joko nyt onnistaisi

Elviiralle paljon onnea plussasta!!!! [:)]

(.) Tänään on ollut tosi ällöttävän tuntuinen päivä [X(] Olin jo olevinaan maistavinan suussa raudan maun [:D] ja koko ajan on kurkussa sellainen "palan" tunne ja paha olo [:'(] Eikös ne ole ihan selviä raskausoireita? [:D]
Tein eilen illalla, tai paremminkin yöllä ovis testin, kun nehän saattaa joillakin näyttää raskauden muutamaa päivää ennen menkkoja [;)]Mutta negahan se näytti [:D] Silti en ole vielä toivoa menettänyt, menkkojen pitäis alkaa vasta vajaan viikon päästä [;)]
Mutta pitihän se ihan varmuuden vuoksi testata [:D]

arghhhhhh! pitihän sitä nyt sit mennä testaamaa... mutta mulla ei ole mitää uutta kerrottavaa, negahan sieltä tuli.. :'( MUT MISSÄ IHMEESSÄ MUN KUUKAUTISET ON?! mun mies kyl on ihana, se sano että jossei se vaavi näy vielä.. ku sanoin sille, että ei me voida valitettavast alkaa kutsuu meitä äidiks ja isiks, kun toi testi näytti ettei vielkää mitää meille ole siunaantunut.. :(

noh, parin päivän päästä uusiks, jos ei ole päässy menkat yllättämään..

tää on kyl ihan uskomatonta!!! :/

Mä kyllä kans huomaan noi kaikki raskaana olevat ja pikku vauvat. Se ei oo aina kivaa[&:]
Tietääkö kukaan et saako mennä huvipuisto laitteisiin alku raskaudessa? Oon nimittäin menos huomen särkänniemeen.
Mulki alko muuten nyt loma 11 päivää tai oikeestaan en oo ottanu töitä tolle ajalle.[:D]

plussa tuulia[:D]

Magenta: Voi mikä tilanne. :´( *rutistus* Kyllä te vielä pääsette vanhemmiksi, älkää huoliko!
Ehkä sitä jotenkin kouliintuu tässä odotellessa... ehkä...

Wilhelmiinallekin kärsivällisyyttä plussan odottamiseen, kyllä se vielä tulee! :D

Kävin lueskelemassa nettikeskusteluita mitä kaikkia raskausoireita sitä saattaa olla ennen plussaa, mutta se tais olla virhe. Monet äidit olivat sanoneet, ettei oireita vältämättä tule ollenkaan... Eli taitaa olla sama juttu kun lukisi Pharma Fennicaa (vai mikä ikinä onkaan) ja kuvittelisi itselle kaikki maailman taudit. Onneksi nyt tulee parin päivän nettipaussi niin ehkä sitä unohtaa vauvahaaveetkin hetkeksi.

Plussaonnea kaikille kuumeilijoille! Muistakaa, että kaikelle on oma aikansa! :)

noppa: Muistaakseni joissakin laitteissa on kielto, ettei raskaana olevien suositella menevän niihin... Ja se kielto näkyy muistaakseni ihan isolla niitten laitteitten vieressä mihin ei kannata mennä.
Korjatkaa jos oon väärässä. Siitä on muutama vuosi aikaa kun itse olen huvipuistossa käynyt [:D]
Ainakin se laite,(minkä nimeä en muista) jossa ne tuolit liikkuu sen ison screenin edessä, jossa näyttäävät esim. vuoristorataa ja ne tuolit olevinaan liikkuu sen mukana. Olipas vaikeesti selvitetty [:D]

Noppa: Mä luulen, että ne varoitukset on ennemminkin niitä varten, joilla on raskaus lopuillaan (ja vaarana ennenaikainen synnytys), eli en usko, että tässä vaiheessa laitteista ja pyörityksestä on vaaraa keskenmenoon.
Tai no, jos olisin sinä, olisin tod.näk. aivan yhtä hermona sen suhteen mitä uskaltaa tehdä. ;)
Toivottavasti kaikki on kunnossa ja kaveri nyt pysyy loppuun asti aloillaan! Onnea haamuiluun ja hauskaa Särkkä-päivää! :)

mie olin just linnanmäel eilen ja mietin ite ihan samaa :D mut,  kyl mie niis kaikenmaailman kieputtimissa olin.. vaikken nyt tiedäkää olenko raskaana, vai luuleeko mun kroppa vaan olevansa raskaana...

