joko nyt onnistaisi

Ai niin ne lupaukset. Mä lupasin tämän vuoden aluksi, etten lupaa mitään [:)] Lupaus on tähän mennessä pitänyt. Taitaa olla eka kerta.

Tupakanpoltonkin lopettamisesta on viesteilty. Mä nostan hattua ginessalle. Hän muistaakseni lopetti tupakan tosta vaan heti ku näki plussan testissään. Korjaa, jos olin väärässä. Ite en polta. Mutta tiedän, että sen lopettaminen on vaikeaa. Mun riippuvuuksia ei ole kuin....äh, mä olen niin hyvä ihminen, ettei minulla sellaisia ole [8|] [X(] [&o] [&:] [:@] [:(]

ajattelin kirjoittaa tänne nyt ekaa kertaa.......mulla semmonen tilanne että ei varsinaisesti yritetä vauvaa mutta vauva olisi kyllä tervetullut.....ja ehkäisyähän meillä ei ole käytössä.......viimeiset menkat ollu viime vuonna marraskuun 9....nyt kp jo jotain 60?! raskaustesti näyttää negaa...tänään tein just viimisen.........neuvolasta sanottiin eilen että menkkoja voidaan odotella vaikka maaliskuulle ennen ku tehdään mitään asialle.....mietinkin tässä vaan että onko jossain kohtaa tärpäänny mutta ei vielä näy testissä?ovulaationi ei oo ollu ajallaan?

Huomenia!

Ihan ensinnä suuret pahoittelut Wastikselle ja voimia kokemuksen yli pääsemiseksi!

Tervetuloa Orkidealle, toivottavasti teillä tärppää luomuna ja pääset nopeasti odottajiin!

Yönsäteelle pahoittelut tädistä, toivotaan, että on viimeinen vierailu toistaiseksi!

Nialle kärsivällisyyttä odotteluun, toivottavasti pääset testaamaan plussaan!

Tatjuskalle toivotan jo etukäteen onnekasta peitonheilutteluviikkoa [:)] toivottavasti saattee uuden nyytin aluille!

Catja85n uudenvuodenlupaus kyselyyn: taisin luvata katsoa vähän syömisteni perään, ja tällä viikolla sain aloitettua operaation "Ruokailu terveelliseksi". Jospa siitä olisi apuja vauvayrityksessäkin [:)]

Omaa: Eilen tuli sellaiset limat että oksat pois, tarkoittaisiko sitä että ovis olisi lähestymässä ?! Hirmuinen nuha iski pari päivää sitten, joten sen tiimoilta olen nyt muutamana päivänä mittaillut lämpöä aamulla, ja kun ei kuumetta ole ollut niin ajattelin jatkaa mittailua, jos sen avulla sitten bongaisi sitten kun ovis on mennyt. Näkisi ainakin sitten kuinka monta päivää on ovulaation ja menkkojen alkamisen välillä.

Kuten jo aiemmin mainitsin, ei tämän kierron yrityksestä luultavasti vauvaa tule, koska mies on vielä viikon poissa kotoa. Eilen kyllä harjoiteltiin, ennenkuin lähti, joten toivotaan että sillä on superkestäviä siittiöitä [:D]

Tiedämme, että periaatteessa voidaan raskaaksi tulla koska vuosia sitten emme ehkäisyä huolella hoitaneet ja tulin raskaaksi. Silloin päädyimme yhteistuumin aborttiin, ei oltaisi oltu valmiita vanhemmiksi, suhde oli vasta vuoden vanha ja molemmilla koulut kesken. Kokemuksia siis raskausoireista on..

Oikein rentouttavaa viikonloppua kaikille ja toivotaan, että plussa-aalto tämän palstan löytää niin, että lokakuisiin tulee ryntäys!

Wastikselle pahoittelut. Älä kumminkaan luovuta, vaikka nyt pahalta tuntuu. Muistan kyllä hyvin omat tunteeni kahden keskenmenon jälkeen... Olisin voinut nirhata kaikki odottavat äidit (pyydän anteeksi kaikilta odottavilta), mutta silloin se tuntuin niin väärältä, että toisilla raskaus onnistuu ja jatkuu niin helposti ja itse epäonnistui jo toisen kerran peräkkäin. Aloin todella pelätä, etten koskaan saa lisää lapsia, mutta sitten palkittiin tuplasti. Odota vaan wastis, kyllä sunkin aika vielä tulee. Halit sinne!

