joko nyt onnistaisi

Öö, joo, sori ginessa - se tais ollakin Nyytti, joka lopetti tupakoinnin seinään raskaustestin näyttäessä positiivista [&o]

Orkidealle onnea rutkasti!

Jes peltoauto, rallia... tahtoo kans [:D]

Täältä täti on hävinnyt. Eilen ja toissapäivänä vielä luulin, että on hävinny ja pistin pikkuhousunsuojan... no oli sitte kiva huomata, että olikin tullut vähän reilummin kun pikkuhousunsuoja jaksoi vetää... No onneks on tummansiniset työhousut.

Kiitos kaikille onnitteluista. Tää mamma on aika paniikissa vieläkin lähinnä siitä, että mitä oma äiti ajattelee kun tulee neljäs ja vielä näin pian....

Bluerose: sullahan testauspäivä lähenee.... Jännään jo sun puolesta. Toivottavasti plussaat[:D]

Catja85: Sun iltasuunnitelmat kuulostaa hyvältä. Multa jää nyt pari siiderii juomatta tuonne jääkaappiin, kun ei voi enää juoda (kuiva omenasiideri on mun heikkous). No onneksi lämmin tee lämmittää ja karkkii ja sipsii ja hyvä leffa. Kauhu leffat ei ole mun juttu. Mä en saa sit yöllä nukuttua ku pelottaa....Siis minä 35 vuotias ja kumminkin selitän lapsille että kummituksii ei oo olemassa[:D] Mut hei sä nukut hyvät unet (musta tuntuu että sua ei kauhuleffat hetkauta) ja huomenna on uus päivä eikä eiliset jutut enää harmita. Ja tietenkin HUUMORIA kehiin[:D]

örkki: hus täti pois ja eiku hommiin. Tuo on kyllä varmaan joka tytön painajainen jos täti tulee ulos housuista ja varsinkin jos on vaaleet housut[:D] Onneks sulla oli tummat housut.

Huomiseen tytöt ja plussia lisää

Ei taitais meikäläistä kylläkään paljo kauhuelokuvat hetkauttaa.. taitaisin vaan itkeä kaikki kauhukohtaukset läpi.. tänään ei näköjään tuo positiivisuus halua nostaa yhtään päätään.. oon itkeny silmät päästäni viimeisen tunnin ajan.. sain lopetettua vasta ku otin itteeni niskasta kiinni ja aloin vain väkisin pelaamaan koneella..
kait tuo on vaan monen asian summa.. mut jotenki vaan katkes ku soitin kaverille ja siellä vastas joku jätkä joka sano et meni väärään numeroon ja löi luurin korvaan.. väärä numero? just joo.. on kaverin numero talletettuna kännykkään.. hemmetin huono pila.. anteeksi ruma kielenkäyttöni, mut en oikein oo sillä päällä et sensuroisin tota tekstiä kauheesti..
ja anteeksi kaikille omanapaisuuteni.. oli vaan pakko päästä puhumaan asiasta jollekin.. edes sitte tänne..
kait tää vähä autto.. en ainakaa itke enää.. on vaan niin hemmetin turta olo..
ukkokin ajossa tienaamassa leivän taloon niin en sitä viitti tämmösen pienen heikon hetken takia vaivata..
kiitos kaikille jotka jaksoitte kuunnella/lukea tämän masentavan tekstin.. kait meillä jokaisella on oikeus aina silloin tällöin katketa..

Lauantai-iltaa kaikille!

Ronny:Tsemppiä kovasti tutkimuksiin!Toivottavasti saatte selvyyden asioihin!Mua ainakin auttoi,vaikkka tulokset ei niin miellyttäneetkään.
Samoin Tulitikku jaksamista ja voimia teille!!!Uskon,että on apua,myös tuosta terapeutista.

Ai_Choosan,pahoittelut negasta...[:(] Ja Yönsäteelle pahoittelut siitä saakelin tädistä,on se sitkeä![:@]Nirhaa nyt kunnolla,mitäs tulee kutsumatta!!!

Ja voi Wastis,iso halaus täältä ja voimia teille koettelemukseen...On se niin väärin...[:(] Toivottavasti saatte apua ja tukea tilanteeseenne!

