joko nyt onnistaisi

Täällä ovulaatio ajat käsillään, tarkalleen oviksen pitäisi olla maanantaina. Peittoja heilutellaan, mutta ei niin että alkaisi stressaamaan. Yksi kierto meni nimittäin ihan pyllylleen, kun olin suurinpiirtein kalenteriin kirjoittanut minä päivänä ja mihin aikaan ehditään touhuta, ja se ei kyllä toiminut. Miestä ahdisti ja seksi tuntui pakko pullalta. Mutta siitä kierrosta oppineena, nyt osaan ottaa rauhallisemmin. Ja itse uskon siihen, että vähemmän seksiä, mutta kunnon tunteella ja pidemmän kaavan mukaan raskauttaa paremmin, kuin väkisin jyystäminen useammin :D
Voih.. ennen joulua voisi jo testailla :D kunpa kaikki saisimme maailman ihanimman joululahjan tänä jouluna <3

teretulemast childishFear !
kyllä tänne mahtuu kaikenmoisia yrittäjiä ja kuumeilijoita[;)]

täällä ovist tulossa joskus kaiketi viikon päästä.
En ole asiaa sen ihmeemmin ajatellut.
Enkä tiedä ajattelenkokaan,
sen näkee likempänä.
Nyt nauttinut tästä yrittämisen ja kierron stressittömästä ajasta[:)]

minniliina niinhän ne lekuritki suosittelee,et jos raskautta yrittää niin kahen kolmen päivän välein seksiä.
kun ne siittiöiset elää helposti kolme päivää ja ettei se sperman määrä olis ihan minimissä jos liikaa puuhailee[;)]
me ollaan tähdätty,tai fiiliksen mukaan niin juurikin joka toinen tai jopa kolmas päivä.
parissa kierrossa joka päivä,mut ei toiminu täällä. Kun ei olla niin ahkeria peitonheiluttajia oltu jälkeen suhteen ihan alun. Siitä tuli vaan paikat niin kipeeks[:D][:D][:D]

örkki, olen käynyt terapiassa kun mulla todettiin masennus. silloin käytiin läpi tota abortti-asiaakin. en tiedä oliko siitä apua. nythän tää kaikkein kauheimmalta tuntuu kun noi keskenmenot tuli. olenhan kuitenkin oppinut elämään sen abortin kanssa, vaikkakin se välillä ikävästi yrittääkin puskea esiin. nyt ei ainakaan tarvii olla sen kusipää-poikaystävän kanssa missään tekemisissä [:D]

tsemppiä kaikille peittojen heilutteluun ja toivottavasti joku plussaisi!!!!

Iltaa naiset! Päästiinhän tänne nettiin jo lauantain puolella, jee, ei ihan tullut vielä vieroitusoireita. Hehee, örkki on näköjään askarrellut noita tickereitä ihan urakalla [:D]  joulunkin lähtölaskenta on tosiaan jo alkanut! [:)]

Tänään jännittävästi kp 35 / 31-33(?). Ei merkkejä tädistä, alavatsan menkkamaiset kivut jatkuneet koko päivän, rinnat ei hellänä, nännit kuitenkin tarkemmassa tarkastelussa hieman kosketusarat. Ei muita "oireita".
Iiiiiiiiik, jännitys kasvaa.... Koitan silti pitää pään tosissaan kylmänä, koska kierto piteni viimeksikin edellisistä 2 päivällä (33 vrk, kaks edellistä kiertoa olivat 31 vrk), eli voihan olla että nytkin pitenee samoin... jos huomenna tuleekin menkat, niin kierto siis 35 vrk. Harmittais kyllä kovasti jos kierto lähtee tälleen pitenemään. Mutta kassotaas mitä täs tapahtuu...  peukut pystyssä.

pixie79 ihailtavaa kärsivällisyyttä sulla,
mä olisin tohon mennessä kerenny tekee jo tukkupakkauksen verran testejä[:D]
sen verran hurahtanut tähän hommaan.

hyvää itsenäisyys (itsepäisyys[;)]) päivää Teille kaikille ihanaisille naisille !![:)]

Pikkujoulut tuli juhlittua ja myös punkkua nautittua. Olipa mukavat juhlat ja sai ajatukset ihan muihin asioihin! [:D]

