joko nyt onnistaisi

Pik pik pikatsua..

CATJA85: Jeps,mää alotin jo ton tätin nirhausjutut..yhden käden siltä olen jo katkonut ja myöhemmässä vaiheessa katkon sen pään..keh keh.Eli ei tule täti sinne sun luokse enään vierailemaan [;)][:D]
Juu,ja vähän ajoitinkin tämän asian niin,että päästään yhdessä tuonne lokakuisiin [;)][:)][:)]!!
Ei ole mikään häpee langeta greippimehuihin ja vitamiineihin [:)]..minä jätän nyt greippimehut ja ovistestit väliin,mutta jatkan kyllä D-vitamiinan ja B-vitamiinin syöntiä!!
Meillä on täällä maalaistalo..eli mun mies on pikkupojasta lähtien ollut maalaistalon poika.Minähän olen ihan kaupunkilainen syntyjään,mutta aina olen kyllä ollut maalaisihminen [:)].
Minun isä on kotoisin Keski-Suomesta eli Pihtiputaalta.Ja siellä olen aina lapsuuteni kesät viettänyt lehmiä ja hevosia hoitaen [:)][:)]!!
Kaupungissa kouluttauduin ammattiini ja ammattiani vastaavaa työtä tein jonkin aikaa.Sitten ONNEKSI tapasin mieheni ja rupesin tähän maatalousyrittäjän työhön [:).Eli meillä on täällä luomutila,jossa viljellään luomurehua ja luomukauraa sekä luomulehmiä [:)][:)].Myöskin meidän perheeseen kuuluu lasten ja lehmien lisäksi mun lemmikkejä eli 2 kissaa,2 koiraa,kani,lampaita,hanhia,ankkoja ja 3 undulaattia ja yksi papukaija [:)].
Haaveissani on tosiaan vielä se Suomen heppa eli kunnon työjuhta,jolla voin myös ratsastaa.Saas nähdä,että suostuuko mies siihen ikinä [;)]?
Sulla on aika samanlaiset taustat kuin minullakin [:)][:)]..siis tähän maalaiselämään liittyen..ihanaa!!!
Peukkuja,että pääsette tekemään sukupolven vaihdoksen ja saat tehdä sitä,mistä haaveilet!!!!
Saanko udella,että onko miehesi vanhemmilla tuotantoeläimiä,viljelyksiä tms.?
Hyvin olet vähentänyt tupakinpolttoa..hienoa!!!!!Kyllä se siitä pikkuhiljaa loppuu kokonaan.Älä ota turhaan stressiä siitä!!Aivan varmasti,kun sulla tahtoa löytyy lopettamiseen,niin kyllä sinä siitä pian eroon kokonaan pääsetkin!!
Ole ylpeä itsestäsi,että olet noinkin hyvin jo vähentänyt tupakointia [:)]!!
Minä en tee mitään lupauksia,koska en niitä pysty pitämään [:D][:D]
Kuntosalilla aloitan nyt kunnolla käynnit ensi viikolla.Olen ennen treenannut taistelulajeja,mutta polvivamman takia jouduin ne lopettamaan.Nyt on viimeisestä polvileikkauksesta aikaa 1,5 vuotta,niin ajattelin aloittaa kuntosaliharjoittelun vähän vakavimmissa merkeissä [;)].Painookin pitäisi pudottaa ainakin 5kg.Toivottavasti mun kuntosali-innostus jatkuu pitkään [;)]
Mutta sinulle rakas ystäväni toivon suuresti sitä plussaa [:)][:)]Ja sitten lupaat imaista minut mukaani lokakuisiin????
Olet ajatuksissani!!!!!!!!

ORKIDEA: Mää niin kauheesti täällä jännään sinun puolestasi [:)][:)]!!!
Toivon sydämestäni,että saat huomenna plussan!!!!!!!!!

BLUEROSE: Hyvä,että mun lapsen syntymäpäivätoiveet saavat nauramaan [;)][:D].Aleksis Kiven päivähän olisi juuri otollinen päivä lähtemään synnyttämään [;)]?
Toivotaan meille kummallekin,että saadaan plussat ja siirrytään sitten lokakuisiin [:) .
Mitkäs sulla olikaan nyt kiertopäivät?