Orkidea,tervetuloa ja -menoa saman tien!Ihanaa,plussa taas!Onnea valtavasti!
Emppu83,tervetuloa myös!Toivottavasti täti kohta tulee kylään tai tilanteesi ratkeaa positiivisella tavalla!

Catja85,täällä ei ainakaan huumorista hätkähdetä,se vaan piristää ja on ainakin mulla yks selviytymiskeino.Että antaa palaa vaan!Yhdyn kyllä suhun (siis en yhdy [:D]) että tuo on niin väärin,kun toisille se raskautuminen on helppoa,ja ne jotka ei muuta haluakaan,kun olla vanhempia,joutuu käymään tällaista tuskaista taivalta läpi...Voimia ja iso halaus täältä ystäväni,jaan tunteesi!Joskus saa katketa ja pitää antaa lupa tunteilleen...Sitte taas jaksaa yrittää!Tuetaan toisiamme!

Paljon peukkuja Artemis,Bluerose ja Nia! Ja toki kaikki muutkin!Lisää plussia tänne!

Omaa:Täällä mennään rennosti,ovishetket käsillä,en oo tikutellu tai muuta.Odotetaan sitä hedelmöittymisapua ja nautitaan nyt vaan muuten toisistamme.Ihanan rentoa!Sen verran tein,että käytiin molemmat vyöhyketerapeutilla,laittoi miehen siittiöihin vauhtia![:D] Ja sinkkiä pitäis miehen kuulemma syödä...Jätin sitte greippimehunki pois,kun on munuaiset kuulemma tukos...Mutta vitamiineja popsin yhä.Näin siis täällä mennään,ensikäyntiä klinikalle odotellessa.

Kaikille ihanaa,romantiikan ja makuuhuonepuuhailun täyteistä viikonloppua!Ja niitä plussia lisää!

Perhana ko kone reistaili niin pääsin kyllä lukemaan teidän kaikkien tekstit mutten voinut kirjoittaa itse mitn. [:@][:'(]

Eli Orkidea Ihan KAUHIANKAUHIAN pljon onnea!![:)] Tarrasukkia lähetetty postiin noudettavaksi [:D]
Örkki Hyvä että täti otti ja läks vaikka jättikin ei-niin-mukavan-läksiäislahjan [8|] Seuraava yk alkakoon! [:)]
Catja85 Ymmärrän ketutuksen, harmittaa sun puolesta. Mekin kun jätimme ehkäsyn pois ja (liioitellun) pikku romahduksen ensimmäisen yk:n jälkeen niin totta kai meidän tuttava pariskunta ilmoitti että heille on tulossa jälkikasvua[8|] Iloinenhan mä olen kaikkien kanssa joilla tärpää, mutta kyllä se silti tuntuu pikkuriikkisen kurjalta jos itsekkin yrittää ja täti tulee vaan vastaan[&o]
Niankin oireet kuulostaa kovin lupaavilta..[;)] Sormet ja varpaat pystyssä että tuo Yönsäde olis saanut meidän kaikkien puolesta sen tädin nirhattua [:D]
Paipapu ihanaa kuulla että saatte apua ja vielä parempi kuulla että alatte rentoutua ja jatkaa toisistanne nauttimista kaikesta huolimatta!
Meillä naisilla taitaa olla vähän huono taipumus unohtaa nuo meidän siipat näissä vauva-aatoksissa kelluessamme[:D]

OMAA NAPAA: No nyt se hullunlehmän tauti sit iski, tai oikeastaan se alko jo eilen illalla hiiviskellä mun kimppuun. Koko päivän oon vaan ajatellu mun mahaa ja joka ikistä kipristystä, joka ikistä mielihalua[8|] Koko ajan muka on nälkä, no nyt voin kyllä oikeasti myöntää että on ollut nälkä ja hyvällä ruokahalulla kaiken syöny, en vaan napostellut kaikkea eteen tulevaa. Housuja en muka voi kotona pitää kiinni ku vatsaa nipistää, mutta toisaalta ihmekkös jos vähän turvottaa kun kaiken aikaa syö![:D][:D]
Olen yrittänyt olla realisti, oireita ei tule vielä vaikka olisikin tärpännyt. Rintoja tarkastellessa ei huomaa mitään eroa ja totuushan on että vaikka ne tosta turpoisikin ja muutuis herkiks, niin niinhän käy myös kun täti alkaa kolkutella portilla [8|] Eniten vaivaa unettomuus kun selkä on niin pirun kipeä että nukun pätkissä. Oikeastaan mä olen alkanut nähdä ihan ufoja unia ja varmaan osittain niidenkin takia heräilen välillä kesken kaiken tokkuraisena.
Kauhee monologi[8|]

