joko nyt onnistaisi

Terve piiitkästä aikaa!!

oon tarkoituksella pitänyt vähän taukoa!! mitäs tänne kuuluu, ketkäs ovat plussanneet? en viitti edes yrittää lukea kaikkia kirjotuksia, niitä on niin paljon sitten viime käynnin.

meillä on maanantaina eka aika tutkimuksiin, malttamattomana odotan sitä. maanantaina on myös aika terapeutille, sen verran paskasti mennyt ettei auttanut ku ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa hoitaa tota yläpäätäkin [:D] Eiköhän tää elämä tästä ala paranemaan, ainakin toivon ja uskon niin!

mites teillä, joilla oli täti hukassa! onko jo löytänyt perille? mulla ei vielä ole km jälkeen tullut täti kylään. innolla odotan et tulis niin vois alkaa taas jännäilee ja testailee [:)] palata mukavan harrastuksen pariin.

vähän pelotti tulla tänne mut nyt huomaaankin et tää on tosi helpottavaa, ihanaa! kiitos teille rakkaat ystäväiset!

Kaika: Onnea plussasta!!! pidän täällä peukkuja pystyssä et pysyy matkassa loppuun asti [:)]

Toivottavasti saat wastis hyviä uutisia [:)]

täällähän sattuu ja tapahtuu oikein urakalla ku ei pariin päivään kerkee käydä kunnolla lukemassa/kommentoimassa.. ihanaa et ollaan saatu kunnon plussa-aalto liikkeelle.. kunhan nyt sit jatkuis pidempään et pääsis ite samalle aallolle sit [;)]

Yönsäde: lupaavalta kuulostaa oireet!!! pidän edelleen peukkuja pystyssä, ja jos ei muuten niin sit raahaan sut väkisin tuonne syyskuisiin [;)] sit ku oot päässy sinne niin revi mut jälkijunassa sit sinne lokakuisiin.. [:D]
mut toivottavasti olis nyt pikkuinen matkassa ja pysyis loppuun asti [:)] oot kyl ansainnu sen ja enemmänkin [:)]
muista sit ilmoitella ku testaat!!!! [:)]

pitää vissiin useamminki jättää pari päivää väliin täällä ku näin hyvin lähtee plussa-aaltoa liikkeelle [:D]

omaa: tähän asti saanu oltua rauhallinen ja pysyny päätöksessä et tämä kk jättäis välistä.. no, nyt on taas alkanu painaa pikkuhiljaa päälle tuo ovulaatiopäivä [:D] mitä lähemmäks tulee sitä enemmän huomaa sitä miettivänsä.. hmm.. onnistuiskohan se tällä kertaa jos päättäis laittaa tuon ukon käsiraudoilla sänkyyn kiinni ja pitää sen siellä 3-4 päivää putkeen [:D] [;)] [:D] ei päästä karkuun ja vastata sen kännykkään ja sanoo asiakkaille et on kiireinen [:D] [:D]

TYTÖT NYT VIELÄ ISOMPI PLUSSA-AALTO LIIKENTEESEEN!!!! ++++++++++++++++++++++++++++

juuh ei menkkoja vielkä.vihlontaa alamassus ollu,alaselkä kipee ja vähä yökkö olo.huomenna testin ostoon jos sama meno vielä.

Tatjuska, ei nyt välttämättä. Toi posteri on tehty edellisten kuukautisten mukaan (29pv:n kierto), mutta en ainakaan ovulaatiota bongannut silloin kun sen olisi pitänyt tulla joten veikkaan että tämä kierto on nyt vuorostaan sen 36pv, eikä tuotakaan ovulaatiota ainakaan tikussa näkynyt [8|] Mun munasarjoilla on kummallakin omat kierto aikataulunsa näemmä [:D]

Artemis: Jaa, HÖH, munasarjoille terveisiä, että jotain rajaa nyt kun pitäis toimia kaverin kans yhteistuumin ;-)

