joko nyt onnistaisi

Yönsäde: Kiitos :) Mulla nää tuntemukset on yltyny jo menkkamaisiksi kivuiksi ja kouristuksiksi, joita viime raskaudessakin tuli ennen testipäivää. Ja limaa tulee kans edelleen runsaasti. Merkkiäkään kk-vuodosta ei oo... Että kai se mahdollista ois että oliskin raskaana mut testasin vaan aivan liian aikasin ja väärään aikaan päivästä...

Joo elo- tai syyskuun lapsonen kävis kyllä mulle..
Ja totta tuokin Tatjuska, että ei voi ihan varmuudella sanoa, oliko sulla liika aikaista testailla...
joten time will tell.

Ja täällä kyllä käy aikamoinen sutina- JA HYVÄ NIIN, koska meikäläisen ukko ei kyllä ole nyt niiin kiinnostunut mun limojen ja vuotojen koostumuksesta..enemmänkin : "joko me ollaan raskaana tai koska on otolliset päivä"- tyylisesti kiinnostunut.

Mulle kävis mikä lapsi vaan oli se sit tammikuussa tai elokuussa...kuhan se on terve ja ihana (ja kuhan ei synny äitienpäivänä eikä isänpäivänä eikä mun syntymäpäivänä)...

hmm...kiukuttaa (eikä varmaan huomaa viestistä)
pakko jonnekin purkaa...

kp59/28...eikä mitään vieläkään

Tatjuska:Toivottavasti se olisi nyt sitten se plussa. Tuuthan heti meille kertomaan kun tiedät. [:)]

Voi voi mulla taas meni pieleen tämä "en mieti koko asiaa" -juttu. Ovulaatioon asti meni hyvin, ja nyt ovulaation jälkeen taas olen ruvennut miettimään, että joko se nyt tällä kertaa.. [:D] Ja täälläkin tulee taas pyörittyä, ehkä vähän liikaakin.. [:D]

Täällä parisen päivää nipistelly mahassa, puolvälin ylitys kai menossa!! Eipä tarviis montaa päivää nippailla, vähemmälläkin uskoisin! Kun vain se yks oikea päivä olis osunut kohdalleen [:D] Sormet, kädet ja varpit ristiin [;)]

Kuhan tulin ilmottaa että hengissä ollaan! vieläkin pelkkää tuhrua.. pikkusen välillä ilmaantunut. tulis nyt kunnon vuodot!!!!! hemmetti x( ennen tätejä ku ei pääse uuteen kiertoon xP ääähh. kp 46/35

Huoh, nyt ei ole kyllä yhtään peuhaaminen kiinnostanut ja mies on ihan kummissaan. Ehkä mun ei olisi pitänytkään selvittää mun ovulointini ajan kohtaa, edes epä-varmalla laskurilla [&:] Tosin mä tunnustin päivällä miehelle että olen liittynyt Vau.fi:n ja käyn keskustelemassa täällä foorumissa eikä se ollutkaan yhtään moksiskaan [:)] Yritin salailla tätä touhua ettei se luulisi että olen taas "psykopaatti"-vauvakuumeen kourissa [:D] Ihan kiva lueskella myös muiden yritys-puuhista ja iloita kun edes muilla tärppää [:)]

Ei saa nukuttua, joten raapustelenpas tännekkin aatoksiani:

Mun mielestä sen pitäisi olla niin, että kuukautisoireet ja varhaiset raskausoireet poikkeaisivat HUOMATTAVASTI toisistaan..
Mua ottaa niin kovaa päähän, koska nyt ihan varmasti sellaista epämääräistä juilimista tuolla ja lisäksi vatsa jo nyt niin turvoksissa ettei farkkuja meinaa saada kiinni..ärsyyntynytkin olen.. ja kun nää oireet voivat olla merkki jommastakummasta- raskudesta tai kuukautisista...[:@]
Se olis vaan niin paljon kivempaa meille kuumeilijoille, jos ei tarvitsis näitä piinapäiviä elellä.

