joko nyt onnistaisi

moi,

Bandida- täällä pidetään peukkuja!!
dreamer- Jos olisin raskaana viimeisilläni, niin olisin ottanut sen jo, mutta tuskin enää aion ottaa, vaikka raskautuisin..

Mutta täällä jatketaan nyt sekoilua ja opiskelua [8D]

Minkä takia mun täytyy tieten tahtoen käydä lueskelemassa raskaana olevien kuulumisia tuolla "ex-yhteisössä"????? Ja tieten tahtoen aiheuttaa itselleen pahaa oloa, on tää pääkoppa kummallinen!!!!!!!! Kertokaahan kanssasisaret!

Täytyy tässä vihdoin itsekkin laittaa postia ja purkaa omia kuumeilemisia. Ensimmäistä yritetään kuukautiset 2 päivää myöhässä mutta testi näytti negaa. Testailenko liian aikaisin? [8|] Kuukautiset ovat olleet aina ajoissa tasan 28pv.

kalat, itsellähän ei kokemusta ole mutta mitä täältä on muiden tarinoita lueskellut, kannattaa varmaan odotella muutama päivä ja jos ei tule kuukautisia niin testata sitten uudestaan. Kaikillahan raskaus ei näy heti alussa - vaikka herkimmät testit saattaa sen huomata jo ennen kuin menkat on myöhässäkään - eikä kaikilla näy vielä viikkojenkaan päästä. Lisäksi on tietenkin se mahdollisuus että 'tärppää' hetkeksi, mutta ei alkio kiinnity kunnolla, ja vuotaa pois vain pari päivää myöhästyneenä kuukautisvuotona... Ei muuta kuin viikonloppuna uutta testiä kehiin! Tällä pidetään peukkuja.

dreamer, en ottaisi jos nyt raskautuisin - ainakin meilläpäin alkaa aalto olla ohi jo, eikä kovin moni tuttu edes possuflunssaa saanut. Jos keväällä tulee se uusi aalto ja vaikuttaa ärhäkältä niin ehkä sitten harkitsisin.

Kiitoksia kaika ja ginessa [8D]

A86- itsekin tuota tein,. mutta lopetellut jo...kaitse liittyy asian käsittelyyn tunnetasolla.
Joskus tulee se päivä, että ei kokoajan tunnu km pahalta, vaan siitä on tullut osa elämääsi- silloin kaitse loppuu entisellä palstalla ravaaminen..

Itselläni ainakin ajatukset jo tulevassa raskaudessa (koska sehän tulee!)..

Paljon voimia sinulle!

dreamer itse olen myös ajatellut että ensi vuonna hakeudun tutkimuksiin myös.
sillon alkaa lähentyä se 1,5v rajapyykki sen verran nopeeta.
Yksityiselle myös ajattelin suunnistaa.

Täällä menis nyt sitten kp 25/28-32 ja ei menkkaoireita.
Odottelen että koskas ne ja täti ilmottais tulevaks.
En kyllä usko että on tärpännytkään

Silverin innoittamana uskaltaudun minäkin joukkoon mukaan. Olen siis 37-vuotias ja ensimmäinen lapsi olisi kovasti toiveissa. Pillerit on jätetty reilu kuukausi sitten pois ja ainakaan minä en kuulunut siihen onnekkaaseen "eka kerrasta tärppäsi"-joukkoon eli yrityskerta yksi päättyi juuri ja nyt ollaan kp3 toisessa yrityskerrassa.

Melkoisesti mieltä askarruttaa tämä oma ikä ja se, että toivooko tässä turhaan, mutta elämäntilanteet eli pitkä sinkkuus ja "vääränlaiset" suhteet vain eivät ole aiemmin tätä sallineet.

