joko nyt onnistaisi

Tulitikku, syvimmät osanottoni! Kyllä olisi todella toivonut että olisit saanut jo loppuun asti päästä..*voimahali*
Kaikalle ja kaikille muille ihanille kuumeilijoille tsemppiä ja plussatuulia! :)

Miplis - menes tuonne... http://lilypie.com/ ja teet siellä haluamasi systeemin. Teet näin, kuten Paipapu [:)] minua ystävällisesti neuvoi: Mutta siinä tulee siihen laatikkoon se code snippet ja yläpuolella saat valita siitä forum signatures-kohdasta sen pseudoHTML.Sen jälkeen ilmestyy code snippet-laatikkoon lyhyempi? koodi,jonka kopioit ja liität sitte sun allekirjotukseen.
Sitten klikkaat tuonne "oma käyttäjätili", siellä on etunimi, sukunimi ynnämuuta hässäkkää. Laitat ruksin "liitä aina allekirjoitus viestiin".

Toivottavasti oli jotain apua! [:)]

NEGAA,

Eli tein tänä aamuna testin ja negaahan se tietysti näytti.Negaahan minä "odotinkin",mutta silti toivoin pienessä mielessäni,että jospa se sittenkin näyttäisi jotain muuta.Hyvin pettynyt olen minä sekä mieheni [&o].
Kumminkin tuo testi on luotettava eli 2 päivää ennen oletettujen menkkojen alkamista testatessa,sen pitäisi olla 96 prosentin varma.Eli tässä nyt sitten saa odotella niitä hemmetin menkkoja kohta alkavaksi [:'(].

TULITIKKU: Paljon jaksamisia sinulle;en osaa mitään muuta sanoa!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yönsäde kp26

HURAA! Täti on vihdoinkin kokonaan poistunut keskuudestamme ja arvatkaa millä sitä tänä aamuna juhlittiin?!? [:)] 

Vielä,

DREAMER: Onnittelut tädin poistumisesta [:)]!!
Köh köh..millähän te olette sen poistumista oikein juhlineet [8D][;)]

TATJUSKA: KIITOS!
Ainahan se nega on nega,kun vauvaa yrittää.Kumminkin jokaisella vauvaa haluavalla on toisenlaiset odotukset kuin negan saaminen plakkariin.
MUTTA tietysti ajattelen positiivisesti,kun tosiaan oli vasta yrityskerta one!
Monet sentäs ovat täällä yrittäneet monta kuukautta/vuotta [:(].
Toivottavasti en vain pahoittanut kenenkään kauemmin yrittäneen mieltä omilla vuodatuksillani??
Jotenkin sitä vain toivoi sitä,että olisi raskaana [:)]
Ehkäpä joskus sitten??
Mulla vielä kummittelee tuolla takaraivossa nuo minun kystani,että josko ne vaikuttavat raskautumiseen,enkä enään tule edes raskaaksi??
Jeps,mutta se siitä aiheesta [;)]
No mikä hemmetti sulla nyt on,kun ei alkanutkaan menkat kunnolla [8|]??
Ettei sulla olisi vain ollut kyseessä kiinnittymisvuotoa [8|][:)]??
Voisiko se olla sitä?
JAKSAMASIA!!!!!!!

OMAA VIELÄ: Tosiaankin onhan se jokaiselle aina pettymys tuo nega,vaikka olisikin vasta ekaa kierrosta menossa.Jokaisellahan se yrittäminen alkaa aina ensimmäisestä kerrasta!!
Toivottavasti tosiaan en loukannut kenenkään kauemmin yrittäneen mieltä?
Nyt vaan uutta yritystä kehiin,jahka ne menkat ensin alkaa ja sitten vielä loppuukin [;)].

MUILLE TEILLE TOIVON PLUSSATUULIA ++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp26

Hyvää perjantaiaamua! [:)]

Yönsäde pahoittelut negasta, uusi kierto on aina uusi mahdollisuus...[;)] Mun mieltä et ainakaan pahoittanut, vaikka kuulunkin (valitettavasti) niihin pitkään yrittäneisiin.

Tatjuska jos menkat ei ala niin uutta testiä kehiin viimeistään viikonloppuna.[:D] Mulla oli kaavinnan jälkeiset menkat kyllä normaalia runsaammat ja kivuliaammat. Itse ajattelin ettei siellä mitään vuotavaa edes olisi kun kaikki kaavittiin pois "lihasääneen" (kammottavan kuuloinen sana!) asti. Mulla menkat alkoivat tasan kuukauden kuluttua kaavinnasta.

