joko nyt onnistaisi

Voi että menee wastiksella vaikeimman kautta... [>:] Hirveesti voimia sinne! Peukut kovasti pystyssä että siellä kaveri on vielä kyytillä ja viimeistään sit ens viikolla varmuus siitä saadaan. Tosi ikävä olla tuollai epätietoisuudessa, varsinkin kun kantapään kautta tietää et voi olla kummin päin vaan [:(] Mut uskotaan ja luotetaan että kaikki on kuten pitääkin ja pieni siellä yhä kasvaa.

Artemis, mäkin lopetin oviksen tikuttamisen lähinnä tuon saman takia kun mies aina ensimmäisenä kysyi et oliko viivaa tikussa kun koitti petipuuhia ehdotella... Ei halua että koko rakkauselämä menee jonkun tikun mukaan! Täytyy kyllä silti puolustaa tikkujakin, et etenkin jos ei aikaisemmin oo tunnistanut ovistaan tai on epäsäännöllinen/pitkä kierto niin onhan ne hyödyllisiäkin. Itellä ne ainakin auttoi omaan kroppaan tutustumista ihan eri lailla, mut nyt meinaan kyllä minäkin pärjäillä omien tuntemusten kuuntelulla sen oviksen paikantamisessa....

Yönsäde, peukkuja huomisaamulle!! [8D]

Omalla navalla ei oo mitään kerrottavaa, täti meni jo, ja tässä pitäis pari viikkoa odotella ovista, plääh. Melkein yhtä ärsyttävää aikaa kuin ne viimeiset päivät ennen tätiä kun kuulostelee ja kuvittelee itelleen kaikki oireet, nyt ei vaan oo mitään oireita kun tietää ettei voi ollakaan niin sekös ärsyttää [:D] Pitää siis elää mukana teidän muiden oireilut, heh.

tein äsken clearblue testillä negatiivisen [:(] tosin tikku ei kerinnyt olla pissasuihkussa tarvittavaa 5 sek kun ei pissattanukkaan niin paljo ku luulin.liekkö tuo miten ees tulokseen vaikuttaa kun kuites nega -ja tarkistusviivat näkyviin tuli selvästi.ostin tuplapakkauksen joten viikon päästä uudestaan jos ei ala mensut kuulumaan.ihmetyttää kyllä tää alavatsakipu.kunhan ei vaan muuta ikävämpää vaivaa siellä olis..[X(]
kyllä nyt vituttaa!jospa suosiolla varais ajan lekurille..

Pahoittelut Ai_Choosan. Mutta voi kääntyä plussaksi vielä, jaksamisia vaan sinnekin.

Wastis: Joo varmaan onkin limakalvo paksuuntunut koska sulla on raskaus ihan varmasti alkanut, ehtiihän siitä oviksesta plussaan aika paljon tapahtua siellä ja mulla ainakin sitä tavaraa oli aikas reilusti. Anteeks että vielä vaivaan tällä asialla, mutta tuliko sulla viimeksi vuoto samalla lailla vai enemmän? Jotenkin kuulostais aika vähältä jos normimenkkoina vuotais ulos. Kun mulla kumminkin aika samaan aikaan tapahtunut kaikki kun sulla. Jospa kuule elätellään niitä toiveita vielä siitä että kaikki on oikein hyvin...

tatjuska siis mulla oli ihan suht normi menkat.
jos johonki suuntaa erilaiset ni inan lyhkäsemmät/niukemmat.
jos sitäkään,en ollu hetkeekää kipee oikeestaa eikä ollu pahemmi oireitakaa.
et ihan normit, koska et alkanu ees miettii mitää tämmösii sillo.
vasta sit ko alko tiputtelu ja tuli mielee viime kevät,
jollon oli menny menkkoje mukan kesken ja tiputteluu tuli jälkeen.
mut juu todistettu se on monee otteesee et raskaana on ainakin oltu.
hyvä edes niin,tiedämpä ettei se oo sula mahottomuus meille.

