joko nyt onnistaisi

Tähän vielä lisäyksenä että ovulaatiotestissa oli vahva viiva 12pv sitten eli ovis ois ollu 10pv sitten eli ei kuulu menkkojen vielä alkaa. Perhana jos tää onkin taas joku tuulimunaraskaus kun nää tuntemukset liikaa muistuttaa toisiaan. Pitäkäähän peukkuja!

todellakin tatjuska pidetään peukkuja, että siellä on ihan normaali raskaus alkutekijöissään!

jännäksi menee.

ja syyskuisiin kait täällä on aika monella vielä mahkut?

Tatjuska, pakko tulla sua tänne tsemppaamaan kun aamulla tsemppasit mua pahan mieleni kanssa. Mulla nyt jo vähän parempi olo ja neuvolareissu meni kivasti.

Hurjasti Tatjuska onnea matkaan, että nyt olis tärpännyt ja sillai oikeella tavalla! Teille muillekin puhallan paljon plussatuulia!!!!!

Omaa napaa vielä: altavistasin välivuotoa ja löysin tietoa, että esim. keltarauhasen vajaatoiminta aiheuttaa ennen menkkoja tulevaa vuotoa. No höh [:(] Mutt mä meen gynelle valittaa sitä vasta kuukauden päästä, jos sitä vielä tulee.

Tyttö Koo: Kiitos sinullekin ja hyvä kun olet jo paremmalla mielellä. Kyllä se elämä taas pian hymyilee, kun saat vähän lepoa ja unta.

Kaika ja Örkki: Kiitos vaan teillekin tsempeistä. Aika hulppeat menkkamaiset kivut tosiaan on ja eipä sieltä vielä ainakaan muuta vuotoa ole tullut kuin se yksi viiru. Jännäksi menee.

joo, ajattelin vaan kertoa, että eipäs tärpännyt tällä kertaa. Lämmöt tipahtaneet ja särkylääkkeillä ollaan menty tänään. Täti sieltä kovasti tekee jo tuloaan. Pöh.

Noooh, ei tässä kauhiasti olla allapäin, harmittaa tietty, mutta uusi vuosi ja uudet kujeet! Mukavaa uutta vuotta kaikille!

Lenita- täältä tsempit vielä! Jos ei ole täti tullut, niin aina on toivoa!
(..ja jotten olisi liian ärsyttävä tsemppailija: pahoittelut, jos olet varma tädin tulosta [&o] )

Hox tytöt! Uutisissa oli että vuonna 2009 syntyi oikein ennätysmäärä vauvoja. Mutta mepäs rikotaan se ennätys heti 2010, eikös vaan! Eli pannaan ( [;)] ) heti moiset ennätykset uusiksi :D [:D]

Eli loppuvuonna 2010 tulee sitten melkoinen beibibuumi! [:D]

Kaika: kiitos, mutta täti se tulla pärähti kivasti uudenvuoden aaton ratoksi[:@]. Kohtalon ivaa, että edelliset menkat alkoivat ensimmäisenä hääpäivänä ja nyt uudenvuoden aattona, molemmat olisivat käyneet paremmin plussapäiviksi, mutta minkäs teet. Jospa äitienpäiväksi voisi laittaa tuleville mummoille yllätyslahjan.[:D]

Ei kuulu aiheeseen mut oon ihan järkyttyny, Espoossa liikkuu joku ammuskelija, neljä ainakin jo kuollut. Pysykää kaikki Espoon alueella asuvat sisällä...

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA,

...Tai eihän uusi vuosi sentäs vielä ole,mutta kohta [;)]

TATJUSKA: Toivottavasti veriviiru oli vain polyypin aiheuttamaa [:)]!!
Jeps..olen minäkin kuunnellut uutisia [&:]..järkyttävää,että tämä Suomen meininki on mennyt ihan Amerikkalaiseen tyyliin [&:]

LENITA: Suuren suuret pahoittelut tädistä [:(][:(]

OMAA: Käytiin Poitsun kanssa ostamassa vielä viimeiset raketit [:)]
Taas menee kokon yö,kun niitä räjäyttelee [;)]..
No,tuleepa tänne maaseudullekin vähän elämää ja väriä [:)]
Saas nähdä,että kuinka jaksan valvoa niin pitkään [8|]

Tänään on mulla alkanut noi häpyluun ja nivusten vihlaisut [&:]..toivottavasti olisi merkki raskaudesta eikä tädin ennakoinnista.
Testin teen viikon päästää lauantaina ellei täti tule sitä ennen häiriköimään.

IHANAA JA RAUHALLISTA UUTTA VUOTTA KAIKILLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!
JA NIITÄ PLUSSATUULIA PUHALTELEN ++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 21/33/2

Moikka!

Ihan superjärkyttyneenä ollaan täälläkin tosta ammuskelusta- raukkis sitten lahtas ilmeisesti itsensä..

Mutta se siitä tällä palstalla.

Lenita- pahoittelut[:@]

Tatjuska- peukkuja!!

Yönsäde : me ollaan samalla viikolla testaamassa, mä testaan ke aamuna, jos ei ole täti tullut.

Kysymys: ennen menkkoja valkovuotohan lisääntyy, mutta onko teillä lisääntynyt enemmän, jos olette olleet raskaana?
Mulla nimittäin hulahtelee toooosi runsaasti hajutonta ja juoksevaa valkovuotoa..(elikkä tässä sitä taas kehitellään kaikkia mahdollisia merkkejä raskautumisesta[8D])

Mutta muuten- OIKEIN IHANAA JA RASKASTA[;)] VUOTTA 2010!!

