Eveliina, minkä kuvan sait gyneltä siitä ovulaatiosta? Eli, voiko olla niin, että sitä ei tapahdu ollenkaan vaikka oireita olisikin? Ja voiko sen ovulaation todeta helposti jollain gynekologisella tutkimuksella? Itse olen aika varma että munaolu irtoaa, kun olen kerran sen aikaisen plussan saanut, mutta sitä en ole tiennyt, että jos munasolu irtoaa väärään aikaan, niin kiinnittyminen ei onnistu. Tarkoittaako tuo väärään aikaan sitten liian myöhään kierrossa?
Meillä yritystä on 8 kk, ja ensi viikolla ajattelin varata kyllä itsekin gynelle ajan, jos kuukautiset alkaa viikonloppuna. Tosin itse käyn YTHS:llä, kun olen opiskelija, ja sinne ei yleensä heti saa aikaa. Voi mennä kuukausikin ennen kuin pääsen. Mutta yksityinen on mulle tällä hetkellä vähän turhan kallis..
Tulipas kysymyksiä, kiitos jos jaksat edes johonkin vastata![;)]
Meillä yritystä on 8 kk, ja ensi viikolla ajattelin varata kyllä itsekin gynelle ajan, jos kuukautiset alkaa viikonloppuna. Tosin itse käyn YTHS:llä, kun olen opiskelija, ja sinne ei yleensä heti saa aikaa. Voi mennä kuukausikin ennen kuin pääsen. Mutta yksityinen on mulle tällä hetkellä vähän turhan kallis..
Tulipas kysymyksiä, kiitos jos jaksat edes johonkin vastata![;)]