Tatjuska
Piirimestaruustason postaaja
Tervetuloa Yönsäde tännekin! Mua tässä alkaa jännittää jo vähän että oonkohan raskautunut tarkoituksetta, kun kuivaa kautta ei oviksen jälkeen tullutkaan, eilenkin nipisteli ihmeellisesti mutta ovistestit näyttää jo miinusta (vois tietty olla kiinnittymiskipua nää nyt olevat). Yöllä pissattaa hirveen tiheeseen. Käväisin lukemassa mun tuntemuksia edellisen raskauden oltua saanut alkunsa ja mulla on tosiaan ollu silloin vähän nää samat fiilikset. Eilenkin oli taas muka kuumetta ilman flunssaa, siis ihan tollasta 37.6. Mut yritän nyt rauhoittaa mieleni ja odotella vielä viikon, että alkaaks menkat vai ei.
Mulla on ton sisäänkirjautumisen kanssa vähän sama, vaan mulle näyttää että oisin sisäänkirjautuneena aina. Noh, helpottaa sitten jos päättää jotain kommentoida kun ei tarvii kirjautua uudelleen eli samapa tuo. Niin ja älä ressaa osaatko käyttää vai et, ei täällä mokista soimailla ja helppoo tää on kun heinänteko [;)]
Syöttekö te yrittäjät jotain vitamiineja? Mä ostin tohon viime raskauteen Ladyvita plussaa kun siinä on sitä foolihappoakin ja ajattelin että pitäisköhän sitä alkaa popsimaan varan vuoksi jo ennenkuin raskautuu kun eikös se ollut erittäin tärkeetä ihan alusta asti että sitä foolihappoa on tarpeeksi. Ai niin ja greippimehullako oli kans jotain positiivisia vaikutuksia? Sitä en oo koskaan kokeillu mut oon riittävän höppänä testaamaan senkin vaikutuksen.
Että tällasta kuumeilua täällä. :) Kivaa torstaita kaikille!
Mulla on ton sisäänkirjautumisen kanssa vähän sama, vaan mulle näyttää että oisin sisäänkirjautuneena aina. Noh, helpottaa sitten jos päättää jotain kommentoida kun ei tarvii kirjautua uudelleen eli samapa tuo. Niin ja älä ressaa osaatko käyttää vai et, ei täällä mokista soimailla ja helppoo tää on kun heinänteko [;)]
Syöttekö te yrittäjät jotain vitamiineja? Mä ostin tohon viime raskauteen Ladyvita plussaa kun siinä on sitä foolihappoakin ja ajattelin että pitäisköhän sitä alkaa popsimaan varan vuoksi jo ennenkuin raskautuu kun eikös se ollut erittäin tärkeetä ihan alusta asti että sitä foolihappoa on tarpeeksi. Ai niin ja greippimehullako oli kans jotain positiivisia vaikutuksia? Sitä en oo koskaan kokeillu mut oon riittävän höppänä testaamaan senkin vaikutuksen.
Että tällasta kuumeilua täällä. :) Kivaa torstaita kaikille!
Sitä paitsi pelkään, että karppaaminen tulee kalliiksi. Miten esim. aerobinen liikunta tai lihaskuntoharjoittelu sujuu ilman hiilareita? Kuinka suositeltavaa/vältettävää karppaus on raskauden aikana? Oma syyni hiilarien rajoittamiseen on yksinkertaisesti se, että ne vievät tilaa paremmilta vatsantäytteiltä, hivenaine- ja kuitupitoisilta kasviksilta. Ja jos syön esim. riisiä, valitsen täysjyvää/tummaa.