Monilla taas jännät päivät lähestyy, hirveesti peukkuja testaajille että plussat pärähtää!![:D]

yönsäde: Kiitos!![:)] kyllä tämä tästä taas. etiäpäin vain. [:)]
Peukkuja sinulle hirveästi ettei täti tulisikaan käymään ja pääsisit testailemaan!![:D]

tulitikku: Täällä on ainakin yksi vielä jolla täti edelleen hukassa. [>:] vieraili siis viimeksi syyskuussa täällä. testejä tehty läjäpäin ja ultrassakin käyty, eikä siis täällä olla raskaana. tutkimuksiin aika on 2viikon päästä. sitä siis odotellessa...
En hirveästi muista sinun tapahtumia,Anteeksi! Mutta toivon sinulle pikaista tädin vierailua että pääsette taas yrittämään! Voimia ja semppiä sinulle hirveesti!!!

PAKKASEN PUREMAA TORSTAITA,

...Huh..täällä senkus pakkanen kiristyy [&:]

CATJA85: Moikka [:)]
KIITOS jälleen paljon peukutuksista [:)][:)]*halaa*
JOS minä nyt plussaisin,niin saat olla aivan varma,että sinut täältä ensimmäisenä mukaani ottaisin ja sitten kaikki muutkin tietysti [:)][:)]!!
Ja aivan varmasti tulen kertomaan tänne testin tuloksen;oli se sitten negatiivinen tai se odotettu plussa!!
Sää kuulostat jo paljon pirteämmältä tai oikeastaan aina olet ollut hirmuisen positiivinen ihminen täällä [:)]!!
Se on jännä juttu,että vaikka sitä lupaa itselleen,ettei tässä kierrossa ota mitään paineita vauvanteko puolella,niin eiköhän sitä oviksen aikoihin ala olemaan jo toiset aatokset mielessä [;)]..minä puhuin nyt suoraan omasta pääkopastani [:D][:D]
Minä päätin nyt,etten enään testaile ovista,jos nyt tulee nega raskaustestistä.Mun mielestä toi oviksen tikutus antoi jotenkin lisää paineita tähän yrittämiseen [8|].Mun mieskin oli huojentunut,kun sanoin,etten enään aio tikutella ovista [:D][:D].Kai miehellekin siitä tuli liikaa paineita,mikä on ihan ymmärrettävää!!
Heh..ei muuta,kun mars sessykauppaan ja ostamaan pinkit ja karvaiset käsiraudat ellei sellaisia jo löydy kaapista [;)][:D]
Olet ajatuksissani!!!

TULITIKKU: Tervetuloa takaisin palstavahvuuteen [:)][:)]
Minäkin jo sinua täällä joskus huhuilin,kun sinusta ei kuulunut mitään.
Hirveesti peukkuja teille maanantain tutkimuksiin!!!!!!
Toivottavasti saatte niitä hyviä uutisia [:)]!!
Ja toivottavasti täti tulee sinne pian,että pääsette nopeasti yrityskierrolle!!
Mutta tietenkin sitä plussaa sinulle ennenkaikkea täällä toivon [:)][:)]!!

KAIKA: KIITOS peukutuksista [:)]!!
Mitenkäs siellä voidaan?

AI_CHOOSAN: Joko teit testin?
Peukkuja edelleen!!

RONNY: KIITOS SUURI peukutuksista [:)][:)]!!Olet ihana!!

OMAA: Eilen siis etoi koko päivän ja välillä oikein enemmänkin.
Tänään ei sitten oikeestaan enään ole etonut,kun herätessä hyvin vähän [&:]
Eli ei se sitten tainnutkaan johtua raskaudesta.
Illalla mua vihloi aika kovasti häpyluusta..mutta mää kyllä eilen touhusin niin paljon,että ehkä se johtui siitä?
No,ehkä huomenna teen testin ellei täti tule sitä ennen?

NYT LISÄÄ PLUSSATUULIA TÄNNE +++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 28/33/2
Voi olla,että tämäkin kierto menee tuon yli 30 päivän [8|]..

Moikka!

Yönsäde: Täällä vielä pikkaisen epätodellinen olo. Mutta hyvä olo- ei kuvotuksia tms [:)]
Mutta sen veran skeptikko, että käyn ostamassa jonkun tosi ei-herkän testin ja testaan vielä..