Että tässä tämä, peukut pystyssä, tarrasukat postissa ja oikein myrskynä riehuvaa plussa-tuulta kaikille tässä foorumissa![:)]

Ai niin! Se uuden vuoden lupaus! Mä en yleensä tee mitään lupauksia ja tupakoinnin lopetin marraskuussa joten en ollut suunnitellut mitään. Mutta kiitos meidän venäjän matkan (siellä saa vielä polttaa joka paikassa[8|]) niin repsahdin takaisin tupakkaan ja mies aloitti uuden vuoden kuntokuurilla (ei tupakkaa, ei viinaa, ei roska ruokaa ja PALJON liikuntaa) niin lupasin kyllä lopettaa tuon tupakoinnin uudestaan. Saa nähdä milloin tulee ispis vai vedänkö ton toisen lopettajan mukanani pohjalle[&:][:D][:D]

Kiva örkki, että pidät meistä huolta ja ajat meidät nukkumaan[:)]

Artemis, tuo on aika rasittavaa aikaa, kun jokaista kehon merkkiä seuraa, että olisko... vaikka järki sanoo, että ei ole edes vielä mahollista. Tsemppiä sinne viime metreille ennen testausta. Toivottavasti tärppää. Samoin tsemmpiä tupakoinnin lopettamiseen. Vapauta itsesi nikotiinihirviön otteesta[:D]

Nyt aamukahville.

Plussapuhureita.

Catjalle pakko tulla kertomaan, että tiedän miltä tuntuu. Me kun aloitimme yrittämisen, saimme vähän ajan päästä tietää, että kaveripariskuntamme odottaa vahinkovauvaa. Raskauduin itse siitä seuraavasta kierrosta, ja sain keskenmenon rv 8:lla..... En pystynyt näkemään näitä kavereitamme pariin kuukauteen ollenkaan. Suurin syy siihen oli se, että he eivät vielä tässäkään vaiheessa olleet onnellisia lapsesta vaan että se nyt tulee ja näin asiat on.
Lapsen synnyttyä molemmat ovat kyllä tosi innoissaan pikkusesta, on isukistakin saanut ihan uusia piirteitä esiin, mutta viljelevät silti huumorilla kommentteja vanhinkovankkurit(=vaunut) jne.. Nämä saa aina särähtää korvissani ikävästi, vaikka olenkin uudelleen "turvallisesti" raskaana..
Joten tsemppiä kovasti! Niin tilanteen käsittelemiseen kuin pikkuisen ihmeen yrittämiseen!

Edelleen käyn siis teidän jutut päivittäin lueskelemassa, vaikka mä olen yks niistä kenen käynti sitten lyhyeksi jäi. Jännään siis ihan kokoajan teidän tilanteita ja toivon teille kaikille sitä plussaa sydämeni pohjasta!! [:)]

Oikeesti mä komensin itseäni nukkumaan [;)] Nyt ollaan taas hereillä, ja aamukahvia juon. Olenkohan mä riippuvainen tästä palstasta, kun yöllä viimeiseksi ja "aamulla" ensimmäiseks tuun tänne? [8|]

HELLOUTA,

PAIPAPU: KIITOS tsempeistä [:)][:)]!!
Ihanan positiivine asenne sinulla [:)][:)]..Hirveesti teille peukkuja,että vyöhyketerapia antoi puhtia miehen siittiöihin [:)][:)]!!
Olis aivan mieletöntä,että teille suotaisiinkin se luomuplussa [:)][:)]!!!
Mutta ainakin hirveesti teille peukkuja hoitoihin!!!!

