joko nyt onnistaisi

HYVÄÄ VUOTTA 2010 KAIKILLE,

Täällä palstalla onkin nyt toosi hiljaista [8|]..ovatko kaikki vielä juhlimassa Uutta vuotta [;)]?

OMAA: Mulla on tänään sattunut/vihlonut paljon enemmän noihin nivusiin sekä ihan tuonne lonkkien yläpäähän.Rupee jo oikeestaan jännittämään,että onko raskaudun/luulotaudin/vai tädin tulon aiheuttamaa oireilua [;)]?
Toivottavasti tuon ensimmäisen asian aiheuttamaa [:)]

Tulkaahan kertomaan muutkin kuulumisia!!!

PLUSSATUULIA LÄHETTELEN MEILLE KAIKILLE+++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 22/33/2

Huomentapäivää tänne!

Peukut Yönsäde, että olisi raskausjuilintaa!

OMAA:
Täällä on ihan perusolo eli ei mitään supervarmaa oiretta raskaudesta.
Muuten jotain pieniä juilimisia vaan..

Mitens muilla?

heippa!

testi näytti negaa tänään. joten ei täs auta ku uskoo nyt et ei auta muutako mennä tutkimaan missä vika.

yönsäde: kiitos. tilasin testit kotitestistä. aikaisemmin olen tilannut myös testikaupasta. mut mammaksilta en ole tilannut.
pidän sulle peukut pystyssä ettei vihlomiset johdukkaan tädistä tällä kertaa!.[;)]

hmm. onkos jollain testi päiviä nyt tiedossa?
alottakaapa joku tämä vuosi oikein ilouutisilla!! [:D]

Taas minä [;)],

RONNY: Suuren suuret pahoittelut negasta [:(][:(]
Eikös sulla ollut viimeksi ollut menkat syyskuulla [8|]?
Kyllä kannattaa varmaan jo soittaakin gynelle ja varata aika tutkimuksiin.
Olen tosi pahoillani tilanteestasi!!
Toivottavasti saisit pian niitä iloisia uutisia [:)]!!
KIITOS peukutuksista [:)]

KAIKA: KIITOS peukuista [:)][:)]
Monestihan se on,että on "tyyntä myrskyn edellä" [;)]..eli eihän kaikille tule mitään raskausoireita,kuin vasta plussan saatuaan [:)]
Toivottavasti sinullakin tuo oireetomuus on juuri sitä [:)][:)]
Peukut on täällä pystyssä sinulle!!

OMAA: Mää lähden muksujen kanssa katsomaan,että onko tuo meidän lähellä oleva Kotipizza auki.Nyt tekee mieli välillä muutakin kuin kotiruokaa [;)].
Toi Kotipizza on senkin takia hyvä,kun sieltä saa maukkaita gluteenittomia pizzoja [8D][8D]

Juilimista on jatkuvalla syötöllä.Eipä tänne muuta ihmeellistä.
Innolla odotan,että joku tuo tänne niitä PLUSSAUUTISIA [:)][:)]

PLUSSATUULIA EDELLEEN ++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 22/33/2

Kaika: Juu, toka yrityskierto vasta ohittumassa, kolmas kohta alkamassa. Ettei vielä sen pidemmällä.

Mieheni tuossa kyllä ehdotti, että jo menisin tutkituttaan itseni ihan varmuuden välttämiseks, enkä odottais seuraaville kuukautisille. Mutta kattellaan... jos vaikka työterveyshuollon kautta sais jotain.

Moikka taas!

Huh- paineentunne tuolla alhaalla munasarjoissa on aikamoinen kun päästiin sisälle lasten kanssa pulkkamäestä...
Liekö ne kuukautiset sieltä tulossa[:@]

EN luovu toivosta ennen kuukautisten alkamista..prkl.

örkki: ihana ukkeli sulla, kun jo ehdottelee tutkimuksia- taitaa olla silläkin vauvakuume?

Ronny: Pahoittelut sinne negasta! Kyllä teillä vielä tärppää.

