi

heip kaikki yrittävät naiset!

itsehän en tänne kuulu mut olen aina mielenkiinnolla käynyt lukemassa tääll' juttuja aina toivonut että te saisitte plussattu ja pysyisi matkassa aina sinne loppuun saakka. moni kokenut km ja tuulimuna raskauksia.voimia ja halauksia sinne monille! [:)]

itse toisen kohdalla oli menkat hukassa,okei voi johtua ettei vielä ollut edes säännöllinen kierto kun synnytyksestäkään ei ollut mitään hirmuisesti aikaa.kumminkin kuukaude ainakin oli myöhässä ja kolme testiä oli negaa.sitte sain varattua aikaa lääkärin kautta et kattoisivat mut et mikäs on vialla. sit gynegologi katteli ja sanoi et jtn tuol on et ei osanu sanoo varmaksi onko menkat alkamassa vai raskaus.käski tehä parin vk:n päästä uuden testin ja sitä seuraavana pv:nä tulla sinne uudellee. ja sillo näytti plussaa. [:)]
en kyl tiiä et mitä koetin tol kertoo mut tosiaahan aina on raskauden mahdollisuus jos ei tätiä näy,vaikka varmasti hermoja raastaa se että testi näyttää negaa.

mutta kamalasti tsemppiä kaikille ja toivottavasti joku pääsee sinne kymppii [:D] ja eihän se tosiaan vauvakuume katso onko yks vai viis lasta :) kuume kuin kuume [;)]

itse en koskaan oo testaillu ovista. ja älkää stressailko raskaudutteko vai ei.eiköhän se sieltä tule jos on tullakseen.. okei ei ehkä niin nätisti sanottu.mut luulisin itse näin ettei stressi ole hyväksi.. ihanaa yrittämisen iloa teille kaikille!![:)][:)][:)][:)]

Maanantaita,

BLUEROSE: Aivan varmasti sulle se pikkuinen annetaan [:)][:)]!!
Sinullakin on jo niin lupaavia noi oireet,että jee jee [:)][:)]!!
Hirveesti peukkuja testaukseen ja tuohan meille sitten niitä ILOISIA uutisia [:)][:)]!!
P.S.Mun puolesta voisit testata jo vaikka ihan heti [;)]*jännityksellä odottaa hän*

PIXIE: Ja sullehan eikä meille muillekaan se täti enään tule..ni kerta [:)][:)]
Nirhasin sen niin kunnolla [;)]
Koskas sinä ajattelit tehdä testin?
Peukkuja ihan hirveesti!!!!!Ja imaset Bluerosen kanssa meidät kaikki mukaan!!!!!
P.S.Heh..mää taidan olla aina raskaana,kun tanssin,ilmeilen,puhun päättömiä joka päivä [;)]

MIMMI83: Lupaavia oireita sinullakin..jee [:)][:)]!!
Heh..jätät ne ovistestit sitten seuraavaa raskautta varten..kyllä ne säilyy [;)]
Peukkuja peukkuja!!

CHILDISHFEAR: Wau..ja sielläkin on TOOOSI lupaavia oireita [:)][:)]!!!
Teet nyt yhden testin ns."salaa" mieheltäsi [;)]..ja sitten,kun mies tulee kotiin,niin teette yhdessä vielä sen toisen [:)].
Oireesti kyllä kuulostaa niin lupaavilta,että aivan varmasti plussa tulee!!!Ja kun tätiäkään ei onneksi näy!!
Peukkuja sullekin hirveesti!!!!!

WASTIS: Hirveesti peukkuja lääkäriin [:)]!!!
Toivottavasti saat niitä toivottuja uutisia!!!
Mulla on tuota omakohtaista kokemusta jokapäivä sessyilystä [;)]..eli meillä on kyllä kaksi lasta saanut hyvin alkunsa,vaikka joka päivä sessyiltiin,kun vauvaa haluttiin.Joskus jopa kaksikin kertaa päivässä [&o][;)][:)][:)].
Eikös se kumminkin ole aika yksilöllistä,että kuinka paljon miehillä on liikkuvia siittiöitä eli sellaisia elinkelpoisia siittiöitä?Eihän se raskaaksi tuleminen kumminkaan tarvi kuin sen yhden hyvän siittiön [:)]!!Ja tämä oli nyt vain minun ihan oma mielipiteeni tähän asiaan ja omasta kokemuksesta haettu.Ei tutkittu juttu [;)]

MIPLIS: Hyvä,että sait vähän viikonloppuna juhlittua [:)]
Ja sinnekään ei se täti tule..se ei millään kykene enään haudasta nouseen [;)]
Peukkuja sullekin ihan hirveesti!!!!

ORKIDEA: Et ole tosiaankaan hullu tai olet sillain positiivisella tavalla hullu [;)][:)][:)]!!
Meinaten voin lukeutua itse ihan samaan kastiin kanssasi [;)]
Jos meinaten nyt tässä kierrossa saisin plussan,niin aivan varmasti minäkin ostaisin vielä viikkonäytöllä olevan testin ja tekisin sen!!!!Ois niin ihanaa nähdä,että mitä digitaalinen testi antaisi viikoiksi [:)][:)]!!!
En meinaten yhdessäkään raskaudessa ole käyttänyt tuota digitaalista testiä,niin pitäisihän se nyt ainakin kerran testata [;)]
Kuinkas voit?

