joko nyt onnistaisi

tulitikku hirmuisesti voimia sinne, kauheasti jaksamisia.
Uskon et on ollu rankkaa.
Toivotaan että pian ees helpottais.

täällä ei ihmeellisiä.
kp 10 vai...
en ihan varmaks jaksa nyt muistaa.

Yönsäteellä kuuulostaa lupaavalta, peukkuja kovasti pidetään [:)]
Osanotot keskenmenon kokeneille ja positiivista energiaa kaikille tasapuolisesti.

Toivottavasti Miplis saat tädin kyläilemään pian!
Kesällä kaikki grillaillaan sitten maha pystyssä.

Pahoittelut negoista...On se täti nyt pirhana sitkee...[:@]
Nyt kovasti Pixie79:lle ja Yönsäteelle peukkuja ja tsemppiä!Plussia plussia toivotaan![;)]
Tervetuloa Hele81,oon kovin pahoillani keskenmenosta...Hienoa,että jaksat olla positiivinen!
Omaa:ei uutta,ovulaatiota odotellaan siis viikon sisään ja miehen testaukset lähenee...Hiukan jännittää!Muuten kuitenkin edelleen positiivisin ja rauhallisin mielin!

Plussia ja tsemppiä kaikille!

Iltaa..

tulimpahan huvikseen tänne kuikuilee mut eipähä kellää mulle asiaa oo ollu :D hehee.. Jänskättää ihan pirusti huominen.. tuleekoha sitä kunnolla edes nukuttua.. siis jännitän jo sitä pelkkää soittamista xD :D hehe :D kattoo laittaako se mut labraan vai varaako mulle jonku ajan.. :P saas nähdä huomenna.. tuun kyl aamulla tai sitku oon soittanu ni ilmottana tänne et mites siel puhelimes sanottiin! :D

Lenita, itekki toivon täl hetkel sitä tätiä mut en sulje pois sitä että voisin hyvinkin olla raskaana vaik testi nyt ei sitä näytä :O mut en sit tiiä en usko ku 5% siihen mahdollisuuteen... :P

mitenkähä sais sen unen silmään :S tulis sitte huominenki nopeemmin xP ääähh jänskättää!!! ihan perkeleesti :S viimeks jänskätti näin paljon viime kesänä ku menin hammaslääkäriin xD :D en ikiin oo tykänny soittaa "virallisia" puheluita :P

Tsemppiä Miplis huomiseen!Soitat heti aamusta ni on sitte ohi!Palkittet sitte ittes hyvällä aamupalalla.Ja ne on alan asiantuntijoita,saavat monta puhelua päivässä ja osaavat varmasti auttaa!Hyvää yötä!

Huomenta naiset!

Ei valitettavasti tullut täältä tönöstä plussa-aallon aloittajaa, Inte Gravid/ Ei Raskaana sanoi äsken näyttö. [>:] Että eiköhän ne menkat sieltä sitten jossain vaiheessa ala, kun ootellaan tarpeeksi. Joku teistä ehtii ennen mua! Näin toivotaan [:)]
Onkos yönsäde testaillut, tai Kaika uudemman kerran?

Moikka kaikille,

Pixie- pahoittelut.

Ja omaa juttua:
Ajattelin testata, jos tänään ei ala..eilen tuli ehkä maustemitallinen jotain ruskeeta/verta- ei muuta..
Nyt MÄ olen ihmeissäni, koska mulla ei ole koskaan ollut tämmöistä meininkiä. Mitä tää nyt sitten ikinä tarkoittaakin[8|]

Joten Miplis, mä todellakin toivon, että sun asiat selviää vaikka jo tänään- miten ihmeessä olet pysynyt täysissä järjissäs ilman plussatestiä/menkkoja?? Tsemppiä sinne!

Huomenta,

KAIKA: Edelleen peukutan sulle,että tänään saisit sen plussan [:)]!!
Aika outoa sulla tuollainen ruskea vuoto ja menkkojen myöhästyminen,jos sulla on aina ollut säännöllinen kierto [8|]??
Mulla on ollut raskauden ihan alussa juuri tuollaista ihan ruskeaa vuotoa,joten toivottavasti sullakin olisi siitä nyt kyse!!
Niin ja KIITOS peukutuksista [:)]

MIPLIS: KIITOS peukutuksista [:)]
Kyllä varmaan sua risoo ja totaalisesti,kun menkat ovat noin paljon myöhässä eikä sitä plussaakaan ole tullut [&o].
Toivottavasti saat tänään apua ja lisäselvityksiä asiaasi!!
Tulehan kertomaan lääkärikuulumiset,kun kerkiät.

