joko nyt onnistaisi

Arvatkaas mitä olen tänään tehnyt koko iltapäivän ja illan? Katsellut omia ja sisarusteni vauva- ja lapsuuskuvia! Mulla on iso kassillinen dioja ja negatiiveja vanhemmilta lainassa. Skannaan ne filmiskannerilla digitaaliseen muotoon niin niistä voi vaikka väsäillä jotain joululahjoja sisaruksille yms. Voi että me ollaan oltu söpöjä pienenä! [;)] Tämä siis pienenä itseironiana, kun aloitin tuon keskustelun siitä, jos lapsi onkin ruma... Oli minkä näköinen tahansa, on hän enemmän kuin toivottu meidän perheeseen ja tulee olemaan täysillä rakastettu.

Me saatiin tänä aamuna haamuraita! [:)] 

Voi, kunpa se nyt tarrais lujasti sinne kiinni ja pysyis koko matkan kyydissä!

Onnea Paprika !

Täällä nyt kp 31 ja menkkoja ei näy. Ostin eilen uuden testin, jos nyt ei pariin päivään mitään tapahdu niin täytynee tehdä se. Ei nyt heti viitsi negan jälkeen uudelleen testata. Vatsa on kyllä menkkamaisesti ollut kipeä jo monta päivää, mutta mitään muita tuntemuksia ei ole.  Ei kai auta kuin odotella..

Onnea kaikille plussanneille!!!! [:)] Paljon tarrasukkia matkaan että masuasukki kestää mukana loppuun asti!!!

(.) kp45/33 menossa, ja menkkoja ei näy ei kuulu. Ja pari negaakin olen jo kerinnyt testaamaan [:(] Viimeksi testin tein torstaina.
Ensiviikon vielä katson alkaako menkat tai tuleeko plussa. Sitten lääkäriin ja veritestiin.
Ärsyttää älyttömästi, koskaan ei menkat ole olleet myöhässä ja nyt sitten venyy [:@] Minkäänlaisia raskausoireitakaan ei ole enää [:-] ja nekin oireet mitä olevinaan oli, taisin vain kuvitella tai no, väsymys on aivan hirveää, joka päivä on pitänyt 2-3 tunnin päikkärit ottaa [&:]

Lilalle peukut pystyssä db toivottavasti täti osaa pysyä poissa! [;)]

Onneksi olkoon Paprika! Ihania uutisia. [:)]

Täällä jo malttamattomana odottelen menkkoja, että pääsisi taas ensi kierrolla tositoimiin... [:-]

Kiitos kaikille onnitteluista! Jotenkin ei vielä tahdo itse uskoa koko asiaa. Että meistä tulisi äiti ja isi!?
Olen seuraillut teidän muiden haamuraitoja kateellisena, että tulisipa itselle edes haamuraita testiin. Ja nyt kun tuli, niin haikeana ajattelen, että miksei se voinut olla selkeä plussa! Näköjään sitä ei ole koskaan tyytyväinen. [;)] 

Jos täti pysyy poissa, niin teen ensi viikolla toisen testin. Toivottavasti se on sitten selkeä plussa!
Tämä on näköjään tällaisten "vähä-oireisten" plussakausi. Eikös Nyytilläkin ollut hyvin vähän oireita ja plussa tuli?

Yleensä tällä palstalla plussa-uutiset on kulkeneet ryppäissä eli eiköhän Lila ja Wilhelmiinakin pian saa raitoja testiin. Ja kaikille muillekin tietysti toivon raitaisia testejä. [:)]

Paprika, oikeessa oot et vähäoireista oli ennen plussaa. Vatsa oli turvoksissa ja tietty menkat jäi pois, mut heti alussa ei oikee muuta huomannu.. ees nännit ei ollu kovin kipeet alussa.
Nyt menossa rv 4+5 ja oireita on jo enempi, kuten helkutin kipeet tissit. Suihkussa käyminenkin sattuu nänneihin, himputti sentää hehe[:D] Vessassa saa myös ravata ja nälkä tuntuu olevan koko aika, se taitaa kyl enempi olla tupakan vierotusoire ku tarttis jotain suuhun jatkuvasti[:D]
Aaltoina tää plussatuulet on tullu et eikähän porukkaa ala tulemaan[:)]

Onnea parika!![:D] Ihanaa kuulla plussauutisia :) Ja mä olen kans sillä kannalla, että nyt te muutkin plussaatte [:D]