Meillä on tänään pikkujoulut, niin pitihän niiden kunniaksi testata nega aamupissasta! Mitäpä muuta olisi voinut näyttääkään kun ovis oli vain viikko sitten. Mutta, mutta kun menin kuukausi sittten hankkimaan oikein kunnon tukkupakkauksen ovis- ja raskaustestejä, niin pitäähän sitä malttamattoman niitä käyttää! [8D]  Menkkaoireet jatkuvat edelleen, toivottavasti täti ei tule viikonloppua pilaamaan, tulis vasta alkuviikosta jos on pakko! [:'(]

Niin ja erityisen suuri ja lämmin halaus tulitikku! Sanat eivät tässä tilanteessa riitä kertomaan... [:(]

Yönsäde- pahoittelut negasta, tosin katsele nyt rauhassa siihen alkamispäivään asti[;)]

Tatjuska- testataan huomenaamuna molemmat?

Mutta muuten ei mitään uutta, ei siis yhtään mitään raskausoireita- ei mitään.
Ja en jaksa myöskään nyt stressata mistään vuotojen analysoimsesta. Testaan huomenaamuna, ja jos se näyttää negaa, niin sitten ottaa päähän (ja kovaa), mutta menkat alkaa sunnuntaina (jotain hyötyä siitäkin, että on vahva ja säännöllinen kierto).
Jos se on plussaa, niin..tiedätte kyllä!!

Mutta nyt on kuitenkin yk1 ja edellinen keskenmennyt alkoi yk3/4:sta, joten yritän nyt todella psyykata itseäni, että ainakin 4 kiertoa pysyisin järjissäni.[&:][8D]

Mutta huomenaamuna tulen sitten kertomaan, tosin lyhytsanaisesti, jos on nega..

Hyvää viikonloppua!

Yönsäde: No ei varmaan kukaan loukkaantunut mistään, nega on aina nega ja pahalta tuntuu joka kerta, tietty se voi lyödä vielä vähän enemmän aina mitä enempi aikaa kuluu. Ja sullahan voi olla vaikka kierrossa vielä häikkää, eiks sulla oo ollu vasta yhdet menkat synnytyksen jälkeen? Tsemppiä vaan.

Kaika: ...kele sentään, mut joo, näyttää siltä että testataan molemmat huomenna. Mullakin kun on ne pikkujoulut niin pitää ottaa varman päälle.

Yö meni huonosti, nukuin pienissä pätkissä hikoillen ja näin pahoja unia. Ja nyt sit palelee ihan hirveesti, kädet ja jalat jäässä ja lämpö edelleen sen 37.5. Ei oo laskenu oviksen jälkeen yhtään ja se samperin kohdunnapukkakin on ihan napakkana tuolla ylhäällä. Että vaikka ei oo raskaana olo niin näinköhän se kuitenkin ois mahdollista. Nippailee sieltä täältä silloin tällöin. Mulla on se kaavinnan jälkeinen jälkitarkastus tekemättä eli ensi viikolla lääkäriin menen jollen nyt plussaa niin saavat kattoo et onks kaikki okei.

Jännityshän tässä nousee. Mulla tosiaan siinä keskenmenokierrossa tuli ke yks viiru paperiin, torstaina toinen ja perjantaina sit testasin kun oli toi kohdunnapukka ylhäällä ja kova ja menkoista ei hajuakaan. Nyt täytyy vaan toivoa, että jos olen raskaana niin toivottavasti ei ole yhtä epäonninen kerta kun viimeksi.

Nyt jotain syötävää, tänään en oo ehtiny kun töitä tekemään ja aamiainenkin jäi välistä.

Tatjuska,juuri tuolleen mullakin alkoi ns.oireet..luulin että oon tulossa kipeeksi ja lämpö oli jokapäivä yli 37..
Ei se mitään..palelu jatkuu edelleen..nukun nykyään univaatteet ja sukat päällä -ennen olin alasti aina.[:D]
Kohdun nipukkaa en viiti rämpläillä vaikka ois puhtaat kädetkin,eli siit en tiiä[;)].
(on niin usein ollu virtsis että ei viiti kopeloida.)

Tsemppiä testauksiin Kaika ja Tatjuska!![:D][;)]

Tätipäivän kohdanneille onnea uuteen kiertoon,kaikille jouluinen paketti masuun!![:D]

Mulla on koko viikon ollu noita outoja vatsakipuilujakin eli ihan samaan tapaan ku viimen kun olin raskaana. Ja mielihän on herkällä. Oon kotiofficella ja laitoin tossa pyykkiä ja tiskiä sivumennen pyörimään ja kerroin siitä miehelle niin meinas tulla itku silmään ku se vastas että "kiitos kulta". Joo en oo yhtään herkällä...

Nyt on ihan niinku taas menkkakipua mut tätä tässä on ollu jo päiväkausia. Testaiskohan jo tänään?

Tatjuska- mä jännään sun puolesta enemmän kuin omasta, koska sulla on tooosi lupaavat oireet!
Testaa!!

tatjuska, testaa!!!!!!

ja onnea muillekin lähipäivinä testaileville! pidän peukut pystyssä!