TULITIKKU: Paljon jaksamisia sinulle [:)]!!
Kyllä sinulla on ollutkin raskasta aikaa.
Mitä sinulle sanottiin kättärillä?
Toivottavasti kaikki oli hyvin ja vuoto ja vatsakivut ovat loppuneet!!
PALJON JAKSAMISIA!!

LENITA: KIITOS peukutuksista [:)]!!
Kuulosti lupaavalta,mutta siihen se sitten jäikin [&:]

PAIPAPU: KIITOS peukutuksista [:)]
Sulla on sitten ihanan positiivinen mieli [:)]..tuollaisella asenteella kyllä pääsee pitkälle!!
Miehesi testauksiin peukutuksia ja PLUSSATUULIA sinullekin!!

PIXIE: Suuren suuret pahoittelut negasta [:(][:(]
Täällä myös tuli negaa..
Jaksamisia sinulle!!

OMAA: Juu,eli tein aamulla raskaustestin ja negaahan se näytti.
Mulla oli tuolla jemmassa Apteekin oma raskaustesti,jonka olin ostanut jo pari kuukautta sitten jemmaan [;)].
No,pettynyt toki olen TAAS,mutta oikeastaan sitä negaa osasinkin jo odottaa/pelätä,kun perjantainakin se tarkka digitaalinen testi näytti "ei raskaana".
No nyt ei auta muu,kuin odottaa,että ne menkat alkaisivat..tää menkkojen odotteluhan tässä kaikista ärsyttävintä on [8|]..tulis edes ajallaan,niin ei tarvitsisi joka päivä odottaa,että "josko tänään"..
Eli kaikille teille SUURET SYMPATIAT,jotka myöskin odottavat tätiä..
Mutta silti positiivisin mielin olen [:)]..ensimmäinen kiertohan tämä vasta oli,joten en todellakaan valita täällä.
Joulun tienoilla sitten peuhataan [&o][;)][:D]..ja KOVASTI [:D].

KIITOS KAIKILLE PEUKUTUKSISTA!!!!!!!!!!!!!!!!
Peukkuja hirveesti,että joku teistä nyt sen plussan nappaisi+++++++++++++++

Yönsäde kp30

Voi Pixie, pahoittelut negasta! Nyt sitten toivottavasti se täti tulee nopsaan, niin eikun vaan uuteen kiertoon!

Miplis, toivottavasti nyt selviää sinun tilanteesi! Tsempitykset!

Mie kävin tänään siellä gynellä ja pelkäsin aamulla tosi paljon, että mitä sieltä paljastuu. No, ei mitään ainakaan vielä. Ultrassa näytti kaikki ihan normaalilta, kohtu ja munasarjat siis. Kohdusta otettiin imunäyte, josta katsotaan hormonitasoja ja sain lähetteen labraan verikokeisiin, sinne huomenaamulla. Ainakin kilpirauhasjuttuja ja prolaktiinia katotaan, on siinä muutakin. Eipä se gyne osannut vielä sen kummemmin sanoa, mistä nuo vuotohäiriöt voivat johtua, ehkäpä niistä labroista sitten. Kyllähän se helpottaa, ettei mitään kasvaimia ainakaan löytynyt. Ärsyttävää vaan tämä epätietoisuus. Onneksi nyt on muutakin mietittävää, se taloasia. Huomenna on siellä kuntotarkistus, sitten aika pitkälle selviää, tehdäänkö kaupat.

Anteeksi omanapakeskeisyys, kanssasisaret, ajatuksissa olette kuitenkin. Tsemppiä kaikille!

Heippa naiset! Siitä on kuukaus ku tänne viimeks kirjottelin ja epäilin raskautta mut se oliki sit kohonnut verensokeri. Lauantaina olisi pitänyt menkat alkaa. Nyt sit on kuitenkin erittäin niukka vuoto ja ei oikeestaan ole niitä tavallisia menkka kipuja. Mulla on tavallisesti tosi runsas vuoto ja kauheet kivut.[:'(] Niin tehin sen testin sit tänä aamuna niin se oli haaleataki haaleampi se toinen viiva.[:)] Aattelin et olisko mitään mahollista sit et olisin raskaana? Aattelin kuitenkin tehä parin kolmen päivän päästä uuden testin ellei ala kunnolla menkat.

