joko nyt onnistaisi

MINÄ JÄLLEEN,

NIA: Ompas kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa..heh,ainakin tuntuu siltä [:)]
Tokihan minä maltan mieleni ja rentoudun [;)]..Juoksen täällä pää toisena jalkana ja aina kun tulee vähän rauhallisempaa aikaa ( hyvin harvoin [;)] ),niin silloin sitten alan heti "tutkiskelemaan" kroppaani [:D]
Tilasitko sinä niitä ovistestejä?
Mää en ole ikinä mitannut lämpöjä,joten en osaa siihen vastata.

OMAA: Kävin kaupoilla ja ostin pizza-aineet [8D]..tein sitten pizzan uuniin sadalla täytteellä [:D].Ruoan jälkeen lähden sitten koirien kanssa lenkille ja sitten pitäisi vielä siivotakin.
Paperihommiakin olisi,joten joudun illalla istumaan koneen äärellä vielä töitä tehden..plääh.

VOIKAAHAN HYVIN JA PLUSSATUULIA +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 24/33/2

Tatjuska, me todellakin mennään lokakuisiin kun tästä tädistä eroon pääsee, on tässä jo riittävän pitkään odoteltu... [8D]

Useammalla tuntuu olevan taas jännät ajat, miten te pystytte olemaan testaamatta? [;)] Kaikalla ja Tamilla kuulostaa kovin lupaavalta (erityisesti Tamin miehen tissikommentti [:D]) Ja jospa se örkilläkin olisi vain tiputtelua eikä täti koskaan perille löytäiskään...

Yönsäde ja Kaika kiitoksia vaan, kyllä meinas taas ottaa rankasti aivoon kun se täti päräytti taan kylään.

Mut on kyllä taas omituisimmat menkat ever, eilisen vuosi normaalisti ja tänään ei muuta kuin vessakäynnillä vähän paperiin tuhrua. Eli lähestulkoon loppuivat vajaan päivän jälkeen [&:]  Kierron pituus oli taas jotain uutta, 31 päivää. Jos jotain hyvää, niin ilmeisesti nämä kaksi viimeistä kiertoa on menneet niin, että oviksen jälkeen on tosiaan mennyt se n 13 päivää ennen kuin vuoto on alkanut, eli vihdoin se luteaalivaihe olis tarpeeksi pitkä (kun se näytti välilä olevan n 9 päivää). Nyt sitten yk 9 käyntiin. Sanoin miehellekin (ihan vitsinä) kun mietittiin et millä kyydillä päästään uutta vuotta juhlimaan kavereille, et pistäs mut paksuksi pian niin sulla on hovikuski pitkään... [:D]

wastikselle kovasti voimia. Kannattaahan ne tutkimukset käydä vaikka vähän hirvittääkin, jospa niissä selviäisi missä ongelma piilee ja voisitte saada sitten oikealaista apua siihen.

~Bandida, kp 2/27-35, yk 9

Tuo suolasen ja makean vuorotellen mässäily on ihan loputon kierre. Ihanaa kun alkaa arki ja unohtuu tuo älytön mässäily. Oli tosi kiva käydä äsken lenkillä tuolla kipakassa pakkasessa, tuli funtsittua kaikenlaisia.. Ehkä tämä meidän yrittäminen lähteekin vasta nytten käyntiin, kirjaimellisesti puhtaalta pöydältä. On sellasta vuotoa yhä, että tyhjennys on perusteellinen[:D]
Tilasin säästöpakkauksen ovistestejä ja kun ne tulevat, alan tikuttaa heti.
Äh, miksei osaa ajatella mitään muuta.. kuin vauvantuoksuista pikku nyyttiä...
Jospa tää pikkuhiljaa rauhoittuisi, niin paineetkin hellittäisi ja tärppäisi. Se kun ei ole niin helppoa, meidän lapsia on tehty vuosikaupalla, paitsi tätä keskimmäistä. Hän vain sai alkunsa, ihan salakavalasti..
Noista ovistesteistä, duunikaveri yritti kanssa vuosia tulla raskaaksi ja lääkäri kehoitti tikuttaa ovista, selvisi että hänen ovis oli ihan loppukierrosta ja tulikin heti sitten raskaaksi. Olivat keskittyneet kierron keskivaiheilla pupuiluun, eikä siksi onnistuneet. Siitä sitten itse innostuin kokeilemaan.
Ootteko muuten kertoneet kellekään vauvahaaveistanne? Täällä lörpöttelyä ei lasketa[;)]
Tami, taidat saada plussaa... Peukut pystyyn ja varovainen onnitteluhali!!

