joko nyt onnistaisi

johc82, minäkin vielä pitelen heikkoa toivoa yllä tällä kierrolla...ja olihan vielä muitakin? niin kauan kuin ei menkkoja näy, [:)]on toivoa, eiks niin!

Meillä on viikonloppuna kaveriporukan pikkujoulut, jos nyt sattuu että menkat ei siihen mennessä ala, niin ei tee mieli hirveesti kyllä nappailla alkomahoolia, jos sattuisi vaikka tärpänneen. Eihän sillä tässä vaiheessa olisi oikeesti mitään haittaa vielä alkiolle mutta ei sitä silti halua riskeerata mitenkään... Mutta onneksi muista syistä pitää ottaakin niukasti että on seuraavana aamuna skarpissa kunnossa, joten ei pitäis tulla ylimääräisiä kysymyksiä ihmisiltä. [;)] Kun yleensä meikäläinen ei ole ollut "kuivin suin" missään porukan pippaloissa. Noh, voi olla toiveajattelua tämäkin ja huomenna voi menkat alkaakin, mutta katsotaan, katsotaan kuin käy. 

Tulitikku oli näemmä testistä kommentoinut jo samaa ja yhdyn täysin mielipiteeseen, ei viivojen metsästelyä vaan selkee ei raskaana tai raskaan teksti näytöllä.

Pixie79, juuri niin, toivoa on - peukkuja siis että pysyvätkin poissa, mutta etteivät pysyisi "turhaan"! [:D]

Mulla on kanssa sattunut muuten aika monet illanvietot näiden ekojen kolmen yk:n aikana juuri siten, että en ole voinut ottaa juuri mitään, kun on ollut aina se tietty vaihe kierrosta päällä, ettei tiedä onko vaiko eikö. Ja arvatenkin kaverit veikkaa heti ekana että "ai tuleeko teille perheenlisäystä kun et ota mitään", ja sehän sitten ärsyttää, kun joo, sitähän tässä yritetään, mutta kun ei haluaisi puhua mitään vaan yritellä vähän niinkuin salassa, ainakin niin kauan kunnes se plussa tulisi. No, nyt tiedän että tänä viikonloppuna ehkä uskaltaa lasillisen tai pari ottaakin, kun on kerrankin tämmöinen vaihe kierrosta menossa. [8D]

Miplis, toivottavasti sun tilanne selkiytyy pian. Ja mielummin tietty sinne plussan suuntaan kallistuen...

heissansaa.
täällä on yhensortin tonttu[:D]
oon unohdellu viime päivinä ihan kaiken ja kaikki.
ihan tonttu olo[:D]
paketoin äsken ekat ostamani joululahjatkin.
loppuja innolla ostelemaan palautusten jälkeen.
eritoten innolla kun tänä vuonna on miehen vuoro maksaa kaikki,
minä maksoin viime vuonna kun tuo köriläs sai mätkyjä.
jos olis vaikka vähemmän ressaavaa kun ei ite tartte maksuja miettiä.[;)]
oon muutenkin kyllä ihan joulufriikki.
ostin ihanaa nalle puh paperia ja pakettikorttejakin.

täällä kp.5 /27-32
eli ei ovista hetkeen tai muutakaan,eli nyt on se vähiten ressaava aika kierrosta.

kateelisena lueskelen teidän yk 3 ja muita.
olis meilläkin. muista edes enää sitä kun en ihmeemmin ressaillut ja muuta,
itsellä kuitenkin yk 15-16 pintaan lähti käyntiin.
nyt alkoi 17kk kun yritetään. eli tuon verran on pillerien lopettamisesta aikaa.
kun en nyt synttärilahjaksi saanut niin josko vaikka jouluksi[;)]
nyt jaksaa taas olla positiivisempi,kun menkkojen alkamisen aiheuttama närkästys on hälventynyt.

PLUSSATUULIA KAIKILLE.[:)]

No jo on, mä olen vasta puolessa välissä mun kiertoa ja silti tuntuu ihmeellisiä menkka-oireita![8|] Se taitaa vaan olla ummetusta, eksynyt pieru [:D] No onneksi se olo helpotti sitten eilisestä, mutta nännit on ollu ihan kauhean herkät ja kipeät nyt 2-3pv:ää, hyvä että päälleen pukee.. Se ei ole kyllä mikään menkka-oire mulla koskaan ollut.. Luulotautisuutta kuitenkin [:D]

Mä en tiedä uskallanko testata edes vaikka menkat olisivatkin myöhässä, tosin jos näin on, niin joulu-aattona on PAKKO testailla jos saiskin tavallista isomman joulu-yllärin [;)] Mä käytän kanssa sitä apteekin testiä tai nyt viimesin on just toi clearblue, siitä olen henk.koht tykännyt, helppo ja selvä käyttää [:)]

Huomenta.. Tääki päivä alkaa taas niin v*tun hyvin ettäh.. Joo en soitakka sit sinne lekuriin vasta ku ens viikolla ku ei oo puhelinta mistä soittaa jeejee! eläköön saldorajat.. tiistaina pystyy vast soittaan yms.. hemmetti.

