joko nyt onnistaisi

(Ei kauan niin) TyhjäSyli onnea!!

Ja nymeria onnittelut tutkimuksista..

Täähän alkaa positiivisesti tää viikonloppu..tiedä monta vauvaa (kirjaimellisesti) pannaan alulle sen aikana [;)]

Jaaha- takas opintojen pariin..

Kiitos ginessa ja ihan kaikki muutkin tsempistä! [:)] Nyt vähän olokin helpottaa, kun tietää pääsevänsä tutkittavaksi. Se ruskea vuotokin on nyt loppunut, mutta toki menen silti sinne gynelle. Varmuuden vuoksi vaan nyt taidetaan jättää yritykset sikseen tässä kierrossa, sillä jos minulla vaikka olisikin joku tulehdus, niin ei ehkä olisi mikään paras alku mahdolliselle raskautumiselle. Joten syyskuisiin sitten yritetään, jos mahdollista! [:D]

Vitsit, ginessa, miten oli mukava muuten nähdä tuo lilypie-tikkeri sinun kohdallasi! Toivotaan, että kohta meillä kaikilla tikittää tuollaiset! [:)]

Onnea TyhjäSyli![:)]

Nymeria, hienoa että pääset tutkimuksiin!

Tosi kivaa, että on tullut näin hyviä ja positiivisia uutisia tässä tämän päivän aikana. Omakin mieli tässä piristyy. [:D][:D]

Taidan tästä pian suunnata kaupan kautta kotiin ja ostaa jotakin erityistä herkkua viikonlopuksi ja viritellä sopivaa tunnelmaa. [;)] Mies on kyllä hieman flunssassa, mutta jos saisi hänet jotenkin houkuteltua.... tiedätte kyllä mihin! Kaika: juuri tuohon alkuunpanemiseen täälläkin viikonlopun aikana pyritään, ajankohtakin tuntuu varsin sopivalta! [;)]

Moikka!

Olen uutena täällä, joskin vau.fi:n sivuja olen jo jonkin aikaa lueskellut... Kiva lueskella muiden kommentteja. Itse olen haaveillut perheenlisäyksestä jo useamman vuoden, mutta vasta alkuvuodesta sain miehenkin vakuuttuneeksi, että opintoni ovat jo sen verran loppusuoralla, ettei vauva olisi pahitteeksi. Tosin kunnon yritystä ei ole ollut tätä kuuta aiemmin.

Nyt mietenkin, että jokohan sitä olisi napannut, kun hedelmällisten päivien aikaan yritettiin useampaan otteeseen. Menkkojen olisi pitänyt alkaa jo pari päivää sitten, viimeistään tänään. Viikon verran ovat rinnat olleet niin arat että jumpalla on ihan sattunut! Ei ole koskaan ollut sellaista ennen. Ja mahassa on nipistellyt vajaa viikon, sellaista pientä nippailua. Voi se olla merkki alkavista kuukautisistakin (hope not), mutta kun aiemmin pikkusuppaukset eivät ole kestäneet useita päiviä jatkuvalla syötöllä, kuten nyt. Sitä tietenkin on niin herkistynyt omalle keholle, kun kovasti toivoo. "Luulosairas" [:)]

Mietin vain että joko sitä uskaltaisi tehdä raskaustestin. Jos se näyttää negatiivista, niin sekös harmittaa. Mutta jos se näyttää positiivista, niin sitten alan tietenkin hermoilla, että meneehän kaikki hyvin etenkin alkuvaiheessa. Mutta jos en tee sitä, kriiseilen täällä vielä pitkään enkä saa ajateltua muuta kuin tätä pientä toivettani. Taidan olla vähän hassu [&:] Jaa, pitäisi kai opiskella mutta en voi kun ajattelen vain tätä asiaa [&o]

Anyway, tsemppiä kaikille muillekin yrittäjille ja onnea jo onnistuneille!

Tervetuloa joukkoon Yppy! Jos sulla on säännöllinen kierto niin tuskin mikään estää testaamasta vaikka heti - sittenpä sen tietäisi! Kyllähän nuo oireet aika lupaavilta kuulostaa :) Toisaalta niinkuin sanoit niin kroppa on joskus yliherkkäkin noihin juttuihin kun oikein toivoo (nimimerkillä kokemusta on!). Mutta ilmoittele heti kun olet testaillut! Pidetään täällä sormet ristissä :)

Onnittelut tosiaan TyhjäSyli - mahtavia uutisia! Hienoa pitkän yrityksen jälkeen saada plussa ja vielä vähän puun takaa! Onnea myös kihlauksen johdosta.

