Moikka!
Olen uutena täällä, joskin vau.fi:n sivuja olen jo jonkin aikaa lueskellut... Kiva lueskella muiden kommentteja. Itse olen haaveillut perheenlisäyksestä jo useamman vuoden, mutta vasta alkuvuodesta sain miehenkin vakuuttuneeksi, että opintoni ovat jo sen verran loppusuoralla, ettei vauva olisi pahitteeksi. Tosin kunnon yritystä ei ole ollut tätä kuuta aiemmin.
Nyt mietenkin, että jokohan sitä olisi napannut, kun hedelmällisten päivien aikaan yritettiin useampaan otteeseen. Menkkojen olisi pitänyt alkaa jo pari päivää sitten, viimeistään tänään. Viikon verran ovat rinnat olleet niin arat että jumpalla on ihan sattunut! Ei ole koskaan ollut sellaista ennen. Ja mahassa on nipistellyt vajaa viikon, sellaista pientä nippailua. Voi se olla merkki alkavista kuukautisistakin (hope not), mutta kun aiemmin pikkusuppaukset eivät ole kestäneet useita päiviä jatkuvalla syötöllä, kuten nyt. Sitä tietenkin on niin herkistynyt omalle keholle, kun kovasti toivoo. "Luulosairas" [:)]
Mietin vain että joko sitä uskaltaisi tehdä raskaustestin. Jos se näyttää negatiivista, niin sekös harmittaa. Mutta jos se näyttää positiivista, niin sitten alan tietenkin hermoilla, että meneehän kaikki hyvin etenkin alkuvaiheessa. Mutta jos en tee sitä, kriiseilen täällä vielä pitkään enkä saa ajateltua muuta kuin tätä pientä toivettani. Taidan olla vähän hassu [&:] Jaa, pitäisi kai opiskella mutta en voi kun ajattelen vain tätä asiaa [&o]
Anyway, tsemppiä kaikille muillekin yrittäjille ja onnea jo onnistuneille!