Onnea paprikalle!!!
Täällä alkaa olla hedelmälliset päivät käsillä ja mitä tekee mies? PELAA JOTAIN V:tun POKERIA!!! Ihan oikeesti, onkohan sillä ruuveja pudonnu matkan varrella vai mikä on???[:@]
Pillereiden kanssa mulla oli aika nihkeet halut (siitä sai sitten kuulla aikaajoin mieheltä) ja nyt kun oisin ihan pistoksissa niin tuo onneton koukuttaa ittensä johonki nettipokeriin... vertaistukea, anyone?

hei kaikille pitkästä aikaa!
ja ihania uutisia täällä tullut monelta :) onnea ihan älyttömän paljon Nyytti ja Paprika. <3 <3

en ole täällä käynyt aikoihin.. ahdistaa ajatuskin siitä "vale raskaudesta"... vaikkei se siis mikään raskaus ilmeisesti ole edes ollut.. kovin pettynyt olo.. en ole edes pystynyt pupuilemaan mieheni kanssa, pelottaa, että testiin tulee plussa, ja sit se taas on vaan huijausta, ja multa viedään pois jotain, mitä mulla ei oikeasti ole ollukaan.. ja muutenki mua pelottaa hirveästi mun reaktio niihin saatuihin plussiin... menin ihan shokkiin, ja en kyllä tuntenut kuin pientä onnen häivähdystä pelon sekaisten tunteiden aikana.. alku shokki varmaanki.. itkin yhden aamupäivän kun olin niin sekaisin... mut kyl olin todella pettyny ja ihan hirveän surullinen kun sitten kuulinkin ettei saadakaan lasta...

mutta aurinkoisia päiviä ja plussaisia tuulia kaikille!

Magenta olihan ne plussat sulle todellisia.
Eli vois ihan rinnastaa keskenmenoonkin, varmasti hyvin samanlainen tunne.
Kyllä se olo siitä helpottaa.
Ja ei kannata miettiä sitä reagoimista, kaikki kun reagoi ihan erilailla.
Itse olin myös ihan shokissa,ensi reaktio varmaan kauhu[:D]
Ja se kipu kun se vietiinkin pois.
Mutta nykyään alkaa taas maistumaan elämä paremmalta,ja tännekin palasin.
Kyllä se aika korjaa,pitää vaan pitää ittensä kiireiseinä,tavalla tai toisella.
Itse oon stressinpoisto keinoksi ottanut ton koirapuistossa käymisen,vaikka en omista edes koiraa[:D]
Mutta siskolla on,ja niiden kanssa aina mennään.
Saa sitten paijailla ja leikkiä koirien kanssa ja saa ulkoilmaakin itse[8D]

Itellä toi haluttomuus oli aika olematonta masennuslääkkeiden ja pillerien aikana,nyt on muutosta kyllä,mutta en ole edelleenkään niin "himokas" kuin pitäisi[>:]
Johtunee että elän ilman lääkityksiä.
Nytkin pitäisi olla tuolla peiton alla pupuilemassa odottavan miehekkeen kanssa,eikä toki täällä norkumassa[:D]

Itse silti päättänyt että seksiin en "pakota" itseäni enkä miestä. Ettei kuole seksielämä siitä kun tekemällä tekee lasta[:-]
Mutta jos nyt siirtyis tonne pedin puolelle[;)]

Iris hei kääk! Vertaistukea saat täältä ehdottomasti. Meillä mies "erehtyi" buukkaamaan parin ensimmäisen yrityskerran ovulaatiopäivien ajaksi itelleen poikien reissuja möksälle. Ensimmäisen katoin tietenkin läpi sormien, mutta toisesta kerrasta taisi jäädä isännälle sellanen pelko päälle, ettei meille lapsia tulekaan.... kun hormoniryöpyissäni annoin puhelimessa kuulla kunniansa ja ilmoitin että jos näin tärkeää on kavereiden kanssa mökeillä ravaaminen niin meillehän ei lapsia sitten tule.

No, jälkeenpäin vähän harmittaa tuo avautuminen, mutta se toimi [;)]

Voi onnea teille plussaajille! Ihanaa! Mä muistan kuinka kaikki muu katos ympäriltä kun itse plussasin, upea tunne! Sillon meni kyllä vikko vaaleanpunaisessa sumussa =)

Minä odottelen vieläkin menkkoja, pari päivää myöhässä. Harmi vaan et testi näytti negaa =( No, alkais nyt pian menkat niin pääsis taas pupuileen =) Keskenmenosta on minulla jo 6kk, joten olisin henkisesti kyllä jo ihan valmis raskautumaan...

