joko nyt onnistaisi

Heippa kaikille! Ja pahoitteluni niille jotka joutuivat pettymään menkkojen takia! [X(] 
Päätettiin miehen kanssa kääntää uus sivu elämässä. Lähdettiin urakalla etsimään niitä vuokra-asuntoja kun tajusimme että päähän täällä hajoo jos ei kohta jotain asialle tehdä. Oltiin varauduttu pitkäänki odotteluun, ja sitten yllättäen saatiikin asunto järvenpäästä! Olin hyppiä katossa kun meille soitettiin valinnasta! Kyllä se aurinko paistaa risukasaankin! [:)] Nyt olisi siis muutto edessä 10 elokuuta ja mahdollisesti myös työpaikan vaihto. Saa muuta ajateltavaa!

Vauvahaaveet on laitettu takavasemmalle, vaikka ehkäisyä emme käytäkään. Kahden keskenmenon jälkeen ei uskalla toivoa suuria raskauden suhteen.. Nyt on kulunut päälle kaksi viikkoa km:sta ja tein tuossa toissapäivänä testinkin jälkitarkastuksena ja negaa näytti. Kovasti vaan ihmettelen kun nännini ovat tulleet aroiksi, koskaan ei ole minulla ollut tuollaista, ei edes rakaus aikana! [8|] Olen jo miettinyt onko raskaus mahdollinen, mutta että näin nopeasti!  

nyt reissussa ollaan. Satuin löytää koneen millä pääsi nettiin.
kiitos teille osaan otosta. Menkkoja ei kuulu vielkää. Ainoostaan sitä punertavaa tuhrua on tullu vähän.
Tää on niin turhauttavaa. Ajattelin et niin kauan on toivoo ku täti ei tuu kylään. Mut pitäs kuitenki tota alkoholiiki nauttii[&:]
Mut mun pitää taas mennä, onnee kaikille[:)]

harmi noppa.. :/ mut tosiaa toivoa on ;))

mie tässä tulin äsken töihin ja odottelen asiakasta, ni mitäs muutaka tekisin ku tulisin tänne kirjottelee :DD

eipä mitään uutta tänne, menkat ei ole alkanu vielkää... eilen alko rinnat aristaa enemmänki... viimeks tein sen testin silloin keskiviikkona... pitää varmaa huomen/maanantain testailla, josko jo näkyis es jotain... ärsyttävää elää epätiedossa.. mut kuuluu asiaa.. :P

aurinkoista päivää kaikille ja otollisia aikoja ;)

Meillä on tarkoitus lähteä tänään kaverin synttäreitä juhlistamaan mökille kosteissa merkeissä [:D]
Varmuuden vuoksi tein testin, vaikka menkkojen pitäisi alkaa kolmen päivän päästä.
Testiin tuli toooooosi haalea viiva, jonka just ja just erottaa kun oikein tihrustaa ja pitää testiä oikeassa asennossa [:D]
Joten otapa testin tuloksesta mitään selvää [8|]

Joten täytynee tehdä testiä muutaman päivän päästä uudestaan. Ja tänään ottaa alkoholia sitten kohtuullisesti.

Todella aikaisessa vaiheessa sulle Wilhelmiina haamu tuli[:-] [:)]
Ehkä kannattaa joo maltilla ottaa jos se nyt olis sitä itseään sitten :)
Me lähdetään kohta katselemaan Ankkarockin meininkiä, tosin aitojen ulkopuolelle[:D]  On se jännä juttu et sillon ku asu kaukana ni sinne tuli maksettua mut nyt kun se on muutaman kilsan päässä ni on tullu istuskeltua aitojen ulkopuolella vaan joka vuosi fiilistelemässä[:D]Ukko meinaa ottaa huikkaa mut mä ajattelin olla autolla liikenteessä,siis ajaa vähän lähemmäs, eikä noi viunakset kiinnosta muutenkaan pahemmin :) Mukavaa viikonloppua kaikille ja paljon paljon onnea yrityksiin [:)]