Että ihminen voi sitten nauttia kunnon pakkasista (tarkoittaen yli -20 ta reippaasti enemmän) parin oudomman "talven" jälkeen [:D]

Yönsäde: nyt kyllä pidän peukut niin pystyssä et kämmeniin sattuu.. oot ystävä hyvä kyllä ansainnu plussan.. [:)]
oon muuten kyllä huomannu et oon yrittäny ajatella kaiken positiivisesti.. ei töitä --> onpa aikaa pitää huusholli kunnossa, parantaa kuntoa (hieno sana laihduttamiselle [:D]).. paukkupakkaset --> ei oo ollu pariin vuoteen, nautitaan niin kauan ku kestää.. lunta tulee kunnolla, muut sanoo et pa**ka ajokeli --> tulee nyt sit kunnolla, ku ei oo pariin talveen tullu.. pääseepähän kunnolla rämpimään lumessa [:D].. nega testissä --> (ja tää on se vaikein) ehkä mun on tarkotus löytää töitä ennen, ehkä ei ollu vielä mun vuoro, jne jne jne....... tuntuu vaan et toi viimesen positiivinen ajattelu on se vaikein, varsinki mitä pidemmälle tämä yritys menee..
se kyllä pitää paikkansa et aina ku täti tulee varkain kylään, sitä ajattelee et nyt jää kyl tää kierto väliin.. hmm.. sit ylläri pylläri, ovispäivä lähestyy ja mieli alkaa muuttua [:D] ukollekin sanoin tossa eilen illalla et tämä nainen tilaa sit peittojen heiluttelua viikoks eteenpäin päivittäin.. [:D] ainaki kerran päivässä [:D] [;)] [:D]
mutta toivon totisesti et ku teet sen testin saisit siihen positiivisen tuloksen.. olet todellakin ansainnut sen.. yritän sit parhaani tulla lokakuisiin perästä [:)] ja käyn katselemassa ja kommentoimassa (TIETTY!!) sun kuulumisia SYYSKUISISSA!!! (HUOM!! tönin sua edelleen sinne suuntaan! nyt sulla ei oo muuta mahdollisuutta ku mennä sinne [;)] [:D])
ja kaapista löytyy kyl käsirautoi.. punaset pehmustetut pitkillä ketjuilla ja pari normi käsirautaparia [:D] (ollu pakko hankkia ku tarvii järkkärihommis noita normeja.. ei niitä punasii [:D])..... hmm.. vois kyl asiakkaat vähä ihmetellä jos pistäs ne kiinni punasilla käsiraudoilla kattoputkeen [:D] *nauraa* [:D]

omaa: niin ku tuossa jo yönsäteelle kerroin.. meikäläisellä oli vähä vaikeuksia pitää positiivisuutta yllä tuon tädin väliintulon jälkeen.. nyt se on alkanu taas nostaa päätään.. onneks.. näköjään tuo ovispäivän läheneminen saa ihmeitä aikaan, niin ku aina [:D]

kaikille tähän mennessä plussanneille oikein paljon onnea!!!
kaikille epätietoisille, toivottavasti tulee uutisia pian puoleen tai toiseen..
epätietoisuus on pahinta..

jos vaan mahdollista niin
TYTÖT!!!! TEHDÄÄN PLUSSA-AALTO ENNÄTYS TAMMIKUULLE NÄIN UUDEN VUODEN KUNNIAKS!!!
*puhaltaa* ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hyvää iltaa kaikille tasapuolisesti. Olen pitkään taustaillut ja ollut hengessä mukana, joten ehkä mäkin liityn joukkoonne.
On ollut hienoa lukea uusista plussista ja toivottavasti se plussa-aalto tarttuu myös meikäläiseen.[:D]

Elikä vähän tietoja minusta. Olen 35-vuotias kolmen lapsen äiti ja nelosta toivoisin kovasti, mutta ajatuksella tulee jos on tullakseen. Kaikki lapseni ovat saaneet clomeilla alkunsa ja nyt mennään luomusti. Kp on 29/31 ja yk 3. Eli jännät paikat, mutta luulen että negaa pukkaa, vaikka tänään on ollutkin vähän omituisia tuntemuksia...

Wastiskselle super tsempitykset. Mullakin oli keskenmeno ja sen jälkeen tuulimuna ja sitten tärppäsikin tuplasti elikä sain kaksoset. Siinäkin raskaudessa mulla alkoi verenvuoto viikolla 8 ja syyksi epäiltiin hematoomaa. Verenvuoto lakkasi sitten raskausviikolla 12 ja lapset syntyivät terveinä. Toivottavasti sulla on sitkeä kaveri siellä masussa. Voimia!