Eve

Sateista huomenta...
Tervetuloa kaikille uusille ja vilpittömästi onnea plussanneille! Etenkin tänä aamuna niin myötäelän teidän onnea.
Tänään on ollut apea päivän aloitus, kp 30/28 ja menkathan ne aamulla sitten alkoi... itku tuli, kun olin niin jo toivonut uutta raskautta ja vähän ehtinyt jo jänskäilläkin, kun yleensä kierto aika tasan 28, ja joitakin oireitakin osasin itseltäni löytää. Mutta näköjään km ja kaavinta on laittanut kroppaa vähän sekaisin kaikin puolin, ja vatsan nippailut on edelleen siitä johtuvaa. Harmittaa ja surettaa mutta eihän se auta kun uutta yritystä kohti, täähän oli km jälkeen vasta eka yritys, joten ei mun ees pitäis tämmösiä kilareita ottaa mutta jotenkin sitä vaan jo toivoi.. ehkä sekin kun oli kuullut, että km jälkeen saattaa helpommin raskautua. Tosin mullahan oli yksi yrityksetön kierto siinä välissä ihan tahallisesti, ihan varmuuden vuoksi et olis varmasti kaikki paikat parantunu. 

Näin muuten tosi kummallista unta viime yönä/aamuna. Olin lääkärin vastaanotolla ultrassa, jossa tarkistettiin follikkelikystaa (joka mulla todettiin km ultrausten aikana, normaalikokoinen siis). Muistan, että kihisin salaperäisesti innosta siinä unessa ja pähkäilin, että missä vaiheessa sanoisin ultraajatädille, että sielläpä saattaa olla myös pikkuasukki kyydissä, että sen varmaan voi katsoa tässä samalla. Noh, sitten heräsin ja kävin vessassa ja itkeä tirautin kun huomasin menkat. Nukahdin taas, ja sama uni jatkui, nyt ultraajana olikin mies ja minä olin ihan masiksessa siellä vastaanotolla, kiukuttelin vaan ja tiuskin vaan että eipä vois teidän follikkelit paljon vähempi kiinnostaa ja se lekuri kutsui jonkun hoitsun sinne paikalle ja ne alko kysellä multa keskenmenosta ja että oonko varmasti päässy yli siitä asiasta ja haluaisinko jutella aiheesta... Sitten heräsin. Onneksi, ennen ku laittoivat minut johonkin osastolle! Et sellasia juttuja minun alitajunnassa, mitähän Freud tähän sanois.

Nytpä taidan lähteä kahvin keittoon, kahteen viikkoon kun en oo juonu kahvia, kun se ei muka maistu [;)] Itse asiassa ei kyllä oikeen maistu vieläkään, johtuu varmaan siitä, että oon myös kurkkukipuinen ollu nämä pari viikkoa. Kun se ei kerran siitä toisesta, kivemmasta syystä johtunut.. Nooh, uuteen nousuun, kyllä se vielä tästä! Syksy on parasta aikaa viedä parisuhde vällyjen alle. Siinäpä meille uusi mottolause! Kiitos kun tänne saa käydä aina purkamassa, nämä kun on sellaisia juttuja, että tällaisia menkka-itkukilarit-juttuja ei ymmärää ketkään muut kuin samassa tilanteessa olevat..

Onnea paprika!!!! Ihanaa kun tulee plussauutisia! [:)][:)][:)]

Mulla taas kroppa temppuilee ja kehittelee kaikenlaisia oireita vaikkei mitään oireita pitäis kyllä vielä ollakaan ku ovis oli vajaa viikko sitte. [8|] Koko viikonlopun on koko ajan pissattanu ja alavatsa on tosi turvonnu ja piukee ja välillä nippailee. Miehelle ku näistä sepostin ni se totes että "sulla on varmaan virtsarakontulehdus"... Niinpä varmaan muuten onkin! [:D] Hih, jos mulla olis vuos sitte ollu tämmönen olo ni olisin ollu jo ihan varma että siinä on syy ja marssinu lääkäriin mut nyt mä tuolla kuljen onnellisena vessaan vähän väliä ja silittelen mahaani. [:D] Jep, jep... No jos huomiseen mennessä ei olo helpota ni täytyy varmaan tilata aika lääkäriin että saavat mulle antibiotit kirjottaa... [;)]

Joo, ei tuo ukko meilläkään aina kotona pysy mutta nyt se on jo niin vauvakuumeissaan itekii että pyhittää aina viikonloput oviksen aikaan "kotihommille". [;)] Ja se on aina kyttäämässä myös niitä mun ovistikkuja eli alkaa mennä silläkii välineurheiluks tää touhu. Onneks ei kuitenkaa oo menny ouiseksi suorittamiseksi eli väkisin ei meillä ketään maata. [;)] Tai ainakaa kauheen väkisin. [;)]

