MORO,
LENITA: Ja sullahan ei ala ne menkat [:)]!!
Pekkuja peukkuja ja aloita sinä se plussa-aalto täällä [:)][:)]!!
JOSSULI: Voi hyvinkin olla,että teit testin liian aikaisin..ainakin toivotaan niin!!
Niin kauan kun ei tätiä näy,on toivoa [:)][:)]!!
Hirveesti täällä peukutan sinulle [:)][:)]!!
CATJA85: KIITOS KIITOS [:)][:)]!!
JOS minä sen plussan saat,niin voit olla aivan varma,että SINUT ja muutkin täältä mukaani otan [:)][:)]!!
Ole onnellinen,ettet harrasta krapulaa [;)][:D]..minä olen aika harvoin alkoholia ottava immeinen ( n.kerran puolessa vuodessa otan alkomahoolia ).Ja silti minulle tulee ikävä krapula [8D]
APUA..mikä koira sinuun kiinni kävi [&o]??Onneksi ei käynyt pahemmin!!Hui kauheeta [&:].Ei onneksi sitten tullut mitään vertavuotavaa haavaa?Ja jäykkäkouristusrokotus on kunnossa?
Meidän tuo iso uros rotikka on myös hyvin rauhallinen perhekoira,mutta jos tulee vieraita ihmisiä,mitä koira ei tunnista,niin kyllä haukkuu.Ja kerran miehen kanssa testattiin,että osaako puolustaa omiaan [:)]..Kyllä osasi.Mies leikillään kävi minuun käsiksi,niin kyllä meitin rotikka tuli ja puolusti minua [:)]!!Lapset saavat kyllä rauhassa leikkiä tuon rotikan kanssa..rauhallinen on.Pulkaa vetää talvella,missä on meidän nuorimmainen kyydissä [:)].Äitiä ei varmaankaan jaksaisi vetää [;)][:D][:D]
Tätille karkoitussäteitä lähettelen ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Ja enään hänellä ei ole asiaa teille!!!!!!!!!!!!!!
BANDIDA: Peukkuja peukkuja ihan hirveesti [:)][:)]!!
MAMMA76: Tervetuloa [:)]!!
Ja toivottavasti käyntisi täällä käy erittäin lyhyeksi!!
Hirveesti sinulle pidän peukkuja pystyssä!!!!
OMAA: Olo on auvoinen [;)]..ei siis mitään ihmeempää.
Kipuja ei ole ollut ja nyt oikeesti positiivisesti ajattelen,että mun kystakivut olisi voitettu [:)]??!!
Ehkä jopa voinkin raskautua tässä joskus [8|][:)]?
´
KAIKILLE TASAPUOLISESTI PUHALTELEN PLUSSATUULIA +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yönsäde kp 19/33/2