Onko ehdotuksia, mikä testi on vähiten herkkä?

wastis: Mitä sinulle kuuluu?

kaika vielä toistaiseksi ei mitään uutta.
raskausoireita on,eli siis hormonit on syystä tai toisesta vielä ylhäällä.
tiputtelua ei ollut eile,tänään iiiihan pikkasen.
mulla on gyne aika tossa vajaan tunnin päästä.
saa nähdä selviikö sieltäkään mitään,kun olis
noita viikkoja niin vähän jos olis.
jotenkin oon nyt menny ja tottunu ajatukseen että jos sittenkin...
pelkään ihan kuollakseni tällä hetkellä sitä lekuria.
viime keväänä kerta aivan sama tilanne ja kesken oli mennyt...
josko edes jotain tietäisi jo tunnin kuluttua...

Pakkasterveisiä täältäkin!

Wastis: Sormet ja varpaatkin on pystyssä että vuoto on vain väärä hälytys ja pikkuisella kaikki kohdillaan...

Kaika: Koitahan hengähtää jo hetki ja yritä olla stressaamatta niin vauvalla on paras vointi. Onnea sinne vielä ja toivottavasti pääsen pian perään...

Täällä on alettu puuhastelut ja olipas kivaa kun oli tossa viikko väliä tädin takia. Mieskin on onneks aivan innoissaan touhuumassa niin ei pitäs olla mitään ressiäkään, pidetään vaan kivaa makkarissa, en aio tikutella enkä miettiä oviksia vaan nyt jos kerrankin menis vaan niinkun mukavalta tuntuu (ja tuntuuhan se) ja katsoo johtaako se mihinkään.

Yönsädettä tässä vähän jännäilen jo... Hirrrrrveesti peukkuja sinnekin [:)][:)][:)]

Ginessalla viikot ne vaan vierii, kohta maagiset 12vkoa takana. Jipiii :)

Ronny, Örkki ja kaikki muut kanssataivaltajat, otetaanpas nokka kohti lokakuun odottajia ja rynnistetään sinne oikeen kunnolla, eiks jeh?

no ei siellä lekurilla selvinnyt mitään.
ultrattiin ja kohdussa ei näy mitään.
eli joko 5+1? viikoil ei vaan näy mitään
(mikä on kuulemma myös yleistä) tai sitten KM ollut.
Tiputtelee edelleen...
Kävin verikokeissa,huomenna kuulen tuloksen.
hcg tms. katotaan ja sit uudestaan ens viikolla jos tarvis.
siitä pitäis nähä nouseeko vai laskeeko ja päätellä sitten.

mua vaan ahdistaa tää odottaminen,
haluisin nyt varmistetun tiedon että pääsisin surutyöhön tai
iloitsemaan...[&o]

johan ny wastista koetellaan
nyt sitten peukut pystyssä, että huomenna VARMUUS johonkin suuntaa!

on: tein just kaupan (s-marketin) testin (tuplapakkaus) ja sain haalean haamun..joten kait se on uskottava että raskaana ollaan[:)] ja noudatan tatjuskan kehoitusta ja lopetan stressaamisen[:D]

ja tatjuskalla on loistoajatus- nyt kaikki viim lokakuisiin!

Wastikselle peukkuja, toivottaan että se on kun pikku-Myy: pippurinen, että ois kyydissä pysyny ja vielä niin pieni vain ettei kojeessa näy![:)]
Tatjuska ja yönsäde: Samoilla linjoilla mennään, mulle riitti nyt tän kierron oviksen metsästys tikuilla. Perhana jos ei edes ovis-tikkuun saa hymy naamaa niin antaa olla. Ei siitäkään negasta tuu muuta ku paha mieli ja aina kun teki mieli rakkautta niin mieskin kysy ensimmäisenä, että ovuloitko sä nyt. Eli siitäkin tuntu että ainoo syy lakanoiden pöllytelyyn olis ollu lasten teko. Joten se siitä touhusta