Täti ei oo tullu vieläkä.. nyt ei oo ollu sit yli päivään edes mitään tuhrua.. kaikki hävis. oireet ja kaikki..

Tänää tulee postissa joululahjat ni pääsee niit paketoimaa yms yms.. aattelin tänää siivotakki ja tehä yllätyksen miehelle ku se huomenna sit tulee kotio. Kattoo nyt et riittääkö aika :D

ääähh.. masentava ja v*ttuuntunu fiilis kaikin puolin :(

nyt mennää jo kp 49/35 piti kalenterista laskee ku enää itekkä muistannu.

Huomenta!

Mulla menee koko päivä koulussa. Onneksi, koska täähän on paskamaisinta odotella nää muutamat päivä, että miten kävi.

Voi sua Miplis- ei vissiin ole siinä vieressä se tk?

Omaa napaa:
Ei muutosta missään. Paitsi siinä, että mulla ei ole sellainen olo että olisin raskaana.

AAARGH!! (..vieläkin ottaa päähän kaikki kokoajan [:D])

IHANAA AAMUA,

...Ulkona on aivan mahtava pakkasaamu [8D]

MIPLIS: Toivottavasti masennut on vähän helpottanut [:)]??
Olipas sinun miekkonen mukava..höh [8|]
Onko mitään uutta raportoitavaa olotilassa?
Voimia ystävä!!

PAIPAPU: Sulla on ihanan positiivinen asenne [:)]!!
Ei muuta,kun säpinää peittojen alle teille ja peukut pystyyn,että tässä kierrossa se plussa tulisi!!

KAIKA: Jeps..me taidetaankin tosiaan mennä ihan käsikädessä [:)]
Toivottavasti me molemmat päästäis nyt tässä kierrossa käsi kädessä myös tuonne vauvanodotus puolelle [:)]!!
Minä olen aina testannut Apteekin omalla raskaustestillä silloin kun menkat olisi pitänyt alkaa.Joka kerta,kun olen ollut raskaana,niin hyvin selvästi on mulle antanut sen 2 viivaa!Eli ihan tyytyväinen olen ollut siihen testiin!
Mulla on tuolla vanha Apteekin testi,niin taidan malttaa mieleni sunnuntaihin ja testata sillä sitten,vaikken millään kyllä malttaisi siihen asti odottaa [:D]

JOHC82: Pahoittelut ja onnittelut menkoista [;)]
Ihana kuulla,että ajattelet noin positiivisesti menkkojen alkamisesta [:)]
Tietysti sitä plussaa olisin sinulle mieluummin toivonut!!
Nyt sitten matka uuteen kiertoon ja Joululomalla laitatte kunnolla peitot pöllyämään [:)]!!
Mulla taitaa olla jännät paikat ainakin eli sunnuntaina pitäisi testailla ellei menkat ala sitä ennen [:)]
Ja taitaa tuo KAIKA kanssa testailla kohta.

TATJUSKA: Heh..juuri tuossa KAIKALLE sepustin noista mun testeistä eli Apteekin omasta raskaustestistä ja siitä,että taidan sillä testata vasta sunnuntaina [8|].
No,nyt kun sinä kerroit tuosta Clearbluen digitaalisesta testistä ja että sillä voisi JO NYT testata,niin eiköhän mun tyhmä pää alkanut heti raksuttaa [:D]..eli poikkeenko tänään jo apteekkiin sellaisen ostamaan..
Koska sinä ajattelit vielä tehdä uuden testin,vai odotatko vielä jonkin aikaa,jos ne menkat alkaisivat?
Peukkuja peukkuja!!

WASTIS: Wau..siellä on jo Joulua laitettu [:)]
Sinulle kyllä kovasti toivon sitä plussaa [:)]!!
Varmasti aika raastavaa on,kun yrityskertoja on noin paljon*halaa*
PEUKKUJA PEUKKUJA TÄLLE KIERROLLE!!!!!!!!!!!!!!!!!1

OMAA: Mulla ihan normi olo taas..paitsi pötsi SUURI,mutta ainahan se on suuri [:D][;)]
Kirkasta vuotoa tulee edelleen..tissit ei yhtään kipee eikä munasarjojakaan ole enään juilinut..höh.Eli menkat alkaa vissiin viim.ensi viikon alussa.

MIPLIS: Olitkin kirjoitellut jo tänään..
VOIMIA YSTÄVÄ!!!!!