Joo Wilhelmiina tuli kyllä aikaisin se haamu mutta toivotaan että se siitä tummuu. [:)]
Mä olin kanssa eilen viihteellä viettämässä kunnon tyttöjeniltaa. [:)] Teki kyllä hyvää ja muutaman siiderinkin nautin siinä illanmittaan. [:)]
Aattelin huomenna ruveta jo tikuttamaan sitä ovista... Ehkä ihan liian aikaista kun kp on 13 ja viime kierrot olleet 44 ja 34 päivää mut kun ovat tosiaan niin sekasin etten yhtään ihmettelis vaikka nyt olis jotain ihan muuta. [8|] Ja vähän on semmosta limaa irronnu eilen ja tänään että ihan ku jotain tapahtuis... Tosin ei kai ne vielä voi mitään ovislimoja olla. [:-] Onneks otin isomman satsin niitä tikkuja heti kärkeen ni voin vaikka kolme viikkoa tikuttaa putkeen jos ei meinaa ovista löytyä. [;)]

Tänää olin agilitykisoissa ja rupesin laskeskelemaan että vauvan olis paras kohta ilmoitella tulostaan tai sitten vasta syksyllä 2010 ku muutenhan mulla menee ihan ens kesä ohi koiraharrastuksissa! [:-] Me just tänääkii suunniteltii kaikkia kivoja reissuja ens kesäks ja sitte itekseni mietin että enhän mä pääsen sitte mukaan jos oon semmonen valaskala tai just synnyttäny... [:-] Mut ehkäpä se vauva on kuitenkii ykkösasia. [;)] Ei niitä vauvoja oo kai ennenkään kalenterin kanssa tehty. [;)]

Rentouttavaa viikonloppua kaikille ja plussatuulia kovasti!

Hei, eksyin tännekin sivustoille taas. Aikaisemmin keväällä jo liityin, sitten sain keskenmenon joka oli mulle niin kova paikka liki vuoden yrityksen jälkeen, että täällä käynti jäi.
Mutta nyt taas takaisin, olen lueskellut nopeasti mitä täällä on kirjoiteltu ja hyvää porukkaa  tuntuu olevan.

Suuret osan otot muille keskenmenon saaneille ja
sitäkin isommat halit plussanneille !

Itsellä tällä hetkellä tilanne tämä, että odottelen menkkoja alkavaksi,
Pitäisi ihan näinä hetkinä alkaa, ns. oireita ollut jo torstaista, mikä on outoa minulle,
koska aina näistä mahakivuista menkat alkaa viim. vuorokauden kuluttua.
Nythän olen siis omasta mielestäni selkeästi raskaana kun pistelee mutta verta ei näy [:D]
Noh, tein äsken testin ja negaa näyttää, mutta odottelen josko ne menkat sitten tulis. Jos ei ma viimeistään näy niin uutta testiä kehiin sitten.
Ja nythän saattaa olla ihan liian aikaista testatakkin mutta kun malttamaton olen minäkin [;)]

Jostain vain tässä viikko sitten tuli ihmeellinen olo että nyt olis tärpännyt, ja tottakai keho nyt keksii minulle kiusaksi kaikkia oireitakin[:)]
Noh, tuskimpa sentään.

kamala kamala kroppa.
Kun kiusaa minua [:D]
Iha komeit pistoi alamahassa, viiltoiki oikee nivusii asti.
Mut ei muuta. Et tiedä tässä nyt et onko kropan ihmeilyä,
vaiko olisko oikeesti muka raskautunu. Kellään muilla vastaavia kokemuksia?
Ja kun siinä on sekin,että en tiedä miten oma kroppa raskauteen edes reagoisi,
kun edellisessä ollu edes oireita enne KM.
inhottavinta on tää odottelu.
Viim ma pitäis menkkojen alkaa, mut ikin ennen oo tällei sattunu ilman niitä [>:]

mulla tuli ainaki ihan selkeitä oireita ennen plussaa, jatkuva pissalla ravaaminen lienee konkreettisin[;)] ja väsymys. mut mahakipuja oli kans, kovimmat sillo just ku menkkojen piti alkaa ja semmosii menkkamaisia kipuja, välillä vihlasuja yms.sit plussasinki jo kp 27/23-28. et toivotaan Wastis parasta sulle![:)]

nyt on tullu ollu tänään kovemmat kivut ja enemmän menkkamaiset ja iiihan inan veristä pissaa.
Et taisi mennä siinä täs kuun haaveet [:@]ja ens kuunki ehkä, kun tossa just abaut ovun aikoihi menos viikoks bugariaa tyttöjen kanssa ni [>:]
mut pidän pientä toivoa yllä niin kauan kunnes kunnon menkat alkaa, mulla ei meinaan ikinä ole mitään pientä tiputtelua, vaan sen kyllä huomaa:D
Ja ennen KM mulla oli myös kahdesti menkat silti, lyhkäsempinä kylläkin mutta silti.
Noh odottelulla tääkin selviää.
Taitaa vaan olla kyseessä tää ihan hullu toivominen eikä tosiasia [:D]

