Heissan uudelle ja vanhoille!
Ihan tähän alkuun: Haaste otettu vastaan ja alettu jo toteuttamaankin. Syön jo säännöllisesti, terveellisesti ja olen nukkunutkin suht hyvin ja lisäksi olen vähentänyt herkkuja..
Tavoitteena olis nyt alkuun sellaiset -5kg ja sitten lopuksi yhteensä - 10 kg... Ja liikunnan lisääminen on myös tavoitteena, siis säännöllisen liikunnan. Tyyliin kunnon kävely 3 kertaa vko:ssa, ja vaikka ihan hölkkä jokukerta..
Mutta sitten lääkäri käyntiin. Ja niille, jotka eivät jaksa lukea tulevaa mininovellia, kerrottakoon, että kaikki hyvin.
Juu, sinne menin kauhunsekaisin tuntein ja lääkäri otti heti alkuun keskenmenon puheeksi- ei istukan poikkeuksellinen kasvu ollut vaikuttanut keskenmenoon ja varmaa syytä ei osata sanoa. Meni kesken 11+2 ja olin ultrassa 11+3...(onneksi en ollut käynyt missään varhaisultrissa tai vaikka vain viikkoa aikaisemmin..)
Ja vaikka oli kaavinnan jälkeen ollut hengenlähtö lähtö lähellä, oli verenvuoto saatu hiipumaan ajoissa, joten kohtu säästyi.
Ja sanoin, että todellakin haluan nyt heti tietoa mahdollisista rei'istä, arpeutumista ym. kohonneista keskenmenon riskitekijöistä, niin lääkäri sanoi, että kaikki kokeet, jotka on otettu ei anna sellaista tulosta, että olisi mitään hälyyttävää. (PARASTA!!!!!) Joten olemme mieheni kanssa nyt liikkeellä puhtaalta pöydältä tässä vaiheessa, koska emme ole keskenämme saaneet kuin yhden keskenmenon..
Ja sitten olikin tutkimuksen ja ultraamisen vuoro ja menin makaamaan siihen ah, niin mukavaan asentoon pöydälle, johon ei ikinä totu..
Ja puhelin lääkärille, että mulla kun on ollut omasta mielestä epänormaaleja tuntemuksia siihen nähden, että koin keskenmenon ym vasta kaksi viikkoa sitten, että en oikein osaa luottaa omaan kroppaani, vaan ajattelen, että vauvakuume tekee mielelle tepposia...niin lääkäri kysyi siinä ultratessaan, että: "mitä tuntemuksia?". Vastasin, että kun mun on oikeasti tehnyt mieli siirtyä petihommiin mieheni kanssa jo parin kolmen päivän ajan..ja se on mielestäni liian äkkiä. Johon lääkäri totesi:" Kuule, usko nyt vaan omia tuntemuksiasi ja kehosi viestejä, koska täällä on munasolu juuri irtoamassa, joten sille sun halukkuudelle on ihan oikea fysiologinen selitys."
Hahaa- meinasin itkeä ilosta kun kuulin ton.
Elikkä siellä on vielä paksuuntunut kohdun seinämä, joten annan tämän munasolun nyt "päästä pälkähästä" ja odotan seuraavaan kiertoon.
Joten se on kondomi-hommia tiedossa.[:'(][:'(][:'(] Mutta mä koen niin, että haluan normalisoida kaiken ennen seuraavia yrityksiä...
Elikkä loppu hyvin kaikki hyvin. Näyttää siltä, että mun kroppa toimii samalla lailla ku ennen, elikkä kierto on tarkka 28 päivää, koska jos ajatellaan, että kaavinta olisi kuukautiset, niin juuri näihin aikoihinhan mulla olisikin norm. ovulaatio..
Ja päätin, että luotan kehoni viesteihin ja seuraavasta kierrosta alkaa TODELLINEN yrittäminen.
Lisäksi lääkäri haluaa katsoa vielä minut kk:den päästä niin sanoin, että siellähän saattaa olla hedelmöittynyt munasolu silloin, niin ihanan lääkäri sanoi, että niin voikin [;)]
Joten, naiset ihanaiset, nyt täällä vasta kuumeillaan!!!![:D][:D]
Menenpä syömään pari ruisleipää ja hedelmää välipalaksi ja hymyilen varmaan koko viikonlopun leveää hymyä! Parempia uutisia en olisi voinut saada!!
+++++++++++++++++++++tuulia täältäkin kaikille.