Yönsäde: Jatkuvastihan mää täällä palloilen. Monesti päivässä pitää käydä lukemassa kun tulee uutta tekstiä ja aina välillä sitten kommentoida jotakin, jos vaan tulee mieleen. En oo vielä tilannu niitä ovistestejä, aattelin oottaa tämän kierron loppuun ja jos ei tärppää, niin seuraavalla kierrolla sitten mahdollisesti tikuttelemaan. Horoskoopin mukaan kuulemma helmikuu on onnistumisen aikaa mulle, tarkoittaneeko, että tärppää jo tammikuussa ja helmikuussa näyttää plussaa vai tärppää helmikuussa ja maaliskuussa plussaa? En malta ollenkaan, olen aivan levoton ja hormoonit heittää häränpyllyä.

Kitty72: Minä en ole kertonut oikeastaan paljon kenellekään vauvahaaveistamme. Taitaa ainoastaan paras ystäväni tietää, että yritämme ja hän jo kovasti toivoo, että pääsisi kummitädiksi [:D]. Muuten olen antanut ymmärtää kaikille, että vielä ei ole lasten aika ja olen kuulostanut muutenkin muiden korviin kamalan skeptiseltä. Haluan, että ihmiset yllättyvät kun kerron olevani raskaana. Oon vissiin hiukka kieroutunut.

...

Tänne ei edelleenkään kuulu mitään. Toivon vaan, että aika kuluis nopeasti, pääsis loppu kiertoon ja tutkiskelemaan taas oireita. Jänskättää ihan liikaa. Tuli muuten tuossa mieleen, että vois tehdä tänne foorumille semmosen esittäytymissysteemin, mihin jokainen kävis kirjottelemassa itsestään. Sinne ei mitään kommentteja, mutta kuitenki vois käydä aina kuikkaamassa, että kuka nyt oli kuka ja mikä on kelläki tilanne.

Ihana, ku pääsee taas arkeen kiinni kaiken joulu ja uv hössötyksen jälkeen. Me aiotaan tänään vielä ehtiä kaveriporukalla kiinalaiseen syömään ja illalla pääsen katselemaan komeita alastomia ukkoja, ku poijat meinas tulla meille saunomaan :DDD. Peittoja on edelleen heiluteltu ahkerasti, koska en ole kovin varma tuosta oviksestani. Tällä hetkellä menossa kp. 17/27-36 ja yk. 2.

taas minä[;)]

Kuukautiskivut vaan yltyvät[:@]
Pitäisi alkaa keskiviikkona (tai viimeistään lauantaina, jos kierto edelleen sekaisin,,)

Nyt se on virallista: MÄ VIHAAN TÄTÄ AIKAA KIERROSSA. PISTE[:'(]

Toivossa oli hyvä elää... kyllä se tänää tuli vähä runsaampaa vuotoa, joten en ole syyskuisissa. Enhän mä nyt vielä teitä rauhaan päästä itestäni - ettekä pääsekä, jos samaan aikaan odottaviin kaikki mennään [:D]

kitty72: parille kaverille ja siskolleni kertonut. Muille kerron, jos tulevat kysymään. Mitäpä sitä salailemaankaan. Mutt en mä kerro jos eivät kysy. Niinkuin en paljon mistään muustakaan asiastani.

osaiskos joku antaa jotain selityksen poikasta seuraavalle:
mulla täti on yleensä aina kellon kanssa tullut, tasasen 32pvän välein,
kestänyt nelisen päivää.
Nyt täti on kahdeksatta päivää kylässä, tällä 29päivän vierailuvälillä.
Mitä ihmettä se nyt viipyy...
Oli ensin ihan suht normit menkat,sen 4pvä. Sitten ne tuhruten loppu.
Sitten alko taas uudestaan jotain tuhruumaan.
En käsitä enää yhtään tuota tätiä...

+++++++++++++++Toivotan kaikille plussatuulia Uudelle vuodelle 2010!!++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Uuden vuoden vastaanotto meni meillä rauhallisesti, vieraista huolimatta omalla "jekkuilullani" selvisin kunnialla, eikä kukaan tajunnut etten alkoholia juonut [:D]
Miehelleni kerroin varovaisesti Uuden vuoden kunniaksi, ettei tätiä näy. "Voi Rakas!"
Varovaisena silti pysyttelen vielä täällä, tänään kun vasta sain tilattua testin.
Syy etten mennyt apteekkiin on varmasti tavanomainen, eli Varmasti on Ylimääräisiä silmiä.Ja me tahdotaan pitää matalaa profiilia mahdollisimman pitkään [:)]
Oireet selkeät: Tätiä ei kuulu, alavatsassa painon tunne,iso väsy/pieni väsy,vatsan tyhjetessä etova olo, ja prkele Rinnat niin arat,ettei kykene vatsallaan nukkumaan, eikä oikein kyljellään jne.

