joko nyt onnistaisi

terve...

jospa minäkin nyt sitten siirryn tälle puolelle! tänään ultrassa todettiin keskeytynyt keskenmeno, kehitys loppunut viikolla 6+5 eli vain joitaikin päiviä varhaisultran jälkeen, missä kaikki vielä oli hyvin.
torstaina olisi tiedossa lääketieteellinen tyhjennys kättärillä, ei oikein houkuttelis. kättäriltä meidän paperit lähetetään naistenklinikalle ja sit vaan odotetaan kutsua sieltä tutkimuksiin. toivottavasti siellä sitten pikku hiljaa selviää mikä mättää.

pitäs vissiin tuo tickeri poistaa...

Voi ei tulitikku !!! Olen tosi pahoillani sinun ja teidän puolesta [:(][:(][:(] *voimahalit*
Sinua on tullut seurailtua tässä koko ajan kun sivustolla olen pyörinyt joten sulle olisi kovasti toivonut onnistumista! 

Voisko joku nyt vihdoin plussata...? [;)] Kaikki vaan kipuilee ja oireilee mutta mitään ei tapahdu... heh. Mäkin täällä joukon jatkona edelleen kärsin. Kipeä on kovasti ja heikottaa, mutta ei muuta... (juurikin tulehduksenomaista kipua, kuten Tatjuskakin kuvasi). Millastas sen valkovuodon piti olla jos on raskaana? Lämmöt on kyllä pysynyt hiukan ylhäällä oviksen jälkeen.

"Pääsen" perjantaina terkkarille pissaamaan purkkiin jos siihen mennessä ei oo mitään muuta tapahtunut - tutkitaan nyt ainakin se pissatulehduksen mahollisuus sitten. Ja jos tämä tästä tätivierailuun jossain vaiheessa kääntyy, niin marssin heti hänen lähdettyä yksityiselle tutkituttaan peräni [:D] Jos mä meinaan jatkossa näin kipeä olla joka kuukausi ilman että menkoista on tietoakaan (tähän asti oon kiemurrellut vaan pari ekaa vuotopäivää), niin endometrioosiepäilyt nostaa taas vahvasti päätään...

voi ei tulitikku! pahoittelut ja jaksamisia!

Voi ei Tulitikku [:(] Olen niin pahoillani sun puolesta! Paljon jaksamisia!       

Jaksamista teille tulitikku! Toivotaan että asiat selviää pian ja pääsette sitten kohti uutta yritystä!

Tulitikulle tosi paljon voimia <3

Täälläkään ei KAIT mitään uutta :S päiväl tippu pari tippaa rusehtavaa tuhrua ja se siitä.. 3 päivä menossa tommosta tuhruilua.. :S siis ihan ihmeellinen tää homma.. Huomen aamulla teen sen VIKAN testin ja jos negaa ni sit soittelen päijät neuvoo tms. mä en jaksa enää kattella tätä et tuleeko se täti vai ei. ihme tuhruilua p*rkele.. x(

Mullakaan ei ihmeellistä lisätävää tämän päiväiseen...terkkakeskuksesta tuli lääkärille aika noista menkoista...hmm...ehkä siellä selviää jotain...se olisi ensi maanantaina...
väsyttää, turvottaa, ruokahaluttomuutta ja kauheaa ruoan himoa, pientä nipistelyy välil...mut joo ei sen enempää...niin ja unohdin sit ostaa sen testin [:D]

unohtu ihan: kp60/28

voi ei tulitikku!!! oikein itku tuli sun puolesta. en ole koskaan oman negan puolesta itkeny mutta kun luen keskenmenosta niin, itku tulee väkisinkin. varsinkin jos luen tätä palstaa. On tää elämä niin kamalaa. Paljon voimia sulle!! [:(]

Bluerose, jos olet jo testaillut itse ja terkkarissakin, niin kyllä se aika varmuudella on se nega. Säästä siis testailu ja toivottavasti kierto palailee urilleen pian! Oletko ihan normaalipainoinen? Alhainen rasvaprosentti saattaisi myös selittää menkkojen puuttumista, mutta mikäli tästä ei ole kyse, todennäköisesti se on vaan sitä pillerien vaikutusta. Koita jaksaa!

Äh, mulla ei ole menkat vielä lähelläkään joten kait tää hassu maha-tunne on vaan ummetusta [:D]
Pixie79 , juu niinhän mä viime kierrolla tosiaan olin täysin varma että nyt tärppäs, sen verran hyvin kun oman kroppansa tuntee ja huomasi heti että nyt ei ole kaikki niinkuin ennen. Tosin se saattoi olla ihan sitäkin että pillerien syönnin jälkeen alkaa kroppa vasta palailla normaali tilaan, ken tietää [8|]
Lenita, mulla on kanssa sukuvikana nuo 7:n esi-helvetin kaltaiset kuukautis-vaivat varsinkin ekana päivänä. Tokat menkat pillerien lopetuksen jälkeen sai mut vakavasti miettimään koko munasarjojen poistoa, täys kropan tyhjennys..[&:] Onneksi mies löysi joitain äitinsä über-vahvoja särkylääkkeitä jotka veti tajun veks n.5minuutissa ja sain nukuttua pahimmat kivut pois. Kun ei tavan buranatkaan ehdi auttamaan kun eivät pysy varttia kauemmin sisällä[:@]

iso kiitos kaikille tuesta ja lohdutuksesta!

