joko nyt onnistaisi

nii ja nyt mun pakko laitaa nää sivut kiinni, koska muuten ei tule opiskelusta mitään[8D]
illalla nähdään!

Hienoa ginessa!! Ei se viiva turhan päiten siihen testiin tule, jonkinmoinen merkitys sillä on [:D]
Mahtavaa lukea positiivisia uutisia, itsekin alkaa vallansakin hymyilemään [:)]  Kyllä tässä "luonnetta kasvatetaan", monella ympärillä pieniä lapsia ja lisää on vain tulossa, huoh!

Kaikan sanoin, mars elokuun jännittelijöihin. Itse olen näin päättänyt tehdä, että näin x)

Aurinkoista päivää kaikille, harmaasta huolimatta [:D]

Nymeria: Itse käyn aina yksityisellä, jotenkin vaan luotan enemmän heidän ammattitaitoonsa, vaikka sekään ei ole aina taattua [8|] Tk:ssa/työterveyden kautta käyn yleensä vaan labroissa..

Mietin myös, että pitäiskö soitella yksityiselle aikaa, vaivannut alavatsakivut tuon kemiallisen jälkeen ja oma kroppa vihjailee ettei kaikki olis kunnossa. Voi kun tietäisi aina mikä vialla!!

Onnittelut ginessa! Arvelinkin että kyllä se sieltä plussaksi vahvistuu :) Kaikkea hyvää alkavaan raskauteen!

Toivotaan että plussauutisia tulee vaan lisää muiltakin!

Loistavaa, ginessa!Onnea![:D]

Nymeria, toivottavasti saat vastauksia kysymyksiin pian! Mutta, muista että se endo ei luultavasti ole este raskautumiselle. Se saattaa vähän hidastaa raskaaksi tuloa mutta usein ei muuta. Näin ainakin mulle se gyne maanantaina sanoi.
Parasta mitä mä sain siitä mun lääkärikäynnistä on, että oikeasti kivi vierähti sydämeltä kun joku vahvisti että ei mitään isoa mörköä ole nähtävissä ja että kun rennosti ottaa ja ajattelee muita asioita, niin raskauden todennäköisyys on ihan hyvä.[:)]
Tosi vaikeaa tietysti tuo rennosti ottaminen, mutta olen nyt päättänyt yrittää. Ei siitä ainakaan haittaa voi olla..[:D]

Täällä menossa kp31/27-31.. En uskalla mitään miettiä nyt, kun en osaa sanoa tarkkaa päivää ovikselle niin turha mennä laskemaan onko vielä menkat myöhässä vai ei.. Kun kuitenkin ne sieltä alkaa kohta..

Tsemppiä, tytöt!

Onnea plussanneille[:D][:D]

Täälä päin ei ainakaan vähään aikaan tulla plussaamaan. Multa löyty juuri kilpirauhasenvajaatoiminta minkä vuoksi en ilmeisesti ovuloi ollenkaan[&:] Tänään pitäis lääkärin soitella ohjeita miten lääkitys siihen alotetaan. Toivottavasti hormoonit tasaantuis nopeesti et alkaisin taas ovuloimaan ja päästäs alottaa uudestaan [:D] Tuntuu ku alotettas yrittäminen ihan alusta. Ku voi olla etten oo ovuloinu ollenkaan tän puolen vuoden aikakna.

noppa, voi mitä uutisia![&:]
Mutta onpa kuitenkin tosi hyvä että sait selkeän syyn ja varmasti tulee selkeä hoitokin tuohon ongelmaan. [;)]
Toivotaan, että kaikki menis sitten lopulta hyvin!

Kyllä me naiset ollaan monimutkaisia laitoksia..[;)]

Heippa kaikille!
Olen pitkään ollut hissukseen, sillä ajatukset on täyttänyt vauvan sijasta muut asiat... minua kosittiin oikein romantillisen vanhanaikaisesti, ja rupesin täydellä tohinalla häitä suunnittelemaan... olimme menossa isänpäiväviikonloppuna juhliin, joten päätin varmuuden vuoksi tehdä raskaustestin. Olin pudota pyllylleni kun siihen häkkyrään tuli NE. Kaksi viivaa!!!! Nyt olen tehnyt niitä pirun testejä parin päivän välein yhteensä varmaan 10, ja uskottava se on. PLUSSA. Viikkoja laskurin mukaan 6.
Että johan yllätti... Vielä pelottaa kovasti, ei uskalla edes iloita kun pelkään että menee kesken jne. Ensi viikolla eka neuvola, jos sitä sitten alkaisi tajuta. Yritystä ehti olla jotain 8kk, joten todella toivottuhan tämä olisi.
Tässä kävi sitten taas juuri niin, että kun alkoi ajattelemaan muuta niin tärppäsi!
Plussatuulia puhallan kaikille, ja itse istuskelen jalat solmussa että kyytiläinen ei putoa matkasta...
terkuin ehkä pian täyttyvä TyhjäSyli [;)]

Onnea plussasta ja kihlauksesta Tyhjä Syli![:D][:D]

Täällähän on ollut hyviä uutisia vaikka kuinka taas luettavana!

Ja minä lupasin pysyä poissa täältä.. Pysynkin kunhan noi menkat alkais..[;)]

Ihania uutisia täällä [:)] ONNEA plussanneille!!

