joko nyt onnistaisi

Tulitikku: Joo mulla kans tuli cytoista ensin kunnon vuoto, sitten hiipui, pääsin sairaalasta kotiin ilman ultraa ja vuotelin tasasesti koko ajan jonkin verran kunnes 3pv cytoista alkoi sit taas ihan järkky vuoto (side täyteen yhdellä holahduksella ja haarovälissä tuntu oikeen möhkäle) joka johti kaavintaan. Mun mielestä jokainen pitäis sen lääketyhjennyksen jälkeen ultrata ja tarkistaa, että varmasti on tullut kaikki pois. Mullahan oli istukkaa ja sikiöpussia edelleen kohdussa silloin kun passittivat kaavintaan eli todella runsaasta 2,5vkon vuodosta huolimatta se tärkein materiaali oli yhä kohdussa. Käyhän tarkistuttamassa asiat kun tuntus että mitä pidempään sitä tavaraa on siellä kohdussa niin kai se haitallista voi olla pidemmän päälle.

No nyt on sitten tämäkin päivä lopuillaan. Viime yö meni kosteissa merkeissä, mutta ihme ja kumma krapulalta sästyttiin! [:-] Ihan hyvä vaan kun en suostunut herätessä särkylääkettä ottamaan vaikka alkuun hieman tuntuikin että saattaa pää tulla kipeäksi. Ihmettelin pientä kipuilua aamusta oikealla puolen navasta viistosti alas katsottuna, ovulointi-kipuja, umpilisäke vai vainoharhaisuus?[:D] En ole siis koskaan huomannut mitään ihme kipuja ovulointini aikana tai mitään muutakaan erikoista koko kropassa riippumatta kierron ajasta, kuukautisia lukuun ottamatta. No toivo elää ja lakanota on heiluneet että eihän sitä koskaan tiedä [;)] 

tulitikku noista masennuslääkkeistä.
Ite ollut nyt kokonaan ilman siitä asti kun alettiin yrittää.
Ihan siksi että mun syömät lääkkeet on raskautumista aatellen kauheeta myrkkyä.
Sinnittelen ilman. Mulla on kaksisuuntanen mielialahäiriö, sairastanu tätä nyt pian 10v.
Ja parantumatonhan tää onkin. Mä oon pärjänny suht ok ilman lääkkeitä,se on vaan toki mun
päätös olla niitä syömättä yrittäessä. Mutta onhan niitä kaikkia mitkä sopii tai käytetään raskauksienkin kanssa,että kyllä kantsii harkita jos siltä tuntuu.
Paskamainen tuo sairaus.
Ite vaan niin tottunu ja oppinut ton kanssa elämään.

En nyt tiiä ees mikä oli asian pointti mut [:D]
kuitenkin,voimia jaksamisia sulle !
ja muillekin kaikille.

plussatuulia kaaaauhiasti

Heipsis hei!Hyvää myöhäistä itsenäisyyspäivää!Nyt voi jo tosissaan odottaa jouluakin![:D]
Paljon tullut taas asiaa,kun on ollut itellä niin kiire,ettei oo meinannut ehtiä lueskelemaan.Mutta tervetuloa uudet!
Ja pahoittelut negoista...Sais niitä plussapaketteja alkaa nyt tulla!
Itellä ovulaatio noin viikon päästä,ihmeen rauhallinen mieli ollut.Jotenkin ei vaan enää jaksa jatkuvasti täyttää päätään miettimällä ja murehtimalla.Oon yrittäny aatella,että nautitaan nyt tästä mitä on.No,katotaan vaan,kun ovulaatiopäivät lähenee...[:-]
Lila:Meilläkin oli ajatus ja usko vauvasta vuosimallia 2009 ja nyt tosiaan tuntuu,että vuosi 2010kin valuu hukkaan...Se kyllä surettaa,että nuo kuukaudet vaan menee ja menee...
Lenita:Meillä ollut liukasteet pannassa jo pitkään,kun oon tästä siittiöiden tuhoutumisesta kuullut![:D]
Pixie79:Yhdyn Tulitikkuun,oot pitkäpinnainen!Mullakin suht tasainen kierto,mutta silti on kiva saada hymynaama edes ovulaatiotestistä.[:-]

Tsemppiä ja jouluisia plussapuhureita kaikille! +++++

Voi ei Kaika,pahus sentäs.!![&:]
Tulispa sitten täti sulle että pääsisit pian taas yrittelemään jos ei pakettia masussa ole!![;)]

Kaikille,ihan joka iikalle tänne plussaa viikkoon+++++++++++++++ !!