Yönsäde: Meillä kans samanlaiset pitsasuunnitelmat. Mun laihdutuskuuri ja elämänmuutos alkaa aina vasta huomenna [:D], se on se huominen aina tätä päivää parempi päivä. Ootko pahasti kipeä? Toivottavasti kivut helpottaa ja pääset aloittamaan meidän kauan toivotun plussa-aallon.

...

Täällä ei mitään uutta. Ahkerasti on peittoja heiluteltu ja minä ainakin toivon, että nyt tärppäisi. Mietin tuossa, että vois pitää tipattoman tammikuun ihan vaan sen takia, että jos sattuis tärppäilemään. Muutenkin vois vähentää, niin eipähän oo raskautuminen ainakaan juomisesta kiinni (nimim.kerran viikossa on varmasti liikaa). Mitenköhän maltan odottaa pari viikkoa testailemista. Alan varmaan tuossa viikon päästä jo taas kuvitella kaiken maailman oireita. Onneksi kohta alkaa taas koulu ja jumpat, niin ei välttämättä ehdi vauva-asioita mietiskelemään. EN SILTIKÄÄN MALTA.

Meille kaikille paljon plussia, niin pistetään tosiaan risaisiksi nuo syntyvyystilastot ! [:)]

PÖTSI TÄYNNÄ PÖPERÖÄ,

...Olipas pizza hyvää pitkästä aikaa..röyh [&o][;)]

NIA: Jeps,mulla kanssa kaikki ikävät asiat alkavat aina huomenna,kuten juuri tämä herkkujen syömisen lopettaminen/vähentäminen [;)][:D]
Mutta kyllä toi pizza oli oikeesti hyvää [8D]..ei muuta,kun haette pizzat vaan!Kyllähän ne pizzan tuomat kalorit hyvin kuluu peittoja heilutellessa [;)][:D]
Mulla on noi kivut/vihlaisut enemmänkin sellaista jatkuvaa kipuilua molemmissa nivusissa ja vähän ylempänäkin.Rinnatkin ovat vähän arat.Tällaista juilumista nivusissa mulla on ollut alkuraskauksissa,mutta paljon myöhemmässä vaiheessa muistaakseni [8|]?
Eli taitaa nämä juilimiset nyt olla vain tädin tulon ennakoivia oireita [&:]?
Tietysti toivo elää ihan siihen saakka,kun tätiä ei kuulu [;)]
Sulla on siellä kriittiset hetket käsillä [:)]..hyvä,että olette ahkerasti heilutelleet peittoja!!!!
PEUKKUJA PEUKKUJA sulle tähän kiertoon [:)]!!!

OMAA: Mitäs tänne [;)]..pizzat syötiin ja hyvää oli.Nyt lähen kuluttamaan kaloreita ja menen elukoita hoitamaan ja koiria viemään ulos.Isäntä ja lapset saavat tulla sitten perässä ulos.Aika kova pakkanen on,joten ei voi muksuja pitää kauaa ulkona.
Kokoajan vaan juilii ikävästi nivusiin [&:]..Kiva,jos tätä on tädin tuloon saakka ja sitten tädin perkele tulee ja lopettaa nämä kivut.Kumminkin vielä(kin) toivon,että kivut johtuisivat ihan jostain muusta [;)]

PLUSSATUULIA KAIKILLE MEILLE ++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 22/33/2

Heippa kaikille ja toiveikasta uutta vuotta 2010!

Viime kerran jälkeen onkin tullut paljon tekstiä,joten anteeksi,en pysty kaikkea kommentoimaan.Tervetuloa kaikille uusille ja tsemppiä kaikille ovulaatiohetken tai testihetken keskellä oleville!Onnea myös,joku oli tainnut plussata..?