PLUSSAA TEILLE KAIKILLE ++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 1/28-33/3

nonii, lekuri soitti ja mun hcg arvo on vaan 81.
eli kesken on mennyt tai sitten nyt menossa.
pitää seurata jos menee nyt kesken, tai sitten se meni silloin
jo kuukautisten aikana ja tämä on jälkivuotoa.
niinkuin viimeksi.
ja ton arvon pitäis olla 1000 pintaan jos olisin raskaana.
ensi viikolla uus verikoe mistä katotaan et jatkaa laskuaan.
katsellaan tässä miten jaksan intoutua raskautumisesta enää.
kaksi keskenmenoa takana siis.

plussatuulia muille !

Wastis: Rakas ystävämme, halaukset sinne. Elämä voittaa mutta varmaan juuri nyt tuntuu taas hankalalta. Olen niin pahoillani ja voin kuvitella miltä susta tuntuu...

WASTIS: Suuren suuret pahoittelut keskenmenosta [:(][:(]
Voimia sinulle lähetän hurjasti,että jaksat tästä kokemukseta selviytyä!!!
Voisiko nämä sinun aikaiset keskenmenot johtua jostain hyytymistekijöistä?Eli ettei alkio pysty kiinnittymään kohdunlimakalvoon vaan ns.valuu pois?
Tähänhän ongelmaan,jos sellainen olisi kyseessä olisi minun mielestäni jokin helppo ja hyvä lääkehoito??Jos olen väärässä,niin viisaammat korjatkoon asian!!
Ainakin ennenvanhaa alkion kiinnittymisongelmiin annettiin lasten asperiinia.
Kannattaisiko sinun kysyä gyneltä,että sinulta tutkittaisiin nämä asia?Että gyne tarkistaisi kunnolla sinun kohdun limakalvojen kunnon?Kun kumminkin raskaaksi tulet,niin mitään pahempaa vikaa ei voi olla sinun munasarjoissasi tai miehesi siittiöissä!!Ehkä/toivottavasti saisit tähän ongelmaasi helpostikin avun!!??
Paljon peukkuja ja jaksamisia sinulle!!!
Toivottavasti saatte pian avun!!!!!

Yönsäde

juu soittelen lekurille aikaa kohan saan tän kokemuksen ohi.
niin sitten aletaan kattomaan.
miestä tuskin tarttee tutkia kun raskautumaan pystytään kerran.
katsellaan nyt mitä tehdään sitten ja koska...

CATJA85: Nopsaa vielä [;)]..Kyselitkin,että missäpäin minä asustelen.Asun siis Pirkanmaalla pienessä maalaiskylässä,joka kyllä nykyään kaupunkikin jo on.

Yönsäde,joka kiiruhtaa nyt eläimiä hoitaan [;)]

nyt oon alkanu vuotaa punasta verta...
eli voipi olla että menee nyt vasta kesken.
toivottavasti ei. en tiedä miten siitä enää selviäisin.
nyt vaan odotellaan onko tää jälkivuotoja vai ihan sitä
itseään... katsotaan että yltyykö...[:(]

wastikselle ISO HALAUS.
Mulla oli kanssa ennen esikoista kaksi keskenmenoa ( joista toisessa meni kesken kaikki (sponttaanit) kolmoset ), joten
osaan aavistella tuntemuksiasi.. Paljon voimia, että jaksatte mennä tutkimuksiin, ihan varmistamaan asiantila, että miksi menee kesken.
Itselläni ei löytynyt mitään syytä, vaan jostain syystä meni aikaisessa vaiheessa kesken.
Toivon, että kolmas kerta toden sanoo!

Yönsäde: Sulla on niin positiivinen asenne, jotta tervemenoa sinne lokakuisiin! [:D]

Tatjuska: Hah haa, miten ihana viikko teillä tiedossa. Mekin harrasteltiin pari kolme päivää ennen hedelmällisen ajan alkua ja siitä n. puolitoista viikkoa peittojen heiluttelua joka / joka toinen päivä viime kierossa [;)]. Tulen siis sinuakin moikkaamaan lokakuisiin, kuten Catja85:sta myös!

Nia:lle peukut pystyssä.

