itsekin kokenut samaisen katkeruuden tunteen ystävän kohdalla.
Tilanne oli se,että kuulin että hän on taas raskaana (hänellä pieni lapsi), olin itse juuri kokenut keskenmenon.
Neuvolassa mulle sanottu laskettu aika iski sitten parin viikon päähän hänen lasketusta ajastaan.
Se kirpaisi. Mutta kyllä nykyään pystyny jo iloitsemaankin asiasta :)
Mä olen pitäny itseni kiireisenä kaikilla muilla kivoilla jutuilla nyt.
Maanantaina kävin ottamassa tatuointiini väriä, otinpa vielä uuden lävistyksenkin.
Minulla kun niitä naamassa on jo ennestäänkin.
Tiesin tilanteessa etten ole raskaana niin mikäs siinä sitten.
Enkä muutenkaan usko että esim. tatuoinnin otto oikein hoidettuna olisi mikään uhka raskaudelle.
Kuitenkin. Tykkään kovin paljon[:)]
Tänään mulle laitettiin hiustenpidennykset<3
Mulla normaalisti suht lyhyt tukka, nyt olis sit pitkät mustat hiukset<333
Olen aika poikatyttö, aina ollut. Koskaan osannut olla naisellinen tai jos sitä yrittänyt niin silti en ole ikinä kauniiksi itseäni tuntenut (paitsi omissa häissäni vuosi sitten[:)])
Nyt olo on niin nätti[:D]
Mukavaa vaihtelua.
Tällä kierrolla on seksikin maistunut paremmin, kun on pitänyt itsensä kiireisenä, eikä ajatellut raskautumista niin pakonomaisesti, eli mahdollisuudet raskautumiseenkin paremmat<3
Kohta olisi muutto edessä ja jos joskus niin nyt tärppää (kun muutetaan kolmiosta kaksioon[:D] kun ei tarvita tätä tilaa[8D], no kyllä siellä kaksiossakin pienen vauvan kanssa sitten pärjää)
Oltais joka tapauksessa muutettu tästä pois,kun en tykkää tässä yhtään asua, ollaan ihan keskustassa enkä jaksa kuunnella noita känniääliöitä ja muita enää. Ollaan asuttu tässä sitten vuosi ja se riitti.
Mutta tälläistä tällä kertaa[:)]