Juu kylhän niis lukee joissain mihin ei saa mennä raskaana. Mut mietin sitä et voiko se tömähtää jotenki et munasolu irtois kohdunseinämästä[&:] kiitos kuitenki vastuksista[:)] vähän kyl arvelluttaa(siis uskallanko mennä). Aattelin huomen kysyy siltä kuka ottaa sen raskaustestin multa et tietääkö se et voinko mennä niihin laitteisiin. 

mä taas pahkinansarkija82 luin netistä että joillakin oireita tulee heti oviksen jälkeenkin tai viikko sen jälkeen!? täällä näyttää nyt monella olevan tuo lima ongelma!?! [:D]

Meilläkin isäntä sanoi kun testasin yksi päivä ja nega tuli että ei se välttämättä vielä näy! kun kumminki menkkoihin on vielä myös viikko, mutta pakko oli selvittää mistä oireet johtuu!! joten olen myös sillä kannalla että ei se välttämättä vielä näy![:)] luin jostain että jollain näkyi raskaus tikulla vasta kun menkat oli 4 viikkoa myöhässä.[8|]

ihan kummaa kyllä toi lima ja vatsa ollut sunnuntaista ihan outo jos esim hyppään sattuu alavatsaan ja välillä myös kävellessä, rinnat on hyvin hyvin vähän arat ja turvottaa! [8D]
tiedä häntä sitten mitä tapahtuu, toivoisi niin vaan parasta mutta alas tullaan kumminki taas kovaa ja korkealta! [&:]

Magenta:
mulla näytti keväällä myös aika pitkään negaa, olin aivan varma itse että olen raskaana mutta testi näytti negatiivistä. Kannattaa odottaa viikko ja tehdä testi uudestaan, kannattaa kokeilla vaikka erimerkkistä testiä :)
Täällä löyty ultrassa sitten keskeytynyt raskaus (n. 7 viikkonen) ja yritetään nyt uutta. Taas sama tunne että olis tärpännyt :) Ei uskaltais tehdä testiä vielä =/

Jaksamisia kaikille yrittäjille ja raskaana oleville :)

Ansku81, oli kyl tosi hyvin kirjoitettu kirja,itku välil melkein tuli silmään ku ajatteli et joillekiin oikeesti käy noin ja omat muistot asiasta palas mieleen mut se jotenki helpotti ja autto käsittelemään asiaa paremmin. Ja sit kun siinä oli niitä hauskojakin kohtia mis sai nauraa kunnolla, mieskin ihmetteli et mitä sä hekotat..[:D]

Ja tosta huvipuistojen laitteista niin mä olin ensimmäisellä kolmanneksella ekan raskauden aikana kans särkäniemes ja kysyin silloin neuvolasta et onko hyväks mennä ja ne sano et voi ihan huoletta mennä vie niin kauan ku ei itelle tuu tukala olo ja sit kieputtiin ja pyörittiin[:D] eikä mullla ainakaan mitään siitä tullu paitsi tietysti välil öklö olo, eikä lapselkaan mitään hätää..

no nii siinäs kuulit magenta!!![:D][:D]

ja pahoitteluni inxulle toivotaan että olis nyt tärpännyt sitten![:D]

Huh hellettä! Täällä päin Oulun-läänissä on aurinko porotellu ihan kivasti ja vapaapäivä on mennyt ulkoilmasta nauttien[:)] Kerrankin näin, että vapaalla paistaa. Tänne ei vieläkään täti ole tullut kylään. Nyt on kyllä sellainen tunne, että vois jo kohta alkaa. Olotila ei ole mikään paras. Turvottaa, hikoiluttaa, naama kukkii, alavatsaa juilii...[:@] Testasin eilen ja negaa näytti, joten eiköhän yrittäminen jatku edelleen.