Nymeria - hienoa että sait ajan ultraan, siellähän se pitäisi selvitä mikä tilanne on. Toivotaan ettei mitään sen kummempaa.

noppa, toivottavasti ovulaatio-ongelmat ratkeaa hoidon myötä nopsaan. Onko sulla koko ajan kuitenkin ollut ihan säännölliset kuukautiset?

Moikka!

Täällähän ihania uutisia on [:)]

Ginessa ihan meinaa kyynel tulla silmään, ONNEA ONNEA sylintäydeltä.

TyhjäSyli, myös sinulle oikein paljon onnea

Näyttää siltä että päivä paistaa tänne palstalle oikein mukavasti tällä hetkellä.

Onpas pimeetä tuolla ulkona jo tähän aikaan, ihan sysimustaa. Ei tee oikein mieli ulkoillakaan vaikka tarttis kyllä.

Meillä on nyt ollu tuolla petipuuhissa hiljaisempaa, johtuu varmaan siitä, kun mua ei nappaa noi kumit ollenka. Mä jo mietinkin tossa, että kun se ovis nyt tossa oli ja varmaan meni että uskaltaiskohan sitä kohta ilman... jos pelais upporikasta ja rutiköyhää vähäsen vaikka, hih...

Perjantai-ilta ja mies töissä, lasten kanssa siis keskenään kotona. Jos vaikka menis saunaan [:)]

Mukavaa viikonloppua kaikille!

voi kun onkin kiva aloittaa viikonloppu tälläisilla mahtavilla uutisilla!!! :)) wipii!! onnea siis TyhjaSyli ja ginessa, tosi kiva että tottelit mua ja plussasit :DD HAHAH!

harmi noppa tuo siun juttus... anteeks jos utelen, mut miten sulla ilmeni tuo kilpirauhasjuttu? :o

täällä onkin sitten tänään alkanut vissiin kuukautiset, liman mukana tulee hieman ruskeaa... (kuulostaa hirveeltä..) että huomenna ne sit varmaan alkaa kunnol..

hei mitä mieltä olette.. kannattaiskos mun vielä toi  viimein kuuri syödä noit teroja, vai jättäisinkö jo pois?? ku haluaisin kuitenki ovuloida, ja en ole mitää ovulointii viittaavaa huomannu noita syödessä :/ ni vähä paha tässä mistää lapsesta haaveilla.. !

Yppy,testaamaan vaan,sillä siitä sitten pääsee taas eteenpäin!![:D]
Onnea siis testailuihin!![;)]

Tatjuska kiitos sinulle,ihana[:)]
Onnea hurjan paljon ja +plussatuulia omiin touhuihin,
heti kun susta tuntuu että olet valmis!![;)][;)][;)]

Magenta,kyllähän sua tarttee uskoa[;)][:D]

En näköjään oo kiireellä täältä lähdössä vaikka stickerin oon saanu tehtyä[:D]
Soitin Neuvolaan ja sain ainakin hoitsun nimen ja numeron..alku sekin.ensiviikolla sitten soittelen.
Siellä on ne sikainfulenssarokotukset meneillään niin ei ollut hoitamassa tuota puolta..

Vallan ihania olette!![:D]

Yppy, testiä kehiin :) Meillä on täällä vähän sillee ollu että meitä muita ei saa pitää jännityksessä olemalla testaamatta [;)]

Nymeria, kiva kun pääset tutkimuksiin [:)]

Kiitos Ginessa, aivan takuulla seuraavien menkkojen jälkeen saa kumiukot lähtee minne tykkäävät ja täällä alkaa taas tositoimet. [8|]

Vielä pitää kehua tuota Clearblueta, että on toi uus digitaalinen testi aivan vallan mainio keksintö, Ginessakin sai sillä täyden varmuuden raskaudesta kun sitä ei huijata millään kun ei tarvii lamppua vasten tiirailla onko viivaa vai eikö ole... Tarviikin varmaan ostaa heti jos jossain näkee, meidän paikallisesta apteekista niitä ei vielä mun keskenmenon aikaan löytyny. Mähän meinasin tehdä sellasen testin kun musta alko tuntuun pääkopassa siltä että kaikki ei oo hyvin. No testiä ei siis löytyny ja seuraavana päivänähän se keskenmenovuoto alkoi eli jotenkin mä vaan aavistin sen...

Mut onneks nyt on jo kaikki hyvin [:D]

Mulla tosiaan on ollu niin epäsäännölliset kuukautis kierrot. Siitä kysyin lääkäriltä ni se määräs sit eri hormooni kokeita. Se oli neuvola lääkäri kuka ne määräs otettavaks. Se lääkäri sano tänää et jos haluun et aletaan hoitaa jollain tapaa sitä ovulaatio ni sit mun pitää mennä yksityiselle. Kunnalliseshan ne alottaa ne vast vuoden yrittämisen jälkeen. Mä oisin nyt puoles välis sitä vuotta.