OMAA: Mulla on nyt jo alkanut tuleen ovislimaa ja nippailee välillä aika lujaakin tuolta alhaalta ja nivusista.Joo ja pidin taas lupaukseni..köh köh [&o].Eli mun ei pitänyt yhtään tässä kierrossa tarkkailla ovista,ottaa vaan ihan rennosti *viheltelee*.
No,ovistestejä en tee ( lupaa hän ) ja sessyä harrastetaan päivittäin,jos vaan mieli tekee [;)].Mutta hemmetti,kun aina tädin tullessa on niin hel***tin helppoa luvata,ettei tässä kierossa stressaa oviksen ajankohtana yhtään,mutta auta armias,kun kriittiset päivät alkaa olla käsillä,niin eiköhän taas ala kropan tutkiskelu [;)][8D]

Jeps,lähen lasten kanssa päästään ovistuulia pihalle ja pulkkamäkeen..yeah [;)]
Ja P.S.Mulla ei riitä enään peukut,kun täällä on niin paljon jännittävässä tilanteessa olevia rakkaita palstaystäviä,joille saa peukuttaa [;)][:D][:D][:D]

IHANAA NAISET,TUOKAA NIITÄ PLUSSAUUTISIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 11/28-33/3

Oikein mahtavaa maanantaita!

Kauheesti tekstiä taas..!! [:D]
joten kommentoin vain muutamille:

wastis: Ikävää että jouduit kokemaan km.n. [:(] mutta hyvä että olet jo paremmalla mielellä. ihana asenne sinulla!![:)] Sinulle toivon kaikkea hyvää ja paljon voimia! peukkuja huomiselle ja hirveesti Onnea uuteen yritykseen. [:D]

yönsäteellä oli täällä aikaisemmin ikäviä tuntemuksia, onneksi olet pysynyt mukana keskustelussa [:D] Tottakai täällä saa kaikki kuumeilijat kirjoitella!! Sinulla niin hyviä juttuja että piristää kyllä päivää [;)] semppiä ovikseen..jospa nyt..jospa nyt?? [:)]

bluerose: Ihanaa että sulla on hyvä fiilis, jospa se tarkoittaisi sitä parasta? [:D] kohtahan pääset testailemaan? hirveesti peukkuja!

childishfear: TErvetuloa! ja peukkuja tulevaan testailuun! yritä syödä jotain vaikkei tekisikään kovin mieli. [:)]

omaa: huomenna olisi sitten se aika tutkimuksiin. jännittää ihan kiitettävästi!! mitähän ne siel tekee??
mulla on nyt varmaa viikon verran ollut semmonen olo et jospa siel masus oiski jotain [:D] roskaruoka:pizzat sun muut ei maistu, vilu koko ajan, poskia kuumottaa, väsyttää, alavatsalla painetta ja nännit arkana. mut mut tänään sitten testasin negan. joten näillä mennään huomisiin tutkimuksiin [>:] toivokaa ettei sieltä löydy mitään pahempia onkelmia??!! [:o] itseäni sen verran tuntien luulen et ens yönä varmaan valvotaan ja mietitään et mitä sieltä löytyy[:D]  no mut vihdoinki onneksi pääsee tutkimuksiin, johan sitä onki odotettu!! jospa se tästä sitten taas. [:)] pitää yrittää ottaa rennosti ja toivoa parasta!
[align=left] [/align]

niin ja muillekkin kohta testaaville hirveesti peukkuja että plussa pärähtää! testaajia tais olla useempikin.

joku sai negan [&:] jospa se vielä näyttäis plussaa myöhemmin! peukkuja!

anteeksi kun en muista nimi merkkejä! mut kaikkea hyvää jokaiselle kunkin omaan tilanteeseen!!![:D]

huomentapäivää tänne!!!
oon ihan pihalla teidän nimimerkeistä,enkä tajua miten jotkut muistaa mainita kaikki viesteissään,mm yönsäde..kauheesti kommenttia.
Joten jorisen siis omia kunnes opin
[8|]

Täällä olis kp 33/32-35.
tuosta kp 25stä alkaen noin kolmeen kybään,oli masun nipistelyjä ja tuhrua,ja nyt kun olen koko viikonlopun odottanut menkkoja,niin ei nyt näy.
Hitsi,viime yöksi laitoin jo siteenkin valmiiksi kun ajattelin et VARMAAN alkaa.
ja ihan turhaa hehkuttaa raskautta,onhan noi kierrot joskus ennenkin venyny,joten odotellaan vaan.Nurkan takaa ne kaahaa kumminkin ilman varoitusta.

