Täällä vuodetaan jo ihan kunnolla ja en tiiä, vähän mieli matalalla näin heti vuoden alkuun. Toivottavasti tämä vuosi parempi kuin edellinen vaikka jäihän tuostakin ihania muistoja kuten mun ja mieheni hääpäivä. Kesäkuun helteillä maistraatissa, oikein kauniisti porotti aurinko silloin... Kotona juhlittiin sitten elokuussa kaverien ja sukulaisten kesken ja kivaa oli.
Kaika: Kyllä mäkin tosta hehkusta oon kuullu ja ollut havaitsevinani sitä joissakin naisissa mutta itse silmien väristä en tiiä. Ylähuuli kyllä kans turpoo raskaana olevilla, sen oon huomannu. Että jotain kliffaa täyteläisyyttä odottajiin kyllä tulee :) Painontunne alhaalla on erittäin hyvä merkki, tsempit sinne :)
Yönsäde: Toivotaan että sun vihlomiset ja nipistelyt on raskausoireita :)
Tami: Tervetuloa ja tervemenoa odottajiin, näyttää sun visiitti täällä jäävän lyhyeksi ;-) Onnittelut jo nyt.
Bandida: Ajetaan nää tädit hus hemmettiin tästä ja sit viimestään lokakuisiin, jooko?!??!? Ja toi sun kaverin ikäluokittelu... just joo, ihan niinku kaikki vois hankkia vauvansa "teini-iässä" sitä paitsi mä sain ekani 23v ja nyt huomaan että oon kyllä ollu aika nuori silloin. Nyt 33v katsoo maailmaa ihan eri tavoin. Ja sitä paitsi, jos haluaa useamman lapsen niin ei ne nyt vaan käytännön syistä voi syntyä kaikki alle 27v. Unohda moinen mielipide, mittää järkee siinä oo kummiska. Oon mäkin ite ollu sitä mieltä että 40v ensisynnyttäjät on yleensä aika vauhkoja, mutta kuka sitä voi arvostella milloin kenenkin oikea aika saada se vauva on. Kun on oikea mies ja se oikea hetki, on sillä aika vähän merkitystä minkä ikäinen sitä justiin silloin sattuu olemaan.
Joosu: Toivottavasti ovis tulee sinne pian ja toimivasti :)
Kitty72: Joo ton kierukan jälkeen vuodot voi olla mitä tahansa. Mulla ainakin on ekaa kertaa elämässä menkat kierukan jälkeen ihan oudot eli ensin tippa pari päivää tai parin päivän jälkeen, sit pari päivää kunnolla ja sit loppuu. Ja ennen kierukkaa vuodot ollu ku saavista 4-5pv ja sit pari tippapäivää ja end. Että ihan on kääntyny päälaelleen kaikki.
Plussatuulia puhaltelen kanssa kaikille!