Yönsäde: Sulla on ainakin lupaavat oireet. Ihan jännittää sun puolesta! Mä testaan lauantaina[:)]

Yhdyn edellisiin eli PLUSSATUULIA +++++++++++

Orkidea: Tervetuloa joukkoon, toivottavasti meitä siirtyy mahti-joukko tuonne syyskuisiin tai lokakuisiin[:D] Sulla näyttäis kohta olevan info edessä että oletko vielä päässyt +++tuuleen mukaa, peukkuja[:)]

Tää pöllö taas täällä pöllöilee,

CATJA85: Heh..Heitä nyt mullekin vähän tota sun positiivisuuttasi [;)][:)]??
Musta tuntuu,että mää nykyään marmatan joka asiasta [&o]..johtuu varmaan tästä mun suuresta iästä ja sen tuomista vaivoista [:D]
Mää tulen aina niin iloiseksi,kun luen sun huippuja juttuja [:)][:)]!!
Olispa kaikki ihmiset yhtä positiivisia..tai ei nyt sittenkään..ajattelepas sitä,jos me kaikki oltaisiin jotain Marco Bjurströmejä [;)][:D][:D]..NAMI NAMI [:D][:D]
Joopa joo..olipas taas mulla huonot jutut [&o]
KIITOS SUURI JÄLLEEN peukutuksista ja ihanista sanoistasi [:)][:)]!!!
Kyllä minä täällä niin paljon toivon sinulle tässä kierrossa sitä plussaa,ettet tiedäkään!!!!Ja sinähän saat sen nyt!!!!
Heh..vai löytyy sieltä käsirautoja joka lähtöön [;)][;)]..vois sitä joku känniläinen riehuja ihmetellä,kun on laitettu pinkeillä ja pehmustetuilla käsiraudoilla bussitolppaan kiinni [:D]..juu,ehkä ne pinkin raudat toimivat paremmin kotosalla [;)]
Nyt hirveesti niitä onnensäteitä lähetän teille^^^^^^^^^^otahan koppi!
Eli nyt teillä sitten tärppää!!!Peukkuja ystävä!!!!

BANDIDA: KIITOS peukutuksista [:)][:)]!!
Ihanaa,että sieltä on täti häippässyt!!Ja sillä akallahan ei enään sinne ole asiaa!
Vai olet sinäkin päättänyt laittaa ovistikut pannaan [;)]..sittenhän meitä on monta täällä.
Peukkuja sinulle tähän kiertoon!!!

AI_CHOOSAN: Pahoittelut negasta [:(]
Toivottavasti se näyttää positiivista parin päivän päästä!!!

WASTIS: En muuta osaa sanoa,kuin paljon jaksamisia tämän epätietoisuuden ja vaikean asian aikana!!!!
Ja edelleen hirmuisesti peukkuja,että masussa olisi kaikki hyvin ja vaavi siellä köllöttelisi [:)]!!

ORKIDEA: Lämpimästä tervetuloa sinulle tänne [:)][:)]!!
On aina ihanaa saada tänne lisää väkeä,mutta paljon ihanampaa on saada väki täältä lähtemään tuonen vauvanodotuspuolelle [;)]
Toivottavasti sinulla täällä käynti käy lyhyeksi!!!
Ihan hirveesti sinulle peukkuja,että plussaat lauantaina [:)][:)]!!
Minäkin odotin kaksosia yhdessä raskaudessa ja mulla alkoi verenvuoto rv6.Ultrassa todettiin,että toinen kaksonen oli mennyt kesken [:(].
Nyt mun on pakko udella,että millaisia tuntemuksia sinulla on ollut tänään??
Peukkuja peukkuja!!!

OMAA: Vaihtelevaa oireilua..oikeestaan vissiin kaikki oireet liittyvät tädin tuloon.Vihlontaa tisseissä,pahaolo lievää ja hyvin ajoittaista ,lukekaa: harvoin.Häpyluuta vihloo.
No,ostin kumminkin 2 Clearbluen digitaalista testiä,kun niitä sai 2 yhden hinnalla..heh.
Osaakos joku viisaampi sanoa,että jos teen huomenna testin,niin kuinka luotettavan tuloksen saan,jos mulla oli ovis vasta sunnuntaina?Eli siis nyt sunnuntaina tulis vasta 2 viikkoa oletetusta oviksesta.Niin siis asian ytimeen [;)]..eli voiko testi näyttää jo poitiivista huomenna,jos edes olisin raskaana?
Vai kannattaisiko mun tehdä testi vasta lauantaina?

