joko nyt onnistaisi

Onnea Nyytti! Eiköhän se huomenna muutu haamusta plussaksi +

Kyselyyn oon unohtanu kokonaan vastata:

1. Mä 19, mies 26
2. Vuosi seurusteltu, huhtikuussa
kihlat ja ens kuussa naimisiin.
3. Yk 2.. Ja seuraava syyskuussa
4. Ei oo käytetty poppakonsteja :D
5. Ei oo.

ompas täällä taas ollut tapahtumaa[:)]
Onnea Nyytille täältäkin, eiköhän se vahvene, kun kerran eri testeistäkin tuli.
ettei voi enää testin mokaks laittaa [;)]

Itellä alkaa olee ovulaatio käsillä, ite en muutakun laske sitä laskurilla,en siis tikuta.
Jos alkasin tikuttaa ni stressi nousis niin kamalaks,ja sehän (stressi) on paras ehkäsykeino[:D]

Joten meillä mennään nyt vaan tyylillä joka toinen pvä seksiä.
Jos ei mieli tee niin sitten joka kolmas, kyllä niiden siittiöiden pitäis säilyä.
Ja kun en halua meidän seksielämääkään tappaa, että pakosta harrastaa,
sitten ootellaan raskautumista enemmin vaikka kauemmin[:D]

Meillä tuli tässä kuussa vuosi yrittämistä täyteen, oon miettiny että vois vaikka loppu vuoden yritellä ja sitten hakeutua testeihin.
Keskenmenosta on aikaa nyt 3kk. Kyllä sekin kertoo että joskus on ees yks siittiö sitten löytäny perille, ellei ollut tuulimuna tai muu kyseessä, sitä en saa koskaan tietää.

Mutta plussatuulia meille kaikille, toivottavasti stressit vähenee koulujen myötä (itsekin sellaisessa) ja sit alkais plussailee koko väki[8D]

heipä hei!

Oli todella piristävää lukea että Nyytti on todennäköisesti raskautunut "vähäisellä" pupuilulla.

Olin odottanu ens viikkoo NIIN "nyt pistetään tärppäämään" fiiliksissä, kunnes mies ilmotti et sen loma siirtyy.. No oviksen aikoihin ollaan saman katon alla, mut sitä ennen menee laskurin mukaan hukkaan pari hedelmällisintä päivää.. Jospa sitä ei sit stressais niin paljon raskautumista kun odotukset ei etukäteen oo kauheen korkealla.. Ja jos nyt ei tärppää niin sit olis toinen ovis vielä loman ajalle osumassa jollon toivottavasti oltas samassa osotteessa..

Välillä iskee ihan hirvee epätoivo, että ei näin voi raskautua ikinä, ku nähdään vaan viikonloppuisin, mut onneks ehkä edes osa ovuista osuu viikonlopullekin..

Pitäisköhän meidän tehdä laki esitys vauvan teko vapaasta.. johon olisi oikeutettu kaikki täysi-ikäiset, hedelmällisessä iässä olevat vauvakuumeilijat.. Saisi keskittyä otolliseen aikaan itse asiaan ja ehtisi pitää jalkojakin ylhäällä ettei siittiöt valu heti hukkaan..

Heippa!
Joan*, luulen että ymmärrän harmituksesi kun lasket milloin osuu ovis ja mies samaan hetkeen paikalle.. [;)] Oma mies on matkoilla joka kuukausi useamman päivän. Siinä sitä sit joutuu laskeskelemaan että kierto on suunnillen 28-32 päivää pitkä joten ovis on aikana x, jonka jälkeen sitten alkaa lukea kalenterista, onko tässä kuussa edes mahdollista tulla raskaaksi.. meillä on pieni ollu tilauksessa jo 7 kuukautta, mutta niistä voisi varmaan puolet jättää pois työreissujen takia. [;)]