Ja kaikille muille tietenkin!

[font="trebuchet ms"]yönsäde tosiaan unohdin kiertopäiväni laittaa..se on tän laskurin mukaan :D kp25 :D

heh...enkä tiedä kierron pituutta, joten odottelen merkkejä tulevasta, peittoja heiluteltu ahkeraan...ei vielä mitään oireita, mutta kyllä ne sieltä tulee...kahtoo tuossa kp30 kohdalla jos ei ala kuulua että testiä kehiin :D eli jos ensi viiikon loppuna kokeilis testiä :Djeh... :D mutta toivotaan että ainkin täti pysyis poissa ja mentäis lokakuisiin (tosin jos oikein laskin niin jos nyt plussa niin menisin vielä syyskuisiin)..

mutta toivotaan että meillä onnistaisi pian...kuin myös kaikkia muitakin

wastis voi harmitus, miksi näin...mutta seuraavaan yritykseen...halauksia ja voimia siulle sinne <3

kp25/?
yk 1

wastis: mulla pääsi itku, ku luin tuon sun ensimmäisen viestin, missä kerroit mitä on tapahtunu. olen todella, todella pahoillani. En keksi mitään lohdullista sanottavaa, koska tuo km on aina niin kamalan henkilökohtainen ja rankka asia niin fyysisesti kuin myös henkisesti. Kassillinen voimia ja jaksamista sinne, halausten kera!

Yönsäde: Pahoittelut myös sinulle negatiivisesta. Mutta hyväähän tuossa on se, että sullaki vissiin alkaa kierto olemaan järkevän mittainen ja ovulaatiota on helpompi bongata. Peukut pystyssä seuraavaan kiertoon. Jätä ne ratsastustunnit väliin ja ratsasta senkin edestä miehelläsi. 

Bluerose: Jännään täällä kanssasi! Tänne sitten ilmoittelemaan tuloksia heti, että päästään myötäelämään.

Kaika: Muistatko missä vaiheessa (mikä kp?) sulla alko tulemaan raskausoireita?

...

Nialla nännit elää ihan jotain omaa mystistä elämää. Rinnat ei sinällään ole arat, mutta nännit ja nännipihat sitte senkin edestä. Liivitki sattuu, puhumattakaan sitten paidan hipaisuista tai miehen nipistelyistä. Mulla ei oo ikinä ollu arat nännit, niitä on saanu väännellä ja puristella. Olen jopa aivan kivuttomasti testannut sietokykyäni mummopinneillä ja pyykkipojilla (naurakaa vaan [:D], yritin miettiä silloin, että miltä nännikoru tuntuisi). Väriäkin ovat vaihtaneet hiukan tummemmaksi ja nyppylöitä on tullut lisää. Sitten myös uusia oireita. Pissattaa jatkuvasti! Joudun yölläkin heräämään pissalle, joskus jopa kahdesti. Ja nälkä! Mulla ei ikinä tuu maha kipeäksi siitä, että on nälkä. Mutta nyt oon kahtena yönä heränny hirveään nälän tunteeseen, on ollut niin nälkä, että maha kipeä. Samoin nyt tänään päivällä. Olen syönyt viimeksi tuossa puolilta päivin ja nyt jo niin kaaaaaaamea nälkä, että maha huutaa apua. Yleensä pärjään yhdellä lämpimällä ruualla. Nukuttaa myös erittäin makeasti, yöt ja päivälläki tekis mieli päikkäreille. Kuvittelenkohan taas.... luultavasti. Toivossa on hyvä elää.

kp. 22/27-36, yk. 2

Minä täällä hei, vielä!

Lämpöä 37, muttei kuumeinen olo. Normaalisti 36.3-36.5.
Oon herkkis, saan hepuleita ja märisen joka asiasta.

nia hyvältä kuulostaa oireesi. toivottavasti on tärpännyt[:)]

en jaksa nyt kauheasti kommentoida muita,ei oikein ajatus kulje.
odotan vaan koska se "romahdus" tulee, ollut vaan lähinnä apaattinen ja ahdistunut.
semmosena aaveena menny. varjo on aika osuva sana.
haluisin vaan että tää olis nopeesti ohi, että pääsisin jatkamaan elämää.
kun tässä joutuu vaan oottelemaan että meneekö nyt kesken vai menikö jo.
toivottavasti meni jo. sais silti tää vuoto loppua vaikka pientä nyt onkin...
raskainta on kun miettii että nyt menee se tasanen kierto ja kaikki varmaan uusiks...
just kun alko kroppaansa tottua ja tuntea.
nooh... kaiketi se tästä.