Mahtava plussa-aalto lähtenyt käyntiin!! Onnea kaikille plussanneille..nyt alkaa ihanan jännittävä odotus!
Mulla menny kaks viikkoa,kun plussasin ja eka neuvola maanantaina..ei oo kyllä koskaan aika kulunut näin hitaasti..
Muille kuumeilijoille tsemiä [:D]

Lämpimät onnittelut ginessa ja tyhjäsyli!!!! [:)][:)][:)] Ihanaa aloittaa viikonloppu mahtavilla uutisilla! [:)] Taas käynnisty oikein kunnon plussa-aalto, hienoa! Mä käyn vieläkii aina ekaksi lukemassa mitä tänne kuuluu vaikka kirjottelenkin enimmäkseen nykyisin tuolla "kuumeilijoista odottajiin"-palstalla. [:)] Mahtavia tyyppejä täällä kaikki ja sydämestäni toivoisin kyllä teille jo oman vauvan jokaiselle! [:)] Nyt vaan kunnon plussa-aalto käyntiin!

Mähän ginessa sanoin että se kaikkein oireettomin kierto voi olla just se tärppikierto niin ku mulla kävi! [:)] Ja soittele vaan sinne neuvolaan, nyt tuntuvat olevan kovin kiireisiä rokotusten takia mutta varmasti osaavat kuitenkin ajan sulle antaa. [:)]

Onnea plussanneille! Olin muutaman päivän poissa koneelta, jopa piti kahlata monta sivua.

Pakko kommentoida, että kolmessa kierrossa käytin ovistikkuja. Kahdesta ekasta löysin oviksen, sitten vaihdoin tikkumerkkiä halvempaan enkä enää mitään löytänyt... jotain haamuviivaa vaan. Ja kumma kyllä, juuri siitä kierrosta tulin raskaaksi yli vuoden yrityksen jälkeen. No, tämä on niin alussa että mitä vaan vielä voi sattua, mutta oli pakko tulla tsemppaamaan teitä!

satsu73 itse myös tikuttelin halvemmilla liuskamallisilla ja sain vain haaaleita haamuja,
kun vaihdoin kalliimpaan puikko malliin niin sain bongattua ovistakin.
ne liuska malliset tuntuu ainakin olevan sen verran tarvitsevia,että pitäis jaksaa mennä täysin ohjeiden mukaan.Tosin mun rakko ei suostu pidättämään edes sitä aikaa,kun en osaa olla juomatta[:D]
Oli pakko vaan kommentoida tohon...

Nyt en oo tikutellu tässä kierrossa, kauheesti koittanut pitää ajatukset poissa raskautumisesta,
mutta se on kyllä ihan mahotonta mulle.
Kun sattuu kaverilla olemaan se reippaan viikon ikäinen poika, sitten on kauhea määrä tuttuja raskaana ja kaiken kukkuraksi myös oma sisko. Ole siinä nyt ajattelematta raskauksia kun näkee toista harva se päivä maha pystyssä[:D]
Oottelen ihan innolla koskas siskon muru alkais potkia. Siten että sen huomais äitikin selkeesti.
Viikkoja kuitenkin 18 ja päälle. Ensi raskaus niin ei niitä osaa sanoa mikä on mitäkin.

Tänään olen ollut hurjan ahkera, leivoimme ystäväni kanssa koko päivän kaikkea hyvää huomisille synttärikemuille[:)] Saa herkutella kunnolla.
Oikea synttäripäivä onkin ensi torstaina ja silloin pitäisi jaksaa kahvitella sukua kotosalla.
Onneksi siihen on vielä aikaa[:D]
Nyt pehkuihin että jaksaa huomenna juhlistaa[8D]

Oi kiitos ansku81[:)]Niinhän sä sanoit!!![;)]
Ja mä olin kattonut jo tammikuun oviksetki valmiiks ihan kiukulla!![:D]
Mutta tosiaan se ja miehen simppa käynti oli kuin tupakan sytyttäminen bussia ootellessa,
sitten se tulee[:D](en siis polta,pakko selventää[;)])
Eihän tässä mikään kauhee kiire ole,jos ei sinne niin yksityiselle sitten..siis jos terv.as ei vastaile.[8|]

Kuinkas moni on käyttänyt yksityistä?[:-]

Kiitos Satsu73[:)]

Wastis,sulla on hyvä meininki!![:D]
Pakko sanoo että KANNATTI ostaa kalliimpi ovistesti.!
Sun viikonloppu kuulostaa oikein kivalta,nauti!![:D][:D]

Taitaa olla hieman psygologinen juttu,
eilen tuli rampattua vessassa aikalailla ja vatsaa oudosti pikkuisen "särki",kamala turvotus!!!!!!!
Hei mutta en voi käsittää vieläkään,meitä on ens vuonna 6 tässä perhessä!![:)]

Miestä oli meinannu töissä itkettää kun laitoin kuvan tikusta raskaana 1-2.[:D]
Voi toista,ei tiedä vielä mitä tuleman[:D]-HEH.