Ja sitten seuraavaksi miettii, että onko meistä vanhemmiksi kun elämä on niin epäsäännöllistä. Lapsihan kuitenkin tarvitsee selkeää rytmiä turvallisuuden luomiseksi. Tosin yksi ystävä joka juuri sai vauvan sanoi, että kyllä se elämä pakosta sitten rauhottuu kun lapsi saapuu. Ehkä niin..[8|]

siispä eihän siinä muuta voi kun yrittää nauttia, kun saa rauhassa pupuilla.[:)]

Onnea Nyyti!
Plussauutisista saa aina niin paljon toivoa; kyllä se vielä joskus tärppää. [:)]

IHANAA NYYTTI!!!! [:)] Onnea!!!! Tosi siistii! [:)] Nyt tarttee vaan toivoa että meijän värkit on liittoutunu tässäkii asiassa... [:D]

Kiitos Silveri kommentoinnista! [:)] Totta tosiaan kun noita ohjeita lukee niin ekan plussan pitäisi tulla näkyviin kun ovikseen on 24-48h eli kaksi vuorokauttahan siinä voi plussa näkyä. [:)] Mä kyllä sain tänäänkii vielä kaks viivaa (joo, joo, mä tiiän että se tikuttelu pitäis jo lopettaa ku päähän tässä sekoaa) mutta nyt se testiviiva oli vähän vaaleampi ku se kontrolliviiva eli se oli nega? Mut eikös sen hormoonin tuottaminen pitäis loppua sitte ku munasolu irtoaa??? Vai oonko ymmärtäny ihan väärin? Todennäkösesti. [;)] Kun toi tän päivänen ei ollu edes mikään haamu vaan ihan selvästi nähtävissä mut aavistuksen vaaleampi ku toinen viiva. Tää on kyllä kummallista mut toisaalta ihanaa kun kuitenkin ovulaatio havaittavissa. [:)] Ja nyt osaan laskeskella sitten että koska menkkojen pitäis alkaa. [:)] Greate!
Nii, mä oon tuolta mammaksilta tilaillu tukkupakkauksia. [:)] Tulee tosi nopeasti eikä hinnat päätä huimaa. [;)]

Joan* vauvantekovapaita kannatetaan!!! Ei muuta kun lakiesitys menemään! [:D]

Heips kaikille :)
Tän päivän aikana on alkanu tajuntaan iskostua et masu-asukki taitaa oikeasti kyydissä olla. En epäile yhtään etteikö huominenkin testi plussaa näyttäisi ja vielä vahvemmin.
Olo on yksinkertaisesti onnellinen![:)]
Vatsa on tuntunut raskaalta koko päivän ja vähän kipeältäkin välillä. Ihan pinkeänä pallona masu tököttää hehe, eli turvotusta on paljon :)

Ja joo o, ei sitä aktionia näköjään paljoa tarvita, tärppää jos tärppää[:D]
Meillä ei pupuilut edes osunu niille "parhaille päiville" jotka olettaakseni ovat päivät juuri ennen ovista, jotta olis lastit sisällä odottamassa. Toinen kerroista taisi olla 3-4pvää ennen ovista ja toinen oli joko ovispäivänä tai päivän sen jälkeen. Ja kaiken lisäks oli aika väkisin puurtamista ja stressaamista, kun ukkoparalla oli just sillon paineita ja ei niin huvita fiiikset sen johdosta [:D]
Eipä tuolla näyttänyt olevan väliä :)
Nyt vaan toivotaan että kaikki menisi hyvin ja pikkuinen pysyy kyydissä koko matkan :)
Kiitos vielä kaikille! Tuun heti aamulla kertomaan varmistustestin jälkeen etten oo kuvitellu kaikkea[:D]
Nyt Ansku ja muut pökköä pesään ja tulkaa perässä pian!!![:)]
Ei taideta samalle kuulle enää monen kans päästä kun mullakin menee huhtikuun loppupuolelle mut ajatus siitä "lasketusta ajasta viis ketjusta" ei oo hävinny[;)] Enkä mä aio mihkää hävitä, musta ette eroo pääse!!![:D]

Hei kaikille tasapuolisesti!

täällä uusi unelmoija liittyy joukkoon, viikon päästä testailut edessä. Meillä siis K3 käynnissä, toivoa on, vaikka odottaminen tuntuukin vaikeelta [:)] vaikka alussahan tässä ollaankin. Onnea plussanneille!