Örkin kokemus lääkäri mahalla,oli hauska,mutta muistuu mieleen aikoinaan exän kanssa vastaava,niin minä en kyllä osannut olla rauhallinen,minulla meni fiilikset pilalle,kun toinenkin tietää et joka kerta on mahku raskautua,ja sit haluu tuollee tuhlailla hyvää ainetta [8D]No onneks ei tarvii enää exän kanssa yritellä---oli muuten "hauska mies" näissä raskaus/ehkäisy-jutuissa.Minä kun en käytä ehkäisyä,ja hän tiennyt sen koko ajan,ja piti hänen heti kuutosen jälkeen käydä vasektomiassa,muttei saanut tehtyä asialle mitään,eikä myösskään kumeja sitten osannut käyttää.Joten kun aloin seiskaa odottaa,niin kommentit oli vertaansa vailla,ja muutkin pikku viitosesta lakaen,olivat "minun haluamia".hassua ihan oikeasti,ihan kuin hällä ois ollut mitään tekoo asian kanssa,mutta tottahan tuo ;minun haluamia,taatusti!!!
No se siitä.

Myönnän heikkouteni,tänään vein ysiluokkalaista kouluun ja kyllä olis mieli tehnyt koukata apteekin kautta,ostaa huomisaamuksi testi,JOS ei ois alkanut viel...mutta sitten tuumin,ettei huvita sitä nagaakaan katsella,näiden 3-4 yrityskuukauden aikana kun on tullut noita "hätätestejä" tehtyä,ja sit viel silleenkin leikittyä,että testaa ennen kuin on edes myöhässä,kun jotkut kertoneet niinkin onnistuvan.On se inhottava se negakin,sitä pällistelee monttu auki,kääntelee tikkuu,näkyyks ees haamua...hoo hoo.Joten kiitos ei.Tässä tilanteessa voisin heittää,että ens viikonloppuna JOS ei muka oo menkat alkanu,voisi kokeilla.
Blaah.

Joo jospa loikkisi tekemään jotain kehittävää kun tuo Beibekin pihalla nukkuilee...ihan yliväsyksiin meni taas,rimpuili hulluna kun puin,ja sitten nukahti pukemisen jälkeen syliin.
Nyt kun olis raskautunut,tulin vähän vajaa 2v ikäeroksi=ihan hyvä.

Eli sorry omanapa viesti,koitan päästä kärryille kommentoinneista.

Kurkistus tällekin palstalle pitkästä aikaa.

Ihan ensiksi täytyy vain ihailla sun asennetta ja positiivisuutta wastis. Kovia olet kokenut (jälleen kerran), mutta silti jaksat iloita tulevasta ja säilyttää positiivisuuden. Toivon totisesti että sinua onnistaa pian. Olet sen pienen nyytin varmasti ansainnut! [:)]

Sitten taisi olla parikin plussannutta? Olisiko Tättärä ollut yksi ja anteeksi vain en muista sitä toista. Anteeksi vain, mutta oikein isot onnittelut teille!

Muillakin tuntuisi olevan taas jännät paikat käsillä. Tosiaan 10.10.10 on tulossa tai sitten tuo 20.10.2010 on myös oikein sopiva la. [:D]

Oikein paljon vain plussatuulia kaikille!

Mukavaa alkanutta viikkoa!

WASTIS:Oon sulle jo jollekin palstalle laittanutkin,mutta laitan vielä tätäkin kautta.Ihanaa tätä päivää,toivotaan,että oli vipat verikokeet ja hiuksista tuli huiput![:D] Tuuhan kertomaan,mitä lääkäri sanoi.Sitte vaan nauttimaan siitä puuhailusta,olkoon tämä teidän kierto!Niin sulle sen oman pienen tuloa toivoisin!

YÖNSÄDE:Kiitos sanoistasi!Me ollaan kyllä nyt tässä uutisten jälkeen hoivattu kunnolla toisiamme,ja tuntuu että asia on vaan lähentänyt meitä...Ei mulla vielä oo mitään stressattavaa,mutta odotas,kun hoidot on todenteolla käynnis ja alkaa ne piinapäivät,sillon ne vasta piinaa on!Ihana,kun sullakin on mies,joka on noin innoissaan lastenhankinasta!Ja kiva lukea,että teette niin paljon asioita perheen kanssa,se on niin valtavan tärkeää!Voi kun sitä joskus itekin...Huoh...Mutta nyt vaan oikein ihania tärppipäiviä sinne!

ÖRKKI:Ihania ovulaatiopäiviä sinne!Toivotaan tärppiä ja siittiöitä siis oikeaan osoitteeseen!Ja voi että,NIIIN nauroin tuolle sun vitsille![:D]

CATJA85:Miehet kyllä välillä onnistuu tokasemaan asiat,kun joku vaivaa mieltä(esim.se raha).Sanojen merkitys vaan kolahtaa meihin naisiin (ainakin muhun)enemmän kun usein on ees tarkotettu.Jos kuule plussaat,niin miehes on ihan varmasti onnesta soikeena!

MIMMI83:Toivottavasti kaikki nuo merkit kertoiskin,että siellä olisi pienokainen tarttunut matkaan mukaan!Pidän peukkuja!