Heh..mun piti tänään lähtee ratsastaan..siis HEVOSELLA ei miehelläni [;)]..
En sitten voinut lähteä,kun oikeesti mun tisseihin sattuu kun pomppii.Olisin varmaan ollut helvetin hauska näky,kun olisin irvistänyt hevosen selässä joka ravin tai laukan yhteydessä.Mutta tälläista tärinäkipua tisseissä mulla on ollut ennenkin juuri ennen tätiä

IHANAA ILTAA KAIKILLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!
JA LISÄÄ PLUSSATUULIA KAIKILLE +++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 28/33/2

Kiitos toivotuksista yönsäde. Niistä tuntemuksista: hirveesti ilmaa mahassa ja röyhtäilyttää (ihan niin kuin silloin kun odotin kaksosia), tisseissä tuntuu jomotusta ja nivusissa viiltelee, mutta kohdussa myös välillä eli voisi viitata tädin tuloon[:@]
Eikö se clearblue on herkkä testi ja sen voi tehdä jopa 3 päivää ennen oletettua menkkojen alkua, mutta silloin ei voi olla 100 % varma tuloksesta, siis lähinnä negatiivisesta tuloksesta. Onnea testailuun.

Kaikalle unohtui onnentoivotukset plussasta ja onnea nyt kaikille muillekin plussan saaneille, joita en ole muistanut onnitella. JA PALJON TARRASUKKIA!!!

Ja tietenkin pahoittelut tädin kohdanneille. Olkoon se viimeinen kerta ennen plussaa[;)][;)][;)]

Yönsäde: Hommaappa yliopiston apteekista tuo First Signal testi, se on ainaki herkkä raskaustesti ja ei oo hinnalla pilattu. Se varmaan näyttää jo ainaki samana päivänä, ku menkkojen pitäs alkaa tai hiukan etukäteen. http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?pagetype=1&catalog=yasalescatalog&productid=1990910(yabasecatalog). En tiiä menikö mulla ihan ohi vai mitä, mutta millon mahdollisesti voisit testata aikaisintaan? Ilmotat sitte heti tänne, että mitä se tikku sanoo [:D] En malta odottaa lisää plussa uutisia, jos sitä itekki perästä tulis.

orkidea: Lämpimästi tervetuloa mukaan keskusteluun! En oo tajunnu vielä tähän päivään mennessä, että mitä nuo clomit on, apua?

muillekin uusille tervetulotoivotukset![:)]

...

Ja omia kuulumisia. Aloitin tänään taas koulun. Oon koko syksyn laiskotellu kotona ja hoidellu opinnot kotikoneelta. Ei vaan jotenkin oo voinu kiinnostaa. Nyt vielä vähemmän, ku tietää, että jossaki vaiheessa on varmasti äippäloma eessä. Saapa nähdä miten tässä pysyy motivaatio yllä ja kuinka pitkään.

Täällä on ovulaatio ollut ja mennyt. Edelleen pelkkää raastavaa odotusta. Ajattelin viimestään 27.pvä testata (varmaan, että maltan oottaa sinne asti), koska silloin on meidän kuukausipäivä. Ois ihanaakin ihanampi yllätys plussata silloin, ainakin minun mielestä. En vain tiedä, miten miehelleni sitten asiasta kertoisin, mikäli tuollainen tilanne sattuisi kohdalle. Miehellä on todettu vasta neurologinen sairaus, joka vaatii jossain vaiheessa leikkauksen (ei onneksi hengenvaarallinen), joten hänellä on ollut erittäin kovasti paha mieli, ahdistus ja stressi. En tiedä ilostuttaisiko vai vihastuttaisiko tällä hetkellä vauvauutinen. Pelottaa.

Eipä tänne muuta kuin kylmää ilmaa (-31) ja saunan lämpöä.