Onnea kaikille jo onnistuneille ja meille muille jaksamista ja iloista mieltä yritykseen! [:D]

Kaika, mulla on ainaski ollu tän melkein vuoden yrittämisen aikana vaikka ja minkälaisia "valeraskauksia" ja vaikka kuinka aikaisin [:D] nyt kp 24/27-29, eikä oikeestaan minkäänlaisia oireita, paitsi et eilen väsytti ihan sikana ja meinasin istaalleen nukahtaa, sekä oli vähä menkkamaisia alamahakipuja.. mut ei muuta [:'(] alkaa jo olla toivo kohta mennyttä, vaikkei saiskaan vielä luovuttaa ja eihän me olla ees kauaa yritetty verrattuna moniin muihin..

ElisaK, toihan kuulostaa ihan siltä kun olisit raskaana..
ginessallahan oli just samoin, poikkeavaa oireilu siinä kuussa kun raskausalkoi[:D]

Et älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon!

Moikka pitkästä aikaa! Tai ainakin tuntuu, että on pitkä aika kun oon jotain kirjottanut.

Kun ei oo oikein ollu mitään kerrottavaa kun tässä vaan odotellaan niitä kuukautisia alkavaksi. Oon saanu kyllä oman pääni sekasin kun pongasin sen oviksen tikulla viikko sitten ja silti vaan viikonloppuna ja alkuviikosta on limotellu ihan kunnolla, oon tehny taas niitä ovistestejä mut nyt en oo plussannu. Lisäks mulla on olevinaan kuumetta koko ajan (37.2-37.6) vaikka en oo varsinaisesti kipeenä. Sit kun oon silloin tällöin tupakoitseva ihminen niin nyt kävin parina iltana tupakilla niin yökkäsin [:'(]. Ja nää oireilut oli viimeksi kun olin tietämättäni raskautunut... Hmm... kierrosta kun ei oo mitään hajua, kaavinnasta on kolme viikkoa ja periaatteessa siis menkkojen pitäis alkaa ens viikolla. Pakko siis testata ellei täti näy ens viikon loppuun mennessä, lauantaina kun on pikkujoulutkin. Jännää. Siis mehän on käytetty kumia aina loppuvaiheessa, alussa ei eli jos nyt olisin tästä kierrosta raskautunut niin olis sellanen tahtolapsi tulossa että antaa tulla vaan :) Niin... ja äsken sit kun puuhasteltiin niin ei käytetty kumia enää ollenkaan. Mä aattelen nyt että on jossain ylemmän käsissä jos nyt tulis vauva. :-) Ja mikäs siinä olis siirtyä elokuun odottajiin, ois ihan huippua. Mutta pää kylmänä, en siis nyt varsinaisesti toivo että tässä kierrossa onnistais, mutta en sitä murehdikaan jos niin käy. Joka tapauksessa ens kierrossa aloitetaan yrittäminen innolla.

Tänne on tullut uusiakin taas, tervetuloa! Niin ja halit kaikille muutenkin oli sitten hyviä tai huonoja uutisia.

Ilmoitanpa tännekin, että testi näytti lauantaina iloksemme plussaa. Rv 4+5 - 5+0 menossa tosin vasta, joten ei ole vielä juhlan aihetta, enemmänkin aiheuttaa huolta raskauden jatkumisesta.

Kaika, mulla alkoi raskausoireet tosi varhain, ehkä kierron päivien 23-25 aikaan rintojen hurjana aristuksena, pari päivää myöhemmin mahan nipistelyllä. Jo ennen raskaustestin tekoa tiesin n. 90 % varmuudella mistä oli kyse. Mutta kaikenlaisia oireita voi olla ilman raskauttakin, joten turha on lukea kroppaansa liikaa, sitä helposti lisää vähän "ekstraa" kun odotukset ovat korkealla. Riippuu niin naisesta, miten osaa lukea kroppaansa. Mä olen aika harjaantunut, oviksenkin pystyn sanomaan melko varmasti päivän tarkkuudella fyysisistä ja psyykkisistä oireista päätellen.

