joko nyt onnistaisi

No mui[;)]

Osaa ne miehet ainaskin jotain pientä tehdä,kirjoittaa pieniä lappuja paikkaan jossa olet heti herättyäsi.
Tai kokkaa aamupalat viikonloppuisin kun ei ole töitä,muistaa sanoa että olen ihanin nainen maailmassa kenen kanssa on ollut.[:)]Tuoda musiikkia lahjaksi,ripustaa pyykkiä,hieroa kipeitä niskojani..kaikkea muuta suurempaa ja pienempää..niistä mä jaksan iloita[:)]
Kukat on ihania,mutta olen sanonut että haluan jotain mistä on iloa pidemmäksi aikaa....[;)]

Huh,tikutellut jokapäivä,keskivahvaa näyttää..pitäis vaan vahveta kyllä,kun tänään tai huomenna on ovis,-on ja on?...kun mulla ne menkat viimeksi alkoi päivää aiemmin.. että vaikuttaneeko asiaan tässä kierrossa,2 laskuria olen käyttänyt..

EILEN tosiaan oli aivan tautisen kipeä oikea puoli ,kylkeä ja selkääkin poltti,oli pakko maata selällään että helpottais,eiku parasetamolia -ihan vähän auttoi... mutta yöllä sitten pupuillessa sattui kovin kohdunsuulle [:@]Olisiko ollut ovulaatiokipuja?Vaikka tikku ei näyttänyt mitään ihmeellistä?

Wastis,mullakin tuli viimekuussako se oli vain yhtenä päivänä viivat toinen se haaleampi,eikä todellakaan muina päivinä tullut..[:-]
Mietin että ovuloinko ollenkaan ja onko mussa vikaa?
Lannistiko hieman,no kyllä!!!![&:]

Mies on tälläviikolla tehnyt jokapäivä asiansa,ihan tosissaan.[:D]
Siis vaikka aamulla aikaisin herätys niin on ottanut joka iltaa käsittelyyn projektin "vauvanteko".[:D]
Itse en jaksaisi normaalisti olla kuin pari kertaa viikossa..[;)]

Kuinka moni menee pesulle heti tai hetkenpäästä?
Onko ollut kellään vaikutusta asiaan että on nukkunut yön siemenet tallessa?

Iloisia ihania plussatuulia teille kaikille[:)]

Huomenta siskot!

Sieltähän se täti tuli taas kyläilemään, vaihteeksi kp40.... Elämä on yhtä suurta jännitystä, kun ei koskaan tiedä milloin menkat alkaa... Mrr!No, ensi viikolla mulla on naistentautien polilla aika, käyn kuulemassa "tuomioni". Ja keskustelen siitä, että otan taas terolut- lääkityksen käyttöön, koska viimeksi niitä käyttäessä se raskautuminenkin onnistui. Eli Kova halu äidiksi: täällä myös yksi kesällä keskenmenon saanut, kohta 1 1/2 vuotta lasta yrittäneenä - eli älä sinä vielä hätäänny.
Yhden jännän jutun olen huomannut km:n jälkeen; ennen menkkoja minulle tulee täysin samanlaiset oireet kuin raskaana ollessa, siis täysin samanlaiset ja siksi aina toivo herää, että joko nyt olis tärpännyt. Onko muilla km:n kokeneilla samankaltaisia kokemuksia?

Ginessa: sulla on ihan huippumies! Miehesi voisi alkaa pitää jotain viikonlopun intensiivikursseja aiheesta; näin hemmottelet naistasi - voisin tuon oman ukkoni lykätä sinne oppiin.... No ei, onhan munkin mies ihana, mut vois välillä vähän enenmmän huomioida romanttisella tavalla, niinkuin tuoda vaikka niitä kukkia, niinkuin Silveri sun mies. Mä en vaan tykkää vihjailla asiasta, mut kai se on pakko jos ei itse muuten tajua![:D]

Pakko kommentoida, kun niin moni täällä tuntuu tuskailevan noitten ovistikkujen kanssa. Itse en kyllä ole koskaan kokeillut, eli ei siis kokemusta ole. Mutta näin järjellä ajatellen, niin ei ne aina ja kaikilla välttämättä toimi. Ja syitähän voi olla monenlaisia. Esim. eivät ole tarpeeksi herkkiä (varsinkin nuo halvemmat mallit) tai muuten vain viallisia. Ymmärrän, että rupeaa hermostumaan, että jos tulee vain haaleaa haamua tai vain negaa. Mutta yrittäkää naiset olla panikoimatta. En tarkkaan tiedä, että kuinka moni teistä ei oikeasti ovuloisi, mutta veikkaisin, että suurimmalla osalla on kuitenkin kaikki kropassa ihan ok. Kierrot ja ovikset saattaa heilahdella, mutta uskoisin niitä, joilla ei ovista tapahdu ollenkaan tai tosi harvoin olevan kuitenkin vain pienen pieni osa kaikista naisista. Eli koittakaa ottaa rennosti, vaihtakaa vaikka merkkiä välillä jos haluatte tikutella ja eikun onnea ja iloa pupuiluihin. [:)]

