joko nyt onnistaisi

Mies on taas matkalla apteekkiin, kai mä sit voin tänään jo testata koska menkkojen piti alkaa eilen viimeistään oviksen perusteella. Oon tänään himmaillu ton vessassa juoksemisen ja juomisen kanssa et ois mahd. vahva näyte kohta... jännittää.

Huoh, ei ollut sitä digitaalista testiä täällä pikkuapteekissa niin otettiin Predictor. Joo onhan siinä viivoja, varmaan kaksikin eli ensin näytti negaa ja sitten sen plussaviivan reunaviivoja lähinnä. Eli luen ton negaksi kun keskellä ei oo mitään ja noi kaks reunaviivaa ihan ohuita. Mitä tässä nyt sit tekee bilettää huomenna vai ei. Ehkä kahden negan jälkeen totean että on se ainakin toistaseks nega niin tuskin tarvii siitä välittää. Jos kierto venyy niin eipä voi yhtään sit tietää milloin niiden pitäisi alkaa. Vähän meni fiilikset.

Tatjuska- en taida onnitella, enkä pahoitella[8|]
Ja biletät just sen verran, ku olo antaa periks- ei siitä mitään haitaa, jos vähän vaihtaa vapaalle..
Itse ainakin ajattelen niin, jos huomenna nega niin sitten on..

JA mulla muuten kahdellä päivällä siirtyi kuukautiset kaavinnan jälkeen- elikkä silloin kun olin varma että mulla on ovis, niin lekuri vahvisti, että se onkin vasta parin päivän päästä..

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Ei kyllä toi on nega, pelkkä viivan paikka. Eli nuppi on entistä enemmin sekasin, onko menkat aluillaan kuitenkin kun selästä vähän jyhmii vai oliko eilinen kiinnittymisvuotoa ja kierto sittenkin viikkoa pidempi. Siinäpä pulma.

No höh, voi harmi Tatjuska! Voit kyllä rauhassa huomenna juhlia, ja sitten esimerkiksi viikon päästä testata uudestaan. Tai aikaisemminkin, jos et malta oottaa, eikä tätiä kuulu kylään. [;)] Mutta tuon alkoholin nauttimisen kanssa ohjenuorana on siis, että ennen plussaa voi alkoholia nauttia. Silloin mahdollinen alkio on vielä ruskuaispussi-vaiheessa, jolloin äidin nauttimalla alkoholilla ei ole haitallista vaikutusta. Ja onhan se hyvä muutenkin vähän juhlia, niin saat ajatukset hetkellisesti pois jännittämisestä. [:)]

Kiitos Arwen kannustavista sanoistasi. En aiokaan kyllä huomenna potea huonoa omaatuntoa. Jos ei kerran varmasti tiedä olevansa raskaana niin ei kait voi tehdä sikiölle vahinkoakaan ja todennäköisesti sellaista pelkoa ei ole muutenkaan. Kierto vaan kettuilee nyt kaavinnan jälkeen. Olen muuten huomenaamusta sitten varmaan nettihiljaisuudessa likemmäs sunnuntai-iltaa eli silloin statusta ellei nyt sit yön aikana tapahdu mitään niin aamulla voin nopeesti vielä infota.

Plussatkaa nyt joku, pliiiiiiiiiiiiiiiiis!

[font="courier new"]odottaa maanantaita ja terkkakäyntiä...

kp 63/28 (tai jotain sinnepäin)

Huomenta,

ennen pikkujouluun lähtöä status... Ei kuukautisia, ei merkkiäkään.... Hiiohoi.. Ihanaa viikonloppua teille kaikille ihanille naisille! Huomisiltaan asti hiljenee hän. Plussauutisia kiiiiiitoss!

Huomenta,

Pikaa tulin vain kurkkaamaan kuulumisia..

TATJUSKA: Pahoittelut negasta [:(]
Mutta koska menkkoja ei vielä kuulu,niin ei kannata vielä luovuttaa [:)]
Ehkä parin päivän päästä testi näyttää jo positiivista tulosta!!!
Hauskaa juhlintaa sinulle [:)]

KAIKA: Joko joko olet testannut [:)]??

PLUSSATUULIA KAIKILLE ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Itellä olotilassa ei mitään uutta.Nivusiin nippaillut,kuten tässä jo monta viikkoa.
Menkkoja odotan,että pääsisin niistä eroonkin sitten joskus [;)]

Yönsäde kp27

Täällähän on taas keretty kirjoitella vaikka mun ed. käynnistä ei ole ku vuorokausi... [:)]

Pahoittelut tulitikku, sanat ei riitä kertomaan miten surullinen oon sun ja kaikkien niiden naisten puolesta jotka on painostettu raskauden keskeyttämiseen. Tosin en usko että se fyysisesti vaikuttais enää nykyiseen tilanteeseen. Henkiseltä puolen en osaa sanoa, mutta sehän on todettu monta kertaa että tämä lapsen "teko" on herkkä laji joskus...

