joko nyt onnistaisi

TyhjäSyli, laitan sulle yhden helsinkiläisen gynen nimen suosituksena yksityisviestillä, kun en viitsi täällä alkaa mainostamaan. Olen käynyt hänen vastaanotollaan ja saanut asiallista hoitoa ja apua vauva-asiassa. Lääkärikeskuksen puhelimeen vastannut henkilö suositteli ja hyvä suositus oli. [:)]

Terse kaikki! Mekin täällä miehen kanssa yritellään, vasta pari kuukautta takana. Kiva nähdä että täällä on paljon porukkaa. Onnee vaan kaikille! [:)]

tervetuloa joukkoon  Margah!
itellä nää "oireet" lisääntyy,
jostain syystä maha ollut ihan outo tänään.
kivistää ja turvottaa ja polttaakin.
ei yhtään menkka olo,ja ne alkaa aikasintaan sunnuntaina.
viimeistään torstaina, kierto kun KM jälkeen heitellyt.
sitten mulla on tänään ollu pari ohimenevää hetkeä huono olo.
ainoa että viime kierrossa mulle tuli ihan varma olo et olis tärpännyt,
no ei ollut.
tässä kierrossa taas olen ihan varma ettei ole voinu tärpätä ja
sitten kroppa kiusaa tälläsillä[:'(]
tule tästä pakkaamisesta ja muutostakaan mitään[:D]
tosin jo aikaisemmin totesinkin,että jos joskus tärppää niin nyt,
kun muutetaan suht "pieneen" (55,5neliöiseen) kaksioon tästä "isosta! (72,5neliötä) kolmiosta[:D]
että kyllä sinne vauva mahtuisi hetkeksi muttei kauaksi aikaa.
tässäkin asuttiin vaan vuosi, on liian iso meille kahdelle, liian kallis ja aivan liikaa keskustassa.
ihan kauhee meteli välillä, varsinkin kun on tuo nuokkari parvekkeesta toisella puolella tietä,
ja siellä ne mopopojat mopoautoineenkin metelöi.
alkaa toi amishumpat käydä hermoon,kun niitä vasten tahtoaan joutuu kuuntelemaan koko ajan[:D]

nonni,nyt alko täristä kädet o.O oon syöny kunnolla,verensokerien pitäis olla ok,
mistä mahtaa johtua tääkin. alkaa täristä jos painaa esim kädellä jotain.hieno olla koneella:DD
oon mä taas täynnä kaikenmaailman oireita[:D]

ohoh,tulipas taas romaani, josko palaisi pakkailun pariin että on parempi aloittaa muuttaminen huomenna.
odotan niin kovin,kun tuo uusi asunto on ihan viimeisen päälle rempattu ja tämä nykynen on vielä noilla alkuperäisillä halvalle remontoiduilla 50 luvun jutuilla[:D]

tädin pitäs tulla aikavälillä su-to. katselen sitten ensi viikolla testailua.
ei siinä mitään mulla vielä näkyisi, viimeks sain haamun (tuli KM) kun oli kierto puoli välissä,siis että edellisestä raskauduttu sitten. eli 2vk menkkojen jälkeen.
mullahan tuli menkatkin silloin, voi olla että oli haamu myös kun taisi tulla tulokas heti ulos menkkojen aikana.
tai kuitenkin. en tiedä[:D]
oon niin paljon testejä kulutellut että oottelen nyt ensin ja katsotaan tuppaako täti vai ei.

ja tuo mun haamu oli silloin ihan huomattava, siis inan kontrolliviivaa haaleampi.
kuitenkin [:D] haamuksi laski kun ei ihan yhtä tumma ollut

