joko nyt onnistaisi

Ai_Choosan: tervetuloa! Onko monesko ehkäisytön kierto menossa?
Kun sehän saattaa hakea itseään kuukausien ajan..tai sitten siellä massussa on vauveli [:)]..onko sulla muita oireita ilmaantunut vielä? Odota muutama pv ja tee testi uudestaan..ja jos kovin kuukautiset viivästyy, niin sitten lekuriin.
Tällä palstalla on monia, joilla on kierron kanssa ollut ihmettelyä, mutta toivotaan, että sinun kohdalla on kyse alkaneesta raskaudesta.

Nia- olisko ovislimatulppa? tässä lisää :
"Ovulaatiolimaa voi edeltää ns. limatulppa, mikä tarkoittaa että kohdunsuulta irtoaa "klimppi", kun ovulaatio lähestyy. Ovulaatio tapahtuu sitten ovulaatioliman VIIMEISENÄ päivänä, joten ovulaatiota seuraa heti kuiva kausi. Eli vasta jälkeenpäin voi sanoa koska ovulaatio oli. Valkovuoto lopahtaa heti ovulaation mentyä ohi ja lisääntyy taas ennen kuukautisia." (lähde:http://metku.net/~pesu/ovulaationtunnistaminen.php)

Onnea kovasti plussanneille ja Wastikselle peukkuja, toivotaan kuitenkin parasta!
Myönnän kyllä olevani hieman kade plussanneille, kun rupeaa tympimään tuo tädin käyminen, milloinkas se haikara eksyisi tähän suuntaan? [;)] No se ottaa varmaan aikansa toipua monen vuoden keinohormoneista, vaikka kierto onkin nyt ihan hyvällä mallilla. Eikä tässä nyt vielä ole pitkään yritettykään, malttamaton on ihmismieli....

[font="trebuchet ms"]Sylillinen onneaTami, Gaia, Mamma-76 ja wastikselle. Tarrasukkia teille kaikille ja toivon sydämeni pohjasta että kaikki menee hyvin...

itsellä peitot heiluneet tiheään, ei sen kummempaa...

en nyt ole laskenut kpta kyl nyt :)

plussa tuulia!!

WASTIS!!IIK!!IHANAAA!!Paljon tarrasukkia ja liimaa ja kaikenmaailman tahmeeta matkaan!!!
Aaaaaaw[:)]

Onnea hurjan  paljon Tami , Gaia & [font="trebuchet ms"]Mamma-76[:D]

Muut perässä eikös niin!![:D]

Paljon plussaa kaikille!!

kiitti [:D]. toinen kierto on.no menkkamaista kipua oli viime viikolla pari päivää ja nyt sit välillä kuulostellu vihlasuina niinko ois mensut alkamassa mut siihen se sitten onkin jääny.. [:-] ja pms hermokireellä yms tunnemyrskyy on ollu jo kolmisen viikkoa..ihanaa!hmm noh jos ei loppuviikolla ala kuulua niin se toinen testi tehä..[8|]

väliaikatiedote:

menin äsken veskiin ja huomasin, että kaikenlainen valkovuoto on loppunut pari päivää sitten ja sitten katsoin rintojani peilistä ja oho- nännit on tummemmat ja kun puristin niitä kokeillakseni ovatko kipeät (turvoksissa kyllä ovat) niin multa tuli maitoa rinnoista [:D], olen nukkunut tänään päiväunet (kuten eilen) ja olen ki[:D] ja olen tosi kiukkuinen..
tosin rinnat turpoaa ja kiukkuan myös pms oireiden aikana...[&:]
mutta toi maidon (tai jonkin nesteen) tuleminen rinnoista on kyllä mielestäni lupaava merkki..mitäs te muut tuumitte?? voiko ennen menkkoja erittyä maitoa rinnoista?!
metsi on jo ihan fiiliksissä[:D] ..nyyt pittee rauhoittua..*ommm ommmm*

kaika en oo minä ainakaan kuullu että menkoista johtuvaa rintojen vuotoo olis.eiköhän se vaavi siel oo tuloillaan [;)]

nii ja siis ilman e pillereitähän oon ollu kesästä asti.sen jälkeen ehkäsynä oli kondomi.kierto kyl ollu aika säännöllinen jos sitä kahen viikon myöhästymistä ei lasketa.saas nähä liekkö nyt sit sama vai onko jälkikasvuu tulos.