Pik hik hikistä iltaa;),

KAIKA: KIITOS [:)]..Ajattelin häippästäkin lokakuisiin ja otan CATJAN ja kaikki muutkin mukaan [;)]..tosin ne taitaa ottaa mut eka mukaan [;)][:D]?Jos huolivat?No,sitä katotaan sitten??
Ihanaa raskausaikaa sinulle [:)][:)]!!Tahtoo kanssa [;)]

BLUEROSE: Peukkuja sulle!!!Sulla mahdollisuudet vielä syyskuisiin..jee jee [:)][:)]!!!

NIA: Paskat tädistä ..en ajattele koko eukkoa enään [;)][:D][:D]
Sulla kuulostaa aivain ihanilta noi oireet...jee jee [:)][:)]!!!Mää olen täällä ihan täpöillä peukut ja varpaat pystyssä,että plussaat [:)][:)][:)]!!!

WASTIS: Toivottavasti sinulle ei sitä romahdusta tule!!??
Kai/toivottavasti sinulla on siellä tukihenkilöitä,jotka tukevat sinua tässä raskaassa ajassa?Muistathan myös ajatella itseäsi eli jos tuntuu tosi vaikealta,niin haet myös itsllesi sitä psykiatriasta apua??Ei sen tarvi aina olla sitä lääketieteellistä aua,vaan pelkkkä puhuminenkin auttaa monessa asiassa!
VOIMIA VOIMÍA [:)][:)][:)]!!!

OMAA: Mitäs tässä uutta..perse valskaa ja mieli on paska [;)][&:]
Ehkä taas kahden viikon päästä ollaan täällä omisssa elementeissään [;)][:D]

PLUSSATUULIA RAKKAAT PUHALLAN TEILLE ++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 1/28-33/3

Nia: olisko ollut ensimmäiset nippailut n. 7-8 pv jälkeen oviksen..
Mutta muuten oli vähän oireita väsymystä havaittavissa 10 pv jälkeen oviksen..ja sitten uusin oire- maito tippojen ilmestyminen rintaan ku puristelin sitä, että olisko kipee...
Mun on vaikeeta sanoa tarkkoja päivä, koska viime kierto oli poikkeuksellinen....mutta suurinpiirtein noin.
Sulla kyllä on lupaavat oireet!!![:D][:D] Syyskuisissa nähdään [;)]

Wastis: Kaikki tutkimukset vaadit mahdolliset mitä irti saat. Voimia!!! [&o]

Luin uudesta kunto plus-lehdestä että "...jokaista lisättyä 5 kuitugrammaa kohti riski kiertoon, jossa munasolu ei irtoa, lähes kaksinkertaistuu" . Siis kuitu laskee estrogeenin määrää ja sitä kautta vaikuttaa ovulaatioonkin. Mutta hemmetti, tottakai sitä on kaapit täynnä mahdollisimman kuitupitoisena sitä ja tätä ja tuota. Tosin kyse on ilmeisesti jostain Amerikkalaisesta tutkimuksesta, joten tiedä sitten miten totta on. Enpä ole enempää jaksanut tutkia asiaa.

Ehkä kuitenkin katson että syön normaalin määrän kuituja, enkä vedä joka aterialla himmeitä superkuituleipiä.