ORKIDEA:Suloista,että miehes on noin täpinöissään uudesta tulokkaasta!Nauttikaahan yhdessä odotuksesta!Ja tuo sun testailu on aivan ymmärrettävää,varmaan monenki mielestä tällä palstalla![:D] Siihen on jo niin tottunutki...Mutta kyllä se siitä konkretisoituu!

MINNILIINA:Joko oot testannu?Plussaaplussaa,jee!!!

ARTEMIS:Pahoittelut negasta...[:(]Mutta jos tätiä ei kuulu,toivoa on!Pidetään siitä kiinni!

BLUEROSE:Sulla jännät paikat siellä ja oireet kuulostaa lupaavilta!Nyt vaan testiä kehiin ja plussa toivottavasti näyttöön!

KAIKA:Kurkkia saa tänne puolelle,mutta pysyt tiukasti siellä syyskuisissa!Täältä paljon eekeleitä ja tarrasukkia,että kaikki menee hyvin!Ultrauutisia odotellessa![:)]

PIXIE79:Ihanan positiivinen fiilis sulla,nauti!Ja sitte vaan pian rohkeasti testiä kehiin!Josko se nyt teistä lähtis se uus aalto!

CHILDISHFEAR:Voi kun teillä suloisen jännät paikat!Oot kyllä aika sinnikäs,jos jaksat miestäs odottaa!Nostan hattua!Mä varmaan tekisin testin salaa...[;)]Mutta uskon,että ens viikonloppuna saatte ihania uutisia!

MIPLIS:Hyvin sanottu,että jännä kun haluaa odottaa,vaikka vihaa odottelua..[:)]Varmasti polttelee jo testit kaapissa,viime päivinä sitä alkaa jo tunnitki olla pitkiä...Pidän peukkuja että nyt olis sun vuoro saada se plussa!

RONNY:Tsemppiä paljon paljon tutkimuksiin!Hyvä kun pääsette,saatte ainakin jollain tapaa asioihin selvyyden.Toivon niin,ettei mitään löydy!

SINULI:Rohkaisen täältä testin tekoon![:)] Ja pidän peukkuja,että plussa tulis!

Omaa:Eipä mitään,ens viikolla klinikalle,ihanan jännittävää...Muuten eletään näitä ärsyttäviä välipäiviä,jotka ei nyt niin ärsyttäviltä tunnukaan,kun ei mitään odota.

Nyt oli monta,jolla mahdollisuus plussaan,rykäskääs kunnon aalto liikkeelle,kymppiaalto!Ja niille,joilla tärppipäivät,oikein ihania hetkiä makkarin (tai saunan,tai keittiön pöydän tai...)puolelle!

Ronny!! jännittävä tilanne sinulla :) Tule kertomaan lääkärin jälkeen kuin kävi :)

Ja plääh! tänään kp 31/30 ja testasin negan :( tyhmä fiilis!! mutta kävin apteekista ostamassa viikko-näytöllisen testin jonka mukana tuli kaupan päälle vielä digi-raskaustesti [:)]..... Tätiä odotellessa... Voi kunpa itselle sattuisi sellainen tuuri, että nega muuttuisi vielä plussaksi!! #huokaa#

Mä kirjotan näin ihan nopeasti ja tulen sitten illemmalla paremmin lukemaan ja kommentoimaan teidän muidenkin kuulumisianne[:)]
Tätiä ei vielä näy, eikä kyllä pahemmin siltä tunnukkaan. Turvotus on alkanut laskea, mutta rinnat sen kun vaan kasvaa. Luulen että tää kierto on nyt sitten pidempi, sekalaisethan nää on muutenkin. Tosin epäilen vahvasti tuota tärppäämistä jos on pidempi kierto, koska en muista että olisi kauheasti peuhattu tuona aikana[8|] Tai siis mun hormonit on ihan olemattomat ja jos tää on nyt vaikka sen neljä päivää pidempi esim. (noi herkäthän näyttää jo mahdollisesti neljä päivää ennen oletettua kuukautisten alkamispäivää) niin ei kyllä sit ole peuhattu kriittisellä hetkellä. Mut katotaan ny, päivä kerrallaan, miltä tää nyt tulee näyttämään.

Artemis: Hirveesti peukkuja että oot väärässä eli peuhasitte sittenkin oikeeseen aikaan ja plussaa ois tulossa.

Mä en tajuu tätä omaa oloani, vasta vajaa viikko oviksesta ja vihloo ja nipistee tuolta munasarjojen kohdalta ihan jatkuvalla syötöllä. Onkohan meille tulossa kaksoset? ;-) Se tästä oikeesti enää puuttus kun meillä on nimittäin niitä suvussa niin että mulla on kaksosserkukset ja kaksosenot eli äidin sisko ja äidin äiti on molemmat saaneet kaksoset. Nimittäin kyllä mulle nyt yks piisais kun sitä yhteistä rakkaudenhedelmää tässä haikaillaan ja haluais nauttiakin siitä vauva-ajasta...