Kp.35/25-28 testiä odotellessa. Ja kädet ristissä, että nyt kaikki menisi hyvin

wastis: en osaa kyllä muuta sanoa, kuin vuotohäiriöt ovat tavallisia ja jos jatkuu yli viikon, niin lekuriin..
toivon, että ei mitään kummempaa ja on ohimenevä ilmiö..(mutta raskaana et siis ole?)..
tyhmää, että on pitkittynyt vierailu[:'(]

Mamma_76: ihanaa! sinäkö ja Tami vihdoin aloittavat sen superhyper++++++++++aallon??
varovaisesti onnittelut täältä.

kaika no tein äsken testin.
En vaan tiedä että onko viivan paikka vai haamu...
Joka tapauksessa ei hyvä juttu jos on positiivinen.
Koska mähän vuodan...
Eli jos on positiivinen niin menossa kesken sitten taas varmaan,
samalla tapaa oon tehny edellisen positiivisen testini.
Nyt olis digitaaline oottamassa aamua, tietääpähän sitten joutuuko
heti soittelemaan lekuria itselleen...
Ja jos nega niin ootellaan ja katotaan koska loppuu vuoto.
Normi menkkojen jälkeen on nyt sitten vuotanu ruskeaa, tosi tummaa.
Pikkuhousun suojalla ihan pärjää kyllä.
Niin pärjäsin viimeksikin...

tommosella netistä tilatulla tikulla.
Koska toi nyt voi olla kumpi vaan.
En muista enää mistä tilattu [:D]
Oisko kotitestistä.
Tommonen herkkä...
Mutta huomenna sen sitten tietää...
Tossa oottaa Clearbluen plus miinus testi.

voihan hurja wastis- mä luin netistä ja on ihan mahdollista, että olet raskaana ja kaikki ok..
joten tulehan heti aamulla kertomaan mitä se testi näyttää?

mä en oikein tiedä mitä sanoa tähän..[&:]

mutta koetahan ny nukkua yö[&:]

juu tiedän et on siihenin mahikset.
huomenna sen sitten näkee mitä tuo näyttää.
ihme kyllä mulla ei oo mitään paniikkia[:-][:-]
Vaikka jos olisinkin niin todennäköisempää taas tuo KM.
Kyllä se edellisen KM aiheuttamat paniikit opetti.
Tai jotain, eli huomen aamulla testailen ja katselen siitä sitten eteenpäi.
Eli että lekuria vai negaa. Ja muutenkin pitää ensi viikolla gyne itelle soitella.

Siitä onki vähän aikaa ku oon viimeks tänne kirjotellu.. ensinnäki kone on reistaillu ja meikäläisellä ollu melkoset vierotusoireet ku ei oo päässy tänne kirjottelee [:D] toiseks vähä mietityttäny et pitäiskö pitää väliä tämä kuukaus yrittämises.. ei jotenki jaksais sitä pettymystä tällä hetkellä (heikko hetki menossa)

anteeks ku en kommentoi kenenkään kirjotuksiin, piti päästä edes jotai kommentoimaa [:D] huomenna aikanen herätys ja nyt tämä lähtee nukkumaan..

Yönsäteelle pidän peukut pystyssä et täti ei tule kylään seuraavaan 9 kk [;)] toivottavasti olis oireilua siitä.. ja muille myös pidän peukut pystyssä joilla lupaavia oireita on.. [:)]

OIKEIN PALJON PLUSSATUULIA TYTÖT LIIKKEELLE!!!!! ++++++++++++++++++++++++++++

mamma76 Onnea hurjasti ja kaikkea hyvää... mä uskon ilman testiäsi, että on tärpännyt [;)]

tsemppiä wastikselle

Huomenta kaikille,

Aloitan röyhkeästi omilla kuulumisilla:
Tänäkin aamuna oli kylkeä kääntäessä riuhtaisukipua..
Mutta eipä juuri muuta.
Mua vaan ottaa niin päähän, kun viime kirto venyi, niin en osaa sanoa miten tämä kierto- onneksi peitot on heilunut otolliseen aikaan vaikka olisi venynyt vieläkin[;)] mutta testaamista ja oireilun seuraamista se kyllä vaikeuttaa..
Ajattelinkin, että jos tämäkin kierto on muuta kuin 28, niin sitten ensi kuussa tikutan oviksen- sen yhden kuukauden aikana ja sitten, jos ei vieläkään tärppää, niin siirryn tjottailuun pariksi kuukaudeksi..että näin täällä ollaan suunniteltu (mulla on selkeesti ollu lomalla liikaa aikaa ajatella[:D])

wastiksen uutisia odotellessa...
ja Tamin...ja oliko muita? Yönsädehän testailee lauantaina-eikö?

..mä korjaan ton tickerin oikeeksi, kuin selkiää, mikä mun kierto kolmen kierron keskiarvoltaan on..

Takaisin