Mä kuulin eilen aika huiman jutun ja tämä on muuten ihan tosi. Mun äidin kolleegan ystävä oli kärsinyt pahoista vatsakivuista ja kivut olivatkin yltyneet niin pahoiksi, että hänen miehen oli pitänyt soittaa ambulanssi. Kesken matkan sairaalaan nainen oli alkanut synnyttämään!!! Sairaanhoitaja oli sanonut, että rouva te alatte synnyttämään. Nainen oli ollut aivan shokissa, koska ei ollut tiennyt olevansa raskaana. Nainen oli siis täysin normaalipainoinen, kuukautiset olivat tulleet normaalisti vain pientä pömpötystä vatsalla, jonka hän oli pistänyt lihomisen piikkiin. Nainen synnytti 2 kiloisen terveen lapsen. Uskomatonta[&:] Näitä juttuja tapahtuu tosi harvoin, mutta eivät ne aivan mahdottomia ole. Epäilyttävää tässä kuitenkin on se, etteikö nainen tuntenut yhtään mitään sisällä kasvavastaan lapsesta. Lääkärit olivat selittäneet tapahtunuttta naisen poikkeuksellisella anatomialla. Kohtu oli ollut erittäin ylhäällä.

Eräänlaista toivoahan tämäkin antaa, mutta empä tiedä haluaisinko tällaista omalle kohdalle sattuvan.

Minä jään odottamaan viikonlopun yli josko ne menkat sielä vihdoin alkaisivat tulla niin loppuisi tämä hikoilu.

++++++kaikille[:D]

Tässä välis kerkeen kertoo teille ikävät uutiset, negahan sieltä verikokeista tuli[&:]
Eilisestä asti on ollu pientä punertavan väristä tuhrua(valkovuodon kaltaista) housuissa. Kai ne menkat sit alkaa. Silti mietityttää alkoholin juominen jos menkat ei ala kunnol[&:]
Mutta hyvää jatkoa kaikille, mä palailen sitte elokuun noin 9 päivä taas tänne[:)]

Moikka kaikille pitkästä aikaa. Olen tosiaan ottanut vähän etäisyyttä, en ole edes lueskellut teidän viestejä. Nyt selailin läpi. Onnea kaikille raskautuneille.

Kävin ottamassa sen tatuoinnin. Nyt oli sellainen tilaisuus tarjolla, ettei siitä voinut kieltäytyä. Vaan ainakin siitä ei ole pelkoa, että raskaana olisin, joten samapa tuo. [:D]

Ovis ei vielä pitäisi olla edes tulollaan (en ole edes laskenut päiviä tässä kuussa), mutta jotain sen tyylisiä merkkejä on tänään ollut. Mahassa on nippaillut melkoisesti. Ja sit sellanen "hassu" oire... En tiedä tuleeko muille, mut mulle ainaki tulee oviksen aikaan sellanen hirvee romanttinen puuska (kai se juontaa juurensa jostain luolamiesajoista, että nainen tiesi millon pitää harrastaa seksiä [;)]). Nyt on eilisestä asti ollut sellanen olo, että... että... hankala selittää, mutta sanotaan vaikka, että rakastan miestäni nyt "enemmän kuin koskaan". [:D] Ja nyt odottelen, että hän tulee iltavuorosta kotiin. Olen valmistellut hyvää ruokaa ja pientä romanttista yllätystä. [:)]

Jep, eipä mulla sen kummempia, ajattelin vaan välillä päivittää kuulumisia. [:D]

Voi hitsi Magenta ja noppa... No ehkä se ei vaan vielä tosissaan näy testissä. [&:] Mä oon kanssa näitä mun kesäkuukautisia manaillu ku ne aina välillä herättelee toiveita viikon tai parin myöhästelyllään ja sit kuitenkaan ei mitään. [:-] Mut toivotaan ettei ne nyt teillä alkais ollenkaan! [:)]

Inxulle  onnea uuteen yritykseen ja plussatuulia![:)]

Joo, en mä kanssa uskois että huvipuistolaitteesta vois olla mitään haittaa... Ei sitä kuitenkaan voi raskaana ollessaan elämistä lopettaa ja kaikkia tärähtelyjä tömähtelyjä tulee aina. Ainakii meikäläisellä tämä elo on yhtä vuoristorataa. [:D]