+++++++++ PLUSSAISIA PUHUREITA TÄÄLTÄ POHJOISESTA ++++++++++

Elikkä Yönsäde: tää on suoraan clearbluen takakannen tekstiä..
>> 55% naisista sai tuloksen raskaana 4 päivää ennen, 86% naisista 3 päivää ennen, 97% naisista 2 päivää ennen ja 98% naisista päivää ennen kuukautisten odotettua alkamispäivää<<
ja testi on muuten yli 99% varma.. ja kysymys tulee kumminkin [:D], joten vastaan siihen etukäteen.. pidän ainakin yhden clearbluen testin varalla kaapissa.. [8D]
mutta, mene sinä edeltä sinne syyskuisiin niin minä yritän parhaani mukaan tulla perästä lokakuisiin [:)], pidetään edelleen kiinni niistä sun oireista et olis oma pikku nyytti matkassa..[:)] **tönii syyskuisten suuntaan** en päästä sua niin vähällä et "saisit jäädä tänne meidän yrittävien kanssa" [;)] [:D] **potkii takamukselle**
ai sinäkin harrastat hevosia?? omia, kaverin vai käytkö maksullisilla ratsastustunneilla [:D] [:D] sori, oli pakko saada muotoilla se noin.. **nauraa**
ja mitä mun positiiviseen ajatteluun tulee.. se ei aina näy ulospäin.. pystyn paremmin kirjoittamaan asioista kuin puhumaan niistä.. ja yks meikäläisen kikka on et poissa silmistä poissa mielestä.. vai miten se nyt meni.. mahdollisimman paljon yrittää keksiä muuta tekemistä tai sit nollata aivoja tyhjäkäynnille [:D] [8D] yleensä vaikeinta on sillon ku on tuon hurtan kanssa kahdestaan kotona eikä mitään tekemistä.. sillon se asia meinaa varkain tulla mieleen.. toisina päivinä kovemmin, niin et alkaa itkettää, toisina taas vähemmän.. en osaa mitään kikkaa tälle keksiä.. ainakaan mitään yleistä tai yhtä..
niin ja mitä tulee niihin käsirautoihin niin ne punaset pitkällä ketjulla on kyllä kätevämmät tuolla makkarin puolella.. [:D] [;)] varsinki ku niitä on kaks paria ja ne voi laittaa sängyn alta toiselle puolelle niin ku ristiin.. [;)] [;)] [:D] siitä voi sit ihan vapaasti yrittää päästä irti.. **nauraa** testattu [;)] [;)]

Uusille tervetuloa ja toivottavasti myös tervemenoa tuonne odottavien puolelle mahdollisimman pian [:D] [;)]
Ei pahalla vaan hyvällä tavalla!!! ettei kukaan saa väärinkäsitystä [:)] meikäläisen huumori voi olla joillekin liikaa.. kait nyt ku se on välillä mekäläisellekin [:D] [:D]

omaa: tuli tuosta yönsäteen ratsastuspuuhasta mieleen et pitäsköhän vielä alottaa tuo ratsastus uudelleen näin parin vuoden tauon jälkeen.. ei oo oikein joko ollu rahaa tai aikaa siihen hommaan.. valitettavasti.. nyt vois kylläkin olla et se veis ajatukset pois tästä yrittämisestä edes sen lenkin verran.. ja alkaa olla jo ikävä sitä tallin hajua (uskokaa tai älkää!! [:D])
mutta mutta.. miten tuo jännitys voi alkaa jo ennen ovista.. nyt nimittäin tällä hetkellä päässä liikkuu jo mielikuvia et miten reagoi jos se roisto tuleekin kylään kk lopussa.. ja silti sitä toivois niin hirveesti et tässä kierrossa onnistuis, mutta ei uskaltais liikaa toivoa jos ei kuitenkaan onnistuis.. huoh.. nyt loppu masentavat ajatukset!!! **huitoo niitä pois kädellään** tämä lähtee lukemaan kirjaa vähäks aikaa ja sit nukkumaan [:D] [:D]

mutta mutta..
nyt TYTÖT NIIN ISO PLUSSA-AALTO LIIKKEELLE KU MAHOLLISTA!!!!!! ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

HUOMENTA,

ORKIDEA: KIITOS [:)]
Mulle tuli täti tänään kylään,mutta sinne sun luokse en sitä päästä [:)]
Nyt hirveesti sulle peukkuja huomiseen [:)][:)]!!

NIA: KIITOS testitietoudesta [:)]..mulle tosiaan tuli täti tänään eli en nyt vähään aikaan tarvi testin testiä.
Jaksamisia koulunkäyntiin [:)]!!Joskus meikäläinen toivoo,että pääsis takaisin koulunpenkille [:D].No,kyllähän tässä on melkein koko elämä jo opiskeltukin,mutta aina silti tekis vielä mieli koulunpenkille.
Hirveesti peukkuja,että 27 päivänä saisit plussan!!