Ja pakko tuosta omasta kullastakin kommentoida. On se vaan kyllä niin ihana. Vaikka sellaisia suurelkein yllätyksiä (romanttisia illallisia yms.) ei hirveän usein meillä näykään, niin kyllä se huomioi minut oikeestaan kaikessa. Ja eniten iloitsenkin niistä pienistä elkeistä ja rakkaudenosoituksista. Kun se herää aamulla aikaisin vain sen takia, että laittaa mulle aamupalaa. Tai kokkaa illalla tai pesee pyykkiä. Tai poimii luonnonkukkia tai hieroo väsyneitä jalkoja/ hartioita. Tai tulee aina ovelle vastaan ja antaa suukon ja halin, jos vain kotona on kun tulen ovesta sisään. Tällaisia ihania juttuja meillä. [:)]

Voi että... kiitoksia kaikille, jotka ovat täällä plussatuulia lähetelleet, tänään nimittäin aamutuuli toi yhden henkäyksistä perillle! Kp33 ja Clearbluella selkee plussa tuli jo ennen kontrolliviivan ilmestymistä. Pitää kai sitä uskoa?!
En oikein osaa tätä vielä käsittääkään, vaikka kyllähän tuo masu jo sellasia oireita antoi... mutta arvelin tosiaan, että ne on vielä näitä km jälkeisiä myllerryksiä. Eli Angervo, mulla oli edellisessä kierrossa ihan sama juttu "raskausoireiden" suhteen, olin jo ihan varma että nyt sitä ollaan raskaana kun niin samanlaiset tuntemukset oli, vaikka mulla aika vähäistä olikin oirehdinta viime raskaudessa monien muiden oireisiin verrattuna, lähinnä vaan tuota alavatsan totaalista myllerrystä.
Kova halu äidiksi
, mulla myös siis oli km toukokuussa 10+4, kaavinta kesäkuun puolvälissä, minkä jälkeen odottelin yhdet kuukautiset ja sitten nyt toisesta varsinaisesta yk alkoi tapahtua. Aivan uskomatonta on tämä, en nyt oikein osaa mitään ajatella taikka tehdäkään, toljottelen vaan ihmeissäni ja vienosti suu vääntyy kuitenkin hymyyn koko ajan. Miehelle ajattelin kertoa hääpäivän aamuna... jos sitä siihen asti onnistuis pitämään tän pikku salaisuuden vaan omana (ja teidän!) tietona [:)] Tosin se saattaa kyllä arvata tästä typerästä virnistyksestä, jota ei saa naamaltaan pyyhittyä... Nyt sitten niitä jarrusukkia ja tarratassuja ja kaikenmaailman ihmeliimoja tänne suuntaan vinot pinot, että pienokki pysyisi tällä kertaa siellä pesässään loppuun saakka!

Laitan tämän plussatuulen heti eteenpäin jatkamaan matkaansa, ottakaahan kiinni!!

Hei vaan kaikille pitkästä aikaa. oon ihan tarkoituksella pitäny vähän taukoo täältä.
meillä kävi nyt näin että sain uuden työpaikan ja ajateltiin lopettaa yrittäminen ja käyttää kortsua.noh olin lähdössä ystävien kanssa juhliin joten tein vielä testin koska ei kuukautiset ollut vielä alkanut ja olimme silloin vielä harrastanut seksiä.noooh kuinkas siinä sitten kävikään plussaa se näytti! [:D]  ja tänään kävin terkkarissa tekemässä uuden ja KYLLÄ plussaa näytti, onnellisia olemme totta kai mutta aika ironista kyllä tämä meidän homma että heti kun sovitaan ettei enään niin heti tuli![:D] että kyllä siinä näköjään on perää että mitä vähiten sitä odottaa niin.......[:D] että täällä ollaan nyt 6viikolla raskaana ja tunteet on niin oudot![:D][:D]

Kaikille muille ppppaaaaaaaallljon plussatuulia.[:D][:D]

Okein paljon onnea täältäkin celialle ja selenelle!! Mahtavaa!!