Nopsaa,

AI_CHOOSAN: Lämpimästi tervetuloa [:)]
Ja toivottavasti käyntisi käy täällä hyvin lyhyeksi [;)]
Eli peukkuja hirveesti!!

OMAA: Töitä pitäisi vielä jaksaa tehdä [;)]..juu ei,en minä täällä muuta teekään [:D]
Rakas mies nukuttaa lapsia.Pääsispä jo miehen kaikkuun..mulla on nyt sellainen fiilis,että voisin olla "vaarallinen naarasleijona" miehelleni [;)][:D]

ÖITÄ KAIKILLE [:)][:)][:)]
JA PLUSSATUULIA JA UUTISIA +++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 25/33/2

jepujee =) pitääkin ihan laskee mones kp mul on menos nyt ku myöhäs..elikkäs 39/30.

wau! Olipa hianoa lukea ihmisten kuulumisia... pelkkää plussaa - ainakin melkein. Onnittelut jokaiselle! Ja Wastista erityisesti muistan iltarukouksissani.

Ite kyllä Paipapun rohkaisemana... etsin huomenna jonkun, jonne voin varata ajan tutkimuksiin... juu, sen teen heti huomenna, kun eihän sitä tiedä milloin sitä aikaa saa - etenkin kunnalliselta.

Kirjoittelen taas pitkästä aikaa. Joka päivä käyn lukemassa kaikkien kuulumiset :) ihana koukuttava foorumi :)Mahtavaa että pitkästä aikaa taas plussia pärähtänyt! Olette NIIN ansainnet plussanne naiset!!
Täällä ovis ilmeisesti ohi. Olen tikuttanut epäsäännöisesti enkä ole saanut kuin haaleita viivoja ja se vähän harmittaa. Mutta pupuiltu on joka toinen päivä, joten toivotaan että se tuottaisi tulosta :)

Täällähän on aivan mahtava meno päällä!! [:D] Lisää plussia kehiin tytöt, piristää kummasti kun ilouutisia lukee![:)]

gaia:Onnea älyttömästi plussasta!!!

ja kaikille muillekkin plussanneille tarrasukkia hirveesti mukaan matkalle!!!

yönsäde: Kiitos kysymästä, täällä voidaan ihan hyvin [:)] olen touhuillut kaikkea mahdollista päivisin joten ei hirveesti tule ajateltua tätä omaa tilannetta [;)] paitsi.. kun tulee hetki jolloin ehdin koneelle lukemaan näitä viestejä, niin ja iltaisin tulee kans mietittyä. mutta ajatukset on ihan hyviä enkä enää mieti sitä pahinta tai pelkää tuloksia tai tutki kaikkia mahdollisia oireita itsestäni tmv... [:D] joka tapauksessa tutkimuksiin menoa odottelen innolla ja myöskin välillä kauhulla! mut enimmäkseen hyvä olo kaikesta ja halu tietää et missä mättää ja mitä sille tehä. Hyviä vointeja sinulle!!!

ai_choosan: Tervetuloa joukkoon! toista testiä vain tekemään muutaman päivän päästä, ellei tätiä näy! pidän peukkuja ettei täti ilmesty sinne enää [:D]

Kaika: kuulostaa lupaavalta! Milloin testaat? [:D]

ai niin piru..onhan minuu kylmäny jo monta päivää ja lämpö on puol astetta korkeemmalla ollu.nyt on taas vähä menkkamaista vihlontaa.ja jumalaton turvotus mahassa..kohta joutuu xxl housut ostamaan jottei vyötärö ahista..(oon siis 160/60) jos en nyt sit lihonu oo hehe.ärsyttävää oikeesti kun ei tiedä onko paksuna vai ei.ja varsinkin kun se ed. testi näytti negaa niin nyt ei jotenkin usko että olis.ääh.