Aamua tytsyt[:)]
Kaksi viivaa tuli tänäänkin näkyviin, harmikseni toinen oli edelleen vaaleampi. Mutta en anna sen häiritä, eihän menkat ole kuin kolme pvää myöhässä, joten hormonitaso ei varmaan ole noussut niin kauhiasti vieläkään :)
Ja näitä viivojani ei tarvi tihrustella saati että joutuisi testiä kääntelemään ja vääntelemään viivan nähdäkseen heh. Lattialta metrin päästä selkeästi luettavissa :)
Kohta lähen käymää labrassa verikokeessa vielä ja sit käyn hakemassa avoanopin koiran hoitoon ettei pikkusen tarvi olla pitkää päivää yksin :)

Oikein paljon onnea Nyytille[:)]

ALKUPERÄINEN: Nyytti

Aamua tytsyt[:)]
Kaksi viivaa tuli tänäänkin näkyviin, harmikseni toinen oli edelleen vaaleampi. Mutta en anna sen häiritä, eihän menkat ole kuin kolme pvää myöhässä, joten hormonitaso ei varmaan ole noussut niin kauhiasti vieläkään :)
Ja näitä viivojani ei tarvi tihrustella saati että joutuisi testiä kääntelemään ja vääntelemään viivan nähdäkseen heh. Lattialta metrin päästä selkeästi luettavissa :)
Kohta lähen käymää labrassa verikokeessa vielä ja sit käyn hakemassa avoanopin koiran hoitoon ettei pikkusen tarvi olla pitkää päivää yksin :)

Keijukaisen unelmat, tervetuloa joukkoon!

Nyytti, oot ihanan hämilläsi! Voi, kun pian saataisiin me muutkin kokea tuo tunne! Tihrustaa hieman haaleampaa viivaa metrin korkeudelta. [:D]

Täällä alkoi viimeinen loma-aamu. Heräsin miehen kahteen herätyskelloon, joiden soimista jaksoin kuunnella vain kahden torkkuvälin ajan. Meillä on sisällä tuskaisen kuuma, joten viimeinen loma-aamu ei tosiaankaan alkanut hyvällä tuulella. [>:] Mutta nythän mulla on hyvin aikaa lueskella vauvasivuja ja haaveilla, kun mies lähti töihin. [8D]

Eveliina tuossa kirjoitti, että luuli, ettei koskaan tee muksuja. Sama juttu mulla. Minusta lapset on hyvin harvoin olleet ihania. Olen myöskin ollut niin työ-ihmisiä, että 2 viikon sairasloma vielä viime talvena oli kauhistus... mitä ihmettä minä teen kotona kaiket päivät, kun töissä olis miljoona hommaa tekemättä! Mutta niin sitä vain mieli muuttuu. Nyt on jopa mielessä, että jos vaan on vähänkään sellainen olo (sitten joskus äitiyslomalla), niin voisin olla kotona sen sallitun 3 vuotta. Ihmeesti sitä mieli muuttuu! Ja ystäväni vakuutti mulle, että omat lapset on ihan eri juttu kuin muiden. Hänkään ei ole ollut lapsirakas, mutta nyt jo toista touhuuvat.
Ja ihan paras sysäisy tälle vauvakuumeilun tielle oli se, kun työkaverini oli myymässä lapsiaan. [:D] Siinä hetkessä tajusin, että vaikka lapsiaan rakastaa yli kaiken, niin ei niistä todellakaan tarvitse joka sekunti tykätä.

