joko nyt onnistaisi

Voi pahus hh83 !![&:]
Toivottavasti pystyt ja jaksat olla stressittömänä asian tiimoilta,
ja heti kun oot taas valmis projektia ajattelemaan,olisi jo tapahtunut sinun masuusi ihme![;)] <3
Kyllä sitä itekin oli välillä hampaat irvessä että hei nyt sen on tärpättävä,eikö nää pillerit ja litkut auta!!![:@]

Voi kiitos Miss Piggy[:)] sekä Joosu.!!

Kerrottiin nyt sitten kuitenkin isommille lapsille ja ihan hyvä vastaanotto-onneksi!!
Ei mutinoita että "mä muutan pois ens kesänä,en kestä".
No vanhin toden näköisesti muuttanee,täyttäähän 20.
Noh..keskimmäinen kyllä tokaisi että "äiti sä et sitten voi juoda mun 18 vuotis synttäreillä".
Ehkä mulla on kuitenkin ihan hauskaa silloin[;)]

Mahaa on särkenyt lievästi,ja turvotus senkun jatkuu -liekö ihan normaalia?
Ei jaksa millään muistaa millaista se oli  melkein 9 vuotta sitten!![:-][8|][:D]

+++++++++++ kaikille ja oikein hyvää viikon alkua!![:D]

Heipä hei tänne,

nyt kait sen oviksen on pitänyt mennä ja saas nähdä sitten kahden viikon sisällä, mitä tuleman pitää..

Pitännee keskittyä opintoihin, jottei järki lähde kaikkien oliko-toi-joku-oire-raskaudesta - kelailujen kanssav[;)]

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Hei kaikki!
Kiitän kovasti onnitteluista, uskomatontahan tämä vielä itsestä on... Jotenkin olen "traumatisoitunut" pitkähköstä yrityksestä ja mietin koko ajan onko vauvaa ollenkaan ja onko se oikeassa paikassa jne... Huokaus![&:]
Noh, aika näyttää ei voi muuta.
Plussa tuulia koko porukalle, puuuuuh!

Pahoittelut tädin saapumisista [>:] ja tervetuloa uusille [:)]

Ahdistavat 2 viikkoa edessä. Silloin siis miulla se gynekäynti ja miun luonteella tietäähän sen, että vaikka mitä kauhuskenaarioita olen päässäni kehitellyt. Kuten munasarjasyöpiä ja sun muita kasvaimia. Pitkältä tuntuu nyt tuo 2 viikkoa, haluaisin tähän tilanteeseen selvyyden hetinyt. Pakko vaan odottaa. Onneksi se ruskea vuoto päättyi perjantaina eikä nyt ole sen jälkeen näkynyt eikä muitakaan oireita nyt ole, mutta varmasti joku mättää. Joskus teini-ikäisenä oli kyllä samansuuntaisia oireita ja silloin oli hormoneissa jotain häikkää, mutta se oli sen verran lievää, ettei asialle mitään tehty. Silti sitä nyt vaan jotenkin pelkää, että jos se onkin jotain kamalan pahaa... Ovishan olisi ilmeisesti tässä parin päivän sisällä tulossa, mutta antaa nyt mennä vaan ohi, kun ei ole varmuutta, että mikä on tilanne tuolla.

Anteeksi itsekeskeinen tilitys, mutta pitää vaan saada ulos näitä ajatuksia kun pelottaa. Voihan se olla, että dramatisoin, mutta kun on semmoinen luonne, että aina sitä pahinta pelkään. Perjantaina oli vielä helpottunut olo siitä, että sen gyneajan sain, mutta nyt oon alkanut liikaa miettimään sitä, että mitä siellä selviää.

Toivottavasti tällä viikolla tälle palstalle tulee viime viikon kaltaisia hyviä uutisia! Plussia!

Magenta;
Varmista nyt lekurilta vielä tuo Terolut-asia. Minä ainakin onnistuin tulemaan raskaaksi Teroluteista, eli eihän ne sillon voi estää ovulaatiota. Teroluthan on keltarauhashorminivalmiste, joka tulee sen ovulaation kehittymistä - siis mikäli nyt mitään mistään ymmärrän. Mutta juuri tämän vuoksi kun "mutu"- mielipiteitä on niin monella - turvaudu ammattilaisen mielipiteeseen.

Ja onnea kaikille plussanneille.

Onnea kaikille plussainneille ja tädin saaneille tsemppistä.