Wastis..Toivotaan nyt ettei ne menkat alkais! Mä pidän peukuja[:)]
Tänne ei kai ihmeitä, ovusta on 5-6 päivää ja illasta alko pieni juiliminen ja kipu vasemmalla alhaalla, samas kohtaa ku ovussa. Pitää seurailla mut mihinkää oireisiin en enää meinaa uskoa kun viimekuussa niitä oli vaikka kuinka ja pettymys suuri. Nyt vaan odotan sen reilun viikon et alkaako menkat.
Huomenna alkaa taas työt mut onneks vaan viikoks, sit on vielä viikko lomaa[:)]
Plussatullia kaikille ja hyvää alkavaa viikkoa!

ihmeellisemmäks menee vaan.[:-]
Mulla on normaalisti TODELLA runsaat menkat, ihan alusta asti.
Ja heti ko menkka oireet alkaa, alkaa myös vuoto.
Tän hetkinen saldo on:TO asti kipuilua, LA iiiinan veristä pissaa ja kipuilua, SU: ehkä pikkuhousunsuojan verran tummaa verta. Myös pyyhkiessä tummaa ruskeahkoa verta, ei siis kirkasta. Ei hyytymiä tai mitään...
Että ota tästä nyt sitten selvää[8D]

Jos huomennakaan vieläkään ole kunnolla vuoto alkanu pakko tehä uutta testiä.
Ootan huomisaamuun ja jos siihenkin asti yhtä olematonta tiputtelua, niin testiä kehiin.
Koska vuodan yleensä aina öisin (ja vuotanut koko sen yli 10v mitä menkat ollut) niin todella paljon,
eikä nyt oo kyseessä edes mitkää pillerie vaikutuksetkaa enää ku lopettanu ne vuosi sitten [:D]

noh huomenna olen taas viisaampi, inhottaa vaan tää toiveiden ylläpitäminen :D
et sais antaa kroppa mulle rauhan ja tietoa [:)]

Tjaah,tässä kuukautisia odotellessa,viikon perästä pitäisi alkaa eli nuin 8.8...
koko viime viikon "särkenyt" ala vatsaa pienesti, rakastelusta ei tullu mitään viikonloppuna kun yltyi kovaksi kivuksi[:(],seuraava olikin sitten jo parempi,ilman suurempia kipuja.Ei verta.
Mitä lienee särkyjä?
Toiveajattelua ehkä että raskaus olisi alkanut/kiinnittynyt?
Silloinhan sitä kuvittelee kaikenmoista:)
Testailen loppuviikosta...
Onko kukaan huomannut ja kuinka pian  ,kun on tärpännyt,siis ei niin klassisilla merkeillä kuin pissalla ravaaminen jne.?

Onnea magenta! [:)] Ihanaa!

Itsellä on joko juuri ollut ovis, tai sitten juuri meneillään tai pian tulossa. En oikein tiedä, kun kierto ollut tasan 28 pv, mut viimeksi oli sen 32 pv??? Tuossa loppu viikosta oli kyllä ihan ovis-kivut yhtenä päivänä eli toivottavasti se oli sit siinä. Eli sen mukaan tuo vanha kierto (28) pätee. Pitää vain varmuuden vuoksi nyt pupuilla ihan koko kierron ajan... [;)]

wastis joko testasit??? [:)] Toivotaan niitä plussatuulia ja ettei se kunnon vuoto alkais ollenkaan! [:)]

Kaikille muillekin tsemppiä ja onnea yritykseen. [:)] Täällä tikutellaan ovista, muutama haamuviiva on ollut muttei vielä kunnollista oo näkyny. Tosin mä alotinkin tän tikuttelun aika aikasin verrattuna pariin viime kiertoon eli en oikeestaan vielä odottanukaan. Mut kiva nähdä kerrankin edes niitä haamuja vaikka onkin vähän vääränlainen testi. [:)]

Takaisin