CATJA85: Sää olet niin ihana tsemppaaja [:)][:)][:)]
Ikävä kyllä sun potkut eivät auttaneet,vaan täti perkele tuli vaan [:@][;)]
Persuus mulla on kyllä kipiä noista sun karatepotkuista [:D]
Eli mennään me sitten YHDESSÄ tuonne lokakuisiin..eix niin [:)][:)]??
HEH HEH..käyn maksullisilla [:D][:D].Meillä täällä on niin paljon eläimiä ja suurin osa eläimistä on mun lemmikkieläimiä,joita olen pelastanut varmoilta kuolemilta.Esim.hanhia,ankkoja,lampaat [:D].Meillä olisi täällä kaksi paikkaa hevosellekin ja olen yrittänyt miehelleni vihjata,että kyllä tänne oma ratsuhevonenkin sopisi [;)].Ei ole mies vielä lämmennyt ajatukselle.Ehkä joskus myöhemmin,kun tytöt kasvaa,niin tyttöjen varjolla saan itselleni pollen [:D][:D]?
Hemmetti..määkin tilaan seuraavaksi käsiraudat [:)].
Ollaan miehen kanssa pari kertaa käyty sessykaupassa ja mukaan on tullut kaikkea kivaa,mutta käsiraudat eivät ole lähteneet mukaan [;)].Mulla on kanssa tuo ukkokulta aina menossa jonnekin ( töitä toki paljon ),niin olis ihanaa sitoa se kiinni sängynjalkaan koko päiväksi [:D].Mutta meillä se tietty niin vaan onnistu,kun on näitä lapsia täällä [:)].
Ilman muuta aloitat uudestaan ratsastuksen [:)][:)]!!Pysyy selkä,vatsa ja ennenkaikkea lantionpohjalihakset kunnossa!!!
Hemmetti kun asuisit lähempänä meitä,niin käytäis yhdessä ratsastamassa [:)]
Kallistahan toi homma on;ikäväkyllä.Mutta kyllä joka pennillä saa sellaisen fiiliksen,että avot [:)][:)]!!
Nyt et ajattele siellä sitä paskaa akkaa..mää en päästä tätä akkaa enään kenenkään luokse!!!Mää nirhaan sen täällä [;)][:D][:D]
Peukkuja sulle ystävä ihan hirveesti tähän kiertoon!!!!!!
Yhdessä sitten mennään lokakuisiin!!!!!!

OMAA: Joo,en sitten kerennyt tehdä testiä,kun täti tuli salaa heti aamusta kylään [:@][:(].
Kyllähän se masensi,mutta nyt tässä jo ajatellaan uutta kiertoa.
Mies oli tosi surullinen ja pettynyt.Huuteli ja aikaisin aamusta,että joko olen tehnyt testin?Ikävää oli tuotttaa miehellekin suuri pettymys.
No,nyt tähdätään sitten lokakuisiin..HEI,ajattelin vauvan syntymäpäiväksi 10.10.10 [:)][:)]!!!!!!!Olispa hieno syntymäpäivä joo [:)].No,sais nyt edes joskus sen plussan.
Hyvä puoli tässä on se,että kierto oli nyt ihan ja just normaali eli 28 päivää!!!
Eli tässä kierrossa voipi jo tärpätäkin..
Olen oppinut CATJALTA tämän positiivisen ajattelun..täti tuli--->positiivinen siitä,että kierto oli nyt normaalin pituinen!

MUILLE TEILLE PUHALLAN PLUSSATUULIA +++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 1/28-33/3

Yönsäde: No voihan ...kele!!![:@] Lokakuisiin sitten ja kiva että olet positiivisella päällä. Mullakin on ollut vähän epäsäännöllinen kierto, joten se on hyvä tunne kun kierto on säännöllinen. Musta tuntuu että mullekin täti tulee kylään. Ja voihan olla että en pysty luomusti koskaan raskaaksi tulemaan??? No katsellaan, mutta yritetään kovasti.

Nia: Clomit eli clomifen -lääke auttaa munasolu kypsymään. Munasolujen kasvua seurataan ultralla tarkasti, koska ongelmana on se, että useampi munasolu voi kasvaa ja irrota samalla kierrolla (niinkuin mulle kävi[:D]). Mullahan on ollut ongelmana ehkäisyn lopettamisen jälkeen, että kierrot venyy ja lopulta katoaa kokonaan. Nyt viime raskauden jälkeen en ole käyttänyt ehkäisyä ja kierto on ollut 29-39 päivää. Nyt näköjään asettuu sinne 31-32 päivään. Luulisi että sieltä joku munasolu kypsyisi ja irtoaisi??? Tsemppiä sinne odotteluun. Toivottavasti teillä tärppää ja voimia opiskeluun.

Catja85: Tää tyttö ei kovasta huumorista hätkähdä. Huumori auttaa aika moneen tilanteeseen[:D] Nyt käsiraudat käyttöön ja peittoja heiluttelemaan ja pysyköön tädit poissa[:D][:D][:D]

Omaa napaa: Mulla kuukautiset on yleensä alkanut muutaman päivän tuhruvuodolla. Nyt tuhrua ei ole näkynyt. Mitäköhän se meinaa. Toivottavasti plussaa tai sitten tuhru alkaa illalla tai sitten greippimehusta on ollut apua (aloitin greippimehun juomisen tässä kierrossa[:D]). Samoin oviksen tikuttelun. Saan kyllä ne kaksi tasapaksua viivaa testiin, mutta silti saattaa olla ettei munasolu irtoa. Tää on kerran testattu progesteroni mittauksella verestä[:@] No huomenna testaan, mutta negatiivista odotan. Pysyisi täti poissa.