Paipapu: kyllä minä tiedän et mieheni olisi iloinen siitä plussasta, mutta ymmärrän myös hänen kantansa.. sillä ne sanat iskostuuki niin takaraivoon.. mut tämä likka ei aio kylläkään stressata siitä asiasta.. [:D] ottaa päivän kerrallaan..

Childisfear: tiedän tunteen.. sitä haluais testata mut ei oikein uskaltais.. mulla ei toisaalta olis kärsivällisyyttä odottaa edes noin kauaa sitä testaamista.. [:)] mutta kyllä te niitä positiivisia uutisia saatte ens vkonloppuna [;)]

Yönsäde: älä rutista liian lujaa ettei luut katkea!!!! [:D] [:D] [:D] [:D] [;)] [;)]
täällä yritetään ukkoon toista taktiikkaa.. aina tähän mennessä meikäläinen on tehny tuohon peittojen heilutteluun sen aloitteen.. mitä nyt kerran sinisellä kuulla tuo ukko, mut kumminki.. päätin sen etten ite tee alotetta, mut aina ku kuljen ukon ohi hipasen sitä joko poskeen, käsivarteen, sinne tai minne tahansa höyhenen kevyesti.. [8D] no.. ainaki tähän asti toiminu niin ku pitää.. kattoo sit iltaan mennessä onko tehonnu kunnolla [;)]
mut ei tällä kertaa helloja tai käsirautoja tai suukapuloita kiitos!!! [:D] [:D] [:D]
voin lainata sinne noita käsirautoja jos haluut välillä kokeilla [:D] [:D] koska veikkaan et hella ja suukapula sieltä päin löytyy jo [;)] [:D] [:D] [;)]

omaa: tässä alkaa pikkuhiljaa mielikuvitus meikäläisellä lentää.. kaiken maailman oireita mukamas tullu.. oke kaks vaan mut en ala maalaan piruja seinille ja sanomaan niitä ääneen.. kuvitteluja ne vaan on.. just.. kuvittelua *yrittää vakuuttaa itseään siinä melkein onnistuen* [8D] [:)] HUOM!! melkein.. he****tti!!! miks aina noitten kuvitelmien pitää nostaa päätään.. niin paljon ku haluaisinki sitä plussaa niin en jaksais taas pettyä [:(]
mutta nyt tämä lähtee koneen äärestä siivoamaan tuota makkaria.. alkaa kertyä tavaraa lattialle (ja sen huomaa, vois pitää estekisat pian meidän makkaris [:D] )

mutta kiitos kaikille positiivisista kommenteista.. saitte taas meikäläisen ajatteleen positiivisemmin tuon miehen ajattelumaailmaa.. nääs tuo ukko on sen verran vanhoillinen et sen mielestä miehen tehtävänä on kyetä elättämään perheensä.. ja tällä hetkellä sillä ei mee niin kauheen hyvin.. siitäkin ehkä johtuu tuo sen kommentti..
mut nyt siivoamaan!!! [:D] [:D]

ja kaikille tietysti
OIKEIN OIKEIN OIKEIN ISOJA PLUSSA PUHUREITA!!! [:)] +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Terroristi jälleen täällä,

...Mitä ihmettä minä taas täällä [;)]

RONNY: KIITOS SUURI [:)][:)]!!
On se mukavaa kuulla,että mun tyhmät jutut jotain piristää [;)]..Kysyppäs samaa mun mieheltäni,niin hän voisi olla ihan eri mieltä tuosta piristävästä vaikutuksesta;ainakin joskus [;)][:D]..noo,ainakin silloin kun hän haluaa nukkua ja minä vaan pälisen omiani.
Voi rakas ystävä..olen todella pahoillani negasta [:(][:(]*halaa ja lujaa*
Mää pidän täällä ihan hurjasti sinulle peukkuja,että saisit hyviä uutisia lääkäriltä!!!
Toivotaan tosissaan,että ehkäisyn jäljiltä sinun kropaltasi kestää vain aikansa toipua niistä hormoneista.Ja että munasarjat,kohtu ja kaikki olisi kunnossa ultrassa!!!!Ja että lääkäri antaa "luvan",että koska vaan saa yrittää lasta,ettei mitään esteitä ole raskautumiseen!!!!
Hirveesti voimahaleja sinulle [:)][:)]!!!
Tulehan kertomaan kuulumiset sitten.

SINULI: Moikka [:)]
JEE..Sulla ei sitten alkanutkaan menkat [:)][:)]!!!
Odottelin tuolla suurperseellisissä sulta jotain tietoa,että tuliko täti vai ei [;)]
Tosi hienoa,ettei tullut!!!
Olen aika satavarma,että raskaana olet!!!!
Kipin kapin nyt apoteekkiin ja teeppä testi ja tulehan meitä tänne piristämään plussauutisilla [:)][:)]
Kiva exä sulla oli [;)]
Saanko udella,että onko sinun nykyisellä miehelläsi omia lapsia?
Ja kuinka hän on sopeutunut sinun lapsiisi?
Ei ole pakko vastailla,jos tosiaan menee liian henk.kohtaisuuksiin [&o]!!
Peukkuja sulle ihan hirveesti!!!!