Huomenta kaikille!

Hienoa örkki, että menet tutkimuksiin!
Minniliinalle toivotaan tärppiä!
Ronny: Koska sulla olikaan tutkimukset? Ja en ole enää varma testailustani- mua alko jännittämään- mitäs jos se onkin plussa? Mutta ehkä nyt kuitenkin keskiviikkona..tai viimeistään lauantaina.
Ai_Choosan: Toihan kuulostaa lupaavalta! Uutta testiä kehiin sitten ylihuomenna?

OMAA: Eilisen maidon tihkumisen jälkeen eipä ihmeempiä...paitsi rinta kipee, ku puristelin sitä eilen[:D]
Jotain jomotusta alapäässä ja asennon vaihtaminen aamulla sattui[:D]..
Yö ollaan nukuttu tooosi huonosti, kun aloin jo miettimään seuraavaa raskautta [&:] Mä itseasiassa en edes tiedä miten kestän sen 12 vkoa...ku on niin monta keskenmenoa historiassa ja viimeisin selvis vasta 11+3 ultrassa- oli mennyt kesken 11+2, joten mitäs hyötyä mulle on mistään varhaisultrastakaan..että tämmöisiä mietin...
Vaikka onhan se jokaiselle raskasta se ensimmäinen kolmannes, mutta ehkä kuitenkin enemmän stressaava km kokeneille tai tuulimunan tai kohdunulkoisen..Ku sitä vaikka kuinka taistelis vastaan asennoituu jo vauvaan ja tulevaan tosi varhaisessa vaiheessa..onhan se raskaus huomioitava kuitenkin, vaikka kuinka pelottais ja haluaisi unohtaa sen ensimmäisellä kolmanneksella[8|]

Olipas aamuksi taas teksitiä, mutta hyvää tiistaita kaikille!
wastiksen kuulumisa erityisesti odottaessa..
Ja Yönsäteen kuulumiset kanssa- sullakin alkaa olla testauspäivä jo ihan lähellä..Mitens oireet?

Plussatuulia tällekkin päivälle kaikille!!!

Kaika: Mullakin selvis 11+ ultrassa, ja samat mietteet on meillä. Ei siittä varhaisultrastakaan mitään hyötyä...
Hirvittää vain, jos taas ultrassa käy samat kuin viimeksi.Aika herkkänä ihmisenä otti tuo edellinenkin niin koville. Varsinkin kun myötäelin vielä aviomiehenikin tuskan omani rinnalla.
Koitan olla ajattelematta liikaa, tulee vain p****mpi olo. Vaikka vaikeetahan se on.

Nyt Positiivisia ajatuksia liikkeelle, ei aleta murehtimaan sellaista mitä ei ole vielä tapahtunut, vaan eletään päivä kerrallaan.
Aika näyttää, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Pikaliimaa!! [:D]

Minä taas!

Kävin hakukonettamassa maidon erityksen ja löysin itseni prolaktiinin liikaerityksestä kertovalta sivulta ja sitten iski paniikki, että mitäs jos mulla onkin joku hormonihäiriö...ku viime kiertokin venyi, vaikka aina säännöllinen 28 päivää ollut..

Tein siis sellaisen digitaalisen testin ja siihen tuli teksti: raskaana!!!!
Oottakee, käyn tarkistamassa- joo siellä on Gravid ja Raskaana!

[:D]
[:D][:D][:D][:D][:D]
En kestä!! Nyt alko stressaaminen! Kakarat tarvii aamiaista ja mä vaan täällä pöllöilen..

Takaisin