joko nyt onnistaisi

Onnea plussanneet!! toivottavasti pysyvät kyydissä pienokaiset..

ja toivotaan plussia muillekkiin..

mulla ois ovulaation laskurin mukaan (jos kierto sama kuin viimeksi) pitäny olla pe tai la, mut en kyllä tainnu bongata sitä.. pupuiltua tuli ihan kiitettävästi ja nyt ootellaan tuottiko tulosta.. jos nyt ei tärppi käynyt niin sit ens kierrolla varmaan otan ovistikut käyttöön että oppisin kunnolla tunnistamaan oviksen ja tiedän että ovuloinko edes. Ärsyttää tämä odotteleminen.. jos vaikka ovulaatio olis tapahtunu aikasemmin ja kierto oliski lyhyempään päin muuttunu niin silti pitää varuilta oottaa ainaski 2 vko et alkaako menkat ja pääseekö testailemaan. Ois niin helppoo kun osais heittäytyä vaan luonnon armoille ja huomata jossain vaiheessa että hups raskaana ollaan, eikä koko ajan yrittäis etsiä oireita.. ensin ovulaatiosta ja sitten raskaudesta..

tuli vielä mieleen kun joku kertoi olevansa oviksen aikoihin "yltiö rakastunut" mieheensä.. mulla oli viikko sitten vähän samanlaisia oireita.. Yleensä kun viikonloppu menee kuten silloin olen todellisena mörkönä miehelle, mut sillon päin vastoin.. ihmettelin sillon itsekkin että mitäs tämä nyt on, ja mieskin hieman hämillään kun alkoi etukäteen anteeks pyytelemään eikä saanutkaan perinteistä naputus tulvaa niskaansa... oiskohan voinu olla ovis käsillä sillon.. jos, niin sit kiertokin vois olla pudonnut 38:sta lähemmäs 30:tä.. No aika näyttää..

Nautitaan elämän pienemmistä iloista siihen saakka kun se suurin ilmoittaa tulostaan!

kyllä se vuoto nyt vaan tuli kunnolla [&:]
oli yön aikana alkanut ja kyllä aamulla huomasi veren määrästä et on ihan kunnon menkat kyseessä.
tiedä sitten mitä ne ihmeili.

noh ehkä ensi kerralla sitten[:)]

onnea Magenta ihan hirmuisesti!!![:)]

ja toivotaan plussatuulia kaikille meille ei tärpänneille ensi kiertoon[;)]

Magenta: hirmusti paljon onnea! Ihanaa!

Ja kaikille muillekin plussanneille lämpimät onnittelut. Ja pettyneille voimarutistus. Täällä on tapahtunut hurjan paljon sillä välin, kun meikäläinen on istunut mökillä laiturin nokassa ja ihmetellyt kaunista suomalaista kesää. Siellä on saanut vähän etäisyyttä pahimpaan kalenterin vahtaamiseen ja muutenkin olen nyt tosi seesteisellä mielellä, kun tässä kuussa ei päästä vauvaa yrittämään, ellei sitten pikku siimahännät elä elimistössäni monta päivää. Me lähdetään huomenna sinne reissuun 11v kummityttöni meidän mukana. Kun köllötellään kaikki kolme samassa hotellihuoneessa, ei siinä paljon pupuilla. No, ens kuussa sitten yritetään senkin edestä.

Mä kanssa bongaan kadulla paljon raskaana olevia ja vauvanvaunuja työnteleviä äitejä. Haluaisin olla yksi niistä, joko ison mahan tai vaunujen kanssa, ihan kumpi vaan.

Ajattelin sanoa teille nuoremmille, että on hienoa, kun teillä on elämässänne mies, jonka kanssa voitte perheen perustaa. Mulla on elämä mennyt pitkän kaavan mukaan ja vasta nyt lähes nelikymppisenä rinnalla on mies, jonka kanssa voi harkita lasta. Kaikenmoisia hunsvontteja sitä on tullut nurkissa pyöritettyä ja niihin hedelmällisiä vuosia tuhlattua. Nyt on pelko puserossa, jos ei enää tärppääkään... vielä on onneksi ikää sen verran "vähän", että hedelmöityshoitoihin tarvittaessa pääsee. Adoptio sen sijaan ei enää ole meille mahdollinen, kun mies on 6 vuotta mua vanhempi, eikä me olla naimisissa (adoptioon kai edellytetään parin vuoden avioliittoa?).