Yönsäde kp25

Yönsäde: Kai sitä huomenna tai la pitää testata uudelleen jollei ala, kun on kerran bileet... Eikä merkkiäkään menkoista oo.

Tulitikku, olen pahoillani! Voimahalit sinne suuntaan!

Paipapu, tervetuloa joukkoomme!

wastis, me vietiin jo viikonloppuna ekat lahjat, kun käytiin sukuloimassa. Naapuri näki isot paketit ja sanoi, että on tonttuja liikkellä!

Tätiä odotellaan täälläkin. Ihan vaan siksi, että tädin kuuluisi tänään tai huomenna tulla. Mitään odotuksia sen poisjäämiseksi ei ole.

Wau, onpa täällä ollut säpinää, niin paljon luettavaa kun olen hetkisen ollut poissa... [:D]

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille ja paljon peukkuja kaikille, jotka ovat pian testaamassa. Ja tietysti teille, jotka elätte epätietoisuudessa pitkien kiertojen takia, toivon että asiat pian selkiävät parhain päin! [:)]

Kyssärin heittäisin teille, jotka ovat Teroluteja syöneet. Millaisia sivuoireita olette huomanneet niiden käytöstä?

Mä aloitin Terot eka kertaa noin viikko sitten ja mä sain ne liian lyhyeen luteaalivaiheeseen, eli pidentämään aikaa oviksesta menkkoihin. Mulla on nyt jo ollut menkkamaisia alavatsakipuja jo 3-4 päivää, vaikka menkat pitäisi oviksen mukaan alkaa vasta noin viikon kuluttua. Muutenkin tässä kierrossa ovis oli melkein viikon myöhemmin kuin odotin, siksi tuo tickerikin näyttää mitä sattuu. Normikierron mukaan siis menkat pitäisi tulla siis ihan näillä näppäimillä, mutta oviksen mukaan siis vasta noin viikon päästä. Onhan tietysti mahdollista sekin, että menkat ovat alkamassa ja tässä kierrossa onkin vain superlyhyt tuo luteaali.... Oman kropan "käyttöohjeet" olis ihan kiva saada. [8D]

En oo vähään aikaan täällä käynyt. Hurjasti on keskstelua täällä käyty. Eli onnea kaikille plussanneille ja tsemppii sitä yrittäville.
Ite en todellakaan tiiä missä mennään mun kohdalla. Nyt ei auta muutaku ootella auttaako kilpirauhasenvajaatoiminnan lääkkeet mitään mun ovulointiin vai pitääkö lähtee yksityiseltä hakeen jotain mikä käynnistäis ovulaation. Edellinen kierto oli 74 ja uhkaavasti näyttää siltä et sinne ollaan taas menos[&o] Nyt on 7kk kulunu siit ku alettiin yrittää.... Vauvakuume on kova.

Voi itku Tulitikku. [:(] Iso hali!

Kiva kuulla, että Silveri teillä oli kaikesta huolimatta kiva lomamatka.

Harmillisen paljon se täti taas löytänyt perille. Odotellaan, kuka olisi se seuraava plussaaja.

kjeev, olis kyllä tosi hienoa jos ne käyttöohjeet omaan kroppaan lyötäis tosiaan matkaan viimeistään teini-iässä...

Miut sitten löysi joku tauti, en tiä onko se nyt se pissatulehdus vai mikä mut kuumeen lykkäs jne, ja selkä on edelleen kipeä. Täti on vaan säikytellyt, ei tuu kunnolla, kun vaan kolkutteleen. Paperissa näkyy joka vessareissulla mut siteeseen asti ei... Ja menkkakivutkin on jokseenkin poissaolevia kun vertaa normaaliin... Taidan kuulua siihen toiveajattelijoiden joukkon joka vielä tekee testin huomenaamulla ellei tulva ala kunnolla ennen sitä.

noppa, toivotaan että lääkitys auttaa! Itsekin ovulaatio-ongelmien kanssa taistelen, joten ymmärrän tasan miten raskasta tuo on! Oletko jo kauan syönyt noita kilpirauhaslääkkeitä?

Täällä alkoi eilen taas terolut-kuuri menkkojen käynnistykseen, niin pääsen siitä sitten toiselle clomikierrokselle. kjeev kyselit terojen sivuvaikutuksista, mulla ainoat oireet on olleet arat rinnat muutaman päivän ennen kuukautisten alkua. Toisaalta mulla teroja ei ole edeltänyt ovulaatio, joten sekin varmaan vaikuttaa.

Plussatuulia kaikille!

