joko nyt onnistaisi

Yönsäde: Mulla on joka kierto vaan pidentyny ja pidentyny, en jaksanu uskoa että olis viimeks olleesta 49 enää pidentyä mut niin se vaan näköjään tekee. Vuosi sitten kävin yksityisellä gynellä ultrassa ja kaikki oli kunnossa, mikä oli suuren suuri helpotus. Suvusta kun löytyy sitten jos jonninmoista tarinaa [&:] Enkä jaksa uskoa että loppusyksystä ollut kemiallinen raskaus olisi osasyy tähän (paitsi että sillon heitti kiertoa muistaakseni 10pvä eteenpäin). Viime alkukeväästä jätin pillerit pois, ehkäsyä olinkin sitten käyttänyt n.10v putkeen ilman mitään taukoja.. Kaipa sitä vois tosiaan vähän raivata tietä tuonne pidemmän kaavan mukaan yrittäneisiin, alkaa tuntua siltä.

Huomenta kaikille täältä töiden lomasta.

Tarvi täällä töissä tehdä testi kun ei malttanut iltaan odottaa, pissa ehti olla rakossa vain tunnin mutta 2 kirkkaan punaista viivaa sieltä pärähti ruutuun [:)][:)][:)] Nyt vain toivon että kaikki sujuu hyvin ja kyytiläinen pysyy matkassa. Mies sai mieleistä multimediaa kotiin [:)]

Puhallan kaikille + tuulia ja onnea yrityksiin. Käyn täällä kurkkimassa aina välillä miten teillä menee ja toivottavasti tavataan pian odottajissa.

Mä varmaan leijun pilvissä, mahtaa työkaverit ihmetellä mun jatkuvaa hymyä.

Huomenta Kaikille!
12 tuntia unta, ja siltikin väsyttää.Eilinen päiväkin meni sohvalla loikoilessa.

wastis
toivottavasti kaikki on kunnossa, kaikesta huolimatta.
Örkki Kyllä niin 99.8% olen varma, mutta sen vaan tahtoo vielä varmistaa[:)]
Tami Paljon Onnea!!!

Tami: Oih aivan mahtavaa!! Oikein Paljon paljon Onnea plussasta!!! [:D]
nyt se plussa aalto alkaa. yönsäde: peukkuja aivan hirveesti että seuraat tamia kohti odottajien palstaa!
wastis: mitä testi kertoi? toivon sinulle sitä parasta loppuun asti!!

mamma_76: kuulostaa oikein lupaavalta. peukkuja myös sulle hirveesti että saat sen plussan testiin ja pääset odottajiin [:D]

kaika.lle ja a86: semppiä ja voimia pitkien kiertojen kanssa! a86: hyvä että kaikki on kuitenkin kunnossa (ultrattu). mulla on ultraus ja muut testit vielä edessä. jännittää mitä löytyy vai löytyykö mitään. ensi viikolla sen kuulee.

Testasin tuossa ennen joulua plussan[:)] Joululoma menikin sitten aivan hirveän pahoinvoinnin kourissa, joka jatkuu edelleen.. Onnellinen olen[:)], aivan kokonaan en ole vielä tätä raskaana oloa sisäistänyt. Uskon vasta varmaan ekassa ultrassa kun näen pikkuisen itse[:)]

Pientä historiaa toivottiin aina kun plussaa eli: Yritystä oli alkaen 11/09, yrityskierroista ei varmaa tietoa mutta n.10-11. Luomuna mentiin, olin itseasiassa juuri tilannut 21 ovulaatiotestiä, jotka eivät kuitenkaan koskaan päässeet käyttöön[:)] Oireita ennen plussaa oli lämpöä hieman reilu 37 parin viikon ajan, kova väsymys, päänsärky ja pahaolo. Plussan testasin vk5+4. Plussa oli heti ensimmäisessä halppis testiliuskassa hyvin vahva, ei tietoakaan mistään haamuista[:D] Tein kuitenkin vielä digitaalisen testin ihan itseni takia, kyllä se raskaana teksti vakuuttaa enemmän kuin kaksi viivaa[:)]

LA olisi 16.8, jos vain kaikki hyvin menee. Ensimmäinen neuvolakäynti takana ja ultra sovittuna.. Koitan pikkuhiljaa saada rohkeutta siirtyä tuonne odottajien puolelle[:)]

Voimia kaikille!