ei tässä oikein edes tiedä mitä pitäs tuntea, olo aika tyhjä.
töihinkin pitäs jaksaa mennä. jos voisin olisin loppuvuoden lomalla. onneks on sentään vaan 3 viikkoa töitä jäljellä ja sit olis kahden viikon joululoma. pääsen sitten anoppilaan toipumaan, niin kuin elokuussakin. pitänee kait tällä kertaa kertoa miksi vain lojun sohvalla surullisena...

tsemppiä kaikille teille muillekin!!!

tulitikku niin  "hölmöltä" kun tää varmaan kuulostaakin, niin koita nyt tsempata! Varmaan töissä saat ajatukset nyt edes hetkeks pois tästä tapahtuneesta ja se toivottavasti on sulle "terapiaa". Kotona tuppaa pyörittelemään asioita satakertaa enemmän kun työn parissa. Toivon Sinulle paljon jaksamisia ja toivon Sinulle myös pikaista "paranemista".

dreamer, voi kun oliskin noin! mulla vaan jotenkin on toi työnteko vaikeaa silloin kun on huolia. varsinkin kun olen yrittäjä enkä siis voi olla poissa melkein ikinä. mä oon muutenkin niin loman tarpeessa, pitkän loman, että jäisin mielelläni kotiin. töissä kun joutuu olemaan kestohymy kasvoilla, ei oikein voi asiakkaille omia surujaan vuodattaa. pitää vaan esittää että kaikki on hyvin ja se on aika raskasta. yritän kuitenkin ottaa neuvosta vaarin [:)] jos se vaikka onnistuisi!

Tulitikku,woimahalit täältä.[:(][&o]
Sanaton...
Itse olen kanssa sellainen kun jotain sattuu niin on vaikeaa keskittyä muuhun,-miltei mahdotonta.[&o]

Bluerose, itsellä oli kerran täti 2kk tulematta ja kauhee turvotus yms.
En ollut raskaana vaan papasta sitten löytyi keskivaikea solumuutos kohdunsuulta.(talvi 2000)
Ennen kyin se ehdittiin hoitaa,tulin syksyllä 2000 raskaaksi-se hoidettiin synnytyksen jälkeen sitten.
Mutta mitä ikinä sulla nyt onkaan sielä häiriönä,toivottavasti selviää pian ja on hoidettavissa simppelisti!!

Plussaa kaikille tänne oikein paljon, aallottainhan nämä menee[:D]
Hyppäsin itsekin viimeksi siihen aaltoon mukaan..[:)]
Aina on jonkun vuoro-onneksi ja nyt heille jotka ovat tuhertaneet ja toivoneet kauan kiitos!!!![;)][;)][;)][;)]

Pahoittelut tulitikku[:(]
Toi on mun pahin painajainen nyt, jos raskautuisin..
Itsellä kaikki paitsi viimeisin km on tapahtunut rv 6-8, mutta tää viimeinen oli vasta rv 11+2, joten enää se varhaisultrakaan ei vakuuttais mua mihinkään suuntaan..

Superpaljon tulitikku sulle voimia- mä olen seurailliut sun "meininkiä" täällä ja olin superiloinen raskaudestasi, niinkuin moni muukin.

Onneksi on paikka, missä voi purkaa tunteita ja ajatuksia.

Huomenta likat!

Pakko heti kertoa, 
mä näin viime yönä unta että täällä joku plussasi!! [:)][:)][:)] oliskohan enneunta!??

AAMUA,

TULITIKKU: Syvimmät pahoitteluni [:(][:(][:(]

BANDIDA: Peukkuja peukkuja ++++++++++++++++

BIXIE: Peukkuja peukkuja +++++++++++++++++++

Heh..ketäs meitä muita jännityksen vallassa olleita olikaan ( eihän meitä täällä ole kuin miljuuna..jee )
Eli peukkuja meille kaikille ++++++++++++++++++++

MIPLIS: Teitkö tänä aamuna testin [:)]?Tällä jännityksellä odotetaan vastaustasi....

OMAA: Pikaisesti tulin vain katsomaan,että olisiko joku plussannut [:)]?
Mää eilen mähkin kaksin käsin ruokaa suuhuni,joten se ei varmaankaan mulla ennakoi raskautta,koska olen yleisesti ottaen aina suursyöppö [:D]
Illalla juili nyt oikeata munasarjaa.Mää en oikeesti edes tiedä,että pitääkö noita munasarjojoa juilia aina ennen menkkoja [8|]?Mää kun en ole ennen niin miettinyt näitä ennen menkkaa olevia oireita.Nyt mää sitten tunnen jokaisen nipistyksen..varmaan osa on jo mun kekkasemaa mielikuvitusta [;)]

PLUSSAA KAIKILLE ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp24 -->ehkä sunnuntaina voi jo testailla?

Takaisin