Omaa napaa. Eipä mitään kummallista, vieläkin vähän paksua tuo valkovuoto, mutta nyt on sentään keritty sitä rakkauttakin saamaan [;)]
Oli ihan piruuttaan pakko tehdä raskaus-testi aamulla kun sain niin hyviä uutisia töistä, että jos ois molempi parempi pärähtänyt, mutta negaahan se näytti. Tietenkin, kyllähän mä sen ilman testiäkin tiesin, mutta jotenkin oli pakko kokeilla oisko onnetarella ollu pitkä pikku-lauantai ja se oiskin antanu mulle kaks hyvää arpaa kerralla[:D] Mut, hyvän clearblue-testi jäti tuonnemmaksi, eihän sitä koskaan tiedä jos sitä tarvis tossa 11pv:n päästä...[;)]

MINÄ TAAS,

WASTIS: Kovasti voimia sinulle!!!!!!
Sanoiko gyne mitään kohdun limakalvon paksuudesta?
Jos sulla on viikkoja vasta noin vähän,niin silloin ei kyllä vielä ulrassa mitään alkiota eikä sikiöpussia näykään eli kaikki on vielä mahdollista [:)]!!
Kuten aiemmin sanoin,niin vasta rv6 jälkeen näkyy sikiö ja hyvässä lykyssä sykekin.
Peukkuja hirveesti,että kaikki on hyvin!!!

TATJUSKA: KIITOS peukuista [:)][:)]!!
Toi teidän makuukammari elämä kuulostaa NIIIIIN IHANALTA [:)][:)]
Olen satavarma,että teitä onnistaa tällä kierrolla [:)]!!
Ja toi on hyvä asia,että jättää turhat ovistestailut pois ja sessyilee silloin kun mieli tekee..mieluummin tietysti joka päivä [;)][:D][:D]

KAIKA: ONNEA ONNEA...usko nyt,että masussasi kasvaa vaavi [;)][:D]
Ja nyt TATJUSKAN ohjeiden mukaan menet ja jätät stressin pois ja nautit ihanasta raskaudesta [:)][:)]!!
Tiedän,että sulla on pelkoja,kun olet kokonut keskenmenoja,mutta nyt sulla menee kaikki hyvin..me kaikki toivotaan täällä niin sitä!!!!!

ARTEMIS: Onnittelut hyvistä uutisista töissä [:)]!!
Aivan varmasti tässä kierrossa saat niitä muitakin hyviä uutisia!!!!Ainakin täällä peukutetaan sinun puolestasi [:)][:)]!!
Kuten tuossa jo Tatjuskalle sanoin,niin parempi se on vaavia yrittää ilman noita hemmetin ovistestejä.Meilläkin mies ihan turhautui koko testeistä [&o][:D]
Sitä harrastetaan sessyä silloin kun mieli tekee ja mieluummin usein [;)]
Peukkuja sulle!!!

OMAA: Olen lähdössä apteekkiin [;)]
Ostan silti sen herkän digitaalisen raskaustestin,vaikka mun pahoinvointi on ollut tänään hyvin pientä eiliseen verrattuna.Pari kertaa on tehnyt pahaa ja siihen se on jäänyt.Tissejä vihloo pihalla.Eipä tässä muuta oireita olekaan.
Teen silti testin aamulla [;)]

PLUSSATUULIA PUHALTELEN TEILLE KAIKILLE +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 28/33/2

Wastis: Pakko tässä kohtaa kerrata vanhaa eli mulla ainakin HCG nousi ihan niin kauan normaalisti kunnes kaavinta tehtiin vaikka kohdussa ei ollut elämää, että valitettavasti siitä pelkästään ei voi mitään päätellä. Mulla oli ekalla kerralla 1200 ja kaavintaan mennessä yli 11000 eikä missään vaiheessa ruskuaispussin sisään tullut elämää. Toi ultra on varmaan ainoa keino missä se totuus näkyy ja sulla menee siihen varmaan viikko ainakin. Ihan hirveän paljon jaksamisia vaikeaan tilanteeseen, tiedän kuinka raastavaa ja kamalaa se voi olla mutta nää kokemukset tekee meistä vaan vahvempia. Iso halaus!

yönsäde sanoi se että on paksuuntunut,
mutta kun sekin voi olla KM jälkeenkin...
kyllä tää tästä sitten, kävi miten kävi.

Takaisin