Heippa taasen!
Ja pahoittelut kaikille tädin vierailusta...[:@] Sais edes kunnolla ne oireet tosiaan olla erilaiset!!!Ne kierron viimeiset päivät on muutenkin niin tuskaisia ja pitkiä.

Örkki,nyt tämän oman tilanteen selkiämisen jälkeen suosittelen tutkimuksia.Ei tarvi sitte miettiä ja murehtia,vaan saa asioihin selkeyden.Sekin jo auttaa.Samoin Wastis,tutkimukset ainakin selventää tilannetta.
Mä olin aina kuvitellu,että vika on mussa,joten aika shokkina tuli.Mutta nyt ainakin siis tiedetään,mitä tehdä.

Ja hei,täällähän useammalla kuulostaa lupaavalta!Nyt oikea plussa-aalto heti vuoden alkuun![:D]
Onnittelut Tamille,tervetuloa ja -menoa!Ja Gaia,aivan huippua,onnittelut!Nyt se lähtee se aalto!Myös Mamma76,varovainen onnittelu!Ja Yönsäde sitten vielä perään!

Kiitos paljon kaikille tsemppauksesta,meillä on jo pyörät laitettu pyörimään.On kuitenkin helmpompaa,kun asian eteen voi tehdä jotain,eikä vain epätoivoisena pohia kierto toisensa jälkeen.Mun mies on muutenkin niin ihanan valmis kaikkeen,että saadaan lapsi.Tämä toimiminen on mulle luontainen tapa selvitä ja siksi on kiva,kun toinen on koko ajan samalla asenteella mukana.Lisäksi vahva usko on siihen,että saadaan vielä pienokainen,avustuksella tai ilman.Paljon ollaan asiaa läpikäyty ja jatketaan edelleen.Onneksi on vaihtoehtoja.Bandida kiitos rohkaisusta,sait miedät molemmat paremmalle mielelle![:)]

Heippa taasen!
Ja pahoittelut kaikille tädin vierailusta... Sais edes kunnolla ne oireet tosiaan olla erilaiset!!!Ne kierron viimeiset päivät on muutenkin niin tuskaisia ja pitkiä.

Örkki,nyt tämän oman tilanteen selkiämisen jälkeen suosittelen tutkimuksia.Ei tarvi sitte miettiä ja murehtia,vaan saa asioihin selkeyden.Sekin jo auttaa.Samoin Wastis,tutkimukset ainakin selventää tilannetta.
Mä olin aina kuvitellu,että vika on mussa,joten aika shokkina tuli.Mutta nyt ainakin siis tiedetään,mitä tehdä.

Ja hei,täällähän useammalla kuulostaa lupaavalta!Nyt oikea plussa-aalto heti vuoden alkuun!
Onnittelut Tamille,tervetuloa ja -menoa!Ja Gaia,aivan huippua,onnittelut!Nyt se lähtee se aalto!Myös Mamma76,varovainen onnittelu!Ja Yönsäde sitten vielä perään!

Kiitos paljon kaikille tsemppauksesta,meillä on jo pyörät laitettu pyörimään.On kuitenkin helmpompaa,kun asian eteen voi tehdä jotain,eikä vain epätoivoisena pohia kierto toisensa jälkeen.Mun mies on muutenkin niin ihanan valmis kaikkeen,että saadaan lapsi.Tämä toimiminen on mulle luontainen tapa selvitä ja siksi on kiva,kun toinen on koko ajan samalla asenteella mukana.Lisäksi vahva usko on siihen,että saadaan vielä pienokainen,avustuksella tai ilman.Paljon ollaan asiaa läpikäyty ja jatketaan edelleen.Onneksi on vaihtoehtoja.Bandida kiitos rohkaisusta,sait miedät molemmat paremmalle mielelle!