Nia: lupaavat oireet sulla peukkuja!!!

Catja85: Olet sä aikamoinen. Vähäks mä nauroin tuolle morsian sota -elokuvalle tai sille että mies lähti hyvinkin nopeasti baariin...[:D][:D][:D]

Tatjuska: Toivottavasti sullakin kierto sujuu hyvin ja tuhrut jää pois kokonaan. Mä kans mietin tuota hormonijuttua että onko häikkää siinä. Oikein mukavia peitonheiluttelupäiviä sinne.[;)][;)][;)]

Yönsäde: Voihan ....kele!!! Sähän nyt sen tädin todellakin nirhaisit!!! TÄÄL NIMITTÄIN PLUSSATTIIN AAMULLA!!! Mä oon todella järkyttynyt ja nyt iski paniikki. Kuinka mä tuun pärjäämään 14 kuukauden ikäisten kaksosten ja uuden vauvan kanssa!!!???? APUA. Mutta olen kyllä onnellinen. Mä tuun repii sut lokakuisiin vaikka väkisin[:D]

Omaa napaa: Mulla ei ole oikeastaan mitään kummosia oireita. (ei ole ollut missään raskauksissa) Mä olin aivan varma tädin tulosta. Tai voihan se vielä tulla, jos menee kesken. Mikään kun ei ole varmaa tässä maailmassa. Mut hitto mä tulin ihan luomusti raskaaks. Ei voi uskoa. Juokaa tytöt greippimehua. Mun eka mehukierto ja tärppi!!! Eikä ole tuhrua näkynyt.

En kaikille ehdi kommentoida, mutta tulen kommentoimaan paremmalla ajalla. Mähän en tältä palstalta vielä lähde. Te ootte niin ihania[:)]

Plussa-aalto lähtee täältä!!!

Tuun pikaisesti vastaamaan Kaikalle: Laskettu aika näyttäisi olevan 19.9. nyt täytyy mennä syöttää kaksoset[:D]

PLUSSA-AALTO JATKUKOON!

ONNEA ONNEA ORKIDEA!

Kyllä sä komen pienen kanssa sitten pärjäät. Asiat loksahtavat aina paikoilleen. Meidän esikoinen oli 3pv vajaa 1v kun tuli isosiskoksi. (oli muuten sairaalassa hoitajilla hauskaa kun isosisko tuli katsomaan pikkusiskoa. Raukka ei osannut edes kävellä vielä.) Ihan hyvin tuosta ajasta kuitenkin selvisin.

tervetuloa mukaan syyskuisiin <3

Ihanaa lauantaita,

...Siis jälleen täällä ihania uutisia..jee [:)][:)]

ORKIDEA: SYLIN TÄYDELTÄ ONNEA [:)][:)][:)]!!!Siis mulla tuli oikein tippa linssiin,kun luin sinun ihanat uutiset!!!!Niin sinulle sitä luomuplussaa toivoinkin!!
IHANAA ORKIDEA [:)][:)]!!!Nyt hirveesti lähetän sinulle enkeleitä ja tarrasukkia matkaan!!!!!!
Heh..taisin olla aika ronski tuon tädin kohtelussa,mutta se kannatti ehdottomasti [;)][:)]
Voihan hyvin!!!

MIMMI83: KIITOS tätipahoitteluista [:)]
Täällä ollaan tänään oltu jo ihan hyvissä fiiliksissä [:)]..eteenpäin mennään tohinalla ja tässä kierrossa sitten me muutkin plussataan!!!!
Onnittelut limoista [:)]
Ja hirveesti peukkuja,että miehelläsi on superkestävät siittiöt [;)][:D]..ja siellä ne nyt tappelee,että kuka pääsee munasoluun käsiksi [;)][:)]!!
Peukkuja peukkuja!!!

EMPPU83: Tervetuloa [:)]
Toivottavasti sinunkin käyntisi täällä käy lyhyeksi [;)][:)]
Täällä on nyt moni vaan käynyt esittelemässä itsensä ja samantien ovatkin jo häipyneet vauvanodotuspuolelle [:)][:)]

ÖRKKI: Höh..en kai mää nyt mun tulevan vaavin kotia haavoittaisi [;)]
Kohtu voi hyvin,mutta täti ei...tosin kyllä se p***kele täällä vieläkin majaa pitää [:@][;)]

CATJA85: No,oliko teillä hauska ilta [:)]??
Ja saitko miehen illalla/yöllä sidottua käsiraudoilla sänkyyn [;)]?