Tervetuloa joukkoomme ChildishFear! [:D]

Pahoittelut negasta Tatjuskalle ja Kaikalle, mutta muistakaa, että niin kauan on toivoa kun täti ei saavu! [;)]

Bandidalle pikaista paranemista. Artemis, tsemppiä sen ukkokullan kanssa! [;)]

A86 ootko varma vatsataudista, jos sulla onkin pahoinvointia ja väsymystä jostain muusta syystä! [:)]

Pixie79 jännät paikat sulla, toivotaan että susta saadaan seuraava plussaaja! Peukkuja! [:)][:)] Johan tässä on edellisestä plussasta jo kulunutkin ihan liian kauan aikaa!

Tänne täti ei ole vielä eksynyt, mutta on havaittavissa selkeitä oireita siitä, että on jo matkalla... [:@] Kiitos Kaika noista pms-oirekuvauksista. Juu ne vain vahvistavat sitä tietoa, että tulossa ovat!

Hyvää itsenäisyyspäivää! [:)]

Kivasti vilkastunut keskustelu täällä - käyn aktiivisesti lukemassa vaikka harvemmin tulee kirjoiteltua itse. Täällä kp27/25-44, joten piinaviikot on taas alkamassa. Viimeisimmät kierrot ovat tosin olleet pitkiä, joten kai sitä realistisempaa on odotella menkkoja tuossa kuun puolessa välissä vasta. Nyt olin vaan huomaavinani ovulaation tuossa 8-10 päivän paikkeilla (kirkasta limaa) mutta toisaalta eilen illalla oli ovulaatiomaisia kipuja. Tiedä sitten.. jos ovis on vasta nyt niin kierrosta tulee taas megapitkä. Kyllähän sitä aina tärppiä toivoo, olen tällä viikolla ollut kamalan väsymyksen kourissa, mutta se nyt voi johtua vain tästä pimeästä ajastakin.

Jos kierto on pitkä niin se tarkoittaa myös että munatorvien aukiolotutkimus menee ensi vuoteen - ratkaisevat päivät kun osuvat sitten juuri klinikan joulutauolle. Meillä tulee siis vuosi yritystä täyteen ja olen jo nuo muut perustutkimukset käynyt (ja samoin mies) ja niissä ei löytynyt mitään raskautumista estävää. Tosin monirakkulaiset munasarjat on, mutta ovulaatio tapahtuu (tai tapahtui ainakin tutkitussa kierrossa).  Saa nyt nähdä.. kun korkein toivein aloitettiin yritykset viime vuoden alussa, niin ajattelin että meille voisi tulla vauva 2009, mutta nyt näyttää jo siltä että tuleeko edes 2010.

Plussatuulia meille kaikille +++++++

Toivottavasti selviät tästä tulitikku ilman terapiaa. Ja onneks on tää palsta ni voit käydä puhumassa meidän kanssa. Vaik eihän tää tietokoneruudulle kirjoittelu sama ole kun kasvotusten toisen kanssa puhuminen, mutta auttaa sekin.

Pitää sitä Pixie79 jotain iloa elämässä olla. Jos ei vauvaa, ni askarrellaan sitte tickereitä [;)] Mutt sullapa on jännät paikat... toivottavasti tulee plussaa kohtapuoliin, ni pääset odottelemaan pikkuista.

Itse olen viikonloppuna haravoinut lehtiä lumisateessa. Enpä ole ennen samanpäivän aikana haravoinut ja tehnyt lumitöitä [:D] Parempi myöhään, kun ei milloinkaan. Ja muutenki ottanut rennosti. Vähän masentunutki olen, mutt kyllä kai tää tästä. Kunhan se joulu tulee, ni pääsee taas peittoja heilutteleen - tai kyllähän sitä tehdään aikasemminkin [&o]

Kjeev, mun äiti kysäs aivan samaa että ei vaan olis raskuaspahoinvointia mulla. Kaipa ne äiditki jotain vaistoaa, vaikka en ole henk koht asiasta puhunut! Kyllä tää ihan oikeaa tautia taitaa olla, valitettavasti. Eikä loppua ole vieläkään näkymässä [:@]

HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ!!!!!