PAIPAPU: KIITOS [:)][:)]!!!
Mulle on tämä rakas perhe niin tärkeä ja nuo eläimet,että joskus varmaan niistä liikaakin puhun [&o][8|][8D]?
Olenkin aina sanonut,että mulle saa suoraan sanoa,jos liikaa alan innostumaan ja puhumaan lapsista ja eläimistä [:D][:D].En siitä kyllä loukkaannu.Siitä ennenkin loukkaannun,jos ei sanota suoraan,vaan takanapäin mutistaan [&:].
Aah..teillä tuntuu olevan niin ihanaa siellä miehesi kanssa [8D][8D][:)][:)]!!
Ihanaa lukea teidän kahdenkeskisiä hemmotteluhetkiä [:)][:)]!!
Kyllä saat olla onnellinen,kun sinulla on tuollainen mies ja ennenkaikkea teillä on tuollainen parisuhde [:)][:)]!!!
Kyllä teille ihan varmasti oma lapsi suodaan..ansaitsette sen niin!!!!!
Tsemppiä paljon teille ensi viikkoon [:)][:)][:)]!!!
Ja eihän sitä ikinä tiedä,vaikka se ylläriplussa nyt pärähtäiskin teille!!!!!!!!
Täällä on SORMET JA VARPAAT TEILLE PYSTYSSÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MINNILIINA: Suuret pahoittelut negasta [:(]
Mutta sullekin tätä samaa eli niin kauan kun täti pysyy poissa on toivoa [:)][:)]!!
Pidän peukkuja sullekin täällä,että nega vielä muuttuisi plussaksi!!!!!

ARTEMIS: PEUKKUJA PEUKKUJA [:)][:)][:)]!!!!
Toi on tosi hyvä asia,ettei tätiä näy ja tissit kasvaa [:)][:)]!!!
Teet uudestaan testin parin päivän päästä ja varmuuden vuoksi vielä aamupissasta!!!

CATJA85: Meinasin jo sinua huhuilla,mutta olitkin jo kerennyt kirjoittaa [;)]
Okeydo..hella löytyy,kapuloita löytyy;ihan lasten leikkikapuloita sekä kapulakapuloita.Mutta minä ajattelin kehittää jotain sessympää tuon ukon suuvärkin peitoksi.Laitan hänen suun eteensä mun vähän käytetyt pitsistringit [;)]..mää tykkään,että hänestä vähän lähtee ääntä sieltä saumojen kohdalta.Ettei ukko ihan hiljaa ole kun häntä rankaisen [;)][:D][;)].Sittn meiltä löytyy noita nippusiteitä,niin niitähän voi käyttää väliaikaisesti käsirautojen sijaan.Pehmukkeeksi laitan vaikka vanhoista miehen kalsongeista palasia nippusiteen ja käden väliin,ettei tule nirhaumia.
Eiköhän me tää ilta noilla pärjätä..kaippa ne sun lähettämät raudat jo huomiseksi posti tuo [;)][;)]..huh huh,olipas tyhmää ja köyhää juttua taas [&o][8D]*viheltelee*
Muista sitten siivota makkari kunnolla..otahan sieltä yöpöydän takaa ne liukuvoiteet ja sauvatkin,ettei anoppi törmää niihin vahingossa,kun tulee seuraavan kerran kylään [;)][:D][:D]
Mutta nyt asiaan [;)]..Sulla on siellä jo niin jännät päivät käsillä,että meikäläinen täällä peukuttaa ihan saa****nallisesti sulle,että plussaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sää olet sen niin ansainnut ja sää sen saatkin [:)][:)][:)]!!!!

OMAA: Nothing [;)]..kunhan tulin roikkumaan tänne ja katsomaan uusimpia uutisia [:)]
Kohta navetalle hommiin..pitäis siivota taas hanhien ja ankkojenkin karsinat.Ne on sellaisia ruikkupyllyjä,että kakkaa kertyy hirveesti.
Iltalenkin jälkeen sitten taas saunaan.Ja miehen kesytystä,kunhan lapset saadaan nukkumaan.Tää on niin ihanaa tää tädin jälkeinen aika,kun kokoajan tekee mieli [8D][8D].Ei voi ainakaan sanoa,että pakolla yrittää vaavia tehdä [;)][:D][:D]

PLUSSATUULIA PUHALTELEN
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 11/28-33/3

Det flider in.. det glider in!!! tässä sitä kuunnellaan kirkaa samalla ku siivotaan.. koira kahtoo silmät pyöreenä ja korvat pystyssä et mitä tuo emäntä oikein tekee ku se laulaa kirkan tahtia, tanssii ja siivoo saman aikaisesti [:D] [:D] hyvä ilme tuolla koiralla..
ja ihan vinkiks tytöt.. pahat aatteet saa tällä tavalla just häippäseen.. lempparimusiikkia soimaan ja vaikka sit tanssii samalla ku siivoo [:D] [:D] kolme asiaa mihin keskittyä niin ei ehdi ajatella muuta.. PAH!!! miehille ehkä vaikeeta mut ei tää meikäläiselle [:D] [:D] *tanssii ja laulaa kirkan tahtiin..* det glider in! det glider in!!! [:D] [:D]
ja koiran ilme taas et jos osais niin se soittais valkotakkiset.. [:D][:D]