ARTEMIS: KIITOS KIITOS [:)][:)]
Kyllä minä omasta mielestäni sen tädin nirhaisin OIKEIN KUNNOLLA,joten eipä hänen pitäisi sinne teille enään eksyä!!!!
Sulla on ihanan jännät paikat siellä..wau!!!Koskas ajattelit tehdä testin?
PEUKKUJA IHAN HIRVEESTI [:)][:)]!!!

ÖRKKI: Peltoauto oli JEE [:)][:)]!!
Kyllä oli ihanaa vetristellä vanhoja rallitaitojaan...Käkkärikäännökset ovat ihan IN [;)]
Heh..mulla tuli mieleen yksi vanha työkaveri tuosta siteen pettämisestä..hän oli hoitsu ja hänellä oli hoitsun puku työpaikalla.Kerrampa hänellä oli persuus ihan punainen [:D][&o]..eli oli side vähän pettänyt [;)].Oli todella noloa hänelle,mutta tällaista nyt vaan sattuu aina välillä...

CATJA85: En halua nyt käyttää voimasanoja,vaikka mieli tekisikin...tämä hymiö olkoot se,mitä ajattelen sinun "kaveristasi" [:@]
Eipä hän ole VALITETTAVASTI ensimmäinen tapaus eikä ikäväkyllä viimeinenkään.Minä,kun tein vielä noita entisiä töitäni,niin meillä oli potilaana sellainen opettajanainen,joka käytti ehkäisynä ABORTTIA [:@][:@].
Eli hän ei suostunut käyttää hormonaalista ehkäisyä,vaan aina kun tuli raskaaksi,niin hän teetätti itsellään abortin.Minun urani aikana ´hän kerkesi tehdä 5 aborttia.Minä kyllä lopetin työnteon hänen kanssaan,koska en voinut häntä ns.enään auttaa??!!
HIRVEESTI HALEJA SINULLE YSTÄVÄNI [:)][:)]!!!
Toivottavasti mielesi on jo parempi??

NIA: Teitkö jo testin??Toivottavasti tuot meille jälleen niitä iloisia uutisa [:)][:)]!!

OMAA: Eipä mitään uutta eiliseen [;)]
Lähdetään tästä kohta tädin kanssa peltoautoileen..JÄLLEEN [;)][:D]
Leiklläni nyt pidän tätiä mukamas kaverina ja sittenkun hän vähiten osaa pelätä mitään,niin nirhaan hänet lopullisesti [;)][:D][:D]
Eli ei tule teille kenellekään enään täti kylään [:)][:)]

Yönsäde kp 3/28-33/3

Testasin negan. En kyllä ihmettele, koska nyt on vielä niin aikaista kp. 24 vasta menossa ja mun kierto on varmasti jotain 30 tai pari päivää yli. Eli odotellaan nyt vielä. Olen kyllä todella lannistunut ja pahalla mielellä. Mies ilmoitti tuossa, että nyt aletaankin käyttämään kumia, koska hänellä on kuulemma tilanne auki sen sairautensa ja työpaikkansa takia. Tuntuu, että muserrun. Mun elämältä vietiin tarkoitus. Jos nyt olisinkin raskaana, niin onpa kiva tietää, että ei mies sitä lasta tässä tilanteessa oikeasti edes haluaisi ja minä joudun sitten kantamaan syyllisyyttä tilanteesta. Haluan vain itkeä ja olla. Mua on kyllä vaihteeksi koeteltu liikaa. Vetäydyn taka-alalle hetkeksi. Seuraan teidän kuulumisia, mutta itse en kirjoittele hetkeen. Yritän saada tämän vauvakuumeen väistymään. Ilmoitan kuitenkin, jos plussaan tuossa viikon päästä. 