Moikka,

KJEEV: KIITOS SUURI [:)]!!
Hauskoja Pikkujouluja sinulle [8D]!!Pidä munkin puolesta hauskaa [;)]
Otat sitten viikon päästä sen plussan [:)][:)]!!Nyt taisit tosiaankin vähän liian aikaisin testata..
Sulle toivon täydestä sydämestä sitä plussaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KAIKA: KIITOS [:)]!!
Hirmuisesti sulle pidän täällä peukkuja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tuut huomenna sitten kertomaan iloiset uutiset..lupaathan?

TATJUSKA: KIITOS [:)]!!
Tuntuu vaan joskus niin pahalta,kun toiset ovat yrittäneet niin kauan ja minä tyhmä vingun täällä yhden yrityskerran jälkeen.
Mutta kyllä minäkin olen aikoinani joutunut pettymään monen monta kertaa eli vauvaa ei ole kuulunut kuukausiin.Tiedän kyllä,että se on todella raastavaa ja kamalaa molemmille;sekä itselle että miehelle.
JEE..sun oireet ja toi outo tuhruilu kyllä vahvasti viittaa raskauteen [:)][:)]!!
Testaat heti huomenna..jookos??
Mää peukutan täällä ihan hirveesti sulle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OMAA: Tulin juuri lekurista ja jälleen kerran sain kepit+Burana kuurin [:(]
Aamulla tosiaan kompuroin rappusilla kumisaappaat jalassa,kun lähdin ulos hommiin.Mun monasti leikattu polvi osui hienosti rappuseen ja väänty.Nyt katsotaan 2 viikkoa ja jos ei polvi parane,niin magneettikuvaan tai tähystykseen.Polvi on turpee,kipee ja lonksuu..jälleen kerran.Hemmetti,että olen vihanen itelleni..saamarin kompurajalalle [:@]
Ja en millään haluaisi syödä noita Burana 600mgX3 päivässä,kun tässä vaaviakin yritetään.
Että tällattii tänne..

KIITOS teille,kun ette suuttunut mun tyhmistä aamullisista vuodatuksista,kun valitin negaani..ootte ihania [:)]!!

NYT PLUSSATUULIA KAIKILLE+++++++++++++++++++++++++++++++++
Ja KAIKA ja TATJUSKA,heti huomenna kertomaan hyviä uutisia!!!!!!!!!!!!!!

Yönsäde kp26

Mä tässä googlasin näitä raskaus- ja menkkaoireita ja löysin tämän:

Oireet

Oireet ilmestyvät kuukautiskierron loppupuolella, muutama päivä tai viikko ennen kuukautisvuodon alkua. Oireet helpottavat kolmen–neljän päivän kuluessa kuukautisten alkamisesta. Tavallisimmat psyykkiset oireet ovat ärtyneisyys, masentuneisuus ja itkuherkkyys. Myös unettomuutta ja keskittymisvaikutta voi esiintyä. Fyysisiä oireita ovat rintojen arkuus, rintojen turpoaminen, yleinen turvotus ja päänsärky. Oirekuva voi vaihdella kierrosta toiseen.
(lähde:http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00163)

Aivan- noi on siis pms oireet, joten täältä ei kannata odotella plussaa...( miten mua ärsyttääkin, ku on niin samankaltaisia oireita[:@])

Tatjuskaa- mites siellä testi näyttää?

Kiitos Kaika kun toit meikäläisenkin takas maanpinnalle [:D] tää monta päivää jatkunut menkkakipuilu ilman kk-vuotoa on saanut jo ajatukset lentämään... Mutta pidetääs pää kylmänä nytten!

Täällä tänään kp 34/31-33 eli edelleen jännätään, vaikka ei pitänyt ollakaan toiveet korkealla tällä kierrolla. Ei oo edes raskaustestejä kaapissa niin eipä tule kiusausta testailla ennen aikojaan [:D] jos ei menskuja kuulu, näy muutamaan päivään, niin ens viikolla ois testauksen aika... toivotaan että sinne asti päästään!!! Peukut pystyyn [;)]

Teitä naisia on täällä niin monta että tilanteiden perässä ei pysy tälleen nopealla viestien selailulla, mutta joka tapauksessa erittäin hyvää viikonloppua ja mukavaa itsenäisyyspäivän juhlintaa teille kaikille! Itse en välttämättä pääse linjoille takas ennen sunnuntaita joten jännään sinne asti miten teillä testaajilla viikonloppuna käykään! [:)][:)][:)] miten sitä pärjääkään pari päivää ilman tämän palstan iloja ja suruja...[:D] Voip olla että jotain kautta löydän itseni joka tapauksessa nettiin tällä välilläkin, haha [:D]

Takaisin