Mä en wimppu saanut koskaan testissä muuta kun haaleita viivoja! Vielä 2 viikkoa sen jälkeen kun menkat olis pitänyt alkaa viiva oli erittäin haalea, tuskin näkyvissä, mutta huomenna tulee kuitenkin rv 18 täyteen [:D] tsemppiä kovasti, toivottavasti on ja pysyy plussana!!!

Plussaisia joulukuisa tuulia täälläkin odotellaan. Ensimmäinen kiertoni menossa ilman pillereitä (yasmine, joita söin 6 vuotta). Viime perjantain ja lauantain välisenä yönä heräsin aivan kesken unien hirveään oloon. Oksetti, paleli, huimasi ja masua nipisteli. Menin sitten käymään vessassa ja löysin ruskeaa tuhrua alushousuista. Ystäväni valisti, että tuo kyseinen epämiellyttävä yöllinen tapahtuma saattoi olla se, kun munasolu kiinnittyy kohtuun. Tuon jälkeen masussa on nipistellyt päivittäin, iltaisin maha turpoaa jalkapalloksi ja olen nälkäinen kuin virtahepo. Jatkuvasti tekee mieli syödä. Tänään sitten heräsin aamulla yökkäilemään, en oksentamaan vaan kakomaan. Päätin sitten reippaana tyttönä lähteä hakemaan testejä apteekista. Ajattelin odottaa vielä ensi maanantaille ennen testausta, nyt on menossa kp 24/29. 

Tulitikku, siitä lääkityksestähän on varmaan hyvä jutella lääkärin kanssa.

Olisihan se mukavata, jos wimppu toisi meille niitä odotettuja plussatuulia!

Mites Miplisin puhelinsoitto meni?

Onko Nymeria ostamassa meidän naapuritaloa? [;)] Vai mistä päin Suomea sen löysitte?

Itse täällä porskuttelen eteenpäin. Eipä oikeen mikää jaksa innostaa, mutta väliäkös sillä. Töitä voi onneks tehä mitään ajattelematta - paitsi sitte jos eksyy ajattelemattomuudestaan ajelemaan väärälle reitille [8|]

Tervetuloo uusillekin, joita en vielä ole toivottanut tervetulleeksi.

Päivää!

Vihaan tätä Lahden toimintaa..! Joo soitin sinne päijät neuvoon.. jee jee.. Käski vaan seurata tilannetta ja jos ei pitkän ajan kuluttua (eli varmaan pitää olla kk myöhässä täti) niin sitten pitää ottaa yhteyttä ehkäsyneuvolaan tai johonki ihme perheneuvola juttuun.. O_o ärsyttävää.. "Jos siitä menkkojen poisjäännistä tulee jotain oikeata haittaa niin sitten kannattaa VARMAAN soittaa nuorten ehkäsyneuvolaan" haista paska hoitaja stna xD :D Eli kai se on sit pakko vaan oottaa ja seurata tilannetta.. Jos Joulun jälkeen ei sit alkais kuulua ni soittain sit johkuin gynelle tms. eli multa ei sitä plussaa sit vissiin tuu ennen ens vuotta :(( Ärsyttää!! ku ei voi sillain nyt lapsi mielessä harrastaa seksiä.. Mut voihan sitä silti aina puuhailla xP

wimppu, kuulostais kyllä siltä että olisit raskaana.. tsemppiä sulle sinne kun se plussa nyt selkenisi! :) olisi kyllä ihanaa jos se olisi se plussa! :))

sori tää omanapakeskeisyys :S vituttaa vaan taas niin helvetisti.. :(

miplis, ärsyttävää tommonen, eihän toi nyt auttanut sua ollenkaan! eihän se nyt normaalia ole että kuukautiset ovat noin paljon myöhässä, pitäähän sitä nyt lääkärille päästä jos haluaa!!! tai johonkin tutkimuksiin tai jotain. ihme ettei suositellut buranaa... sitä ne on aina tyrkyttämässä[:@] [;)]

yönsäde, kiitos kiitos!! tsemppiä myös sulle ja jaksamisia!!! harmi negasta [:(]

pirun nega ja täti, pysykää loitolla!!!!