Mä oon kai ihan lapsesta saakka halunnut omia lapsia. Joskus kyllä on tullut kyseenalaistettua omat halut ja jopa luvattua ex-kumppanille, ettei hankita lapsia. Mutta eron jälkeen huomasin riemuitsevani ajatuksesta, että minusta saattaa sittenkin jonain päivänä tulla äiti.

Onko teillä koskaan mielessä sellaisia ajatuksia, että entäs jos lapsesta tulee kamalan ruma? Minusta nimittäin kaikki lapset eivät ole söpöjä. Entä mietittekö koskaan, että jaksatteko sittenkään sitä kaikkea vauvaelämää yövalvomisineen ja itkuineen? Itse välillä mietin, että olen liian vanha valvomaan öitä, kun niin mukavasti nukuttaa yleensä sekä illasta että aamusta (nukun helposti 10 tunnin yöunet ja alle 8 tunnin en edes pärjää). Ja itkevä vauva on ääniherkälle kauhistus: tulen heti pahalle tuulelle. Monet on lohduttaneet, ettei sen oman vauvan itku niin pahalta tunnu.

Vaikka siis olen aina äidiksi halunnut, en automaattisesti ole mikään kanaemo. En osaa suhtautua toisten ihmisten lapsiin. Ainoastaan siskon lasten kanssa olen luonteva, kun nehän on perhettä! Mutta silti tiedän, että omani tuntuisi heti omalta. Kunpa vaan en olisi ylisuojeleva, kun jo kissaakin puolustan naapurin kissalta kuin leijonaemo. Oon montakin kertaa juossut häätämään sitä tappelupukaria pois meidän pihasta (kerran pelkissä pikkareissa ja t-paidassa painelin perään karjuen vihaisena). [&:]

heh, minäkin olen joskus sanonnut miehelleni, että mitä jos oman vauvan nähdessään oikeasti tulee sellainen olo, että tuo on ruma,, tuota en halua. Entä jos äidinvaistot eivät herääkään?  Kun sitähän ei voi palauttaa viallisena, että juu, en tilannut tällaista[;)]

Erikoinen ajatus, mutta kai mahdollinen...

ALKUPERÄINEN: Silveri

Mä oon kai ihan lapsesta saakka halunnut omia lapsia. Joskus kyllä on tullut kyseenalaistettua omat halut ja jopa luvattua ex-kumppanille, ettei hankita lapsia. Mutta eron jälkeen huomasin riemuitsevani ajatuksesta, että minusta saattaa sittenkin jonain päivänä tulla äiti.

Onko teillä koskaan mielessä sellaisia ajatuksia, että entäs jos lapsesta tulee kamalan ruma? Minusta nimittäin kaikki lapset eivät ole söpöjä. Entä mietittekö koskaan, että jaksatteko sittenkään sitä kaikkea vauvaelämää yövalvomisineen ja itkuineen? Itse välillä mietin, että olen liian vanha valvomaan öitä, kun niin mukavasti nukuttaa yleensä sekä illasta että aamusta (nukun helposti 10 tunnin yöunet ja alle 8 tunnin en edes pärjää). Ja itkevä vauva on ääniherkälle kauhistus: tulen heti pahalle tuulelle. Monet on lohduttaneet, ettei sen oman vauvan itku niin pahalta tunnu.

Vaikka siis olen aina äidiksi halunnut, en automaattisesti ole mikään kanaemo. En osaa suhtautua toisten ihmisten lapsiin. Ainoastaan siskon lasten kanssa olen luonteva, kun nehän on perhettä! Mutta silti tiedän, että omani tuntuisi heti omalta. Kunpa vaan en olisi ylisuojeleva, kun jo kissaakin puolustan naapurin kissalta kuin leijonaemo. Oon montakin kertaa juossut häätämään sitä tappelupukaria pois meidän pihasta (kerran pelkissä pikkareissa ja t-paidassa painelin perään karjuen vihaisena). [&:]

