joko nyt onnistaisi

Lämpöiset onnittelut Kaikalle ja muillekin plussanneille! Plussatuulia muillekin +++++++++

Enpä ole tällä puolella käynytkään vähään aikaan, kun omasta plussasta on jo aikaa... Joten en tiedä, ketkä kaikki ovat jo plussanneet ja ketkä vielä odottavat omaansa.

MOIKKA,

Täällä jälleen on IHANIA UUTISIA..JEE [:)]

KAIKA: SYDÄMELLISET ONNITTELUT..HURRAA [:)][:)]!!
Paljon tarrasukkia ja enkeleitä matkallesi [:)][:)]!!
Kiitos kysymästä..tänään ei ole ollut mitään oireita [8|]
Yritän tulla perässäsi vauvanodotuspuolelle;ainakin joskus [;)]

RONNY: Ihanaa kuulla,että siellä voidaan hyvin tilanteeseen nähden [:)]
Anteeksi kun taas kysyn,mutta en millään muista [&o][&o]..koska olit menossa tutkimuksiin?
Hirveesti sinulle pidän peukkuja,että kaikki on hyvin ja saat niitä hyviä uutisia [:)][:)]!!
Voihan hyvin!!

OMAA: Kyllä vaan on ihanaa lukea muiden iloisia uutisia [:)][:)]!!
Mulla tosiaan TAAS ovat oireet hävinneet [:D][:D]..täällä mennään tällaista vuoristorataa [;)]
Perjantaina sitten varmuuden vuoksi testailen ellei täti tule sitä ennen kylään.
Pakkasta oli taas tänään aikast paljon [&:]..tulis jo kesä [:D]

JATKAKAA TYTÖT PLUSSAILUA +++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 26/33/2

KAIKA,Onnea!!!!!!!!![:D]
Aivan mieletöntä[:)]
Koskapas sitten ois suunnilleen toukan tulo maailmaan?????[;)]

Mielettömästi onnea ja voimia ja viisautta ja ja ja kaikkee Kaikalle! Toivon todella, että kaikki menis nyt hyvin.

Mitäköhän Miplikselle kuuluu, ku ei ole kuulunut vähään aikaan?

Juu, mä varasin ajan nyt ihan tavisarvauskeskuslääkärille. Katsotaan nyt se eka, mitä arvailee. Haetaan sitte yksityiselle, jos ei mitään viisasta arvailla. Puhelun jälkeen vasta tuli mieleen, että olis pitänyt edes kysyy onko lääkäri mies vai nainen. Maanantaina sen sitte näkee, jolloin aika on.

Ginessa- olis syyskuun puolessa välissä..noin..kolmen kuukauden sisällä sekin selviää..
Tami- koska sulla la?

Olen vielä ihan pökerryksissä[:D]

Onnea, onnea mahdottomasti Kaika, ja pikaliimaa ja tarrasukkia! Toivottavasti nyt pikkuinen pysyy kyydissä ja kaikki menee muutenkin hyvin.

Tässähän alkaa tuntumaan et jään kohta yksin tähän foorumiin kun plussaa tulee ovista ja ikkunoista näin uuden vuoden kunniaksi! [;)]

Kaika: Arvaa tuliko täällä kyyneleet silmiin....no tuli :) ONNEA ONNEA ja nyt kaikki maailman onnensäteet sinne, että tämä pikku kyytiläinen pysyisi kyydissä. Meidän niin piti mennä yhdessä syyskuisiin, mutta ilomielin potkaisen sinut sinne ilman minua. Perässä tullaan!!!!

Bandida: Et jää yksin, minä ainakin täällä vielä seurana ja ties kuinka kauan vielä... Mennään yhdessä sinne lokakuisiin, jookos?

Sori, kauhee kiire töissä, en ehdi kaikille kommentoimaan mutta piti urkkia mitä tänne kuuluu...

Kiitos tuhannesti onnittelijoille ja Tatjuska: sähän olet km jälkeen kokenut lähes samat meiningit ku minä- tosin kahden viikon viiveellä, että noinkohan kahden viikon jälkeen[;)][;)]
Ja Bandida + muut tulee siinä samalla[:D][:D]- sitten saadaan tämäkin ketju loppumaan!

Mä en vieläkään usko, että siinä luki raskaana. Hengailen täällä ton 12 viikon rajan[8D]

Tai mitä hittoa- mä olen nyt raskaana ja nautin siitä- pitää kaivaa erimalliset paidat jo käyttöön, ku ei voi tietää kauan tää ihanuus kestää ja toisaalta mulla on vatsa jo turvoksissa. Ihan kuten viimeksi.

++++++++++++++++kaikille!!