Mä oon täällä pitänyt tarkoituksella hiljaiseloa.Meillä tuli miehen simppatutkimukset tulokset ja oli aika kurjaa luettavaa...Nyt näyttää siltä,että meillä alkaa todenteolla hedelmöityshoidot.Täytyy vain ensin käsitellä asia,ennen kuin voidaan hoidoissa edetä.Tällä hetkellä epätoivo ja suru suuri,onneksi meillä on toisemme.Mutta itkujen ja pysähtymisen jälkeen täytyy jatkaa eteenpäin ja uskoa,että lapsi meille vielä tulee -tavalla tai toisella.

Anteeksi oma purkaukseni,asia on nyt vaan sen verran pinnalla.Teidän kaikkien toiveissa olen ja elän mukana kuitenkin ja käyn täällä seurailemassa ja pitämässä teille peukkuja!Oma kirjoittelu voi tosin olla niin ja näin.

Kaikille oikein ihanaa,plussaista ja lapsirikasta uutta vuotta 2010!

Voi Paipapu [:(] paljon voimia ja jaksamista!
Onneksi asutte Suomessa- täällä saa loistavaa apua, kun on haasteellista hedelmöittyä!

Heippa kaikille.

Olen jonkin aikaa täällä lueskellut näitä juttuja ja ajattelin myös liittyä mukaan.

Olen jo vähän "vanhempi" 35v. Entuudestaan 2 lasta, tytöt 9v ja 10v. Nyt kuitenkin haaveena vielä yksi, olisiko sitten jo iltatähti.

Elokuussa otettiin hormonikierukka pois joka ollut ehkäisynä 8v. Oma kierto palasi heti ollen noin 30pv. Siitä asti siis yritetty. Ei vielä siis pitkä aika mutta odottavan aika on pitkää. . .

Viime kierrossa sain muutaman ihan selvän joskin haalean plussan ja oireetkin oli aika selviä mutta tätä iloa kesti 5pv kunnes vuoto alkoi :( olo oli todella onneton.

Nyt olis taas menossa sama juttu. Testi näyttää hyvin hentoa plussaa mutta en osaa vielä iloita. Kp nyt 32/30. Tosin oviksesta laskettuna kierto olis tässä kuussa 32. Mies ei kyllä nähnyt testissä mitään. . .
Oireitakin on taas, tissit sattuu ja alamahalla painava olo mutta samalla tunne että menkat alkaa juuri. Että tämä on raastavaa.

Toivotaan että uusi vuosi tuo paljon uusia odotettuja vauvoja :)
<3

Moi Tami!

Me mitään vanhempia olla- mäkin jo 33v..[:D]

Sulla sama tilanne ku mulla; kaksi lasta jo 5 ja 6 vuotiaat ja nyt olisi kolmas yrityksessä.

Sulla tosin taitaa jäädä oleilu lyhyeksi, jos se haamu vahvistuu[:D]
Tällä palstalla on muutamia kans (itse mukaanlukien) kovasti menossa syyskuisiin..

Täällä pidetään peukut pystyssä!

Taasko minä,

PAIPAPU: Suuren suuret pahoittelut huonoista uutisista [:(][:(]
*lämmin rutistus*
Onneksi tosiaan Suomessa on huippuhyvät lääkärit ja hoidot [:)]!!
Peukkuja teille kovasti,että saatte kohta hoidot alkuun ja pian hyviä tuloksiakin [:)][:)]!!

TAMI: Lämpimästi tervetuloa joukkoomme [:)]!!
Tosin sinun käyntisi täällä taitaa jäädä aika lyhyeksi [;)]..hyvä niin!!!
Ja täällä on myös yksi vähemmän nuori,mutta hyvin nuorekas äiti,jolla on myös jo lapsia [:)].
Tosi hienosti sinulla alkoi omat hormonit toimimaan noin pitkän hormoniehkäisyn jälkeen..hienoa [:)]!
Mutta olipas ikävää,että varhainen keskenmeno sattui kohdalle [&:]
Haalea viiva on melko varmasti PLUSSA..saisinko jo onnitella ja lähettää tarrasukkia ja enkeleitä matkallesi [:)]?
Ja lupaathan ottaa meidät muutkin mukaasi?