Itselläkin kumman iloinen fiilis, vaikka tänpäiväinen ovis menee auttamatta nyt ohi, kun ollaan molemmat sairaana [&o] Oon jo ihan suuntautunut sinne syyskuun odottajiin! [;)] Ja ei se lokakuukaan ole hassumpi syntymäkuukausi! [:)] Marraskuussakin vielä ehtii! [:D] Eiköhän tämä tästä, siskot! Tsemiä kaikille[:D]

oiiiikein paljon onnea  Ginessa ja tyhjäsyli !!
tyhjäsylille onnittelut myös kosinnasta, se on ihan mukavaa puuhaa se häiden suunnittelu.
Se pitää vaan ottaa rennosti turhia stressailematta[;)]
Ettei tuu bridezillaa,niinkun mä olin ajoittain[:D][:D]

Mun pitäis nyt alkaa siivoilla, sitten miettiä leipomisia ja muita.
Mulla on huomenna kimppasynttärit parin kaverin kanssa kaverin tykönä ja
aateltiin yhen ystävän kanssa leipoa ja kokkailla sinne kaikkea hyvää pientä[;)]
Huomenna olis sitten kekkerit, sitten sunnuntai meneekin palautumiseen[:D]
Koulutehtäviä olis myös kasa odottamassa, kauheasti tekemistä siis olisi.
Hyvä pitää ittensä kiireisenä niin ei tulis niin paljoa mietittyä raskautumistakaan.
Kun itseni tuntien tiedän että alan ensi viikolla kuvitella kaikkea (oireita jne) ja sitten
toivomaan taas niin palavasti että tädin tullessa murrun murusiksi[:(]
Noh,mietitään sitä sitten vasta[8D]

Onnea huuuuurjaan paljon Tyhjä syli!!![:D][:D][:D]Mahtawia uutisia [:)]

Oli pakko käydä hakee digitaalinen testi....jossa viikot,aattelin että oon niin monta kertaa tänään käyny pissillä,että ei siel mitään näy!![8|][:-][;)]
Raskaana 1-2 siinä luki... nyt vasta oikeesti itsekin uskon!![:)]
Eli siis laskurin mukaan 3 vkoa 3 päivää.
3.8.10 laskettu aika.
Pyörin siltikin vielä täällä vaiko minne sitä menis..ööö?
Hah,mikä fiilis..[;)]
Äkkiä nyt elokuisiin sieltä!!

Ps:millonkas kannattaa varailla neuvola aikaa.. sittenkö kun kuukautisten olis pitäny alkaa?
Eli alkuviikostakos???[:-][:-][:-]

Onnea TyhjäSyli! Viime aikoina on kyllä ollut näitä positiivisia uutisia vaikak kuinka paljon... Ja se on hyvä se. Antaa toivoa itsellekin kun muilla näkyy valoa tunnelin päässä... Tää ketju on kyllä hiukan koukuttava, aina pitää käydä katsomassa mitä kanssakuumeilijoille kuuluu, kuka plussaa, mitä tapahtuu...? [:D] Useampikin on jo täällä 'todistanut' sen että kun lakkaa yrittämästä liikaa, sitten tärppääkin. Pitäisi siihen pyrkiä itsekin...

Noppa, ikäviä nuo sun uutiset sinällään, mutta hyväähän tuossa on se että nyt tietää missä vika, ja tuo vajaatoimintahan on hoidettavissa oikealla lääkityksellä. Mulla on itselläkin lievää vajaatoimintaa, mutta ei - ilmeisesti - niin paljon että estäisi ovulaation. Tosin mulla on ystävä, joka ei ole koskaan onnistunut tulemaan raskaaksi yrittämisestä huolimatta, ja jolla todettiin vasta tuo sama - eli ilman lääkitystä saattaa olla tehokaskin ehkäisykeino...

Isot onnittelut ginessa ja tyhjäsyli! Ja ei kai sitä kukaan estä soittamasta neuvolaan jo nyt. Siellä ne laskeskelevat sitten viikkojen mukaan, että koska aikaa antavat. [:)]

Paljon onnea TyhjäSyli!! Nyt on siis uusi plussa-aalto liikkeellä, toivottavasti mahdollisimman moni pääsee kyytiin mukaan. [:D]

Soitin sinne gynen polille ja siellä oli aivan ihana sairaanhoitaja. Hän sanoi, että esittää tämän asiani siellä lääkärille ja yrittää saada minut sinne polille tutkimuksiin, vaikka normaalistihan se vaatisi aina lähetteen omalääkäriltä. Kuulostin varmaan niin epätoivoiselta "kun tässä yritetään vauvaakin saada ja raskaus olisi toivottu juttu", että kävin sääliksi... Voi olla, etten saa aikaa, mutta ihana hoitaja, kun edes yrittää. [:)] Tänään pitäisi iltapäivällä soitto tulla, että kuinka käy. Jos ei onnistu, niin sitten sinne yksityiselle.

Ja soitto tuli. Olen kyllä tosi kiitollinen, kun olivat katsoneet aiheelliseksi ottaa minut sinne ultratutkimuksiin ihan ilman lähetettäkin. Aika on vasta 7.12. eli pari viikkoa vielä odotettava, mutta pääasia että tutkitaan. [:)]

Takaisin