Eipä mitään uutta taaskaan...
Eilen ja tänään ollut pashamaista menkkamaista juilintaa eli kohta täti saapuu punaisella Ferrarillaan [:@]
En nyt muuten noin äksy olisi,mutta en tosiaankaan rakasta tuota tädin kyläilyä,kun se tuppaa viipyä aina niin pitkään eli ei lähde kulumallakaan pois [;)]

Pitäkäähän hauskat Juhlapäivät ja
PLUSSATUULIA PUHALLAN TEILLE KAIKILLE ++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp28

Hyvää sunnuntaita!

Ompas täällä pulistu viikonlopun aikana.. Sitä ite ollaa palattu anopin luonta, oltiin siellä remonttia tekemässä.. auttamassa.. Tein huvikseni äsken testin ja negahan se vieläkin oli. hmph.. juu ne oletetut menkat jäikin sitten siihen yhteen päivään erittäin niukaksi vuodoksi. tiedä sitte oliko se mitä?? tuhrua vai menkkaa.. nyt ei oo koko viikonloppuna tullut mitään [:@] perkele! tiistaina soitan sit sinne lekuriin yms ku se saldo aukee.. saa sit selvyyden tähänki hommaan.KAIT. toiv vaan ei olis mitään hirmu vakavaa [:o]

Dreamer, onnea tädin pois menemisestä. Itse VIELÄKIN etin omaa tätiä [>:]

örkki, juu niiku tuossa alussa selostin niin ei oo koko viikonloppuna mitään tullut.. eikä oo kyllä olojaka :O nyt on menkat reilu 2 viikkoa myöhässä!! ikiin ollu näin paljon. tiistaita odotellessa!

Joha ny on ku kaikille sitä negaa pukkaa [:(] voi harmin harmi.. oisin niiiiiin toivonut että joku edes plussaisi tässä kierrossa! mutta eikun kaikki uuteen kiertoon yrittämään! parempi onni ens kerralla <3 Itse en vielä oikeen sillain yrittämällä yritä ku en nyt oikeen oo selvillä omasta kehosta.. kai tää sitä edellistä kiertoa on [:-]

A86, Parane pian! ei kyllä ikiin oo kiva kipeenä olla [:'(] varsinka oksennustaudissa!

Tervetuloa joukkoomme ChildishFear! Ainahan tänne mahtuu lisää joukkoon [:D]

Täällä nyt kai mennään kp 51/35

Tervehdys tänne!

Uusille tervetuloa!

Huh- olihan juhlat eilen..kaamee päänsärky ja väsymys on vaivannut koko päivän..ja nyt alkoi oksettamaankin[&:]

Tädin pitäisi tulla jo..

testiä kaika kehiin!! :))

mie taisin nyt tehdä niin, etten sit tosiaa alottanu tässä kierrossa sitä terolutia.. saa nyt nähä mitä sit tapahtuu :S vaik oisha se tietty ollu hyvä syödä kuuri loppuun,kerta lääkäri sen määräs, mutten kyl malta...

hirveä ressi loppui äsken.. näin asiakkaani linnan juhlissa ja näytti yhtä hyvältä vielä tähän aikaa illasta, kun miten sen aamusta laitoin :D kuhan nyt kestäis koko illan :)) ja nauttisi olostaan ^^ huoh.. meille tulee just vieraita.. paras ystäväni miehensä kanssa.. tää mun ystävä on raskaana, maagiset 12 vkoa on ylitetty ja viime viikolla oli ultra. oi että miten hyviä ultrakuvia ne olikaan pikkuisesta saanut! <3 ja musta tulee kummi.<3 ihanaa sentään, että tosiaan saa olla muiden  tukena niiden raskauksissa!!

+++++++++++++++++++++++++++++++

Iltaa naiset,

lopenuupuneena täällä neljän tunnin yöunien jälkeen. Oli mielettömän huiput pikkujoulukekkerit kaverilla, meni viiteen asti aamulla. Nyt toivutaan linnan juhlien viihdyttämänä.

