Täällähän ollaan iltamyöhään oltu liikkeellä... Aloitetetaanpa aamu oman navan (alusen) tuijotuksella. Mä lupasin itelleni eilen että lopetan ressaamisen, menkat tulee kun on tullakseen, enkä roiku täällä palstalla tai testaile ennen kuin viikonloppuna... Niinpä niin. Tässä näette lopputuloksen. [:D]
Testasinkin sitten taas aamulla, nega edelleen. Kp 35/27-28, ei tädistä tuhruakaan. Mahassa kiertää, etoo, kusettaa, ja alamaha on kipeä. Ei menkkamaisen kipeä tosin, mun menkkakivut on sitä luokkaa et ne yleensä erottaa... Kyselin jo työterveydestä voiko tämä olla vaan joku kusi- tai muu tulehdus - sanoi että voi olla, mutta voi olla myös raskausoireita. Oo nyt tässä sitten, panadolin voimalla töissä ja koko ajan ajatukset ihan muualla....
Kaika oon NIIN sun kanssa samaa mieltä siitä et raskausoireiden pitäis erota muista oireista niin ettei erehtymisen vaaraa ole [8D]
Mites muut samassa tilanteessa; Miplis jo kertoikin että sielläkin tuskaillaan edelleen, Bluerose ja Johc82, mitään uutta teidän suunnalla tänään?