Kuka muu testailee lähiaikoina??? PLUSSAPUHUREITA lähettelen...

Yönsäde: Voi damn, siis mitä hel...ttiä se täti siellä nyt puuhaa? Piti vallan eksyä matkalla.... Hätisteletkö ystävä rakas sen siitä ny vaikka Kiinaan asti tällä kertaa niin ei kerkee meidän muiden luo takaisin muutamaan viikkon, KIITOOOS!!!

Orkidea: Palan oikein halusta kuulla miten sun nyt käy, koska mulla on tässä muutama viime kierto ollut samanlainen kuin sulla että pari-kolme päivää tulee vaan viirua, sitten kahden päivän normimenkat. Että onko tässä nyt joku ongelma tässä hormonitoiminnassa vai onko vaan kierukan ja keskenmenon jäljiltä sekaisin. Ennen kierukkaa menkat alko heti saavina, 5pv ja sit pari pv tuhrua ja loppu. Nyt ihan ihmeelliset.

Mies taas eilen illalla intoili että kiva kun voi taas puuhastella tädin jälkeen ja kun mun lapset lähtee isälleen viikoksi sunnuntaina niin sano että sitten laitetaan vauva alulle ja touhutaan JOKA päivä eli yritys on molemminpuolinen, ihanaa :)

Tervehdys pitkästä aikaa! Olen käynyt lukemassa teidän tekstejä, mutta omassa kirjautumisessa on ollut ongelmia niin, etten ole voinut kommentoida mitään.

Onnea hurjan paljon kaikille plussanneille!

Jokaiselle uudelle tervetuloa!

Täällä ei mitään uutta. Pysyttelen vauhdissa harrastusteni parissa, ettei tarvitse miettiä koko vauva-asiaa. [8|]

Minä täällä taas,mutta nyt pikaisesti,

ORKIDEA: Perkeleppä justiinsa [:@][;)]..kyllä toi tädin tuleminen on on aina yhtä tuskaa,mutta ei se auta jäädä itkemään.Pitää vaan yrittää olla positiivinen ja ajatella,että ehkäpä sitten tässä kierrossa nappaa [:)]??
Ja sullehan EI SITÄ TÄTIÄ TULE!!!!!Määhän lupasin jo CATJALLE,että nirhaan ton tädin perkeleen,kun se on tekemässä lähtöä [:@][:D]..eipä sitten pääse vierailemaan teille muille enään!!
Jeps,yhdyn mielipiteeseesi..ei täällä pärjää millään ilman ronskia huumoria [;)][:D][:D]..lopullisestihan se pää sekoaisi ellei olisi huumoria,joka pitää järjissään [:D]!!
Sulle NIIN TOIVON SITÄ LUOMUPLUSSAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PEUKKUJA PEUKKUJA HUOMISEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TATJUSKA: Kuten tuossa jo Catjalle ja Orkidealle sanoin,niin nirhaan ton tädin perkeleen [;)][:@].Eipä kykene se akka sitten enään tulemaan kiusaamaan teitä muita!!!!

OMAA: Mun perse valskaa nyt kuin Einarin hanuri [:D][:D] ( anteeksi ronskit puheeni [&o] ).
Mulla on ennen alkanut menkat yhden päivän ruskeella tuhruvuodolla,mutta nyt sitten alkoi heti aamusta kunnon valssit [:'(]
No,toivottavasti tää tarkoittaa sitä,että vuotopäivät lyhenee [:)]
Mullahan on nyt ollut nämä 2 menkkakertaa aika pitkää eli 6-7 päivän kestoa.Toivottavasti nyt olis lyhyempi juttu,niin pääsis miehen kanssa jo ensi viiikon alussa touhuamaan [8D][8D]
Nythän mää en enään tikuttele;enkä juo greippimehua enkä tee mitään "taikatemppuja" [;)]..Vaavi tulee normaalisti,jos hänet meille on tarkoitettu PISTE [;)].