Täällä toista viikkoo rinnat tosi tosi tosi kipeenä ja tätiä odottelen viimeistään joulukuun vaihteeseen alkavaksi. Oviksen bongaus oli haaleaa viivaa ja epäilen, että se ei onnannut :( Saa nyt sitten nähdä jos joku ihme olis käynyt, en vaan jaxa uskoa kun ei oo yhtään sellainen fiilis että olisin raskautunut.

ElisaK kävitkö sinä siellä munatorvien aukiolon tarkastuksessa? Millainen se  on nykyään? Itsellä siitä 10v aikaa ja ei silloin ollut välttämättä se kaikkein ihanin toimenpide :( joku vaan tuntu sanovan sitä mulle, että on nykyään paljon mukavampi tutkimus :) ei kivulias?!!?

dreamer, en ole vielä käynyt. Mikäli tästäkään kierrosta ei tärppää, niin sitten tulee lähtö sinne! Mulla nyt kp 22/27-29, ja melko varma olen ettei taaskaan ole tärpännyt kun ei minkäänlaisia oireita ole [:@] vielä pitää silti pari pvää jännätä ja ens maanantaina mulla on soittoaika lääkärille, siinä vaiheessa pitäisi olla kuukautiset alkanu. sitten uskoisin että lääkäri ottaa mut ensin ultraan naistentautien klinikalle ja tarkistaa ettei clomit ole ohentanut kohdun limakalvoa tms, ja uskoisin että sen jälkeen sitten sinne munatorvien aukiolotutkimukseen. Oliko sekava selitys? [:D] Käyn kuiteskin täällä raportoimassa miten käy [:)]

[font="trebuchet ms"]Elikkäs voisin välillä tietyst laittaa jotain viestiäkin eikä aina vaan lukea...
Tosiaan vkonloppuna tein sitten neljännen raskaustestin ja negaa näytti niin kuin kaikki muutkin. Nyt on täti myöhässä jo reilu 3viikkoa, ei yhtään kivaa...soitin terveyskekskukseen ja eivät osanneet sanoa mitään..."no jos me nyt laitamma labraan lähetteen, viakka ne testit on kyllä yhtäluotettavia."
eli sinne siis...jos KE ehtis menemään...hmm..toiv. ajalla ei ole väliä..apuva...mitähän sieltä tulee...

ois niin ihana olla raskaana :) mutta kahtellaan mitä tuleman pitää <3

(jos oikein laskin nii mulla olis kp 52/28-29)

Pientä päivitystä tällekin puolelle; sain tänään tulokset omista verikokeista ja ei ollut häikkää hormonitasoissa. Seuraavana pohdinnassa munatorvienaukitutkimus. Mutta ei siis clomeja tässä vaiheessa. Kaipa tuohon aukiolotutkimukseen olisi mentävä, sitten voisi pohtia jatkoa.

Onnea TyhjäSyli ja ginessa

Moikka kaikille,

tulin vain ilmoittamaan, että lukeudun nyt virallisesti niihin kuumeilijoihin, jotka oviksen jälkeen tuntevat kaikkia mahdollisia raskaus-/kiinnittymisoireista. [:D]
Vielä jaksaa hymyilyttää, mutta sitä sitten tullaan 1,5 vko:n päästä alamaihin...

Blueroselle
tsemppiä! Toivottavasti tilanteesi alkaa selkiytymään mahdollisimman nopeesti.

Kaika pääkylmänä nyt ja toivotaan parasta että tulet heti kuumeilijoihin siirryttyä raskautumaan [:D]

ElisaK kerro ihmeessä sitten (ja kaikki muutkin jotka ovat käyneet/tulevat käymään, aukiolotutkimuksissa) että millaista se oli ja oliko nopea toimenpide yms...

Mä uhosin jo tässä kuussa miehellein, että tasan tarkkaan tuun hakeutumaan tutkimuksiin ja ruinaamaan clomia [:@] jos ei ala tän vuoden puolella tärppäämään. Viikonloppuna pääsis testaamaan miinuksia... Onneks on töitä niin on jotain muutakin mietittävää kun miinukset [:-]

Bluerose, huh, onpahan sinulla jo pitkään kestänyt tuo epätietoisuus. Toivottavasti saat pian selville miten on. Vai voiko olla niin, että kuukautiset vaan yksinkertaisesti jäivät väliin edellisessä kierrossa? Toivotaan tietysti, että testit olisivat olleet väärässä ja olisitkin raskaana. [:)]

Kaika, eihän sitä tiedä vaikka olisikin sitten 1,5 viikon päästä hymyilyttäisi vieläkin enemmän! [;)] Toivotaan niin!