ARTEMIS: KIITOS [:)]
Toivotaan tosissaan,että nuo tuntemuksesi ovat niitä ihan oikeita raskausoireita!!!
Ihan hirveesti sinulle peukkuja [:)][:)]!!
Nappaa mut sitten mukaan tuonne lokakuisiin?

OMAA: Eipä tänne mitään uutta [;)]
Täti toki vielä jatkaa vierailua [:'(]..Fiilikset ovat ihan positiiviset ( ihme ja kyllä [;)] ).
Nämä ihanat plussauutiset saavat mielen aina iloiseksi [:)][:)]
Toivottavasti täällä me kaikki muutkin vielä plussataan ja saadaan tämä palsta hiljaiseksi [;)][:D]

LISÄÄ PLUSSATUULIA LÄHETTELEN TEILLE +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 2/28-33/3

Suuren suuret onnittelut Orkidealle!

PLUSSAA KEHIIN NAISET!

Ja Nian nännit jatkaa elämäänsä, tänään aamulla ku heräsin ja menin suihkuun, niin nänneistä tuli maitoa tai mitä nestettä se nyt onkaan, eikai se maitoa voi olla. Sama oire kaiketi kuin Kaikalla. Tuli tuossa itsellä mieleen, että kun mulla on ollu normaalit kuukautiset joskus 15.11 ja sitte 18.12 semmonen tuhru (silloin raskaustesti nega), että olisinko ovuloinut jo aikaisemmin ja raskaus olisikin pidemmällä kuin luulin. Jännittelee liikaa. Maltan kuitenkin mieleni, enkä testaa vielä ja ekassa ultrassahan sen näkee, jos on pidemmällä.

[font="trebuchet ms"]emppu83: mulla oli tuossa sama tilanne kuin sinulla mulla oli  kp 74/28 kun ei tätiä kuulunut ei missään...pääsin tutkimuksiin kyllä heti. katsottiin verikokeet kaikki ja pääsin vatsanultraääneenkin. Mutta ei siellä mitään ollut. papatestin jälkeen menkat sitten alkoi 2,5kk myöhässä ja kesti 2vko...mä tosin pidin pintani ja soittelin että haluan tutkimuksiin.. zemppiä siulle...

omaa:
tuli mieleen kun empulle vastasin että oiskohan mulla tullut silloin kesken meno kun kestivät 2viikkoa tuo tädin vierailu...aluks oli klimppimäistä ja sitten muutui ns. normaaliksi...
ei vielä ainakaan ole mitään oireita, tai painen tunnetta vatsassa välillä ja olen väsyneenpi taasen kuin aiemmin, joka päivä töistä tekis mieli nukkua päiväunet :).. mutta kahtellaan viikko vielä jos ei kuulu menkkoja testailen...taidan sit ädigitaalista käyttä ;)

juups...plussa tuulia

niin ja onnea orkidea, jos perässä olen pysynyt! :)

kp 26/?
yk 1

Nia: mä ton maidon(?) tulon jälkeen googlasin sen ja tietenkin päädyin joillekkin sivuille, missä kerrottiin, että se saattaa olla hormonihäiriön oire[&:][&:], joten mun oli kanssa ihan pakko testata aikaisemmin (paniikki iski). ku olin tarkoittanut..
Ja en tehny sitä testiä aamupissistä vaan pakottamalla (=join puolilitraa vettä ja menin tekemään) ja jo silloin tuli Raskaana-

Elikkä en itsekkään tiedä olenko nyt vielä 4+4 vai enemmän..

Koska testaat?

Kaika: Googlasin itekki, vaikka tiesin kans siitä hormoonihäiriöstä, eikös se ole se prolaktiinihormoonijuttu. Ei ois yllätys, että mulla ois joku semmonen. Näitä sairauksia mulla kun tuppaa olemaan. Varmaan voisin ajatella testaavani ekan kerran tänään tai huomenna aamulla (en saa rauhaa, jos en testaa) ja jos nega niin sitte vielä myöhemmin esim. 18pvä jos tätiä ei kuulu.  