Täällä kp 10 menossa ja pohdiskelen tikuttelisko tässä kuussa ollenkaan, vaan tyytyisköhän ihan fiiliksenmukaisiin pupuiluihin.. tosin tietysti pupuilis kuitenkin tiettyyn aikaan kuusta hiukan enempi.. Mahdollisen oviksen aikaan ollaan menossa mökille rentoutumaan, jospa vaikka tärppäis :)

Plussatuulia kaikille!!! [:)]

ihania uutisia nyt tulviikin<3

puhallelkaas tekis ahkerasti sitten tänne vielä,
jos vaikka meillä lopuillakin onnistuisi[:)]

mäkin alan niin olemaan kypsä tähän yrittämiseen,
siis siihen stressiin ja toivoon ja epätoivoon...
välissä käy mielessä että alotan taas pillerit.
itselleni en kuitenkaan lupaa siihen anna,vaikka ajatuksissa käykin.
olis vaan niin paljon helpompaa elämä ilman tämän yrittämisen
aiheuttamaa stressiä...

tänään menenkin seksikauppaan juttelemaan että ottaisko he mut
työssäoppimaan sinne[:D]
kaupallista alaa sekin,olis ihanan rempseetä touhuakin vielä.
katsotaan miten käy.
huomenna olisi miehen siskon 20vuotis juhlinnat, itse tosin en alkoholia nauti,
koska oon ihan nauttinut tipattomuudesta.
sunnuntaina olis siskon ja sen miehen kihlakahvit.
siskollakin on pahoinvointi helpannut ja pystyy taas vähän tekemäänkin jotain[:)]

Ihanaa!!! Onnea celia ja selene!!! Tervetuloa toukomassuihin! [:)][:)][:)]

Ja kaikki muutkin ripirapi perässä! [:)] Ainakii ennen ku mä taas palaan tänne osastolle... [&:] 

Plussatuulia kaikille! [:)] puuuh!

Daaah,tänään sitten näyttikin ihan pirun haaleeta,johtuiko eilisistä kovista vatsakivuista vai mistä,
oliko ovulaatio vai mikä?isoa tuskaa ja kipua ainakin,eikä viivatkaan merkittävät olleet..[8|]
Eli katoamassa kaukaisuuteen tuo viiva on... [:-]
Ihan tyhmää..mä käytän mammaksi.fi:n tikkuja...kokemuksia kellään?
Turhaa stressiä ja itsensä tarkkailua.[:-]
Tuskin tässä nyt raskaaksi sitten tuleekaan..byääh,kauhee pessimisti[8|]
Huomenna vielä tikutan... kuulostelen ja katselen.
Mutta kuitenkin teille
IHANIA plussauutisia Celia ja Selene!!

Angervo: Minulla on ihan sama juttu ollu km:n jälkeen. Epäilenpä, että niin kipeästi toivon raskautumista, joten kuvittelen koko jutun. Enää en edes reagoi näihin "oireisiin". Testejäkään en enää aio tehdä ellei menkat ole sitten jo viikko tolkulla myöhässä. Tympii jo testien sarjakuluttaminen.

Eve

Minä yritän imutella noita plussatuulia kovasti pohjoiseen päin!

[:)][:)][:)]
Plussatuulia, jarrusukkia ja -paloja ja ihmeliimaa, hauskaa viikonloppua ja kaikkee...
Täällä jatketaan väkisin hymyilyä vaikka sydän happanis, en vaan jaksa enää olla negatiivinen. Josko toi positiivisuus sitte sais tuloksia aikaan[8|]...
Onnittelut plussanneille ja onnea matkaan meille muille plussan perässä juoksijoille!

Pitkästä aikaa taas täältäkin suunnalta kuulumisia..

Angervo, mulla on kanssa ollut km.n jälkeen täysin selviä raskaus oireita ihan kierron lopussa, rinnat niin julmettoman kipeet ettei ole kyllä kuvitelmaa ja pissalla joutuu juoksemaan yölläkin. Taas niin varmana (oireiden perusteella) eilen aamulla tein testin ja eiköhän se tietysti taas kerran negaa näyttänyt ja sitten alkoi parintunnin päästä taas vuotamaan.[:'(] päiviä en laskenut enkä muutenkaan asiasta viime kierrossa stessannut, kun juteltiin miehen kanssa että en sittenkään aloita pillereitä ainakaan vielä uudestaan, nyt taas tekis kyllä mieli kun pisti niin harmittaan noi tyhjät oireet.. Noh, kait se tästä taas kun saa muuta ajateltavaa.

Paaljon onnea kuitenkin plussanneille!!![:D]

Hei taas kaikille!

Aluksi haluan onnitella kaikkia plussaneita! [:)] Mission almost completed [:D] Ihanaa kuulla kun muita onnistaa!