Täällä vissiin ovisoireilut alullaan, mutta siinäpähän menee, tässä kierrossa ei edes yritetä. Harmittaa kyllä ihan vietävästi, mutta kai se parempi nyt näin on.

Dreamer mä sain yksityiseltä lääkäriltä aika nopeasti ne clomit ja ensimmäisestä clomi-kierrosta sitten tärppäsikin! Kovin kalliita ne on. Mulle määrättiin se 20 kpl ja se purkki maksoi melkein 60 euroa ja nyt sitten on 15 kpl jääny syömättä. Pikkusen ottaa päähän ku kalliita lääkkeitä pitää ostaa niin monta kerralla [:@] No mutta lopputulos olikin sitten enemmän kuin toivottu [:D] Itse henk.koht oon sitä mieltä että jos vain kukkaronnyörit antaa vaan sen verran periksi niin ehdottomasti kannattaa mennä yksityiselle!
Tsemppiä!!

Kerrottakoon nyt teillekin tänne palstalle, että 1. neuvola onnellisesti takana. [:)] Tosi kiva terkkari ja mieskin halusi ehdottomasti tulla mukaan. Nyt sitten odotellaan, että lähettävät ajan ultraan. Jos hyvin käy niin ehditään vielä ennen joulua. Sydänääniä ei vielä kuunneltu, kun on niin aikaista, mutta kyllä mulla on vakaa usko siitä että kaikki on hyvin ja vaavi pysyy matkassa mukana loppuun asti. [:)]

Kovasti taas plussatuulia täällä puhaltelen.... Nyt on otollinen aika niiden joululahjojen tekoon [;)]

Puuuhhhhhh +++++++++++++++++++++++++

Moikka tänne!

Kenellä kaikilla on ollut kaiken maailman raskausoireita ja kuinka aikaisin, vaikka ei siis olekkaan ollut raskaana?
Itselläni nimittäin pää jo pehmenee, ku mulla on ollut pahoinvointia nyt kahtena aamuna, ja kunnon turvotusta kokoajan..

Aika vaikeeta ottaa rennosti ja unohtaa koko raskautumisasia, ku pää tekee tepposia.[&:]

Että näin täällä.

Heh, Kaika... Aika aikaistahan tuo taitaa olla kp 18 oireilla [;)] ei siis millään pahalla, tiijän itekkin paremmin kuin hyvin miten se nuppi huijaa koko kroppaa kun niin toivoo jotain oireilevansa... Peukut pystyyn ettei se tällä kertaa huijaiskaan!

Mulla olis kp29/27-28. Ei tätiä. Ei oireita. Ei turhia toiveita. Eikä testausta. Ootan ainakin viikonloppuun asti tuleeko se täti, kun todennäköisesti se tulee - tässä kierrossa ei oikeen touhuilut osuneet kohilleen, ja oviskin oli vasta kp22 tienoilla, niin ei tädin sen mukaan pitäisikään vielä tulla. Vaikka aiemmat kierrot onkin pysyneet samoissa lukemissa vaikka ovis olisikin hivuttautunut hiukan normaalia myöhemmäksi, niin tämä 7 päivää taitaa olla minunkin kropalle liian lyhyt väli oviksen ja menkkojen välillä... Oon niin varma ettei ole tärppiä ja kohta ne alkaa, että ravaan koko ajan vessassa tarkistamassa. Ei tosin oo kyllä tätioireitakaan, et jospa se ei vielä muutamaan päivään tulis.

Mickey.mouse Kyllä oon tosiaan miettinyt että joulun jälkeen alan hakeutumaan hoitoon/tutkimuksiin. Yksityinen luultavasti on se paras vaihtis, koska ei tänne yleiseenterveydenhuoltoon tunnu pääsevän kovinkaan pommin varmasti heti! Clomeista mun sisko tuli heti raskaaksi myös [:)]. Sen jälkeen onkin tehnyt vauvoja enemmän kun laki sallii [:D] ja loput vauvat ilman clomeja. Mie voin ne siun ylimääräset clomit napata heheheh [;)].

Mites neitokaiset/rouvat, oletteko ajatelleet possupiikkiä ottaa raskaana ollessa jos sitä tarjotaan?

Takaisin