PLUSSATUULIA ODOTELLEN ++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 1/28-33/3

YÖNSÄDE: no höh.. mitä se he**tin täti tekee siellä teillä??!!! [:@] pois pois pois!!! muista sit nirhata se akka lopullisesti!!! [:D]
no, mutta päästäänpähän sit yhtäaikaa tuonne lokakuisiin [;)] oho, tais olla refleksi ettiä tuosta jotain positiivistaki [:D] mutta mieluummin olisin sulle suonu jo edellisestä kierrosta [:-] olisit ansainnu sen [:)]
mutta hyvä jos pystyt edes vähä ajattelemaan positiivisesti sen akan tunkeutumisesta.. ite lankesin greippimehuun.. [&o] ja vitamiineihin.. nooooo.. ei kait nuo vitamiinilisät muutenkaan haitaks oo [:D] (fuskausta tiedetään!!)
ups.. en kait mä nyt niin lujaa potkinu et takamus tuli kipeeks.. [:D] kunhan en pilannu seuraavan vkon ratsastusreissuja [:D][&:]
teillähän on siellä oikein kunnon eläintarha!!! [:D] ite oon aina halunnu asua maalla et sais sit paljon eläimiä ympärille [:)] vaikka oon syntyny kaupunkilaisena en oo ikinä tuntenu ihteäni kaupungissa niin kotoseks ku mitä täällä pikkukylällä.. vielä olis 7 km matkaa tuonne isännän vanhempien tilalle jos ne suostuis jossai vaihees tekee sukupolvenvaihdoksen [:D] [:D] sen jälkee vois alkaa keräilee niitä eläimii.. onhan se jo alotettu tuolla sakemannilla [:D] [:D]
oon miehelle kyllä sanonu et sit joskus ku päästää sinne sen vanhempien tilalle niin sinne tulee kyl sit heti kaks hevosta [:D] [:D]  ukolle tarvii vaan shiren ku se on niin pitkä ettei muut paljo jaksa sitä kauheesti kantaa [:D] tai sit jonku työhevosen..
missä päin muuten asuitkaan? en tiedä oonko ikinä kysyny sitä, mut nyt kysyn [:D]
ite asun Keski-Suomessa Karstulassa..

ORKIDEA: toivottavasti nyt sen tuhrun pois jääminen tarkottaa pikkusen kyydissä oloa [:)] ja hyvä jos meikäläisen välillä älyhoi-älä-jätä-huumori ei säikytä [:D]

TATJUSKA: tsemppiä nyt sinne päin.. toivottavasti sulla tulis sen inhottavan akan sijaan pikkuinen kyytiin.. muistakaa kokeilla vaihteluakin.. ei sen aina tarvi olla peittojen heiluttelua [:D] [:D] (anteeks jos menin liian pitkälle)

omaa: nyt ku tässä kerta lankes tuohon greippimehuun ja vitamiineihin niin vois sitä samalla vähentää tuota tupakin polttoa.. onneks ei mee enää ku se 4-10 päivässä ku viime vuonna meni vielä se aski päivässä.. ja tuo iso variaatio johtuu siitä et riippuu kuinka paljon vi**taa on yhtä kuin kuinka monta menee päivä..
tuo taitaakin olla meikäläisen ainut pahe.. oke suklaan lisäks.. oke yleensä hyväskän lisäks.. oke laiskottelun lisäks.. oke.. äh, kyl te tajuatte pointin [:D] mut pointti oli et tein uuden vuoden lupauksen et tämän vuoden puolella pitäs vähentää niin et vuonna 2011 ei sit sais enää polttaa yhtää..
hmm.. kuinka moni muuten teki niitä normeja uuden vuoden lupauksia??!!
(lopetuksia, laihdutuksia, ottaa rennommin yrittämisen jne)
hmm.. pitäsköhän lopettaa tää romaanin kirjotus ja hölötys?? juup.. tämä lähtee laittaa syötävää [:D]

ISOJA PLUSSATUULIA!!!  +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Catja85: Juu tarvinnee kokeilla vaihteluakin. Ja mitä uuden vuoden lupauksiin tulee niin se elämänmuutos joo että laihtuis, herkut ja liiat viinit pois. Ja arvaa kävinkö just tänään pitsalla? Ehei, pois se minusta (punastuu) [8|]

Mutta onneks on kuulkaa viikonloppu aivan oven takana, mukavaa sellaista kaikille!

Rupes naurattaa yösäde tuo milloin olis lapsukainen. Aleksis kivenpv. Mä ajattelin ite jos 20.10.2010 tupsahtais. Kuha nyt plussais x) on mullaki huvin. Juu. Haleja kaikille. Pus

Takaisin