MORO JÄLLEEN,

KAIKA: Jeps,meillä on jännät päivät samalla viikolla [;)]..ja mehän molemmat plussataan,eikös [:)]?
Valkovuodosta: En muista tuosta vuodosta,että kuinka runsasta se on ennen tätiä/tai ihan raskauden alkuviikoilla [8|]??Joku viisaampi voi vastata siihen [;)]
MUTTA mulla on ainakin raskauden aikana joka kerta tullut ihan juoksevaa,hajutonta valkovuotoa.Mutta muistaakseni se on alkanut vasta keskiraskaudessa ja ollut runsainta loppuraskaudessa.Kerran raskaudessa jopa luulin,että hulahtunut valkovuoto oli lapsivettä.
Plussatuulia sinulle ja meille kaikille [:)][:)]!!

OMAA: Kävin vähän kolailemassa postilaatikolla,kun ukkorakas ei tänään viitsinyt aurata meidän pihaa ja pihatietä [:@]
Laitoin sitten jo samalla lyhtyjä ja patoja palamaan.

Ha haa..täällä myös yksi oireiden metsästäjä [;)][:D]..Luin sitten netistä tietty tuosta nivusten vihlomisesta ja se on kuulemma yksi alkuraskauden merkki [;)].Joopa joo,saipa taas tämäkin "luulotautinen" lisää vettä myllyyn [;)][:D]

PLUSSATUULIA EDELLEEN KAIKILLE ++++++++++++++++++++++++++++++
Ja ottakaahan rauhallisesti Uusi vuosi [:)][:)][:)]!!

Yönsäde kp 21/33/2

Tulimpas toivottamaan kaikille vielä oikein mukavaa alkavaa vuotta!!

joku kysyi valkovuodon määrästä raskauden merkkinä...en osaa vastata siihen mutta mulla tuntuu tulevan kans aika reippaasti nyt.
tänään sit tuli testit postista. ja jos tuota koittais huomen aamuna yrittää uskaltaa taas tehdä testi. mut odotukset ei todellakaan korkeat, eikä tule hirvee masis vaik ei näyttäiskään mitään. mut tulee se plussa kun sen aika on. ekku tieten tutkimuksiin joutuu. tos mun omalla sivulla väitetää et ois ovis ollu 2päivää sitte. mut en paljo sitä usko ku on nyt tää tilanne mikä on et menkat viimeks syyskuus.
niin ja possupiikkikin on otettu tällä viikolla.
ja kiitos kaikille jotka vastasivat kysymykseeni raskaustestien herkkyydestä, nyt ollaa taas vähä viisaampia [:D]

Tatjuska: harmin paikka jos se täti sieltä vielä ilmestyy [:(] ois saanu jäädä tulematta. jaksamista sulle!

ei muutako nokka pystyssä uuteen vuoteen tuli mitä tuli.

Korjasin ton tickerin nyt, pientä tihkua tulee koko ajan ja kivut on aivan mielettömät. Edellinen kierto alkoi sit ilmeisesti niistä ekoista tihkutipoista ja kierron pituudeks tuli nyt 27pv. Eli lokakuisiin yritetään seuraavaksi.

Kaikesta huolimatta, ystävät rakkaat, OIKEIN HYVÄÄ UUTTA VUOTTA! Tuokoon se meille kaikille raskauden ja vauvan tullessaan.

Vielä pikaa ennen vuoden vaihtumista,

TATJUSKA. Suuret pahoittelut tädistä [:(][:(]
Olisin niin sinulle sitä plussaa toivonut,kuten meille kaikille!!
Koitahan jaksaa!!!
Ja tähän kiertoon nyt hirveesti peukkuja [:)][:)]

RONNY: Onnittelut testeistä [:)]
Tilasitko ne Mammaksilta vai jostain muualta?
Täällä on varpaat ja sormet pystyssä,jotta saisit huomenna ylläriplussan [:)]!!
Olispa se ihanaa!!

OMAA: Käytiin jo kuudelta räjäyttämässä osa raketeista noiden pienempien lasten kanssa.
Nyt kahdeltatoista sitten mennään Poitsun kanssa räjäyttämään loput "rahat" ilmaan.Mies ja pienemmät lapset jo nukkuu [:D].Toki lapset nukkuukin,mutta mies nukahti itsekin lapsia nukuttaessaan [:D]
No,me ollaan totuttu aina menemään niin aikaisin nukkumaan,kun aamulla on aina aikainen herätys.

Mulla toi nivusten vihlonta jatkuu ja nyt on vihlonut vähän rintojakin.
Muistaakseni kyllä mulla noita rintoja vihloi viime kierrossakin [8|]?
Eli taitaa se täti kumminkin jo kolkutella ovella [:@]

NYT VIIMEISEN KERRAN IHANAA UUTTA VUOTTA KAIKILLE [:)][:)][:)]
JA NIITÄ PLUSSATUULIA NYT UUDELLE VUODELLE ++++++++++++++

Yönsäde kp 21 --> ihan kohta kp 22/33/2

Pahoittelut tädin kohdanneille taasen,mutta parempaa uuttavuotta,-uudet kujeet.[;)]
Paljon tärppiaaltoja tähän alkavaan vuoteen!![:D]

Takaisin