Mä taidan heittää pyyhkeen kehään kymppiläisistä... Ko jos mulla nyt on se ovis ja ekat "lääkärit" meni masun päälle, ni viime yönä se sitte taudin toi [:'(] Haluatteko kuulla tarkempia sepostuksia pöntön vieressä istumisesta ja ulostamisesta ja... Ei ole kiva tauti ei, enkä halua tartuttaa sitä mieheeni enempää, mitä hänelle mahdollisesti on jo tarttunut, niinpä ei olla edes pussattu tänään. Ohi menossa kuitenkin, huomenna taas uusi päivä!

Tsemppiä kaikille testaajille. Kuulostaa childishfear kivalta testata niin, että mieskin näkee. Se on silloin alusta asti ihan yhteinen juttu. Yhdessä saa hämmästellä tulosta, itkeä ilosta tai surusta. Täällä niin moni tahtoo testailla koko ajan, että olen ite varonut sen tarttumista itseeni (ei millään pahalla tytöt) ja ajatellut hankkivani ekan testin sitte vasta ku en keksi mitää muuta syytä kaiken maailman kummallisille oireille sitten joskus...

Yönsäde hei, mä asun keski-Uusimaalla, joten kyllähän sinne teillekin pääsis ku vaa lähtis, mutt... jos sitte kesällä. Silloin vaan ei sitte voi ajaa lumihangessa ralliautoo.

en minäkään Sinuli aina muista kuka sanoi ja mitä sanoi ja koska, mutta mä selailen tuota foorumia sitte ku alan tätä tekstii kirjoittaa. Sen pystyy hyvin tekemään kun tää tekstinkirjoitushan aukee uuteen ikkunaan.

Toivottavasti en nyt tarttuttanut kelleen ökytautia täältä - pysykäähän terveinä!

Hyvää alkuiltaa leidit!

Oon koko päivän lueskellut näitä teidän juttuja, mut nyt kerkiin/jaksan alkaa kirjottaa ku niiiiiin paljon tekstii tulee todella nopeasti!

örkki, Voi ei [:(] not nice tuo tauti [:'(] itte tässä hirvittelen et tarttuuko muhun kun koulussa pyörii tuo tauti.. hmm muhun ei kyl ikiin tartu mikää! [:D] *koputtaa puuta* paraneppa pian [:)]

Catja85, Jee voisiks tartuttaa tota hyväntuulisuutta mullekki? Itte meen jotenki vaan ajan mukana tällä hetkellä.. aika laimee fiilis ollu pari päivää.. yyy.. neutraali.

Minniliina, Niin kauan on toivoa olla raskaana kun tätiä ei näy! tsemppiä ja peukut pystyssä että täti osaa olla poissa ja testisi näyttää plussaa myöhemmin. Saattaahan se olla että kehossas ei vaan oo kertyny viel tarpeeks sitä hormonia yms ettei testis näy [:)]

Yönsäde, kiitos peukutuksista.. Tekis jo niiiin mieli tesmii vaik täti ei oo viel edes myöhässä! pe*keleen mies ku meni ostaa nuo pari testiä tuonne kaappiin.. ne siellä huutelee et "testaa!" erittäin syyhyttävää! [:D]

Omaa: Ei mitään uutta.. En usko että ois tärpänny tässä kierrossa kun ei mitään oireitakaan ole. välillä todella pientä nippailua tuntunu alamahassa mut ei muuta.. Eipähän tarvi odottaa liikoja kun ei oo oireitaka! Kauheeta ku tekis mieli niiiiiin kovasti testata jo vaik ei täti oo viel edes myöhässä! hemmetin hemmetti.. Aika kuluu hemmetin hitaasti [&:][:@] Olis jo viikonloppu hehe.

tsemppiä kaikille yrittäville +++ [:)]

Yk 11, Kp 31/35(-65)  [aikasemmas tekstis oliki väärä päivä menos ;)]

sinuli: peukut täällä pystyssä että saat plussan kunhan tohdit testata.

paipapu: kiitos, nyt on sempit tarpeeseen! [:)] hyviä vointeja sinulle!