Mä voin vaan kuvitella, mitä se on teillä, joilla kierto heittelee[&:]

Mutta mutta.eiköhän joku nyt pian plussaa[:D]

Sama täällä, ei meinaa millään uni tulla 
Muistan viime kierrosta kun yhtäkkiä en voinutkaan juoda kahvia, se maistui aivan kauhealle suussani! Mä olin ihan varma että nyt, tää on ihan selvä merkki jostain muutoksesta mun kropassani, enhän mä kahvi-hiiri muuten voisi yhtäkkiä alkaa inhota kahvia! N. viikkoon en sitten  juonut kahvia ja olin onnesta soikea, jokaista mahan murinaa ja turvotusta kuulostelin korva tarkkana ja onnesta soikeana. Kaksi kertaa yritin testata josko näyttäisi plussaa. Ja sitten erehdyin yhtenä päivä maistamaan josko se kahvi vieläkin maistuisi pahalta... No eipäs enää maistunutkaan.. [&o] ja testit sen kun negatiivista näyttivät. Vatsaa alkoi silloin tällöin kivistellä, ikävä merkki kuukautisten lähestymisestä, mutten siltikkään uskaltanut syödä buranaa ja sitten kärvisteltiin kaksin verroin. Mies jo hieman ihmetteli että miksi ihmeessä en vain lievitä kolotusta sillä buranalla, mutta ei niin ei. En viitsinyt riskeerata pienintäkään mahdollisuutta. Ja sittenhän ne lopulta alkoivat 36 päivän kierron jälkeen. En ollut muistanut että luomukiertoni on näin pitkä kun on noita pillereitä tullut nyt jo jonkin aikaa syötyä ja olin jo 30pv:n jälkeen aivan varma että nyt tärppäsi. Joten kyllähän siitä lievä itku-potku-raivari ja suru tuli, varsinkin kun mies ei millään tuntunut ymmärtävän miten ikävältä tuntui kun oli jo ollut niin varma että nyt tärppäsi [:(] Tiedätte varmaan nämä miesten reagoinnit..[8|]
Mutta kyllähän se sitten lohdutteli, halaili ja suukotteli ettei mussa mitään vikaa ole, kun niin vähän aikaa vasta ollaan edes yritetty koko lasta [:)]

Mua ärsyttäää. Yön aikana NOTHING.. ei mitään tuhrun tuhrua, ei vuodon vuotoa. missä se mun täti on.. pitäsköhä ihan varmuudeks tänää käydä apteekissa ostaan testi?? xP ärsyttää tää ku ei oo tädistä kuulunu.. tuhrua pikkusen tullu kahen päivän aikana.. Nyt ei enää säre edes selkää tai alamahaa.. eilen vielä särki. [:-] Voiskoha olla mahdollista että olisinki raskaana.. ite en uskalla edes ajatella enää moista :S Oon vaan odotellu että täti tulis kylään. vielä lauantaina testi näytti negaa. mut saattaahan se olla et ku kierto on vähän pidempi että ei näy xP siis kun normaali kiertoni on 35 kun keskimäärin kierto naisilla on sen 28.. Ei tiedä.. nyt on jo kp 47/35.. ÄÄÄHHHHH isoilla luvuilla mennään :S

Artemis, Mun mies ei vissii oikeen tykkää et hillun täällä palstalla mut sepä saa kestää sen et mä tarviin tätä vau.fi palstaa.. Oon esim. oppinu täältä tosi paljon uutta raskauteen ja kuukautiskiertoon liittyviä asioita. Ja täältä saa vertaistukea.. :)

[:@][:-][8|][&:][>:]

Täällähän ollaan iltamyöhään oltu liikkeellä... Aloitetetaanpa aamu oman navan (alusen) tuijotuksella. Mä lupasin itelleni eilen että lopetan ressaamisen, menkat tulee kun on tullakseen, enkä roiku täällä palstalla tai testaile ennen kuin viikonloppuna... Niinpä niin. Tässä näette lopputuloksen. [:D] 

Testasinkin sitten taas aamulla, nega edelleen. Kp 35/27-28, ei tädistä tuhruakaan. Mahassa kiertää, etoo, kusettaa, ja alamaha on kipeä. Ei menkkamaisen kipeä tosin, mun menkkakivut on sitä luokkaa et ne yleensä erottaa... Kyselin jo työterveydestä voiko tämä olla vaan joku kusi- tai muu tulehdus - sanoi että voi olla, mutta voi olla myös raskausoireita. Oo nyt tässä sitten, panadolin voimalla töissä ja koko ajan ajatukset ihan muualla....

Kaika oon NIIN sun kanssa samaa mieltä siitä et raskausoireiden pitäis erota muista oireista niin ettei erehtymisen vaaraa ole [8D] 

Mites muut samassa tilanteessa; Miplis jo kertoikin että sielläkin tuskaillaan edelleen, Bluerose ja Johc82, mitään uutta teidän suunnalla tänään?