Muikku, tervetuloa! [:)] Mä oon kanssa pähkäilly että mistä alan laskemaan kiertoa kun vuoto saattaa olla semmosta tuhrua ekat päivät mut oon sit päättäny alkaa laskemaan siitä kun joudun siteen housuihin laittamaa. Ei kai sillä väliä jos aina laskee samalla tavalla (siis jos aina tulis ekat kaks päivää tuhrua ni kiertohan on ihan yhtä pitkä laski tuhrusta tai kunnon vuodosta). Näin ainakii mun matikalla. [;)]

Mirella, joo, kyllä mäkii itkin sitä kirjaa lukiessani mut myös nauroin aika paljon, varsinkin kun löysin itseni kaikista hömpötyksistä. [:D] Oon jopa miettiny että voisin lukea sen uudestaan kun siitä on tosiaan jo useampi vuosi kun sen ekan kerran luin ja nyt (vauvakuumeessa) se vois avautua ihan uudella tavalla. [:)]

Silvia, mulla on kanssa yks tuttu jolle kävi ihan samoin, ettei tienny yhtään että oli raskaana ennen ku synnytys käynnisty. Oli myös aika kova juhlimaan ja todella ihmettelen miten sieltä syntyi täysin terve tyttö kaikkien niiden juominkien ja tupakanpolton jälkeen. [&:] Arvaamattomia ovat nämä jutut.

Nyt tämä täti lähtee nukkumaan että huomenna taas jaksaa... Kauniita haaveunia ja oman vauvan kuvia kaikille!

Kuulostaa Adara ihanalta illalta![:)] Mulla tulee kanssa tommosia oloja aina välillä. [:)] Että sitä vaan kattelee ukkoparkaansa hymy huulilla ja koko ajan tarttis halata (ja ukkoparka on ihan paniikissa että mikä mua vaivaa...). Ja on vaan semmonen tosi rakastunu olo. [:)] En kyllä tiiä mistä ne mulla johtuu, just eilenkii olin ihan rakkauslumoissa vaikkei oviksen pitäis olla näillä mainkaan... [;)]
Mut ihanaa iltaa kuitenkii teille ja nyt mä meen ihan oikeesti nukkumaa...

Heips kaikille.
Pahoittelut nopalle negatiivisesta verikokeesta..oli varmasti kova pettymys haamujen jälkeen[:(]
Tänne ei kuulu ihmeitä, ovis oli alkuviikosta ja nyt ei taas voi muuta kuin odotella. Odotukset ei oo kauhean korkealla kun pupuilut jäi siihen kahteen kertaan tässä kierrossa. Mutta mistä sitä tietää,aika näyttää.
Kärsivällisyyttä ja plussatuulia kaikille!![:)]

Heips!
Minäkin lähden nyt pienelle viikonloppulomalle ja palailen ens viikon puolessa välis takaisin, jännät ajat menossa noin viikon sisällä pitäis olla ovis ja toivotaan et nyt tärppi kävis ja saisin sitten liittyä toukomasuihin ens kuun lopussa [:)]
Onnea myös muille ja hyvät viikonloput kaikille![:D]

Hellou kaikille :)

Pikkuhiljaa tässä on alkanut ärsyttämään, kun ei tosissaan tiedä nyt sitä kierron pituutta ton km:n jälkeen! Vaikka niiiiiiiin lupasin ittelleni, että enään en kattele kalenterista päiviä[:@]
Mutta silti.........[;)]

Joku tossa mainitsi lukeneensa Himoshoppaajan vauvan, ite luin kanssa ja oli aivan paras[:D] Sai itkeä ja nauraa, eli just sopiva päätä tyhjentävä kirja, suosittelen! :)

Pahoittelut kaikille menkkojen uhreille, ens kierrolla toivotaan parasta[;)]

Me vietetään tänää vanha kunnon tyttöjen ilta, saa jotain muuta mietittävää tähänkin elämään :D Ja tosissaan, ehkä jopa repästään ja lähetään miehen kanssa äkkilähdöllä ulkomaille parin viikon päästä[:D] Päästäs molemmat irti arjesta ja nauttimaan vain toisistamme....[;)]

Takaisin