Pikaa,

NIA: Ihan hirveesti sulle PEUKKUJA [:)][:)][:)]!!!
Sulla on NIIN lupaavia noi oireet,että varmasti plussaat!!!!
Tuuthan sitten heti kertomaan testin tulokset??
PEUKKUJA SULLE JA PALJON!!!!!

BLUEROSE: Teitko viime kierrossa raskaustestiä?
Jos et ole tehnyt,niin ihan hyvin sulla on voinut olla varhainen keskenmeno?
Toi sun väsymys ja paineen tunne alamasulla kuulostaa lupaavalta!!!
Peukkuja sullekin ihan hirveesti [:)][:)]!!

Jee,täällä saa jännäillä jälleen monen puolesta!!!!!!!
PLUSSATUULIA SIIS LÄHETTELEN KAIKILLE +++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 2/28-33/3

ORKIDEA: ONNEA ONNEA, tulet hyvin selviytymään :)

NIA: Testaa nyt jo!! Lisää plussia kehiin vaan, ei pantata niitä siellä [;)]

Emppu83: Tervetuloa tänne (ainakin kääntymään :))

Omaa: Ei raportoitavaa, ovista odotellaan, ei oo viä näkyny mut ei kuuluiskaan ennen kun tuolla ke-to maissa. Toi pakkanen sais jo oikeesti laskee, lapsista tulee hermoraunioita täällä sisällä vaan ja on ikäänkuin minun syy kun ei mennä luisteleen. Nuorempi ei ymmärrä että en hallitse noita säitä, että kyllä me muuten mentäis...

Yönsäde: ei herunu mulle viime yönä [:D] päästiin kotiin baarista niin tuli isännän kaveri punkkaamaan sohvalle ja ennen ku pääsin ite sänkyyn niin ukko kuorsas täyttä häkää eikä olis heränny vaikka olis pommi räjähtäny ikkunan edessä [:D] [:D] [:D] en pistä pahakseni, koska tuolle ukolle tekee hyvää rentoutua välillä.. ei ookaan ottanu melkein vuoteen.. ajanu vaan aina vkonloppuna taksia.. meillä taitaa mennä niin päin et minä patistan ukkoa ottaa kuppia välillä vkonloppuna et sais välillä nollattua vkonloppuna.. [:D] [:D] [:D] harvinaista..
Jos sitä vaikka tänään keksis ukon pään menoks jotain kun se tulee tuossa päivällä kotiin (lähti koiran kanssa vanhempiensa luona käymään).. jos sitä vaikka ottais ne punaset käsiraudat esille ja kaivais kaapin perältä jotain asuja pölyttymästä [:D] [;)] jos sen ukon sais sillä heräämään viimeöisestä koomasta [:D] [:D] [:D] [:D]
Niin ja miltäs tuo vakituinen kiertomiehen työ kuulostas?? (tarkemmin selitetty tossa alla orkidean kohalla [:D]) saisit tulla täälläkin käymään [:D] [:D] (jos siis täti eksyy vielä tänne)

Orkidea: ONNEA!! todella upeeta ku tuo plussa-aalto jatkuu vielä [:)] Näköjään tuo Yönsäde osas hommansa sen tädin nirhaamisessa oikein kunnolla [:D] Pitäsköhän sille kehittää siitä oikein työ.. käydä muiden luona nirhaamassa täti ku se jonnekin eksyy [:D] [:D] [:D] Ja hyvä jos meikäläisen huumori kelpaa.. [:D] kyl se on aika mautonta välillä, mut pääasia jos se vähä edes piristää päivää [:)][:)]

Omaa: pitäisköhän sitä laittaa jumppavideo päälle ja ottaa puolen tunnin tehokuuri.. sitten suihkun kautta valmisautuu ukon kotiintuloon [:D] alkaa tuo kello taas tikittää takaperin meikäläisen päässä lujempaa mitä lähemmäks tuo ovispäivä tulee.. [:D] (tiktaktiktak) hmm.. niin joo.. eiku.. oke.. aivot ei toimi enää kunnolla.. aivot jo miettimässä ukon kotiin tuloa.. tämä lähtee valmistautuu [;)] [;)] [:D] [;)]

mut mut
OIKEIN ISOJA PLUSSATUULIA PUHALTELEN KAIKILLE!!! ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Niin ja Tatjuska.. täällä pidetään peukut pystyssä et ovis tulis teille just oikeeseen aikaan ja tädin sijaan tulis se plussa-aalto teilläkin käymään ja pysyis kans [:)]