Toivottavasti Tatjuska, Kaika tai joku muu 'hollilla' oleva piakkoin plussaa, viime aikojen hirmuisesta plussanodotuksesta onkin vaihdettu yleiseen täteilyyn [:D]

Itsehän sain tuossa raskaustestin - ja negan -  pyytämättäni suht luotettavasta lähteestä: jouduin pyörähtämään sairaalan kautta eilen näiden omituisten kipujeni ja kuumeeni takia. Joku kova tulehdus mulla on menossa, mutta ei onneksi gynen puolella - sekin tarkistettiin. Hevoskuuri antibioottia vaan napaan... Olivat sit ottaneet muiden testien lisäksi raskaustestinkin. No, jospa homma nyt tulis tuolla kuurilla kuntoon ja pääsis aloittelemaan seuraavaa yk:ta, olisko se nyt kahdeksas sitten... Menkat on edelleen olleet 'viivaa paperissa' tasolla, mutta kai ne nyt sitten menkat oli. Sairaalassa gyne sanoi et kova tulehdus lähialueilla voi toki sekoittaa vähän pakkaa menkkojenkin kanssa...

Tervetuloa uudet!

Miplis hei, tuo kuulostaa melkein ku mun jutulta, multa tuli tuhrua yli viikon ennen menkkoja. Toivottavasti ei tuu enää.

tulitikku, oletko käynyt kenenkä ammattiauttajan kans juttelemassa kaikista pettymyksen ja vihan tunteistasi? Se joskus helpottaa, ja auttaa eteenpäin elämässä. Mennyttä ei saa tekemättömäksi, sitä ei voi unohtaa, mutta sen voi antaa anteeksi, sen voi käsitellä ja se antaa voimia tulevaisuuteen. Menneisyyden pohjalta luomme huomisen tulevaisuutta.

Ite jään odottamaan joulua, ja seuraavaa h-hetkeä ja ... niin se piti antamani vinkiksi, jonka mieheni sanoi, että jos emme jonkin ajan päästä tule raskaaksi, niin ehkä voisimme kohta alkaa yrittämään olla tulematta raskaaksi, ilman ehkäisyä. Vahinkoja kun kerran sattuu.

Heissan kaikille!

Negatiivinen.

Ja kumma kyllä, meillä ukko oli enemmän pettynyt.
Musta ei edes tunnu pettyneeltä..jotenkin sellainen olo, että tiesin odottaa negatiivista, kun ei ole mitään oireitakaan..

Mutta tänään ihana dinneri tiedossa ja ukko on lupautunut kuskiksi, joten päästään yöksi kotiin odottelemaan menkkoja.

UUTEEN KIERTOON SIIS!!!

p.s sehän tarkoitaa sitä, että jouluna on ovulaatio..ihanaa joulupuuhailua tiedossa [;)]

Kenenkä olisi seuraavaksi tarkoitus testata?

Minä jälleen,

KAIKA: Pahoitteluni negasta [:(][:(]
Olisin niin toivonut sinulle plussaa!!!
Joulunpyhät sitten vietätte vain sängyssä;välillä syöden ja välillä piip piip [;)][:D]
P.S.Meillä myös menee Joulu oviksen merkeissä [;)]

BANDIDA: Pahoittelut sinullekin negasta [:(][:(]
Sinulle myös peukkuja uuteen kiertoon!!!!!
Huh..onpas sulla inhottava tulehdus..toivottavasti antibiootti kuuri tehoaa!!

IHANAA LAUANTAITA KAIKILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yönsäde kp27

Tää nyt ei ole ihan reilua, mun 4 hedelmällisintä päivää menossa ja ukko näköjään nappailee alkomahoolia jokaisena niistä [:@] Perhanan pikku-joulukausi ja venäjän matka.. No ei voi mitään ehkä se nyt edes sitten seuraavaan yk:n ottaisi "tosissaan". Kyllä sekin oli valmis alkamaan nappailemaan foolihappoa, mutta koska mulle tarttu nyt sitten nää "raskaus"-multitabsit mukaan sen foolin sijaan niin ei sen tarvitsekkaan. Kultasta tosin että se oli valmis alkamaan pillereitä syömään, vaikka me nyt "ei tehdä lasta" [;)]

Jos ei punaset päivät tosiaan ala ajallaan niin joulu-aattona olis mun ainakin tarkoitus testailla, taitaa olla siinä muutama siis ennen mua jo kokeilemassa jos plussa tuulet puhaltais, onnea vaan ja lykkyä tykö kaikille![:)]
Kaika: Niin ja jos teilläkin joulu-peuhuista tärppää, niin sittenhän se on vähän niinkuin virallinen joulu-lahja! [:D]

Täällä testaillaan varmaankin kk puolivälissä [:)] Ajattelin malttaa odottaa! Katsoin tuon viimekierron pituuden mukaan niin tulisi se 49pvä.. Muuten täällä nyt kipeänä, oksennustautia pukkaa niin pirusti [:'(] Kyllä olo on sen mukainen!!!!!! Onpa ajatukset jossain muualla, nukkunut koko päivän..

Moikka!

Täällä ilmoittautuu uusi vauvakuumeilija. [:)] Varsinaisesti ei olla avokin kanssa vielä yritetty vauvantekohommia (harjoiteltu kyllä), mutta asiasta on puhuttu jo päivittäin. Kai sekin on jo parempi kuin ei mitään? [:)] Nyt ollaan jo isompaa asuntoa katselemassa, että josko sitten hamassa tulevaisuudessa... Asiassa mietityttää eniten se, että mies on reissuhommissa ja parhaat päivät yrittää saada tulosta aikaiseksi saattaa mennä välillä siinä että mies on tien päällä. :/

Pitkäänhän minä oon lapsesta haaveillu, mutta tilanne kärjistyi viikko sitten kun kaverin 1-vuotias tyttö oli yön yli hoidossa. Teki lähtemättömän vaikutuksen. Mieskin oli katellut sivusta kun olin niin onnessani pientä hoidellut. :>

Takaisin