Voi Nia!
Pahoittelut negasta, mutta ihan kamalaa, jos siellä on mies kääntänyt kelkkansa??
Paljon voimia!
*halaus*

Nia ikävä kuullaa miehesi mielialan vaihdoksesta ja sun negasta[:(]Mutta kuten itse sanoit, on vielä aika aikasta saada tuota plussaa, joten ken tietää? Ja voihan olla että jos plussaat niin miehesi ei olekkaan sitä vastaan, jos hän on vain nyt oman tilanteensa takia väsynyt yrittämään ja odottamaan? Voihan olla että plussa jopa valaa häneen enemmän voimia ja uskoa omaan tilanteeseensa? Iso rutistus sinne joka tapauksessa![:)]
Orkidea nyt vaan ootellaan sitä THE-inspiraatiota, sillä se kun iskee niin nikotiini-monsteri kukistuu![:D] Se on ollu joka lopetus kerralla sama juttu, sit on niiiiiin helppo olla polttamatta[:)] Mutta nyt pitäisi vaan päästä niistä repsahduksista eroon..[:'(]
Lyydia Kiva kun ette unohda meitä kuumeilijoita vaikka olettekin siirtyneet jo odottajiin itse, kiva kuulla myös välillä teidänkin kuulumisianne, sama koskee myös Kaikaa [:)]
Yönsäde, en tiedä uskallanko ajatella näitä jänniksi päiviksi vai pitäisikö yrittää pysyä mahdollisimman coolina[8|] Jos ei täti ehdi sinä päivänä tulla niin aikaisintaan testaan 8 päivän kuluttua eli 18pv, onkos se nyt viikon päästä maanantaina siis. Ja jos on yhtään tätimäisiä oireita niin siirrän sitä testaamista vielä parilla päivällä eteen päin jottei varmasti mee hyvä testi hukkaan [:D] Vahvasti kyllä epäilen ettei ole tärpännyt, ei oo niin outoja tuntemuksia etteikö niitä tulis joka kuukausi tähän samaan aikaan.

OMAA NAPAA, varmaan jo tuossa edeltävässä tekstissä selvisi ettei mitään uutta. Vähän alkaa taas rinnat turpoamaan, mutta ei arista vielä toistaiseksi. Olo on kaikin puolin normaali ja kyllä toi fiilis aika varma on siitä että täti tulee viikon päästä. Luulisi että siitä olisi edes jonkinlaiset etu-käteis aavistukset jos junior olisi aluillaan, mutta mulla niitä aistimuksia ei ainakaan ole. Joten parempi pakata kaappi täyteen siteitä jo etu-käteen. Mies heräsi vasta ja on samantein lähdössä töihin, joten sekin yhteinen aika meni sitten siinä.

Plussatuulia ja tarrasukkia[:)]

Ihan vain pikaa,

NIA: Suuren suuret pahoittelut negasta [:(][:(]..ehkä/toivottavasti testasit vain liian aikaisin [8|]??
Ja todella suuret pahoittelut miehesi mielen käännöksestä [&:]!!
Saanko sen verran udella,että kuinka kauan olette miehesi kanssa halunneet vauvaa?Että tuliko tämä miehesi täys käännös ihan puun takaa?
Miehellesi ihan hirveesti peukkuja ja jaksamisia sairauden kanssa elämiseen ja teille molemmille niitä rakkaussäteitä ja onnensäteitä!!!!!
*halaa ja rutistaa*

ARTEMIS: Peukkuja peukkuja hani [:)][:)][:)]!!!
Nykäset sitten minutkin mukaan odottajiin [;)][:)]??

OMAA: Peltoauto ajettu ja kokeiltu [;)]..Ihan hienosti kulkee menopeli ja käkkäritkin toimii ja HYVIN [;)][:D]
Poitsun kanssa luvattiin ottaa huomenna kunnon rallikisa [;)]..saas nähdä,että kuinka äiti pärjää pojalleen [:)]?
Hei..mulla alkaa täti nyt jo tekeen lähtöään..jee jee [:)][:)].Vissiin mun nirhaisut auttoi asiaa [;)]?

PLUSSATUULIA TEILLE PUHALTELEN +++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 3/28-33/3

Onnea täältäkin Orkidea, ja niitä tarrasukkia että pysyy kyydissä!