MOIKKA,

...Täällä on ollut ihania uutisia..jee [:)][:)]!!

MAMMA_76: ONNEA ONNEA [:)][:)]!!Varovasti varmaan sinua sai jo onnitella [;)]?

GAIA: SUUREMMOISET ONNITTELUT PLUSSASTA..JEE [:)][:)]!!Perässä tullaan[;)]

TAMI: SUUREMMOISET ONNITTELUT PLUSSASTA [:)][:)]!!Perässä tullaan [;)]

CATJA85: Moikka [:)]
Sua onkin ollut jo ikävä!!!
KIITOS SUURI peukutuksista..olet ihana [:)]!!
Ymmärrän hyvin,jos haluat pitää pientä taukoa yrittämisessä!Sehän voi jopa olla ihan hyväkin asia?Kun ei kokoaikaa ajatukset pyöri vauvanteossa,niin monesti se vauva saakin sitten alkunsa.Tämä ihmisen pää on niin ihmeellinen värkki,että se saa aikaan kaikenlaisia somaattisia oireita ym.juttuja.Mutta hyvähän se on vieraan ihmisen sanoa,että älä ajattele kokoaikaa sitä asiaa [8|]..se on helpommin sanottu kuin tehty,kun vauvaa haluaa niin paljon!!
Olet mielessäni *halaa*

RONNY: KIITOS SUURI peukutuksista [:)]!!Olet ihana!!
Mitenkäs sinä voit?
Toivottavasti hyvin!!

A86: Olen todella pahoillani [&:]..todella inhottavaa tuollainen,että kierto kokoajan pitenee ja pitenee [:@]
Hyvä asia on ollut kumminkin,ettei ultrassa näkynyt mitään vikaa [:)]!!
Paljon voimia ja peukkuja sinulle!!

WASTIS: Peukkuja hirveesti,että saat kunnon plussan [:)]!!
Monilla naisillahan tulee kuukautiset tai monetkin kuukautiset,vaikka ovat raskaana ja silti raskaus päättyy hyvin [:)]!!

BANDIDA: Onneksi kiertosi alkaa tasaantumaan!!
Nyt peukut pystyyn tähän kiertoon!!

KITTY72: Täällä myös yksi onneton mässäilijä;oikeen herkkuperse [;)][&o]
Mää kyllä liikun hirveesti,että kulutuskin on kova,mutta silti tuota vararengasta on kertynyt [&o]
Peukkuja sulle ovistestailuihin [:)]!!

NIA: Sun horoskooppihan tietysti tarkoittaa sitä,että tässä kuussa tärppää ja helmikuussa vaavi köllöttelee masussa [:)]

KAIKA: Sun ei kyllä tarvi ensi kierrossa tikutella ovista..niin lupaavilta oireesi kuulostaa [:)][:)]!!
Mää taidan hätähousuna testata jo perjantaina?Mullahan oli ovis lauantaina tai sunnuntaina eli teen herkällä testillä jo perjantaina testin [:D]

PAIPAPU: KIITOS PALJON [:)]
Ihanaa,että olette laittaneet pyörät pyörimään.Nyt vaan hirveesti teille molemmille peukkuja!!
Ja aivan varmasti teille vielä oma vaavi annetaan;tavalla tai toisella!!
Paljon peukkuja ja voimia teille!!

OMAA: Eilen illalla nippaili ja oikein vähän särki alavatsaa ja lonkkia [&:]
Tänään on ollut niitä tuttuja repäisykipuja ja nyt on vähän jo tullut menkkamaista kipuilua.
Veikkaampa,että täti tulee jo loppuviikosta.
Postiviisesti siti ajattelen,että ehkäpä masussa jo jotain olisikin eli en ole vielä vallan kirvestä heittänyt kaivoon [;)]

Ihana ilma ollut tänään ulkona.Lasten kanssa pulkkailty,hoideltu eläimiä ym.
Tänään pitää taas ilta pyhittää työnteolle eli noille ihanan mälsille paperitöille.