Minniliina: tulen kertomaan huomenna mitä lääkärissä selviää jos selviää mitään. toivottavasti jotain et pääsis asiassa eteenpäin. hyviä vointeja myös sinulle!

yönsäde: [:D] meillä samanlaista onkelmaa että illalla ku ukon pitäis alkaa nukkuu nii mulla alkaa juttu luistaa. [:D] minkäs teet ku iltasin tulee ajateltua kaikkea [:)] KIITOS suuri peukutuksista! niitä tarvitsen nyt. jännittää!! [:D]
sepä tässä onkin ihmeellistä kun EN hormonaalista ehkäisyä käyttänyt ja sit kun vauva saisi luvan tulla niin ei tuu vauvaa eikä edes tätiä.[>:] Kaikkea on mielessä ehtinyt pyöriä. hyvän ajankohdan se täti päätti keksiä katoamiseensa. ei oo aikaisemmin katoamistemppuja tehnykkään...nyt sit heti kunnolla! Nyt siis jo kiertopäivä 121 [:'(] No mut huomenna ollaan toivottavasti viisaampia ja tulen tänne sitten teillekkin kertomaan mitä lääkärissä selviää, jos selviää.

örkki: voi harmistus kun just nyt piti taudinkin iskeä sinne! [:@] Mut hyvä jos tekee vain pikavisiitin. [:D] paranemisia sinne!

plussia kehiin tytöt!! [:D]

En jaksanut lukea oikein mitään uusia.
Oon hukannu sen hyvän tuuleni nyt[:'(]
Olo on huono,mahakramppeja ja pahaa oloa.
Enkä tiedä yhtään mistä johtuu, tuskin KM liittyy mitenkään.
Olen alkanut epäillä ettei se oo ovis ollutkaan...

Ultrattiin tänään sitten, kohtu tyhjä.
Mutta KM kasvattanut munatorveen (?) 3cm kystan.
Sen pitäis ihan kadota kuulemma,on kuulemma yleistä keskenmenon jälkeen.
Ihmettelempä vain että mitäs hittoa kun ei se edellinen ultraus semmosta näyttänyt,
ainakaan ei mitään sanonut.
Että mikäs hitto sen on sinne sitten kasvattanut 1,5viikossa...
Häviäis pois moinen.
Sitten kun mullahan oli eka verikoe 7.1. arvo 81,sitten 11.1 49,
nyt oli sitten 41,4.
Eli ei oo laskenu paljon mitään viimisessä viikossa...
Verrattuna että ekojen väli on ollu 4. päivää.
Ja lekuri sanoi että pitää ootella menkat ennen kuin yrittää,
vai puhuiko jopa väli kierrosta.
En tiiä, pahalle päälle tulin kuitenkin.
Jotenkin toivoin sitä nollatulosta ja että tää olis tässä.
Ensi maanantaina vielä verikoe, NELJÄS sellainen,
että katsotaan onko laskenut...
Toivon vaan että se kysta oli sitten kysta, eikä jotain muuta joka kasvaa väärässä paikassa.
Noh,tuskimpa vain.
Kuitenkin,paska päivä ihan suoraan sanottuna.

Tukasta tuli hieno,leikattiin vähän ja nyt on kunnolla mustakin.
Väriraitaa värjättiin tommoseks harmaa-petroli-turkoosiks. Aika kiva[:)]

Näyttää tämä palsta piristävän muitakin![:D]

Mutta voi Wastis,kyllä sua nyt koetellaan...[:(] En osaa muuta kun halauksen lähettää täältä,sanoja en löydä...Hirveästi voimia!

Eipä muuta uutta,kunhan kävin taas riippuvaisena kurkkimas!

Heips,
pitää vain pikana muutama sana lausua,
että Yönsäde olehan sitten tarkka kun nippusiteiden kanssa värkkäilette, että laitat semmoisia jotka saa myös auki ;) sellaiset vanhan malliset nippusiteet, joissa ei ole "avausmekanismia", voi olla vähän kivuliaita jos pääsevät innon keskellä liikaa kiristymään, ja ikävä niitä on myös koittaa leikata pois ranteista :D Tai saisihan sillä konstilla ainakin miehen pysymäään kerranki just siinä missä emäntä haluaa just niin kauan kuin emäntä haluaa :)

Toivottavasti Ronny  saat huomenna selvyyden missä oikein kiikastaa! Mulla ehti olla syksyllä 2 viikkoa myöhässä niin revin jo hiuksia päästä, voin vaan kuvitella miten hyppisin seinille kierron ollessa yli 120 päivää...

Miplis täällä kans viikonloppua odotellaan... ja tietysti sitä kymppijunaa täällä asemalla venaillaan.

Jos ei menkat ala nyt viikolla niin viikonloppuna voisin "huvikseni" testata.... Ostin ruokakaupasta niitä halpoja liuskatestejä tai-mitä-lie-olivatkaan, ei ainakaan rahallisesti liian iso panostus... Eipä ole kyllä mullakaan suurempia odotuksia kun ei ole oikein mitään oireita - paitsi alavatsakipuja jotka voivat ennakoida alkavia menkkoja. Jännä vaan, että ei mulla koskaan aiemmin mitään ennakoivia kipuiluja ennen menkkoja ole ollu...

Ja voi että wastis!!!! pahoitteluni sulle ikävästä olosta ja kystasta ja kaikesta vetutuksesta... Aina vaan joitakin jollain ikävällä koetellaan... koita jaksaa!!! tsempit täältä!

Takaisin