Olette mahtavia kaikki <3

Moro! Palstaa olen seuraillut jo jonkun kuukauden, mutta nyt päätin ihan tulla kirjoittelemaan.

Pillerit jätetty pois kesäkuun alussa ja vielä sitä tärppiä odotellaan. Omat hormonitoiminta on palannut normaaliksi muutamassa kuukaudessa niin hyvässä kuin pahassa ;) Kyllä niitä pillereitä välillä kaipailee, huoh. Nyt on juuri ovulaation ajat menossa (mahaa vähän polttelee) ja kattotaans kuis käyp! Uutena metodina olen jättänyt vessassa käynnin harrastelun jälkeen, kun tuntuu että uimakavereista suurin osa menee silloin kroolailemaan ihan vääriin putkistoihin.

Vauvakuume ei ole sairaalloinen, mutta lapsi olisi kovin tervetullut jos on tullakseen. Tosin tulee sorruttua ylianalysoimaan omaa kroppaa kun muutenkin biologia kiinnostaa, mutta täytyy koittaa keksiä muutakin ajateltavaa.

Hei vaan.. Täällä sit alkoi yk11, takana pisin kierto koskaan 32pvä..yleensä 27-31. Edellinen oli 27pvä, joten ehdin jo ajatella että nyt nappas.. Ja sit eilen illalla tuli eka tippa verta, tänä aamuna jo ihan kunnolla. Itkuhan siitä tuli.. Mutta nyt olen päättänyt että en enää edes laske kiertoa. Yritän unohtaa koko raskautumisjutun ja keskityn muihin asioihin.. Niinhän se gynekin kehotti tekemään. Joten helmikuuhun asti pidän vapaata koko vauvatouhusta.. Kun tässä viime aikoina en ole oikein muuhun pystynyt keskittymäänkään. En olis uskonut, että raskautumisesta voisi tulla näin pakkomielle.. Eli nyt on viimeinen hetki pysäyttää tämä hulluuteen luisuminen.
Jätän nyt tämän palstankin tosissaan vähemmälle. Tsemppiä kaikille!ü

mitä syvimmät pahoittelut hh83!!! Paljon voimia seuraavaa kuukautta kohtaan, pari viikkoa ajatukset pois kaikesta päivien laskemisesta yms ja joulukuussa sitten taas "pikkujoulut" käyntiin miehen kanssa makuuhuoneessa. eikös niin?

Ginessalle ja Tyhjä Sylille, mahtavat onnittelut, paljon onnea ja täyteläistä odotusaikaa teille!

Itselläni ei ole mitään uutta, ovulaatioon vielä viikko aikaa :) ei paineita, ei huolia, ei laskemista. ihanan rentouttavaa.

plussatuulia kaikille!!!

Niin se täti sitten saapui 5 päivää myöhässä [:@]!!!!! uh.. kovin kovin rankkaa tämä! itku siinä pääsi, mutta nyt taas ehkä jo hieman piristyneempi. Kuukautiset odotetaan pois alta, jotta päästään taas touhuilemaan :) Pelottaa vain, ettei kierto nyt mennyt totaalisen sekaisin, mutta avuksi ajattelin kyllä tilata ovulaatio-tikkuja. Joululahjaksi ajattelinkin toivoa itselleni plussan tikkuun ;) vielä ehtisin plussata ennen joulu-aattoa :) voi ihanaa kun tulee joulu niin jää vähän vähemmälle jatkuva raskauden ajattelu!! 

Onnittelut plussanneille! Täällä odotellaan ovista saapuvaksi. Viime viikko kului sairastellessa, joten vauva-ajatukset olivat totaalisesti taka-alalla. Nyt alkaa olla sopivasti ovis käsillä taudista selvittyä. Ovista en ole sen kummemmin testaillut, mutta olettaisin sen olevan ensi viikolla. Parempi kai silti ottaa varmanpäälle ja heilutella peittoja mahdollisimman usein lähitulevaisuudessa [:D]

Takaisin