Emppu83, täällähän on ollut muutama muukin jolla on kierto venynyt hirmuisiin mittoihin, kaikilla (?) taisi kuitenkin menkat alkaa jossain vaiheessa... Mutta kannattaa kyllä vaatia tutkimuksia aikaisemmin, eihän se normaalia ole että ne kuukausiksi pois jää - varsinkaan jos ei mitään järkevää syytä sille ole (raskaustesti ei näytä plussaa - mikä tietenkin olisi toivottavin vaihtoehto, et oo laihtunut äkkiä tai ei oo kovasti stressiä)? Yksityisellehän kyllä pääsee tutkittavaksi aiemminkin, mutta se valitettavasti maksaa... Toivotaan kuitenkin että plussa pärähtää lähiaikoina ja päästää sut epätietoisuudesta!

Catja85, kyllä ihminen saa silloin tällöin ratketakin, kaikkea ei voi eikä tarviikkaan kestää. Onneksi kavereiden ja kumppanin tuki ja tällainen vertaistuki mitä täältä saa voi silloin auttaa! Ja tännehän saa purkaa mieltään, kenenkään ei aina tartte olla positiivinen ja iloinen väkisellä - oot ihanan iloisen oloinen ihminen mutta sinullakin on lupa olla surullinen tai vihainen [;)]

Nia toivottavasti plussaat silti, jos miehesi on alun alkaen halunnut vauvaa niin kyllä hän sen varmasti haluaa nytkin. Luultavasti hän haluaisi vaan pitää taukoa yrittämisestä jos muutenkin on stressiä elämässä ja pelko pärjäämisestä vauvan kanssa?

Tuohon uuden vuoden lupaus -keskusteluun sen verran että en oo tehnyt mitään lupauksia, enkä tee [:D] En oo tehnyt uuden vuoden lupauksia varmaan kymmeneen vuoteen tai niillä main, kun alkoi näyttää että 'kaikki' (myös minä) ympärillä aina lupasi jotain; laihtua 5kg, aloittaa kuntoilun, lopettaa tupakoinnin, opiskella ahkerammin, jne. Ja kenelläkään ne lupaukset ei pitäneet vappuun asti... joten mä päätin et teen päätöksiä ja lupauksia kaikkina muina aikoina vuodesta ja ne päätökset pitää [:)]

Sain tänään kuulla et vanha kaverini odottaa kolmatta lastaan, on jo viidennellä kuulla. Olen kyllä kovasti iloinen heidän puolestaan, mutta en voi kirkkain silmin väittää ettenkä olisi vähän kateellinen - vaikuttaa siltä että heille tuo lasten saaminen on NIIN helppoa, sen kun vaan pistää koneen käyntiin ja niitä tupsahtelee vajaan parin vuoden välein... [&:]

Mä oon nyt ite koittanut ottaa rennommin tässä vauvakuumehommassa, ettei se ressi pääsis olemaan esteenä haaveille... Helppohan se on tässä vaiheessa sanoa, kun tiedän et ovis on vasta joskus 1,5 vkon päästä. Kysykääpä viikon päästä niin oon taas hiki päässä laskemassa ja tutkimassa koska se ovis on ja koska pitäs harrastaaa romantiikkaa miehen kanssa [8D] Mut nyt mulla on uusi taktiikka: Meinaan vietellä ukon joka toinen päivä koko kierron ajan, niin ovulaatioajalla ei oo niin väliä eikä mieskään huomaa 'eroa' -> eli ei pääse hänkään ressaamaan et oliko nyt se aika...

Pakko tulla taas nopsasti edes kommentoimaan...

Artemis,tsemppiä psyykeen kanssa!Tiedän niin tuon tunteen...Mä oon niin helpottunu kun ei tarvi täs kierros murehtia.Jotain positiivista täski!Nyt vaan se plussaplussaplussa!!!

Voi Nia,olen niin pahoillani...[:(] Toivotaan,että olit kuitenkin turhan ajoissa ja se plussa vielä tulisi,oon varma että kääntäisi myös miehen pään!Ja jos ei,niin ottakaa pari kuukautta rennosti,ehkä se miehesikin ymmärtää,että lapsi voisi tehdä teille oikeinkin hyvää...Halaus täältä!Ja muista,tämä on oikein hyvä purkukanava,kun tuntuu pahalta!