me varattiin aika yksityiselle! tammikuussa olis aika, jännää! heti helpotti sen puhelun jälkeen kun ties et asiat etenee! jospa vaikka kuukautisetkin olisivat alkaneet siihen mennessä niin oltais erittäin hyvissä asemissa [:D] nyt jo vähän hymyilyttää, vatsaankaan ei satu ja ensi viikolla menen jälkitarkastukseen. vois nää synttärit paskemmaltakin tuntua [:D] [:)] [;)]

kaikille tasapuolisesti onnea!!!

wimppu- tervetuloa! ja eikös se haamu ole plussa?

tulitikku- kivaa, että pääsette tutkimuksiin jo tammikuussa.

Miplis- voihan v***u, mitä kohtelua! [:@] paljon tsemppiä sinne!

Ja täällä on ostettu halpistestejä pari kpl ja yksi digitesti varastoon jo[;)] jos ei mitään vuotoja tule tänään-testaan aamulla. TAAS.
Tänään siis tuli jotain ruskeeta kökköä aavistus pyyhkiessä. On tää outoa!

No toivotaan että se olisi ihan oikee plussa. [:)]

Kaika, haluan vain olla varma et oon raskaana niin ootaan sillä et tulis kunnon viiva.

Tänään oltiin ostamassa uusia talvirenkaita niin tuli ihan karsee olo siitä kauheesta kumin hajusta. [:'(] Ei kiva.

Ihme palvelua Miplis sait!Luulis,että tietävät,kuinka huolissaan naiset on tuollaisista asioista...Ja jos siitä tulee jotain oikeaa haittaa!?Eikö se oo oikea haitta,jos ei voi yrittää niin kovasti toivomaansa pienokaista..?Tsemppiä kovasti,toivotaan,että täti nyt sitte tulis...
Pahoittelut negasta Pixie.Toivottavasti se pirhanan täti nyt sitte viittis saapua,että pääsisit kohti seuraavaa kiertoa.
Pahoittelut myös sinne Yönsäde...Tuo on kyllä ärsyttävää tuo kuukautisten odottaminen!Tulisivat sitte eivätkä herättelisi turhia toiveita!Toivottavasti tulevat siis pian niin pääsee taas kierrolle ja keskittymään jouluisiin puuhasteluihin![;)]
Tsemppiä Kaika testailuun!Plussaaplussaa!
Hyvä Nymeria,että oot päässy tutkimuksiin ja toivotaan,että kaikki menee hyvin.Mua ainakin helpottanu,kun on saanu tietää (ainakin toistaiseksi) ettei mitään hälyyttävää löydy.Nautihan talohankkeesta![:)]
Wimppu:Hyvältä kuulostaa,toivottavasti plussa vahvistuu!Nia:Koitahan malttaa mielesi,vaikka se vaikeaa onkin![:)]
Kiva kuulla Tulitikku,että asiat etenee!Mukavan nopeasti saitte ajan.Se epätietoisuus on mun mielestä pahinta,joten toivotaan,että saatte vastauksia.Niin,ja hyvää synttäriä![:D]
Omaa:Ei raportoitavaa,välillä rupeaa ajatukset taas kääntymään kohti "mitä jos nyt tärppäis"-suuntaa,mutta yritän nopsasti kääntää kelkan toiseen suuntaan![:)]

Jaksamista kaikille!Plussia toivotaan!

tulitikulle hyvät synttärit ! ja jes, et pääset nii pian.

Munki pitäis soitella tohtorille aikaa...
mut jotenki persees on se pelko niin kauhia etten oo saanu soitetuks.
mitä jos ne löytääki multa jotai kauheeta.

kaveri oli ollu 3kk ilman pillereitä,sillä siis kokeiltiin vaan miten kroppa toimii ilman.
oli ultrattu ku oli lopettanu,ja eile uusiks ja tosiaa 3kk ollu syömättä.
Sille oli siinä ajassa kasvanu munatorveen tms. monen sentin kysta.
Kuulemma ihan hyvälaatuselta näyttää jne,ettei siinä mitään.
Mutta kolmessa kuukaudessa, herrajumala.

Täällä jatkuu normi arki.
Ei mittään kummempia.
kp.11/27-32

Takaisin