Hellurei! On kyllä ihanaa kun on noita plussauutisia. Huaah... [:)] Joo, etkä kyllä Nyytti voi meitä hyljätä tänne, eihän tää oo ollenkaan sama juttu ilman sua. [;)]

Mä jatkan täällä vaan sitkeästi oviksen tikuttelua vaikka sen jo bongasinkin kerran mutta nyt oli selkeesti haamuviivalla jo, eli oikeeseen suuntaan mennään. [:)]

Joo, mä en oo ikinä ollu mitenkää vauvaihminen ja tämmönen vauvakuume on aivan vieras juttu mulle. Mä kanssa mietin että mitä jos se vauva onkin ruma ja huutava ni voiko sen sitte palauttaa jonnekii? Ku munkaan mielestä kaikki vauvat ei tosiaan oo nättejä... Itseasiassa musta on aina tuntunu siltä että olis kiva olla raskaana ja sitte vähän vanhemmista lapsista mä tykkään (jo ihan työnikin puolesta) mut semmoset vauvat ja taaperot jotka ei puhu ja jotka ei osaa sanoa että mikä niitä vaivaa ni jotenkii kammottaa mua. [;)] Kuulostaa lupaavalta... Musta oli tosi lohdullista ku yks kaveri (jolla on jo useampi lapsi) sano että jos joku äiti väittää ettei oo ikinä ajatellu että "mä tapan ton kakaran" (siis omasta lapsestaan) ni valehtelee ja ainoa asia minkä takia ihmislapsi kasvaa aikuiseksi on se että äidin mielestä oma lapsi on maailman suloisin ja kaunein asia. [:)] Kuulosti jotenkii lohdulliselta ettei tartte tuntea huonoa omaatuntoa vaikkei aina kokisikaan pelkkää iloa ja onnea lapsesta. Tai mua ainakii on hirvittäny että mitä jos mä yöllä herättyäni sen tuhannen kerran en enää tykkääkään siitä lapsesta ja ajattelen jotain pahaa. Tuntuis kauhealta vääryydeltä kun se kuitenkin olis kovin odotettu ja toivottu.

Mä lähden nyt mökille viikonlopun viettoon. Mukavaa viikonloppua ja plussatuulia kaikille!

Hjellou :)

Mun täytyy kans yhtyä noihin edellisiin viesteihin....Eli vaikka oma käärö on ollut toiveissa jo pidempään, en koe silti olevani sillä tavalla lapsrakas, mitä toiset taas on, eli en todellakaan jaksa keskustella viittä tuntia "teidän Einarin kakan väristä"[:'(]...Kaikki vauvat ei vaan ole niin söpöjä ja ihania ja lutusia ja........Sitä tässä oon miehelle koittanu selittää, että mitäs sit jos meijän vauva on ruma yms.......?[:D][:D]
Kauhistuttaa toisaalta ajatella tälläsiä, kun on sen plussan jo saanut [:D] Mutta ei kaikki vaan ole sellaisia, että jokaisen vauvan kohdalla pitää itkua tihrustaa ja voivotella ompa söpö..Itelle on yleensä toisten lapset(varsinkin kunnon kauhukakarat, jotka saa tehdä mitä haluaa!) jotenkin hankalia, eli en suoraan sanottuna tykkää toisten ihmisten lapsista[:D] Kuulostaa muuten aivan kamalalta :) Eri asia on sitten taas lähipiirin lapset, ja varsinkin kummilapset, sillä ne on aivan suloisimpia :)Jos esim kaupassa näen jonkun lapsosen, joka saa tuhota paikkoja ja juosta ympäriinsä, mieli tekis mennä ottaa korvasta kiinni ja taluttaa äitinsä luokse!