Artemis kiittää ja kuittaa, hiljais-eloa seuraavat kolme päivää, hei hei Helsinki, tervetuloa Pietari!
Nyt ei saa vauva-kuumeilla reissulla ollenkaan, kun siellä tosiaa ihmiset ei tiedä näistä meidän ehkäisymeetömistä leikeistä, mutta ehkä tämä onkin hyvä hetki rentoutua ja unohtaa koko juttu, ainakin siihen asti jos ei sitä tätiä kuulu loppu kuusta...[;)]
Paipapu: Toihan on just se asenne joka täytyy ottaa ni johan tärppää![:D] Mäkin tosiaan toivon että unohdan kokonaan tän vauvojen leipomisen ja sit aakin ilosesti yllättyä...ehkä...toivottavasti...[:)]

Huomenta naiset!

Voi Kaika. negaa sieltäki pukkas [:@] noo toivottavasti se täti tulis sinne nopiasti kylään niin pääsisit uuteen kiertoon käsiksi! Tai mistä sitäkään tietää jos siellä masussa oliskin asukki vaikka testit näyttää negaa.. Toivossa on hyvä elää.

Hyvää matkaa Artemis! Toiv rentoudut nyt kunnolla siellä matkallas [:)]

Omaa namaa: ei mitään uutta.. huomista odotellessa, et pääsee soittaa sinne lekuriin.. empä oo sillain kauheesti nyt miettiny raskautumista tai mitää muutaka.. oon vaan odottanu sitä tätiä kylään!
Pystyyköhä lääkäris tietään et onks ne mun viime viikkoset vuodot ollu niukat menkat? kai sen jollain ultral tms ne osaa kattoa?? :O en tiiä.. kauheen sekava fiilis. Haluis päästä yrittään jo lasta! mut hemmetti ku täti kenkkuillu jo 2,5 viikkoa!! nyt mul on kai sit kp 52/35

Arkeen palailtu,

MIPLIS: Pahoittelut negasta [:(].
Inhottavaa tuollainen epätietoisuus,kun ei kuulu menkkoja ja testikin näyttää negaa.
Toivottavasti huomenna saat lääkäriajan pian!

CHILDISHFEAR: Tervetuloa joukkoomme [:)]!!

TATJUSKA: Tervetuloa takaisin joukkoomme [;)]
Huippee kuulla,että juhlat olivat onnistuneet..tosin nuo juhlien jälkeiset olotilat ovat sitten aika ikäviä [;)]

PIXIE: Peukkuja peukkuja!!!!!
Toivottavasti tuot tänään tänne iloisia uutisia!!!!

KAIKA: Pahoittelut [:(]

ARTEMIS: Hauskaa matkaa [:)]!!

OMAA: Ei uutta raportoitavaa [;)]
Täti ei ole vielä "ehtinyt" saapua,mutta tietysti se kotka hyvinkin pian taas saapuu...

PLUSSATUULIA EDELLEEN TÄÄLLÄ ODOTTELEN+++++++++++++++++++++

Yönsäde kp29

Pahoittelut, tulitikku! Jaksamista sinne!

Kaikalle ja Tatjuskalle pahoittelut negoista. Toivottavasti pääsette taas pian uuteen kiertoon!