Hei kaikille!
Täälläkin tuli sitten täti kylään... Kiertopäivät kerkesi hurahtaa jo 45 päivään pillereiden "lopettamisvuotojen" jälkeen... Melkein jo ajattelinkin, että ne ei tule ollenkaan... Mutta kummallisesti ne alkoivatkin... maanantai-iltana ihan yks kaks, ei tuntunut edes missään, yhtäkkiä alkoi vuoto. Sitä kesti tiistain ja keskiviikon  (oli aika runsastakin)  ja sitten se pysähtyi kuin seinään- torstaina ja tänään ei mitään. Mulla ei ole koskaan ollut näin lyhyitä menkkoja, ovat aina kestäneet 5-7 päivää ja olleet todella runsaat. Tuossa lueskelin juttuja aiemmalta sivulta, että jollain oli tullut feikkimenkat, vaikka oli jo raskautunut... Mitähän tästä taas ajattelisi... Ei haluaisin turhaan kuvitella mitään kun tietää että ei se kuitenkaan ole tärpännyt... Se omituinen vatsakipukohtaus, mikä oli muutama viikko sitten kesken työpäivän, oli sitten mitä ilmeisemmin ovulaatiota... Munasolu irtosi sitten ekaa kertaa melkein 7 vuoteen, että ehkä se sitten siksi koski niin paljon... tai sitten se oli kiinnittymiskipuja...? ;) Tuskin... Katselee tässä päivä kerrallaan eteenpäin... Mies on kyllä valitellut, että olen ollut tavallista enemmän väsyneempi, vaikken sitä itse aina edes huomaa. Ja tällä viikolla minua on joka päivä huimannut ainakin kerran päivässä... Vähän mietityttää, että pitäisikö tässä vielä varalta tehdä raskaustestiä lähiaikoina, vai jatkaisko vaan odottelua....

kyllä mä testailisin sun tilanteessa jo,
tietäis sitten ainakin missä mennään.
ja vaikka viikon päästä uusiks varmentamaan tulosta.

Heips,
mitä testejä ootte käyttäneet? Onko joku ylitse muiden herkkyydessä? Ja jos nyt sattuis harkitsemaan ovistestejä, niin mitkä niistä ois hyviä?
nimim. tätiä odotellessa..

Minä ostin apteekista Unistep- merkkisiä raskaustestejä, 2 kpl maksoi alle 6 euroa. Liekö testeissä eroja? Apteekista sanottiin, että yhtä luotettavia kaikki olisivat. Silti hintaeroa on paljonkin, kai niissä kalliimmissa jotain "parempaa" on...? [8|] Ainakin nuo testit näyttivät mulle negaa... Ehkä ostan seuraavaksi (kokeeksi) jonkin muun merkkisen. [:)]
Voi olla että oman mielenrauhan varmuudeksi voisi ensi viikolla tehdä testin... Miehelle en taida mainita mitään, se on muutenkin ollut sitä mieltä, että joutavaa turha testaileminen... ja nyt kun tuli menkat niin ei tartteis... Mutta pyh, mitä ne miehet taas tietää tai ymmärtää... [:)]

Heipsan kaikille :)

joku kyseli aiemmin noista ovulaation oireista..
pari päivää ennen mulla lisääntyy valkovuoto ja muuttuu limamaiseksi ja saan jonkun ihme energiapiikin (mulla siis jatkuvasti levoton olo, jos en ole koko ajan tekemnässä jotain, lähinnä liikunnallista), joka kestää melkein menkkoihin saakka.
ovulaation aikaan (joskus kaksikin päivää) sattuu/vihloo jommalle kummalle puolella munasarjojen kohdalle, tämä munasolun irtoamis-kipuilua. kun vatsaan kosku loppuu, rinnat tai nännit kipeytyvät, aina jommat kummat, mutta ei koskaan samaan aikaan sekä rinnat että nännit. Rintojen tai nännien kipuilu kestää joskus ihan menkkoihin saakka.

oltiin nyt just mökillä sopivasti ovulaation aikaan (en tikutellut vaan oireet kyllä kertoivat ajankohdan), niin oli oikein aikaa ja rauhaa tutkiskella tuntemuksia :) muutaman päivän tuntui pientä vihlontaa sekä oikealla että vasemmalla puolella, jota ennen ja, jonka aikaan myös valkovuoto oli runsaampaa ja limaista. Voiko molemmat munasarjat kypsyttää munasoluja samaan aikaan??? yleensä kipuilua vaan toisella puolella..
heti kun vatsakivut loppuivat, kipeytyivät nännit ja ovat nyt eilisen ja tän päivää olleet ihan tajuttoman kipeät.. pakko pitää rintsikoita koko ajan kun heiluva paita/yökkäri tmv. sattuu niin pirusti :(toivottavasti paranevat ennen kuin menkat alkaa.

