joko nyt onnistaisi

kjeev
ginessa
hh83
Kaika
wastis
Mymmeli84
Lila
Silveri
Sussu29
Nymeria
MMI
TyhjäSyli
noppa
Vaavi2010
Angervo
Gaia
ElisaK
Vivien
Tinttarella
Satsu73

Ja taas pientä päivitystä listaan...

Ja Eveliina- mahtavaa, upeta ihanaa!!!!
*heitää tarra-liima-takiaispuvun sinne*

Jostain syystä minulla tuli pakottava tarve hypätä auton rattiin pari viikkoa sitten ja homma toimi. MInulla taisi asenne muuttua gynellä käydessä, hän oli niin huippu ammattilainen, että sai minut järkiintymään. Ihana tunne! Aivan uskomaton!

Eve

Ekaksi onnea Evelle! Mukaan ilmoittautuu uusi keskustelija, yritin jo aiemmin liittyä mutta silloin oli ongelmia kirjautumisessa. Vähän itsestäni: ikää valitettavasti jo 36 v., ja ekaa yritetään. Reilu vuosi yritystä jo takana ja täysin tuloksetta[&o] Ensi kuussa on aika ensimmäisiin lapsettomuustutkimuksiin. Toki sitä toivoo että luomuna tärppäisi, mutta usko alkaa olla mennyttä. Vauvakuume on vaivannut varmaan jo viimeiset kymmenisen vuotta, mutta valitettavasti ennen tätä nykyistä miestä mukaan tarttui vain sellaisia hulttioita, joiden kanssa ei joko uskaltanut asiaa edes ajatella, tai joita ei isäksi tulo olisi voinut vähempää kiinnostaa.

Nyt vaan toivoo ettei olisi jo myöhäistä... mutta ei kai tässä auta muu kuin toivoa, että tutkimuksissa jotain selviäisi. Tsemppiä kaikille kohtalotovereille!

Onnea Eveliina! Aivan mahtavaa! Aina kun joku raskautuu niin tulee itsellekkin toivoo et ehkä mäki sit.[:D][:)][:D]Onnee, onnee ja onnee!

Niin ja tervetuloa uusille! Satsu73 toivottavasti saatte hyviä tietoja siellä lapsettomuus tutkinnassa ja teitä onnistaisi pian.
+++++++tuulia!

Hurrrrjasti onnea Eveliinalle! [:)][:)][:)]
Nämä plussauutiset tosiaankin piristävät omaakin mieltä ja antavat toivoa! [:D]

Tervetuloa mukaan Satsu73! [:)][:)] 
On täällä meitä muitakin "varttuneempia" kuumeilijoita! [;)]

Mukava huomata, että keskustelu sujuu täällä tosi vilkkaana. Aamulla ekana käyn aina kurkkaamassa tilanteen, ennekuin orientoidun työntekoon. Asiat oikeassa tärkeysjärjestyksessä!!! [:D]

Hei vaan kaikille:) Olen tänne jo kerran kirjoittanutkin mutta aika vie mukanaan enkä ole juuri ehtinyt rustailemaan mitään vaikka sanottavaa olisi ollut vaikka mitä.
Olen pitkän aikaa jo ihmetellyt outoja tuntemuksia mahassani mutta päättänyt sivuttaa ne koska aikaisemminkin olen luullut olevani raskaana vaikka en ole ollutkaan... :(
Eilen aamulla uteliaisuus voitti ja tein testin. Plussahan siinä oli [:)] En voinut uskoa silmiäni!! Pakkohan se oli miehelle kiikuttaa ja sanoa mitä se näkee siinä.
Tänään tein vielä ihan toisenlaisen testin ja viivahan siihen tuli, vaikkakin oli haalea. Eikös semmoinen haamukin lasketa positiiviseksi?
Olen nyt aivan onneni kukkuloilla[:)]

mahtavaa upeeta  Eveliina!!
kyllä kannatti ajella[:)]

ja teretulemast uusille[:)]

itsellä alkaa pian olee taas kärsimyspäivät lähellä...
saa alkaa taas jännitellä tuleeko se täti tahi ei.
viikon päästä pitäis tulla viim. jos on tullakseen.
tarkoista kiertopäivistä ei nyt tietoa,
en oo niin laskeskellut.
etten ihan höperöityis[:D]

nyt pitäis mennä laittamaan naamaa ja tukkaa kuosiin,
se miten se onnistuu kun ei ole vessassa peiliä,en tiedä[:D]
kaappi meni vaihtoon ja uusi ei ole paikoillaan vielä.
saa naureskella töissä sitten naamaansa,
kun tossa huonossa eteisen valossa koittaa sutia jotain naamaansa.
tietää ainakin ketä on perjantain kevennys[:D]

mutta hyviä päiviä kaikille[:)]

heippa kaikille piiiiiiiiiiitkästä aikaan! ihanaa kun täällä on tullut positiivisia juttuja!!..harmillista vaan, kun on niitä ikäviä asioitakin.. :(

mullakin on ollu tässä kirjottelussa tälläinen tauko, toki olen lueskellut vähän väliä juttujanne, mutten ole "jaksanut" itse kirjoitella toisin kuin silloin yhdessä vaiheessa.. jotenkin oli tosiaan tarve ottaa vähän etäisyyttä ainekin näihin vauva sivustoihin, meinas käydä päähän.. ;)

täällä suunnalla on paljon vauva uutisia, mutta ei vieläjään minulta itseltäni..