Niin ne menkat, öö, eilen tuli taas yksi viiru, nyt tänään iltapäivällä ihan kauheesti limaa jonka seassa on hieman verta. Kivut on ollu särkylääkettä vaativat eli kai mulla sitten menkat on, vuoto on vaan ihan hirveen heikkoa. Tuskin tässä nyt kumminkaan raskaana ollaan. Harmi vaan kun tää vuoto meni tällaseks, että en oikeesti tiä mistä lasken kierron alkaneen. Noh, ei pitäs tulla pahemmin suorituspaineita kun pitää touhuilla ahkeraan ihan koko ajan kun ei voi täsmäillä ;-)

Plussia kaivataan tänne edelleen, huhuu....

Kaika: sinä taidat olla nyt porukan ainoa toivo, heh, uutta testiä kehiin ja toivotaan parasta!

Minä sorruin ostamaan tuota ihme liukastetta, joka ei blokkaa niin kovasti siittiöitä. No ehkä vähän hätävarjelun liioittelua, mutta kaikki on sallittua sodassa ja raskautumisessa, vai miten se oli... [:D] Sitä paitsi olen kieltänyt itseäni ostamasta raskaustestejä ennakkoon, kun teen ne aina aivan liian aikaisin. Niin tuhlataan nyt sitten vaikka tuohon liukasteeseen ne rahat. [:)]

Ja hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

Kaika, jännät paikat  [:)][:)]
Eikä täälläkään vieläkään kuukautisia. Jos ei huomenna ala niin kyl mä varmaan apoteekin kautta sitten jo kurvaan. Odotan negatiivista (pessimisti ei pety :(   ....), mutta toivon positiivista. Tulin tuossa ajatelleeksi että satuin sairastamaan kovan influenssan (sika-????) juuri oletetun ovulaation aikaan, niin onhan se tautikin voinut sekoittaa kierron, että voi olla senkin takia myöhässä... Voikohan flunssa (kuume) vaikuttaa sillä lailla???

magentalla on ollut tänään sitten ohjelmassa glamourin tekoa, oooh :) Olikohan se Sofi Oksanen ja sen valtaisa tukkalaite??? No et tietystikään (varmaankaan) voi paljastaa kuka se asiakkaasi oli [:D]

Moikka,

negatiivinen.

Näyttää siis siltä, että nyt on aina ihan säännöllinen kierto 28 pv vaihtunut johonkin muuhun..tosi outoa.
Ja tänään iltapäivästä mä olin ihan varmasti pyyhkiessä näkeväni jotain kuukautisiin viittaavaa..ja kokoajan on paineentunne alapäässä, hikoiluttaa..joten piru vieköön- huomenna viimeistään niiden on alettava!

..pitää varmaan toi tickeri päivittää jossain vaiheessa..

voii harmi Kaika :( on tosi ilkeeää et se täti viitsi noin alkaa sulle kenkkuilemaan!

Pixie 79 nyt sitten saatat sen plussan siihen testiin!!

örkki, vähän tossa mietin et jos noita masennuslääkkeitä alkais taas syömään. alkaa olla oireita siihen suuntaa. mut katotaan nyt! saattaa olla ihan väsymystä ja stressiäkin.

pixie79, uskomatonta mielen lujuutta!! mä olisin testannut jo monta kertaa! mä jäinkin vähän niihin testeihin koukkuun [:)] ihan sen takia ostin ovistestitkin et sais testailla [:D] Mulla mennyt ihan sikana raskaustestejä, en kehdannut enää lähiapteekista niitä edes ostaa...

Vähän jännitti kun näin ekaa kertaa mun viikon vanhaa veljenpoikaa. luulin etten olisi kestänyt sitä mutta ihan hyvin meni. söpöhän se oli kuin mikä [:D]  Kotona kyllä sit huomas et vähän oli pinna kireellä. mutta oon tyytyväinen ettei sen pahemmalta tuntunut.

taas puhallan teille muille sitä plussa-tuultaa *puhaltaaaaaaa*

Tatjuska, sullahan ei tainnut mennä ihan putkeen se lääk.tyhennys?! mä täs mietin just et onko normaalia kun sain ne cytot to, silloin kipuja ja runsasta vuotoa mut sit se jotenkin hyytyi se vuoto ihan tiputteluksi kunnes tänään tuli rytinällä kipujen kanssa takas? on melkein pahemmat kivut kun sillon to. saa nyt nähdä joutuuko tässä vielä menee takas sinne kättärille.

Takaisin