Pixie79, mikäs siellä tilanne? Siun puolesta nyt jännätään! [:)]

Itse en ole viime aikoina niin paljon tätä vauva-asiaa pohtinut (täältäkin olen ollut enempi poissa), kun meillä on tuo talonostoprojekti nyt aika kiivaassa vaiheessa. Eli aiemmin jo kerroinkin, että nyt olis löytynyt mahdollinen kohde. Itse asiaassa laina-asiat on jo sovittu ja tänään ilmoitetaan välittäjälle, että kuntotarkistusta tekemään. Sen jälkeen sitten tehdään lopullinen päätös, että ostetaanko vaiko ei. Kyllä jänskättää! Ja huolettaakin, kun minulla ei ole säännöllisiä tuloja, töitä vaan silloin tällöin. Että miten sen lainan kanssa sitten pärjää ja kun vauvakin haaveissa... Minullahan piti olla tänään se gynekäynti, mutta perjantaina sieltä soitettiin, että aika on peruttu. Onneks sain uuden ajan jo huomiselle. Sekin jännittää aika lailla, mitä sieltä paljastuu. Kierto on siinä vaiheessa, että tädin pitäisi ilmestyä tässä piakkoin, nyt kp 25/25-27. Ja ei, tällä kertaa ei tämän asian kanssa olla tulisilla hiilillä, kun ei olla edes yritetty. Tosin pari kertaa tuli kierron loppuvaiheesssa pupuiltua ilman kondomia, mutta kyllä siinä vaiheessa ovis oli varmasti ollut ja mennyt. Nyt kun sais selvyyden, että onko joku vika, kun niitä oireita ollut ja sitten hoidettua jos on. Kun vaan ei löytyis mitään isompaa...

Jännä viikko siis edessä Nymerialla!

Huomenta kaikille ja kiitos osanotoista.

Vieläkään ei tätiä näy..mitäs tämä nyt on??
Joskus mulla on saattanut kierto venytä 29 pv:ään, mutta ei koskaan enempää..joten jos ei tänään ala se on testaus huomenna ja jos on nega, menen suoraan lekuriin.

Hyvää viikon jatkoa ja Pixielle tsempit täältä!

Huomenia! kiitokset tsemppaajille ootte ihania :) täältä ei toistaiseksi minkään sortin uutisia, tänään meen kotiin palatessa apteekin kautta, otan sen testin digitaalisella näytöllä jos niitä löytyy, ja huomenaamulla ois testaus jos ei tätiä näy ennen sitä! ilmoittelen sitten kuin käy...[:)]

Kaika: Pahoittelut negasta... tiedän tunteen...

Mulla ne menkat alkoi sitten yöllä kunnolla ja aamulla pönttö olikin jo hienosti punaisena...höö. Mut hei, kp 2 tänään siis tarvinnee päivittää toi tickeri, lasken että ne alkoi eilen vasta kunnolla.

Yönsäde: Kiitos tervetulotoivotuksista, oli kivaa tulla takaisin.

Pixie79: Taidat olla tämän viikon avausplussaaja... tsemppiä testailuun :) :)

Moikka!

Minäpä alan nyt roikkumaan täällä kuumeilupuolella - muutaman viikon kerkesin jutustaa kesäkuun odottajissa, mutta mahassa asuva tyyppi ei sitten ollutkaan valmis tulemaan tähän maailmaan. Keskenmeno sattui 6+2, ja nyt on kaksi viikkoa lääkkeellisestä tyhjennyksestä. Odottelen tässä menkkojen tuloa ja vasta joulun jälkeen katsotaan onko raskausmateriaali poistunut, sitten saa kuulemma alkaa uudestaan yrittämään. Täytyy sanoa että olipa hassua ekaa kertaa tyhjennyksen jälkeen heiluttaa peittoa, siis kondomin kanssa! Ollaan kuitenki oltu miehen kanssa 4 v yhdessä ja jotakin tuota luokkaa sitä on kumin käytöstä vierähtänyt :)