Toivottavasti kukaan ei pahota mieltään tästä, tai ymmärrä väärin! :)
Aurinkoista viikonloppua ja plussaisia tuulia :)

Tervetuloa Keijukaisen unelmat

Itse olen aina tiennyt haluavani lapsia, ja omat sisarukset on sen verran paljon nuorempia, että niiden kanssa sitä hoitamista tuli jo teininä harjoiteltua. Silloin tosin totesin että ei-kiitos-tätä ainakaan kymmeneen vuoteen kun muutin kotoa pois 18-vuotiaana. No, nyt on jo reilusti 10 vuotta ylitetty...[8|] 

Minulla ei ole ikinä edes käynyt mitään että olisi tarvinnut katumuspillereitä tai testailla raskautta ennen yrityksen alkua, vaan menkat on olleet aina ajallaan. Nyt jotenkin koomista että sitä on niin tehokkaasti ehkäissyt raskautumisen ja nyt kun sitä toivoo niin mitään ei tapahdu..

Tänään on kp30/kp25-30. Jostain syystä heräsin ensimmäisen kerran jo viideltä ja päätin silloin tehdä raskaustestin. Negaa näytti (Apteekin kotitesti)  - nyt kun yhdeksän aikaan nousin, niin heikko toinenkin viiva oli (siis todellinen haamujen haamu) ja testissähän nimenomaan sanotaan, että 5 min jälkeen tulos ei ole luotettava. Mutta olen ennenkin säästellyt noita testejä muutaman tunnin ja niihin ei ole ikinä mitään ilmaantunut. Menkkoja ei kuitenkaan näy. Pitänee ostaa uusia testejä varulta..

Aamuja kaikille :)
Vai on monelle "entä jos lapseni on ruma" pelko[:D]
Tuskin kukaan syntyessään mitään missi/mister ainesta ole, mutta omalla tavallaan kaunis ihmisen alku. Mä taidan sit olla poikkeava moniin verrattuna,kun oman lapsen haluaminen on ollu se ainoa asia mistä olen aina ollut varma. Muuten on elämä ja aatokset ollu välillä hyvinkin hukassa, mutta äidiksi olen aina halunnut.
En minäkään automaattisesti kaikkien mukuloista aina tykkää ja jatkuvaa meluamista jaksa kuunnella [:D] Koulussa kun olin töissä niin aina oli joku todellinen kauhukakara, jonka kanssa oli vaan pakko tulla toimeen ja kyllä niistäkin omat hellyyttävät ja hyvät puolet löyty :)

Mä täällä pyörin nikotiinin vierotusoireissa..15v olen polttanu mut nyt on edellisestä kessusta yli vuorokaus. Sen toisen vahvan "haamun" (kai niitä vois jo plussiks sanoa[:D] )jälkeen en ole polttanut siis ainuttakaan. Yritämpä vielä mennä ilman mitään purkkia tai laastareitakaan, kerrasta poikki[:D]
Tänää tein viimesen testin , jonka kaapista löysin, oisko ollu neljäs ja kyl ne aina vaa plussaa näyttää. Jotenki sitä on edellee epätodellinen olo ja pitää itteesä vakuutella[:D]  Eilen kävin verikokeessakin, jonka tuloksen saan maanantaina, sit viimestää menee todella jakeluu ku vieras kertoo[;)]

Ansku hei, kyl meidän värkkien salaliiton pitäs olla voimas edellee, joten tulehan pian perässä ja lopeta sen himputin tikuttelu[:D]

Plussatuulia kaikille[:)]

Heips!
Minä myös olen aina tiennyt haluavani olla äiti ja saada monta ihanaa lasta. En nyt tarkoita mitään pahaa kun sanon että on hirveän pinnallista ajatella tosissaan että jos se onkin ruma, mutta kuulostaa vaan kauhealta, itselle ei kyllä ole koskan käynyt mielessä että jos oma lapsi olisikin vaikka ei munkaan mielestä kaikki lapset nättejä ole, jotenkin se vaan menee niin että se oma lapsi on varmaan jokaiselle kaikkein kaunein lapsi maailmassa, tai ainakin musta tuntui niin kun sain esikoiseni rinnalleni ensimmäistä kertaa ja tuijotin sen ruskeita nappisilmiä[:)]

Takaisin