Hei kuulkaa,

tässähän piilee mahkut SUPERplussa-aaltoon, ku kaikilla on niin epämääräistä meininkiä..
Mitäs jos kaikki plussaa[;)]

Bandida, aivan sama fiilis. Ja ihan perkuleen kipeetäki tekee, vessassa ramppaan yhtenään, tissitki lienee kipeet mutta ei vuodon vuotoa... Ja etoo, aamulla meinas oksu tulla taas hammaspesulla ja nytkin pala kurkussa koko ajan. Mäkin aloin eilen epäileen että onks virtsatietulehdus tällanen...

Kylläpäs tuo teidän tpouhu nyt ihan tosissaan kuulostaa jo siltä, että kyllä siellä nyt joku ainaki (toivottavasti) plussaa vielä ennen joulua. [:)]

MOIKKA,

BANDIDA: Olen pahoillani negasta [:(].Oireesi kyllä kuulostaa niin lupaavilta,että ehkä kannattaa testata parin päivän päästä uudestaan?
Peukkuja paljon [:)]

KAIKA: Ja sinullakin nuo oireet ovat ihan raskausoireen tapaisia [:)]
Koskas sulla piti alkaakaan menkat?Oltiinkos me aika samoissa päivissä?
Ja tuo on tosiaan inhottavaa,kun alkuraskauden oireet voivat erehdyttävästi tuntua menkkaoireilta [:@].Antaa turhaa toivoa.
Sinullekin hirveesti peukkuja [:)]!!

MIPLIS: Mikäs sinulla on tilanne?
Kannattaa varmaan vielä tehdä yksi testi ja jos se näyttää vielä negaa,niin sitten ehkä kannattaisi tilata aika gynelle?
Peukkuja peukkuja [:)]!!

TATJUSKA: Sulla on kanssa ihan selvät raskausoireet [:)]
Kannattaa varmaan vielä huomenna tehdä aamupissasta testi?
Ainahan sitä suositellaan,että testi tehtäisiin aamupissasta,vaikka nykyajan testeillä voikin testata koska vain.Minä olen aina tehnyt apteekin testillä aamupissasta.
Peukkuja peukkuja [:)]!!

KETÄS MEITÄ MUITA TÄÄLLÄ OLIKAAN,JOILLA ON JÄNNÄT PAIKAT PIAN EDESSÄ??
Unohdin jo tässä matkan varrella.
Mutta kuitenkin kaikille meille PLUSSATUULIA [:)][:)]!!

OMAA NAPAA: Mulla alkaa myös nyt pötsi turpoamaan eli eiköhän ne menkat sitten kohta ala [:o].Aamulla kun sängyssä aivastin,niin hemmetti että sattui vasemmalle puolelle munasarjaa.Luulin jo,että varmaan revähti koko pasha [;)]
Mää taidan testailla maanantaina ellein menkat jo sitä ennen ala.Mulla on tuolla jemmassa yksi apteekin testi.

Yönsäde kp23

ARTEMIS Mulla oli sama juttu viime kuussa, et kahvi maistui pahalle vaikka normaalisti voin juoda sitä kuinka paljon vaan. Lisäksi mua pyörrytti (en ole herkkä huimailulle) ja alavatsalla nipisteli. olin aivan sata varma raskaudeta mut ei....

Kyl ois kiva joululahja meille kaikille kun sais testistä plussat [;)]Huomenna olis mun ovulaatio päiväni laskurin mukaan. Täytyy nyt olla kovasti asialla.....

mun kaan mies ei juurikaan oo moksiskaan kun en ookaan raskaana se vaan hokee et eihän me nyt olla vielä ees kauaa yritetty... tästä palstasta en oo viittiny sille ees kertoo, pitäis mua varmaan ihan hölmönä

Tsemppiä TATJUSKALLE, et saisit plussat.......

En tiiä mitä tää nyt on mut mulla on aivan ihmeelliset vatsakivut, ei kuukautisia. Alan jo huolestua...

Ei täällä vieläkään mitään...ei tätiä, eikä mitään muutakana :) hiukan turvonnut olo, mieliala on kyllä ärsyttävä [:)] tätiä odottelen kylään kyllä, mutta ehkä se ei tule ehkä se tulee... kumminkin niin vähän aikaa pillereiden lopettamisesta, mutta silti ei ole ikinä ollut myöhässä kuin korkeentaa viikon...ei siis ennen pillereitä.

hmm...pitäiskö vielä testata jollain ja katsoa? mitä mieltä...olen jonossa gynelle ja terkkarissa pissinäyte oli negatiivinen...

hmm..

kp 60/28

Takaisin