Oviksesta muuten sen verran, että jossain sanottiin, että todellakin oma kroppa kertoo parhaiten sen hedelmällisimmän ajan. Tikkujen sijaan kannattaa seurata valkovuotoa: kun sen määrä kasvaa ja kun se muuttuu kirkkaaksi ja läpinäkyväksi, on se oikea aika. Siittiöt kuulemma uivat kirkkaassa nesteessä paremmin [:D]. Samoin oma fiilis kertoo paljon: jos haluttaa, niin hedelmälliset päivät ovat käsillä. Meillä ovistesti myöhästyi (kuukautiseni ovat olleet vähän epäsäännölliset), silti raskaus alkoi, kun kuunteli vain omaa kehoaan ja mieltään.

mahtia onnea Yppy !!!

täällä menis nyt kp 26/28-32.
menkkaoireita ei ole,mut semmosta ihme nipistelyä välissä.
myös tissit on iiihan inan arat.
muutenhan noi menee yksiin tätioireina,ainoastaan et tommosta nipistelyä
ja sit ihme paineen tunnetta/kramppia ei oo ennen ollu,eikä mulla oo koskaan tissit tullu kipeiks.
että toivoa saattais olla...
tosin oon niin pessimisti et en usko.
mut eiks se niin mee ettei pessimisti pety[:D]
ainoastaan mä petyn silti.[>:]

Huomen tai tänään aamulla terkkariin pissinäytille. Varmaan iltapv tiedän enemmä, toivon mukaan.
Nyt jännittää ihan sikana x)

Paljon onnea, Yppy!

Ja peukut teille, Tatjuska, Bluerose ja wastis! Olisihan se hienoa, jos täällä nyt niitä plussia tulisi useampikin. [:)]

Wastis, sulla on ihan samat oireet kuin mullakin oli! Toivottavasti pessimistin ei tällä kertaa tarvitse pettyä [:)]

Onnea hirmuisesti Yppy! Ja tyrkyllä kyytiin on muitakin, jospa Tatjuskan ja wastiksen oireilut ennakois plussaa myös [:)]

Heippa kaikille,

Täällä ilmottautuisi yksi uusi,mutta hyvin vanha sellainen joukkoonne!
Pienen pieni esittely itsestäni eli olen jo 36-vuotias viiden lapsen äiti.Miehellä ja minulla olisi vielä haaveissa saada ainakin yksi rakkauspakkaus perheeseemme.
Mutta se on sitten tuon ylemmän käsissä,että suodaanko meille enään sellaista!
Ensimmäinen kierros on nyt menossa ilman ehkäisyä ja kp on nyt 18.
Mullahan on vaivana ollut nyt noi kipeät munasarjakystat ja ne alkavat vaivaamaan ovulaation aikaan ja kivut voivat kestää ihan menkkoihin asti [&o].
Eli nytkin olen tässä kärsinyt kohta viikon ajan pienemmistä ja enemmistä kivuista.
Kuukausi sitten tehtiin ultra ja siellä tarkastettiin munasarjat.Munasarjat olivat ok ja toimivan oloiset,mutta kystahan siellä oli puhjennut ja nestettä oli iso lätäkkö vatsaontelossa.Eli vissiin nyt on sama juttu täällä?

Onko täällä muuten muita,joilla on enemmänkin lapsia?
Yritän päästä teidän juttuihin mukaan,mutta se voi viedä aikansa [;)].
En edes osaa kunnolla tätä palstaakaan käyttää,joten mokia voi tulla jos jonkinlaisia [:D]
Mikä muuten tossa on vikana,kun vaikka kirjaudun ulos ja palaan takaisin etusivulle,niin silti olen muka vielä kirjautuneena sisään?Outo juttu [8|]?

TATJUSKA: Moikka moi [:)].
Vihdosta viimein pääsin/osasin tännekin tulla [:D]
Mitäs sulle kuuluu?

Yönsäde kp18/1

Takaisin