Täällähän on mukavasti taas uusia plussanneita. Ihanaa ja oikein isot onnittelut kaikille! Kovasti tarrasukkia matkaan mukaan. [:)]

mahtia kaika !!!!

omaa napaa : olin tänään sitten lekurilla, hän teki sisätutkimuksen, sanoi että näkyy tummaa verta vähän (eli sitä tiputtaa) mutta ei kudosta. ELI jos on mennyt kesken,on mennyt menkkojen mukana. Jos ei,niin matkassa ollaan.
Sitten hän teetti mulla pissasta raskaustestin, soittelin sen myöhemmin, ja tuloksena positiivinen.
sitten lekuri soitteli ja sanoi että voi tosiaan olla kummin perin vain, ja pistää lähetteen gynelle josta tulee aika...
saattaa olla et tää täti soittaa yksityiselle ajan ennen ku alkaa oottelemaan.
Ei muuten mutta kun on tää tilanne etten tiiä et onko ees siellä ketään enää...

Edelleen tiputtaa verta, silleen piiiienen pläntin verran pikkuhousunsuojaan, siis tosi vähän.
Sekin on että tää vois enteillä KM jos yltyy,mutta nyt ei ainakaan mitään oo ulos tulossa.
Eli on joko tullut tai ei oo...

[:@][:@][:@] raivostuttaa tää epätietosuus...

mutta eikös toi viikollinen testi ota ne viikot siitä hormoonin määrästä?
ja sehän kasvaa raskaana ollessa ja tietty laskee jos KM ollut.
ELI mähän voisin saada tollakin enemmän viikkoja[:D]
Kyllä on epätoivosen mieli kumma...
Jos torstaina soittelen yksityiselle aikaa vaikka...
huomenna kun on tuo pirun pyhä

niin ja lisätäkseni edelliseen,täällä on oireita kyllä.
Kun nuo hormonit on sen verran jokatapauksessa ylhäällä,kun testitkin plussaa..
nyt olis kiva tietää että onko raskaana vai ei...
ei olis KM jälkeen kiva turvotuksesta jne kärsiä[>:]

torstaina on yksityisellä ultra.
kaipa ne siellä jotain näkee.
jos on kaverilla ollu tahmaset käpälät ni nyt olis 5+1.
toivon vaan et näkee siellä jotain, siis ettei joudu venailee enää sen enempää.
inha tilanne kyllä...
mutta näillä mennään!

moido! koko päivän melkeinpä vihlonu alavatsaa [:(].välillä kovemmin vasemmalla välillä oikeella,enimmäkseen koko alavatsaa.ei vuotoa.[&:]
kolmena yönä oon nukkunu 7h.yöt tullu valvottuu.ei kiva.

voi wastis- täällä on peukut ainakin sulle ihan täpöllä pystyssä..
Mutta kaiken kaikkiaan, toivottavasti pääset nopeesti tutkimuksiin ja saat selvyyden. Eikös noilla viikoilla jo pitäis jotain näkyä?
Hurjan jännäksi menee. Itsekkin varmaan tilanteessasi menisin yksityiselle- onhan toi hermoja raastava[:@]
Paljon voimia (ja piiiitkää pyhäpinnaa)!

PIKAA,

WASTIS: Edelleen kovasti peukkuja,että masussa on vaavi [:)][:)]
Rv 6 lähtien pitäisi näkyä ultrassa sikiön syke [:)] eli jos sulla on nyt viikkoja 5+1,niin torstaina sulla olis sitten viikkoja kasassa 5+3?No,jos ei silloin vielä sykettä näy,niin näkyy ainakin ruskuaispussa!!Mutta jos sulla vaikka olisikin jo viikkoja enemmän,niin on hyvin paljon mahdollista,että siellä näkyy jo pienen pieni syke [:)][:)]!!
Peukkuja peukkuja!!!

OMAA: Mulla vihloo tisseihin ilkeesti tuolla pakkasessa [&:]..Jeps,ja vähän täällä sisälläkin sattuu rintoihin.Mutta niinhän sitä kai monilla on tissit arat vähän ennen tätiä,joten en todellakaan elättele mitään turhia toiveita täällä.

Tänään vietetään rauhallinen perheilta eli mitään ylimääräisiä töitä ei nyt tehdä.Katellaan elokuvaa,syödään herkkuja ja ollaan vaan [:)]
Jeps,ja tämän tädin masu senkus turpoo ja turpoo [;)][:D]

LISÄÄ PLUSSIA TÄNNE..JEE ++++++++++++++++++++++++++++++++++++
JA HYVÄÄ ILTAA KAIKILLE!!!!!!

Yönsäde kp 26/33/2

Kaika: Mun laskettuaika vau-laskurin mukaan 9.9.10. Meillä on molemmat tytöt syntyneet keskelle talven koviin pakkasiin. Nyt toivon mukaan tämä syksynlapsi pysyy matkassa. Koko ajan pelottaa, että menkat alkaa. Raskausoireet kyllä jyllää.... tissit on älypainavat ja arat, alavatsalla on kuin kivi, eilen ja tänään on meinannut tulla nälkäkuolema jos ei just sillä hetkellä saa ruokaa kun sille tuntuu ja viime yönä joutui käydä pissillä keskellä yötä niin ja lämpökin on jopa 37.4. [:)][:)][:)]

Wastis: olet mun ajatuksissa, toivon että pikkuasukki vatsassa laittaa hormonit koholle.

Mun tekis kans mieli varata Uä-aika yksityiselle että näkis onko siellä masussa ihan oikeasti joku.

p.s miten ton bannerin saa näkymään??

Takaisin