OLEN NIIN ILOINEN,KUN TÄÄLLÄ OLI NIIN MONI PLUSSANNUT [:)][:)]
LISÄÄ PLUSSATUULIA PUHALTELEN ++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 25/33/2

täällä tuli nyt se plussa sitten...
en ole innostunut asiasta yhtään,koska viimeksi oli sama tilanne ja kesken meni.
eli mullahan oli menkat, nyt piiienen pientä tiputtelua.
Noh,huomen aamulla on lekuri,jos sen jälkeen olis viisaampi.
Ei pessimistinä vaan uskalla toivoa, ettei tuu niin lujaa alas.

onnea plussista !!!!!

wastis- mä iloitsen sun puolesta[:D]
ymmärrän toki, että haluat suojella itseäsi mahdolliselta pettymykseltä (itsekkin teen varmaan ihan samoin sitten kun saan plussan)
mä todella toivon parasta huomisesta lekurista- että sieltä löytyy toukka tarrasukilla[;)]

kylläpä tällä palstalla on ollut jännä viikon alku ja jatkuu koko viikon!

Voi Wastis, en tiedä mitä sanoa... toivon koko sydämestäni että kyseessä on valemenkat, mutta jätän onnittelut vielä myöhemmälle kun tilanne varmistuu. Sen verran on itsellekin tota pessimismiä tarraantunut kokemani jälkeen että ei uskalla liikoja toivoa ennen parempaa tietoa. Plussa on kuitenkin plussa eli raskaus mahdollinen :)

tatjuska sen takia minäkään en intoile nyt.
viimeksi tultiin alas ja lujaa ja olin rikki kauan asiasta.
nyt olen ottanut rauhallisemmin, voi olla kaikki huonosti tai hyvin.
huomenna sen sitten tietää.
kyllä toi aikasempi km opetti.

itse testin tehtyäni naureskelin että miksen voi olla niinkuin normaalit naiset,
 saada positiivisen testin kun menkat on kadonneet[:D]
aina vaan tämä sama tilanne.
noh,ehkä se onni osuu meillekin vielä.
huomenna ollaan taas paljon viisaampia (toivottavasti).

WASTIS: Varovaiset onnittelut [:)]
Peukkuja hirveesti huomiselle lääkärikäynnille!!!!
Toivottavasti saat niitä iloisia uutisia siellä [:)][:)]!!

Yönsäde kp 25/33/2

Mahoton mikä plussa-aalto näyttää lähteneen liikkeelle! [:)]

Onnea kamalan paljon Tami ja Gaia!! Varovaiset onnittelut myös Mamma-76:lle ja erityisesti wastikselle. Tarrasukkia teille kaikille ja toivon sydämeni pohjasta että sulla wastis olis nyt kaikki kunnossa ja vaan valemenkat kyseessä! Tsemiä lääkärikäynnille.

hmmm kierron 9 päivä menossa eikä menkkoja ole näkynyt.torstaina tein nega testin.mittee hittoo..noh oli muutama kk sitten pari viikkoo myöhäs mut nyt ei olla käytetty ehkäsyy ni pistää miettimään.hulluus iskee kohta.miten pitkään täs oottas niiit menkkoi ennenko tekee uuden testin..

Sylillinen lämpöisiä onnitteluja teille plussanneille ja wastikselle erityisesti voimahalia, että kaikki menis hyvin. Aivan mahtavaa, että täällä alkaa pikku hiljaa sutisemaan oikeen kunnolla, antaa itsellekin toivoa.

Sitte taas minun päivän apua-apua-kysymys [:D]: Mulla tuli eilen ja tänään todella tiukkaa valkovuotoa. Siis niin kertakaikkisen tahmaista ja sotkuista, kirkasta, ei haisevaa ja aika reilusti. Niin paljon, että piti alushousut vaihtaa. Mitä tuo lienee tarkoittaa? Koskaan mulla ei oo mitään hiivatulehduksia ja muita ollu, eli tuskin tuo on semmosenkaan oire, kun ei kutise eikä mitään.

Takaisin