OMAA: Mulla vaan jatkuu munasarjojen ja nivusten kipuilut.
Nyt on tullut lisäksi jatkuva viluilu.No,varmaan vaan on kaikki oireet ihan vain ja ainoastaan tätä toiveajattelua [;)]

Jee..taitaa tuo meidän uusi tulokas TAMI aloittaa tämän vuoden ekat plussauutiset [:)][:)]!!
LISÄÄ PLUSSATUULIA PUHALTELEN +++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 22/33/2

Hyvää alkanutta vuotta kaikille..
Täällä vuosi alkoi ikävissä merkeissä. Alkoi pientä tuhrua, ja minä jo mietin että jotain kiinittymisvuotoa.. Olin tikuttanut oviksenkin viikko sitten. Mutta nyt tulee saavista kaataen klimpeillä ja ilman, että yk kolmonen pärähti käyntiin.
On muuten eka kunnon vuoto mirenan poiston jälkeen, että oisko jotain tyhjennysvuotoa. Jospa nuo kierrot nyt sitten tasottuisivat tästä..

Voi Paipapu, ikävä kuulla että olette saaneet simppatesteissä huonoja uutisia [:(] Tosin, jos jotain positiivista niin ainakin syy nyt tiedetään, ja pääsette hoitoihin. Toivottavasti tepsivät pikapuoliin! En tiedä mitä miehesi testeissä tuli ilmi, mutta rohkaisuna voisin kertoa että hyvän ystäväni miehellä oli vain n 2% siittiöistä liikkuvia ja normaaleita, ja heillä onnistui vauvanteko jopa 2 kertaa ihan luomuna kun vähän aikaa yritti, joten älkää heittäkö toivoa! Kyllä teillekin vielä vauva suodaan, jos ei luomuna niin avustettuna sitten. Voimia sinulle ja miehellesi!

Tervetuloa Tami, vaikka lyhyelle visiitille - toivottavasti. Haamukin on jo plussa kunnes toisin todistetaan! Varovaiset onnittelut! Ja peukkuja että tällä kertaa kaikki menisi hyvin.

Yönsäde, jospa ne oireilut kuitenkin on raskauden merkkejä eikä tätivierailun ensioireita - nehän on kyllä niin pirullisen lähellä toisiaan oireiltaan että pistää nupin sekaisin... Noh, niin kauan kuin ei vuoto ala on toivoa... [8D]

Kitty72, Lenita, pahoittelut menkoista [:(] Mut siitä ei voi lähtä kuin uuteen nousuun - plussatuulia teille ja kaikille muillekin!

Itsellä on menossa kp31 / 27-35. Näyttäis siltä että tämäkin kierto menee tuonne 35:een tai lähelle, ei menkka- tai muitakaan oireita... Malttamattomana testailin jo kp28, mutta negahan sieltä tuli. Tosin jos kierto nyt meneekin tuon 35:n mukaan, olinkin viikkoa liian aikaisin liikkeellä, joten vähän vielä toivoa elättelen... [;)]  Nyt pitäis malttaa vaan odotella loppiaiseen asti, ja toivoa ettei ennen sitä (tai mielellään jälkeenkään, heh) täti tulisi...

Pakko avautua teille vielä vähän... Eräs nuori nainen joka vasta sai toisen lapsensa selitti minulle ja toiselle ikäiselleni naiselle tässä vasta kuinka hänen mielestään on typerää ja vastuutonta kun naiset nykyään jättää lisääntymispuuhat kolmikymppisiksi asti kun paras ikä siihen olisi 17-24 (itsehän hän tietenkin kuuluu tähän haarukkaan). Sitten hänen mukaansa kansoitetaan hedelmöityshoidot jne ja ihmetellään miksei saada lasta kun ei ajoissa alettu hommiin. Arvaatteko kuinka vaikea minun oli pidätellä räjähdystä ja todeta hänelle rauhallisesti että mistäpä sinä meidän muiden tilanteet tiedät... Ei vissiin käynyt mielessä että jos hän itse on halunnut parikymppisenä tehdä kaksi lasta eri isille, ja hänen elämäntilanteensa ja kumppaninsa ovat olleet hänelle sopivat niin mikäs siinä. Kaikille meille ei vain ole suotu noita kahta yhtä aikaisin tai ei vain tärppää vaikka halua siihen olisikin. [:@]