katsellaan! :)

+++++++++++++++++++++++++++++++++ kaikille ! <3

Hienoa Eveliina! Paljon onnea ja tarrasukkia matkaan mukaan!! Tulee niin hyvä mieli itsellekkin näistä tämän palstan plussa uutisista kun tietää että lasta on niin hartaasti toivottu ja odotettu![:D]
Tatjuskalle tsemppiä ja jaksamista, toivottavasti teillä masussa olisikin kaikki hyvin!
Ja tervetuloa ElisaK, Vivien ja Satsu73! Ja muillekkin uusille jos jonkun vahingossa unohdin, sama pää kun on kesät talvet..[:)]

Nyt itselläkin ihan positiivinen mieli vaikka parin vuoden raja kohta yrityksessä uhkaavasti lähestyy ja matka on ollut yhtä suurta vuoristorataa.. Keskiviikkona kävin labrassa (kun uusi kerto pirulainen taas alkoi maanantaina[:@]) ja nyt odotellaan tuloksia kilpirauhas ja muista kokeista.. Ja sitten pitäis kuulemma kierron lopulla vielä ottaa jotain labroja.. Toivottavasti joku syy lötytisi minkä voisi korjata..Epätietoisuus tässä on kauheinta kun ei tiedä syytä miksei onnistu.
Noh mutta tsemppiä muillekkin ja toivotaan suurta plussa aaltoa taas!

Niin ja onnea myös hanzu83! Kyllä se haamukin on plussa!

Eveliina ja Hanzu83
ONNEA JA TARRASUKKIA![:D][:D]

Ja meille muille tsemppiä![;)]

niin, ja tervetuloa uusille!

Hei, pakko oli uudelleen vielä kirjoittaa perään.. Tällä sivustolla kolkuttelee 100:s sivu ihan ovella![;)] Saas nähdä, kuka sen korkkaa..[:D]

Pakko nyt kysyä teiltä kokemuksia noista menkoista.. Mulla nimittäin jo parissa kierrossa käyny niin, että menkat alkaa tosi runsaasti, kestää kaksi päivää. Sitten tulee kolmas päivä jolloin ei vuoda yhtään. Sen jälkeen neljäntenä päivänä taas tulee tiputellen, mutta selvästi vähemmän kun enkoina päivinä.. Ja sitä yleensä kestää pari kolme päivää. Ihmeellinen se tauko tuossa välissä. Menkkaoireet häivää ym, ja sitten seuraavana päivänä alkaa taas. Onko kellään ollut vastaavaa?
Mulla on nyt menossa se "kuiva" päivä, tiesin sen jo eilen illalla.. Ja toivon kovasti, ettei vuoto taas huomenna alkaisi ollenkaan.. [&o]

hh83, onpa jännät kuukautiset sinulla.Enpä ole tuollaisesta taukopäivästä ennen kuullutkaan.
Omat menkkani ovat sellaiset,että ensimmäinen päivä vuotaa paljon ja kivut ovat hirvittävät,toisena päivä vuotaa vielä aika paljon,mutta kivut laimenevat,kolmas päivä vuotaa enää vähän,eikä kipuja ole laisinkaan ja neljäs päivä on satunnaista tiputtelua ja siihen ne sitten loppuvat. Aika samalla kaavalla mennään joka kuukausi.

(poksautinkohan nyt sen sadannen sivun auki [:D])

hh83, mulla on kans välillä niin että pari kolme päivää tulee paaaljon,ja sitten yhtenä juuri ei mitään,ainakaan siteeseen asti ja seuraavana saattaa sitten taas tulla.Muttä vain välillä/joskus.[:-]
Omituisia juttuja nämä naisten vaivat[:-][;)]

hh83 nyt on pakko kommentoida tohon kuukautisasiaan! Mulla on ollut nuorempana aina just tollaset menkat, ensin reilua vuotoa pari päivää, vuodoton päivä ja sen jälkeen pari tiputtelupäivää. Puhuinkin aina "jälkivuodosta". Onnistuin kuitenkin tulemaan kolmasti raskaaksi ihan luomuna. Älä siis huolehdi! [:D]

Paljon onnea myös Hanzu83!

Wastikselle tsempit! [;)] *puhaltelee plussatuulia*

On toi kyllä varmaan tosi kurjaa,kun juuri,kun alkaa vuodot helittää ja on voittaja fiilis,niin sitten seuraavana päivänä seula aukee taas.Kaipa senkin kanssa sitten oppii elämään.Outoja ovat nämä naisten vaivat tosiaan...

Ja vielä noista sivuista... yhdelle sivulle näyttää mahtuvan 20 viestiä. Eli joku onnekas kirjoittaa tämän ketjun 2000:n viestin ja pamauttaa samalla uuden sataluvun rikki! [:)]

Nyt kiltisti takaisin töiden pariin... [;)]

Takaisin