mun oireet muuttuneet paljon km:n jälkeen. sitä ennen oli ainoastaan tuo vatsaa vihlominen.. mieskin on tämän huomannut. myös pms on nykyisin paljon pahempi, ennen oli miltei huomaamatonta :D mies raukka!!!

täällä on aika hyvin sujunut tämä fiiliksen mukaan pupuilu :) on molempien halutkin menneet sopivasti kierron mukaan :D huomaan itsestäni, että kun jätin ovis-tikut pois, on olo huomattavasti rentoutuneempi, mieskin varmaan nauttii tilanteesta ;) ihanaa :) toivon, mutta en usko, että tässäkään kuussa tärppäsi..
usko tähän touhuun on jotenkin korkeammalla noin pitkällä tähtäimellä ajateltuna, vaikka en uskokaan tällä kertaa tärpänneen. kuulin nimittäin ennen mökille lähtöä niin mahtavan ilouutisen: ystäväpariskuntamme odottaa ensimmäistä lastaan ? aivan mahtavaa! ja heillä yritystä takana 2 vuotta!!! upeeta!!! olen niin onnellinen heidän puolestaan :) toivotaan, että sitä plussatuulta lentelee heiltä meillekin joku kaunis päivä, ja minä sitten laitan sen eteenpäin tänne teille kaikille :)

onnea ja tsemppiä shirulle. muista ottaa rauhallisesti :)

...täällä siis energiapiikki edelleen huipussaan (toivottavasti kestää piiitkään), kuten rivien välistä on havaittavissakin [:D]

mullakin tullu uusia oireita...[:D]
hetkellinen toistuva hyvin lievä pahoinvointi,
epäilin että johtuis jumissa olevista lihaksista,
mutta ei niissä tunnu olevan vikaa.
sitten äsken huomasin että kuumottaa,mittasin lämmön.
on normaalia korkeampi. ja äsken tuli raudan maku suuhun...
mää en kestä ![>:]
koska jostain syystä olen itse ihan varma ettei oo tärpännyt.
ja nyt vaan pännii kun kropan pitääkin kiusata.
menkkaoireita ei ole yhtään, vaikka ne alkaa viim to.
ja oireet alkaa yleensä viikonkin ajoissa.
niin ja sitten mahaa poltellut jo 3 päivää...
ja se on vähän väliä turvoksissa.

wastis kuulostaa kyllä hyvältä noi oireet! [:)] Ja mullakii oli ihan semmonen olo ettei oikeesti oo tärpänny kaikista oireista huolimatta ja olin jo valmiiks pahalla päällä kun testin tein... Ja mikä ihana ylläri sieltä sitten tulikaan! [:)] Plussatuulia kovasti, *puuuh* ja muille tietysti kanssa! [:)]

ei näy tätiä vielä... tosin täytyy ootella torstaihin asti.
ja nyt tulee pieni tauko tähän netti elämiseen,
muutto eessä ja netti aukeaa siellä päässä vasta 1.10.
miten mahdan kestää [:D]
niin kiinni kaikissa mahdollisissa sivustoissa[:D]
enkä koulunkaan koneilta täälläkään viitsi käydä,
kun aina joku kyttäämässä mitä teet.
mutta tämä jännitysnäytelmä jatkuu tätiä odotellessa.
plussatuulia kauhiasti[:)]

Mulla on nyt vauva-asiat jääneet hieman taka-alalle kun töissä kovasti kiirettä. Välillä jo mietin että en ehkä olisikaan niin pettynyt, jos menkat tässäkin kierrossa alkaa, kun töissä alkoi mielenkiintoisempi jakso ja kaikenlaista muuta keskityttävää. Mähän testailin tässä kierrossa ovulaation ja mikäli tikuttelut piti paikkansa niin menkat pitäisi olla jo. Nyt on kp 31. Ei kyllä tunnu yhtään että olisin raskaana, ja kun kierto oli viimeksi 44 päivää, niin tuskin heti viitsin alkaa testailemaan. Mutta mitä ihmettä se kp 13 ovisplussa sitten oli [8|]

Takaisin