Taasko minä täällä,

...Laitoin miehen välillä lasten kanssa touhuamaan.Yhdyn tuohon Tatjuskaan ( heh..siis en oikeesti yhdy [&o][;)] )..jeps,ja taas tyhmä juttu multa [8D]
Eli siis olen samaa mieltä Tatjuskan kanssa,että ilmat saisi pian lämmetä,että pääsisi lasten kanssa välillä ulos touhuamaan.Meillä myös nämä villit lapsukaiset riehaantuvat ihan täysin,kun joutuvat olla kokoajan sisätiloissa [&:][:D]

CATJA85: Jeps..mää lupaan ottaa vastaan tuon jobin [;)][:)]!!
Mielelläni nirhaan tuollaisia perkeleellisiä riesoja eli tätejä [;)][:D]
Ja sullehan ei se täti tule enään!!!!Siitä minä pidän huolen [;)]
Nyt mää alan jo pikkuhiljaa potkimaan sinua tuonne lokakuisiin [:)][:)]..lupaat sitten napata minut sinne mukaan??
Toi on tosi hienoa sinulta,että miehellesi suot noita vapaa-iltoja [:)][:)]!!!
Minun mies on myös melkein absolutisti;niinkuin minäkin.Eli pari kertaa vuodessa ehkä otamme alkomahoolia.Mies olisi kyllä koko vuoden ilman ( siis alkoholia [;)][:D] ),mutta minä sitten yllytän meidät kummatkin ottamaan alkomahoolia sen yksi tai kaksi kertaa vuodessa [;)].
WAU,JEE [:)][:)]..toimiko jumppavideo,suihku ja sähköiset sessyvaatteet [;)]??
Mää kanssa lupaan,että heti kun tää täti lähtee täältä pois,niin otan myös noi mun hepeneet pölyttymästä kaapista ja hurmaan mieheni [&o][;)][:)][8D]..pakko saada välillä vaihtelua tähän avioelämään!!!Jeps,ja pari lelua mukaan [&o][;)][8D].
IHANAA JA ROMANTTISTA PÄIVÄÄ/ILTAA TEILLE MURUT!!!!!!!!!!!!!

TATJUSKA: Kohta sielläkin on jo ovis..jee!!!!
Peukkuja peuhaamiseen [;)][:)]!!!

OMAA: Ei mitään uutta tälla rintamalla [;)]
Poitsulle hommattiin tänään peltoauto.Miehen pitäisi käydä auraamassa pellolle "tie".Ehkä tämäkin mamma käy vähän vetreyttämässä rallitaitojaan [;)][:D]

PLUSSATUULIA PUHALTELEN ++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 2/28-33/3

Jotenki lopahti tuo into illan suhteen.. soitin kaverille jonka kanssa en oo pitkään aikaa puhunukkaan.. no, ei siinä vielä mitään.. pamautti sit et on raskaana.. onnittelin tietysti ja kyselin millon olis laskettu aika.. sano vaan et joskus touko/kesäkuun vaihteessa.. eli puolessa välissä olis menossa.. kyselin siinä sit samalla et oliko toivottu.. tässä se sit se pommi tuliki.. sano vaan et laiskuutta tuo tais olla ku ei jaksanu käydä uusimassa pillerireseptiä!!!!!
öö.. tota noin.. miks se pitää olla just tuon henkisillä ihmisillä niin helppoa tuo plussaaminen.. mut sit meillä jotka sitä haluaa niin kaikki vastoinkäymiset ensin läpi ja sittenkään ei oo takuita..
tämä kylläkin uhraa tämän illan elokuvan parissa ja ottaa suklaarasian, limsaa ja karkkia kainaloon.. koira jalkoja lämmittämään.. ja sit valitaan nyyhkuleffan ja kauhuleffan välillä..
tältä likalta loppu positiivisuus tältä päivältä.. ei jaksa pitää päällä.. kattoo sit huomenna.. uudestaan..

Takaisin