Wastikselle Isoja, lämpimiä karhu-haleja ja paljon jaksamista, onneksi teillä on miehenne kanssa toisenne tukenanne, ja kuten jo joku sanoikin, sitä kuuntelu-apua saa lisäksi muualtakin!
Yönsäde: koeta kestää sitä ilkeää tätiä, toivotaan että nopeasti painuu hevonkuuseen!
Bluerosellahan alkaa oleen jännät päivät edessä![:)] Pidähän se täti kaukana itsestäs ja plussaa niin jos mä vaikka pääsisin samaan aaltoon [;)]
Niankin oireet kuulostaa "pelottavan" tutuille, ettei vaan olisi siinä tämän porukan seuraava syyskuisiin siirtyjä..?[;)] Peukkuja![:D]

Omaa napaa. Nyt on varmaan se oletettu ovis ohi (jos se ikinä edes kävikään[8|]..) ja nyt vuorossa ovat vainoharha-viikot[:D]
Tai oikeastaan ei naurata yhtään[:'(] Inhottaa (ja samalla myös ihanasti kutkuttaa...[:)]) kun kuvittelee kaikenmaailman oireet. Kieltäydyin jo tästä joka kuukautisesta "hullunlehmän taudista", mutta nyt jo alkaa kuvittelemaan ihme oireita. Millon huippaa (oikeasti luultavammin alhanen verenpaine tai -sokeri), millon on muka KOKO ajan nälkä (niin se nälkä tuppaa tulemaan jos ei muista syödä aamiasta tai lounasta), on muka huono olo (sekin tulee jossei syö!!) millon muka väsyttää ja nukuttaa KOKO ajan (No luonnollisesti jos valvot yöt, niin nukut myös kaikki päivät) ja millon mitäkin. Eihän niitä oireita (niitä oikeita raskaus-oireita, ei näitä hallusinaatio-oireita[8|]) edes voisi tulla vielä tässä vaiheessa! Tänään on tosin tuntunut ihme painetta oikealla puolen vatsaa, mutta sekin on enemmän mahassa kuin lähelläkään kohtua. Ja tänään tuli eka aalto menkka-oireista. Tai siis se ensimmäinen tunne että kohta ne tulee, juuri sille tyypilliseen tapaan kävi vatsassa muljahdus..[&:] No 10pv päästä pitäisi viimeistään täti tulla ja jos ei tule niin ootellaan vielä pari extra-päivää ennen ko tartutaan digitali-testiin.

Mutta, PLUSSA-tuulia ihan kauheasti teille muille, yritän päästä viimeistään lokakuisiin teidän perässä!!

Täällä pidetään ainaki peukut pystyssä niille joilla on lupaavia oireita [:D] toivottavasti olis oma pikkuinen matkassa [:)]

omaa: tämä halus pitkästä aikaa päästä baarissa käymään ukon kanssa ilman et sille tulee kyytisoittoja 5 min välein.. no nyt se kerran sit päätti pitää vapaa perjantain pitkästä aikaa.. ja sit sano et ei jaksa lähteä mihinkään.. et haluis vaan kattoo elokuvii sohvalla.. [:@] [:D] ite en oo päässy ulkona käymään pitkään aikaan joten laadin sotasuunnitelman [:D]
pistin ukon kattoo morsian sota-elokuvaa ja kestiki kattoo jopa puol tuntii ennen ku hyppäs sohvalta ja sano et soittaa kaverille jos se lähtee ryyppyseuraks [:D] [:D] [:D] [:D] MÄN!! tuo on sit hyvä elokuva joka tavalla [:D] [:D] [:D] [:D]

joten tämä lähtee nyt vaihtaa vaatteita sillä aikaa ku ukko hakee sen kaverinsa ensin meille ja sit lähetää baariin!! meikäläinen on kuskina niin ku aina, mut sillai on hauskinta!! saa huomautella muille niitten käytöksestä baarissa seuraavana aamuna [:D] [:D]

mut mut
ISOJA PLUSSATUULIA PUHALTELEN KAIKILLE!!! +++++++++++++++++++++++++++++++++++

P.S. jos sitä sais ukon vielä sit yöllä heiluttelee peittoja niin paras ilta PITKÄÄÄÄÄÄÄN aikaan!!! [:D] [:D] [:D] [:D]

Wastis, voi ei! Surku. Yritetään me täällä, ja ystäväsi live-elämässäkin toivottavasti, pitää sua pystyssä. Tsemppiä!

Miten sä Yönsäde tapoit sen tädin? Ethän haavoittanut omaa kohtuasi samalla?!

Juu, yritetään sinne lokakuisiin kaikki - yritetään yritetään... tsemppiä ja plussatuulia!

Takaisin