Celia, olen kovin pahoillani että ne menkat alkoi..Olisi sinulle suonut ihan muuta!
Toivottavasti enski kuussa on uudet sävelet [:)] Syysmottosi oli varsin osuva[;)]
Ansku, toivottavasti ne sun oireet ois muuta ku pissarakontulehusta ja pääsisit pian perässä[:)] Vai on teillä mieskin välineurheilijaks ruvennu [:D] Kiesus sentää, ei osaa muuta sanoa, oot loistava :)
Mä sain tänään varmistusen verikokeesta ja koitin sitte seuvolaan soittaa ni himputti vie mun oma tätsy on lomalla ja palaa ens viikolla[:'(] Pitää toivoa et ei oo niin ruhkaa et venyis eka aikaturhan pitkälle!
Mä oon tänää ollu taas ihan hoopona..
Laitoin päivälle ukolle viestin kännyllä, ja jostain syystä nostin sen jälkee luurin korvalle ja meinasin saada slaagin kun se pärähti mun korvaan ja salee aivoihin asti, et viesti on menny perille! Sattu ihan oikeesti..
Seuraavaks otin kirsikan suuhun ja mietin et hyvää..no nyt on pelkkä kivi suussa pitääpä sylkee pois, mut huomasinkin nielasevani sen liikahtamattakaan biojäteroskiksen suuntaan..
Äsken menin kuuman hernekeittokattilan luo ja päätin laittaa siihen kannen päälle ja jättää hautumaan hetkeksi, mut laitoinkin sitten astetta pienemmän ja väärän kattilan kannen, joka tietty upposi pohjaan asti..Ja minä tietty pidän edelleen kattilan nupista kii ja mietin et kuumaa on prkl!
Jeah..semmottista, pelottaa taas mitä seuraavaks keksin.

Jos nyt koittas syödä sitä hernekeittoa.Lähtis nälkä paremmin ku sormia uittamalla ainaki[;)]

Haleja ja plussatuulia teille kaikille[:)]

Voi harmi Celia! :( Täti ei ole kyllä kiva vieras. Tänään minua on myöskin alkanut huolestuttamaan, kun ne vähäisetkin oireet on muka hieman lieventyneet. Tiedä sitten, mitä kuvittelee ja mitä ei.

ansku81, mieki sanoin miehelle ennen haamutestin tekoa, että olen joko raskaana tai sitten mulla on pissatulehdus. Raskautta epäilin/toivoin siksi, että kirvelyä ei pissatessa ollut, mitä yleesä liittyy pissatulehdukseen. Tilaa lääkärisedälle aika, että olet joko raskaana tai sitten sulla on pissatulehdus... voivat testata molemmat samalla kertaa!

Voi Nyytti, taitaa sinun ajatukset olla jossain ihan muualla! [:D] Minäkin tein lauantaina karjalanpaistia oikein pitkän kaavan mukaan. Tarkoitus oli pitää sitä uunissa 3 tuntia, mutta jossain vaiheessa sammutin uunin, että jätänpä sen sinne vielä hetkeksi hautumaan.... muistin sitten sunnuntaiaamuna, että siellähän se paisti vielä uunissa kököttää!!! Oli ainakin kypsää ja hartaudella tehtyä!

Nyt olen tosiaan päästänyt itseni epäilemään koko raskautta. Rinnat ei ole enää niin kipeät kuin ne oli eilen... alavatsa on ehkä samanlainen, ainakin ajoittain.. mutta sitten eilen alkoi valtaisa etova olo... eikös sen pitäis tulla vasta viikolla 6? Mulla olis vasta 4+1, jos on ollenkaan...

Äh, minä haluun tietää ihan aikuisten oikeesti, oonko raskaana vai en. Mies on sitä mieltä, että pitää malttaa ja testataan vasta perjantaina.... mutta jos menisin huomenaamuna salaa vessaan tekemään testiä...[:D] 

Paprika, mä ainakin testasin kolme päivää putkee joka aamu + kävin verikokeessakin..ai miten niin vaikea auskoa todeksi ja malttamaton persoona?
Tahtoo varmuuden heti paikalla, nyt![:D]
Senku testaat vaa siihen asti et uskallat uskoa, mitäs haittaa siitä on :) Vähän rahaa menee mu ehkäpä mielenrauhan arvoista[:)]

Takaisin