Onnea Yönsäde jos täti jo lähtee,ei muuta kun puuhiin siitä vaan![:D]

Bandida,meillä sama taktiikka,vaikka luomutoiveet aika vähissä!Viettely vähintään joka toinen päivä!Ai että oli ihana tänäänkin yllättää mies joululahja-alusvaatteilla,viinillä ja kynttilöillä,kun tuli töistä kotiin!Väsystä ei työpäivän jälkeen tietoakaan![;)]Nyt tekemään pitsaa,oon tässä viikon kärvistelly terveysruokavaliolla (mun uudenvuoden lupaus)!Vähän leffaa ja ehkä vielä lasi viiniä,ai että!

Mukavaa sunnuntaita ja plussaista alkavaa viikkoa!

plussanneille isot onnittelut ja vielä isommat pahoittelut sulle wastis [:(]

mulla tuli eilen täti kylään, tästä se taas sitten lähtee. huomenna alkais sit ne tutkimuksetkin,argh, vähän jänskättää!!

täällä pitäs ehdottomasti käydä ainakin kerran päivässä, muuten putoaa pahasti kärryiltä [:D]

Iltaa.

En oo tääl käyny pariin vuosituhanteen (pariin viikkoon).. Ei oo yhtään inspannu.. Oli tuossa perhekriisiä yms yms yms.. Meinas ero tulla ja sen semmosta ei niin mukavaa. Nyt taas uusilla vesillä/urilla.. ja lapsenhankinta jatkuu.. Tässä kierrossa en iteltä odota ihan hirveitä plussia.. Mutta onhan se sitten kiva yllätys jos niin tulee. Vaikee laskee ovista yms ku kierto on mitä on,. En tiedä kuin pitkä kierto mulla tällä hetkellä on. Arvioin että täti tulisi käymään suunnilleen 22.1 Jos siis kierto olis sen 35pv. Saas nähdä mitä kehoni meinaa tässä kierrossa.. Viime kierto oli se pyllyin.. Sekasin meni että huhhuijaa.. Tässä kierrossa oon lisännyt plussan saamista greippimehulla (hyi yök) ja petipuuhien jälkeen oon lojunnu sängyssä jalat ylhääll [:D]..

Mulla oli suuri ikävä teitä kaikkia ihania naisia! <3 Miten teillä menee? Onko kukaan saanut jo plussaa??

Tsemppiä ja plussatuulia teille naikkoset!! <3 [:)]

Yk 11 Kp 23/35-65

Kiitos kaikille tsempityksistä.. [:)] tuo oli tuommoinen yhden illan ratkeaminen.. kuulosti vaan kaveri niin hällä väliä et lapsi tulossa meiningiltä.. mutta, nyt on itkut itketty eilen ja tänään rauhotuttu puolen päivän verran.. taitaa se pari päivää vielä viedä ennen ku saan kunnolla huumorin takasi.. ja yks asia kans mikä piristi oli se ku kävin tänään yhen kaverin luona ja naurettiin melkein pari tuntii putkeen.. onneks lähdettiin käymään, se tyyppi sais vaikka kuuron ja sokeenki nauramaan kippurassa.. [:D]

nyt alkanu kunnolla jylläämään takaraivossa tuo ovispäivä.. [8D] ei siitä tulis mitään et olis miettimättä sitä.. kun kerran on miettiny sitä.. se muuten tulee varkain mieleen.. [:D] [:D] hmm.. viime yönä heilutettu peittoja.. jos vaikka huomenna heiluttelis uudestaan illasta ja sit ovisaamuna uudestaa [:D] [:D] hmm.. pitäisköhän tuo suunnitelma..

mut mut nyt tämä likka lähtee nukkumaan ku olis aamulla neljän maissa herätys..

PLUSSATUULIA PUHALTELEN!!! [:)] +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Kiva kuulla Mipliksenkin olevan viel hengissä, ja onneks olette selvinneet kriisistä. se mikä ei tapa, vahvistaa - niin jotkut ainaki väittää.

Yönsäde: Tekis mieli kyl tulla kokeilee kans ralliautoo... mutt jos nyt tyytyis pelottelemaan bussilla matkustajia taas ens viikon.

Toivottavasti sinuakin on koettelemukset vahvistanut Catja85.

Tää menee nyt nukkumaan. Aamulla sitte kunnalliselle lääkärille... jänskättää. Hyvää yötä!

Takaisin