Alan epäillä että keskenmenolla oli joku suurempi tarkoitus: maailmankaikkeus tiesi että meillä on kämpässä piilossa vesivahinko (löytyi viime torstaina), ja koska koko taloyhtiö menee putkiremppaan keväällä, ei olisi mukava olla ilman vettä imeväisen kanssa taikka juosta yhtenään vessassa naapuritalossa. Heh. Tässä raskautumista odotellessa ehtii nyt sitten laittaa kotia kuntoon ja suunnitella halpoja häitä, kun jään prhn vieköön työttömäksikin vuoden alusta. Onpa aikaa kirjoitella tänne :)

Mutta tervehdys kaikille ja isot morot tutuille nimimerkeille. Kyllä me tästä noustaan kuten maapallon lämpötila ja maailmantalous :)

Moi,

TATJUSKA: Höh..sulla sitten alkoi menkat kunnolla [:'(]
Olen pahoillani [:(].Kumminkin salaa täällä toivoin sulle plussaa!!
No,tässä kierrossa sitten nappaat sen [:)]

HELE81: Suuren suuret pahoittelut keskenmenosta [:(][:(]
Onneksi sinulla "kuulostaa" olevan aika positiivinen elämänkatsomus [:)]
Jaksamisia sinulle kovasti!!

OMAA: Ei kuulu menkkoja vieläkään [8|]
Kirkasta limaa vain pukkaa..jak.
Ehkä huomenna aamulla testailen,ellei menkat ala sitä ennen?
Peukkuja kaivataan [;)]

Yönsäde kp29

Yönsäteelle paljon peukkuja..

Täälläkin ilm alkoi menkat juuri äsken..seurataan tilannetta[:D]

Elikkä siis syyskuun vauvelia sitten[;)]

Tervetuloa uusille!

Täällä sitten kierto piteni taas parilla päivällä entisiin mittoihin. Uuden kierron myötä uuteen nousuun ja uusiin toiveisiin... [:)]

Päivää taas!

Yönsäde, Eipä mua se nega niinkään enää aineka haittaa.. nyt vaan vituttaa että ku täti on todella eksyksissä :(( odotan huomista tääl innolla et pääsis soittaan sinne lekuriin ja sais selvyyden kaikelle :P äääähhh Myös peukkuja jotta täti EI TULISI käymään! :) [:)]

Tatjuska, no voi harmi et se täti tuli sitten rytinällä kylään.. Mutta mutta.. seuraavaan kiertoon.. toivottavasti täti lähtis mahdollisimman pian kylästä! :)

Hele81, olen todella pahoillani keskenmenostasi :( Ei se koskaan ole kiva uutinen tuo tuommoinen.. Mutta todella arvostan asennoitumistasi! itse en tuohon pystyisi! Ja eikun sitten uutta yritystä kehiin kun siihen on lupa saatu :)

Kaika, no voi höh :( ei sullekaa sit sitä plussaa tulluna [&:]

Omas navas ei mitää uutta.. ennallaan jee x( kp 52/35..

Väliaikatieto: menkat ei vieläkään alkanunna..jotain ruskeeta limaa tuli, kun pyyhin ja ajattelin että ne olis menkat..
..seuranta jatkuu..

wastis, en mä niitä lääkkeitä haluaisi syödä. pärjään ihan hyvin ilman. mäkin lopetin kun alettiin yrittämään. nyt vaan on ollut kaikenlaista, isän kuolema ja noi km:t. ei ihan niiiiin hyvin ole sujunut nyt ilman lääkitystä. jos vaan pärjään niin olen ilman.

tatjuska, mullahan ei alkanut se vuoto edes siellä sairaalassa. se alkoi vasta kotona! illalla. ei siitä ultrasta siis olis ollut hyötyä. pitää nyt sit kattoa miten tää tästä etenee. aika runsasta vuotoa on eilisen jälkeen ollut. yöllä sai käydä kokoajan vessassa kun sitä vaan tuli ja vatsa oli todella kipeä. nyt ihan ok. pitäs kyllä soitta sinne kättärille ja kysyä onko tää ihan normaalia ja ottasko ne mut sinne tarkistukseen. tai vaatia sitä!

Takaisin