Kipinä, kiitos myötätunnosta! [:)]
Clomeja olen syönyt annoksella 1 tabletti kierron 3-7 päivänä. Seurantaultrassa en ole käynyt, mutta verikokeissa joissa katsotaan progesteroniarvot, olen käynyt ensimmäisen ja viime kierron yhteydessä. Ovulaatio mulla siis tapahtuu, siitä tää lapsettomuus ei oo kii.. Ja sen takia annostakaa ei oo nostettu, ku ovulaatio tapahtuu nytki nii jos annosta vielä nostettas nii sillä ei ois kuulemma u negatiivisia vaikutuksia. ( liikaa foliikkeja kypsyis)
Tämän clomikierron jälkeen ei saa syödä enää ennen kuin on seurantaultrassa käynyt. Gyne meinas, että mulla oli niin hyvän paksuinen kohdunlimakalvo sillon alkutarkastuksessa, ettei uskonut että se olisi niin paljon ohentunu että kiinnittyminen olis mahdotonta. Tiedä sitten!!
Oon kans ottanu todella paljon selvää clomeista, mutta tollasesta en oo ikää kuullukkaa että ne ei välttis toimi jos kehon rasvaprosentti on alhainen [:-] Ite oon normaalipainoinen, ehkä normaalipainon alarajoilla. Tosin nää clomit turvottaa mua ihan hulluna! [:D] Onko sulla Kipinä ollu samanlaisia oireita, tai oireita laisinkaan? Monesko clomikierto sulla takana? Just tänään luin tuon etusivun artikkelin liukuvoiteista, miten ne heikentää hedelmällisyyttä. Meillä nimittäin ne on aika ahkerasa käytössä! Ei sillä että niitä välttämättömästi tarvis, mut eihän lisäliukkaudesta koskaan haittaa oo [:D][;)]
Rupesin vaan miettiin että kuinkahan paljon tuo liukkarin käyttö oikeesti vaikuttaa.. Sen verran jäi vaivaan,että sellasia ei meillä kyllä enää käytetä!
Tulitikku, todella surullista luettavaa elämäntarinasi [:(] Mutta en usko että aiemmin pakon edessä tehty aborttisi vaikuttaisi noihin keskenmenoihisi! Älä syytä liikaa ittees.. Nää lapsettomuusasiat koskettaa niin syvältä, että itsesyytökset on varmasti tosi yleisiä.. Vaikka ei ois aborttia tehnykkää niin aina löytyy jokin asia millä voi alkaa itseään syyttämään ( puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä!) ja tää lapsettomuushomma on entistä vaikeempaa just sunlaisten tilanteessa, missä keskenmenoja tapahtuu, ja meidän jotka on niin kauan yrittäny.. On niin vaikee olla vaipumatta epätoivoon..