Kiitoksia lämpimästä vastaanotosta. Minäkin elättelen toivetta että tämä on pikavisiitti tällä palstalla. Ja kiva kuulla etten olekaan vielä vanha odottajaksi.

Kitty72:
Mulla oli tosiaan Mirena 8v, tietty vaihto tossa välillä. Nyt kun elokuussa poistettiin niin alkoi vuoto noin viikon päästä kun saavista kaataen. Seuraavat oli kans aika runsaat mutta sen jälkeen kahdet ihan normaalit. Silloin kun vaihdettiin uusi niin lääkäri tahtoi että tulee kunnon tyhjennysvuoto välissä ennenkuin laittoi uuden tilalle eli kai se hyvä on että vuotaa kerran oikeen kunnolla tyhjäksi.

Meillä odotellaan ovista taas. Kuukautisten väli on pidentynyt joka kierrolla, joten tarkkaa ovispäivää en tiedä. Jotenkin tuntuu kuitenkin siltä, että hetki olis käsillä. Toivotaan, että tärppäis nyt. Tää taitaa olla nyt kolmas tai neljäs yrityskuukausi.

HUOMENTA PÄIVÄÄ,

KITTY72: Suuren suuret pahoittelut tädistä [:(][:(]
Toivottavasti vuoto pian loppuu ja pääsette uuteen yritykseen [:)]!!

BANDIDA: Jep..tää on just pashamaista,kun ennen menkkoja olevat oireet ovat juuri samantapaisia kuin raskauden alkuoireet ( turvotus,makeanhimo,nippailut,mankkajomotukset ) aargh,että inhottaa nämä viime metrit ennen tädin vierailua [:@][;)]
Mää olen ihan varma,että hätähousuna testailit ihan liian aikaisin [;)][:D]..
Säähän aloitat nyt plussatuulen Tamin kanssa ja imaisette meidän kaikki muutkin mukananne [:)][:)]!!
Joopa joo..en edes viitsi kommentoida tuon nuoren naikkosen jorinoita [:@]

TAMI: Koska ajattelit tehdä uuden testin,vai ajattelitko tehdä [;)]?
Mää jo haluaisin onnitella sua kunnolla [;)][:)]!!

JOOSU: Peukkuja peukkuja,että nyt tärppää [:)]!!

OMAA: Hrr..ompas ulkona taas kunnon pakkanen [&:]..
Kyllä tuli kylmä,kun koiria vein aamulla aikaisin lenkille.Pitkään ei voitu edes olla,kun meidän rotikan toinen etukinttu alkoi jäätymään [&:].
Tarvii varmaan kutoo sille villasukat [;)]

Aamulla ei yhtään nippaillut eikä tullut repäisykipuja.Mutta kun olin ulkona hommissa,niin johan nippaili.
Odotellaan odotellaan sanoi muori,kun bussi ohitse hurahti..

PLUSSATUULIA EDELLEEN PUHALTELEN +++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 23/33/2

Olen päättänyt sinnitellä maanantaille ennen kuin teen uuden testin. Sitten pitäisi näkyä jo kunnon plus.

vähän menkkamaista oloa alamahalla mutta lämpö oli edelleen koholla 37.0. Yöllä vähän hikoilutti mitä yleensä ennen menkkoja. Nyt vain jännätään.

Plah, pikaraportti ihan vaan omasta navasta. Taitaa se täti tulla tänään tänne kylään, vessakäynnillä jäi jo punaista raitaa... [:@] Eli ei täältä plussauutisia odotettavissa.

Takaisin