Jippi jippi, jee jee, mulla alkoi menkat. Siis just kaks viikkoa ja päivä sitten tunsin ovulaationipistelyt eli tärppipäivä ois ollu 2vkoa sitten torstaina. Kaavinnasta tuli eilen 4vkoa. Kroppa toimii siis kuin kello ja olen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin onnellinen. Ja kuten sanottu, kun ei ollu vielä lupaa yrittää mitään niin tämä ei ole pettymys vaan tosi upeeta kun tästä voi sit siirtyä YK1:seen taas. Ihanaa!

Kävin tossa aiemmin kaupassa ja silloin tuntui, että ei tarvinne testata enkä menny testikauppaan. Otti vatsanpohjasta silleen tutun menkkamaisesti ja niihän ne sit heti alkokin.

Mites muut?

Jee, mahtavaa Tatjuska, vaikka harvoin menkoista noin ollaan innostuneita, mutta ihanaa kun pääset nyt täysillä yrittämään sitä syyskuun vaavia [:D]

ON: Menkat ei vielä tulleet, vaikka koko päivän on alavatsassa tuntunut menkkakipua. Ihme juttu, sillä en muista että koskaan aiemmin olis ollu selkeesti ennen kuukautisia mitään kipuilua, paitsi nytten ja edellisessä kierrossa. Aina sitä ennen menkat on alkanu samalla kun olen tuntenut ekat krampit vatsassa. EN millään jaksais uskoa että tämä "kuumeilu" vois mullakin aiheuttaa tällaista oireilun lisääntymistä - mielestäni aina suhtaudun asioihin hyvin rauhallisesti, tulee mitä tulee -asenteella... vaikea sanoa! [>:]

Mietiskelin tuossa illalla vielä syntyjä syviä. Aika hassua ja vähän surullistakin ajatella, että vain puoli vuotta sitten käytin vielä  nykyisen mieheni kanssa jälkiehkäisyn, kun kondomi petti. Oltais varmasti jo silloin oltu aivan valmiita vauvaan, mutta kun mitään keskustelua aiheesta ei oltu silloin käyty, niin molemmilla oli aika automaattinen reaktio, että no haetaanpas sitten se katumuspilleri kun näin pääs käymään. Huh, huh, että jos olis jo silloin ajatellut pidemmälle, ja olisi vaikka tärpännyt, niin olisinko jo 6 kk raskaana!! [:-] [:(] Kun kuitenkin melko pian sen jälkeen käytiin ko. keskustelu ja jätettiin kortsut pois. Jännä ajatella, miten olisi käynyt! Onkoshan täällä kellään muulla kokemuksia aiemmasta jälkiehkäisystä?

Ihanaa Tatjuska,mahtava fiilis varmaan että ei tarvitse  odotella vaan parin viikon sisään pääset tohinoihin[:D]

Tärppejä ja onnea kaikille edelleen tänne!![;)]

Joo kyllä on mahtava fiilis mut tulee näköjään vaan aikamoisten kipujen kanssa. Mut vaiks buranan voimalla, mutta hymyssä suin. Ja sinne syyskuun odottajiin tähdätään :) Mut ensin tsempit niille jotka ehtis vielä elokuun junaan.

Iltaa!

Nyt taitaa ne menkat sittenki alkaa [:D] ei haittaa kyl pätkääkä! [:)] outoa kyllä. heh. tullu jo sen verran et ei voi tuhruksi enää sanoa mut ei tuu kummiska niin paljoa ku normaalisti menkoissa. Mitäs oisitte mieltä ku tuli tossa mieleen et entäs jos onki normaalia niukemmat menkat mulla nytte? ku eiks aika laihoil saata olla niukat tms jotain muistelisin mitä oon jostain joskus aikoinaa lukenu. ? [8D] tai siis en tiiä.. ääh.. tai jos mun keho nyt onki taas normaali niiku silloin teininä ennenku söi pillereitä. oli aika pitkät kierrot silloin aina välillä. hmm. mahaa juilii niiku menkkojen aikana ja vuotaa niukasti. Ehkä ne runsaantuu tän päivän aikana tai ei.

YÖNSÄDE, joo ei kyllä masenna tippaaka täl hetkel :D pari joululahjaa tossa paketoin ja sen semmosta.. nyt ootan isää kahville jeeh.. tänää olin kahvillaki pitkästä aikaa kaverin kanssa ni ei oo tullu aika pitkäks! :) Ja huomenna saan taas halia omaa miekkosta <3

KJEEV, mulle kans ne käyttöohjeet! [:D]

TATJUSKA, mahtavaa! [:)] osaat jo lukea kehoas [:)] jee nyt vaan tädin käynnin jälkeen uuteen nousuun! toivottavasti tulis plussa piankin! [:D]

uskaltaiskohan sitä jo sanoa kp 1/35-49?? [8|] (huomenna tilaukseen ovistikut prkl!)

Takaisin