Ginessa: Meillä jos lasta yritetään illalla tai yöllä niin pesut jätetään aamuksi jos taas duunataan aamulla tai päivällä niin sitten käyn pesulla puolisen tunnin sisään. Oon katsos mieltynyt jalat heti kattoon - tekniikkaan, toimii tai ei, silti pakko kokeilla [:)]

Minunkin mies on aivan ihana. Huolehtii minusta aina. Kotona pesee pyykit, tiskaa, käy kaupassa, hakee töistä ja tekee ihan mitä vaan [:D] Ollaan seurusteltu yli 6 vuotta josta kihloissa 1,5 vuotta ja edelleen on sellainen tunne kuin olisimme vasta tavanneet [:D]

Tämän kierron aikana olemme sopineet mieheni kanssa yrittää lasta joka toinen päivä, oli sitten ovulaatio tai ei. Joten saas nähä josko tärppäis tällaisen järjestelyn jälkeen [;)]

Eveliina ja *Mirella* ; joo, todellakin mua ihmetyttää nää raskausoireet ennen menkkoja. Koskaan en aikaisemmin ole ennen mensuja kärsinyt esim. rintojen kipeytymisestä, mut km:n jälkeen koskee melkeen jo hipaisu, sama kuin raskauden aikana. On tää kropan toiminta kummallista!

Celia ja Selene; tuhannesti onnea teille plussauutisten johdosta! Pidän peukut pystyssä ja täältä lähetän virtuaalitarrasukkia, jotta pikkuiset pysyy matkassa!

Hirmuisesti onnea Celialle ja Selenelle[:)][:)][:)]
Plussatuulia kaikille muille! Aalloissa nämä plussaukset todellakin tuntuu menevän, joten lisää porukka tälle aallolle vielä vaan [:)]

Täällä ollut todella hektinen päivä.
Odottajien puolelta voi käydä lukemassa jos kauhukertomuksia onnellisella lopulla kaipaa[:D]

Isot halit kaikille ja jaksamisia!

Täälläkin kovasti ihmetellään, miten voi joka kuukausi olla selvät raskausoireet, mutta sitten menkat kuitenkin aina alkaa. Yhtä kiertoa lukuunottamatta kaikki (eli 3/4) luomumenkat ovat alkaneet viikon kestävillä nippailuilla ja etovalla ololla, mutta alkaneet säntillisesti kuin kello 28 päivän kuluttua edellisistä. Tällä kertaa ne kestivät vain kaksi päivää, pillereittenkin aikaan aina 3-4. Kunnon vuotoa oli, ei mitkään valemenkat. *ihmeissään*

Ihana lukea, miten teidän muidenkin miehet hemmottelee teitä. Meillä pitää aika suorin sanoin muistuttaa, jos haluaa kukkia tai ulos syömään. Synttäri- ja joululahjatkin pitää itse valita/tilata. Joskus yllätykset ois kivoja, mutta kaikkea ei voi saada. Huomioihan hän kuitenkin minua ihanasti joka päivä. Yritetään muistaa nämä ihanat hetket, kun joskus ottaa mies päähän näissä vauvanyrityspuuhissa. [;)]

Celia ja Selene, paljon onnea! [:)]

Jahas,tänään laskurin mukaan jos laskee 28 pv keirroksi,kun viimeksi oli 27 pv kiertoväli,pitäisi olla ovis.Vai oliko se sitten eilen hmm
Uskaltaako sen sitten laskea miten?.. jos välillä menee 27 pv ja välillä 28 -29?
Menkat oli 5.9 väliä oli se 27 ja sitä edellisissä 28
Mutta nyt tänään ei sitten tikkuun ilmestynytkään kuin haamu,just ja just näkyi... Siis häh,monena päivänä näkyi ja voimistuikin..kunnes eilen rupesi haalenemaan...-torstaina oli kamalan kipeä vatsa-luulen että ovis tapahtui jo silloin-torstai iltana/yönä.Ilman parasetamolia ei voinut olla..
Daah mä olen sekaisin ja kun tosiaan ei tullut tikkuun sitä vahvempaa viivaa...
Mietin taas ihan liikaa[:@]

Täällä taas! [:)]

Ginessa: Sinulla on varmasti yhtä kova halu raskautua kuin meillä muillakin, mutta liikaa miettiminen ei auta yhtään. Siitä valitettavasti ei ole mitään muuta kuin haittaa. Tiedän sen omasta kokemuksesta [:)] Joten suosittelen lämpimästi yrittämään lasta joka toinen päivä heti menkkojen jälkeen (ellei joka päivä, jos siihen kykenee [:D] )... Näin säästyy hermoilu ja muut miettimiset.

Itselläni on ollut muutaman kovat huimauskohtaukset ja välillä hyvinkin etova olo. Tänään sitten päivällä tunsin kovaa kipua kummallakin puolella munasarjoja. Sattui niin paljon että oli pakko istahtaa hetkeksi. Tämän jälkeen rinnatkin kipeytyivät ja näin on jatkunut koko päivän tänään. Tästä olen sen verran päätellyt että joko olen raskautunut tai sitten ovuloin, veikkaan jälkimmäistä [;)]

Takaisin