Tsemppiä meille jokaiselle! Kiva, kun keskustelu on vilkasta ja ajatukset pyörii kaikilla samanlaisissa asioissa. [:)]

no joo... eipä olisi ehkä pitänyt vielä tulla iloitsemaan liika ajoissa... tänään puolenpäivän aikaan alkoi vuoto.. hieman "klimppistä", aluksi rusehtavaa, nyt äsken se oli jo kirkasta [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] toivon niin ettei olisi keskenmeno :(( mut on kyllä todella outoa, kun eilen plussasin vasta ja tänää plussasin ja heti alkaa vuoto :(((((

Vo ei Magenta...[:(] Toivotaan ettei tarkottas mitää pahaa ja pikkuinen pysyy kyydissä..Onhan monella ollu vuotoa ja jopa normaalia kuukautisiakin vaikka ollut raskaan. Haleja ja Voimia!!

kävinpä tänään ottamassa uuden tatuoinnin[:)], olin aikaa varatessani päättäny et jos on onnistanu ni sit en mene. Kysyin samalla tatuoijalta mielipidettä raskaana olevien tatuoimiseen ja hän sanoi että omalla vastuulla, et niis on sama tulehdusriski ku muissakin haavoissa, ei sen kummallisempaa. Jos siis on kyse ammattilaisesta ja puhtaista neuloista[;)]
mutta tosiaan menkat tuli tänään ja normaalin runsaina eli en todellakaan ole raskaana[:(]

sitten olin siskon ja hänen koiransa kanssa koirapuistossa 3h.
Se on mulle niin piristys aina, kun saa paijata kaikkia koiria ja koiran pentuja[:)]

Sitten kokeilin illalla ellokselta tilaamiani vaatteita jotka ilokseni sopivat päälleni enemmän kuin hyvin,
joka oli iloinen yllätys siksikin että osa oli taas kokoa pienempiä, eli olen laihtunut.Olen siis ylipainoinen edelleen, mutta vuodessa lähtenyt 10 kiloa siitäkin[:)]

Tänään siis ollut sellainen päivä, menkkojen aiheuttamasta mielipahasta ja kivuista huolimatta, että elämä tuntuu elämisen arvoiselta[8D]

Nämä kivat päivät auttaa jaksamaan kummasti ne vähemmät kivat[:D]

Magenta toivotaan kovin että kaikki olis ok, mullakin edellisessä raskaudessa tuli 2 menkat, meni kesken kylläkin myöhemmin mutta ei "menkkojen" aikana. Toivoa on[;)]

pieni muotoista galluppia kehiin, ihan mielenkiinnosta[:D]

1. oma ja puolisosi ikä
2. kuinka pitkä suhde teillä on takana, onko muita lapsia ja siviilisääty (avoliitto,kihlat,avioliitto...)
3. kuinka kauan olette yrittäneet raskautua
4. mitä keinoja käytätte raskautumisen auttamiseksi (kikkoja, ovisten tikuttamista,...)
5. onko takana keskenmenoja tai muita vaikeuksia raskauksien kanssa

ja vastaanpas nyt sitten itsekkin kun kerran utelenkin[8D]

1. itse 22, mies 23
2. 5 v, joista vuosi naimisissa, ei lapsia
3. elokuusta 2008 (vuoden)
4. ihan vaan seksiä joka toinen pvä menkkojen lopusta oviksen ohi ( ovis laskurilla laskettuna)
5. takana yksi keskenmeno toukokuussa 2009

Heippa kaikille piiitkän tauon jälkeen!

On vähän ollut häntä maassa viime aikoina, mutta lähenevä loma piristää kummasti. Onnea taas hurjan paljon kaikille plussanneille ja Magenta, pidän sulle täällä peukut ja varpaat pystyssä et kaikki menis hyvin!

Täällä ootellaan menkkoja alkavaksi keskenmenon jälkeen. Ärsyttää, kun ei yhtään taas ole perillä omasta kk-kierrosta. Parin viikon päästä menen sinne klamydia-kontrolliin ja samalla multa otetaan vähän sitä sun tätä testiä. Kävin viime viikolla ASIALLISEN tk-lääkärin (niitäkin siis löytyy- ihmekkös kun oli nainen) juttusilla ja se teki mulle lähetteen vihdoin ja viimein sinne lapsettomuustutkimuksiin! Ensi kuun loppupuolella päästään sinne. Oon kyl tosi onnellinen että mut vihdoin otettiin vakavasti. Valituksen aion tehdä siitä helmikuun tk-käynnistä, pyysin nimittäin nähdä paperini ja siellä oli suoranaisia asiavirheitä! Lekuri oli kirjannut että "ovat yrittäneet lasta syksystä 2008..." JA paskanmarjat! Tätä prosessia on jo eletty keväästä 2008. Taidanpa jo tänään tarttua luuriin ja kilauttaa poitlasasiamiehelle- oon täynnä pyhää vihaa sitä lekuria kohtaan ja valmis ristiretkelle...

Agervo, hienoa että vihdoin pääsit asiallisen lääjärin juttusille ja että pääsette sinne tutkimuksiin![:)] Kyllä se aiempi lääkäri tosiaan saisi vastuuseen joutua.

Wastiksen galluppiin vastailen samalla;
1.minä 28 mies 24
2.reilu 3v,avoliitto
3.Toukokuussa jätin pillerit eli kolmas yk meneillää.
4.Yhden kierron olen ovista tikuttanu, ja muutama greippi on tullu syötyä :D Laskuria tullu käytettyä.
5.Ei

Ihmettelen kyllä tätä naisen elämää, nuoruusvuosina sitä pelkää että jokaisesta ehkästystäkin kierrosta tulee raskaaksi ja sitten vanhempana sitä toivoo että vaikka ei nyt ihan minuutilleen ovikseen osunut niin ihme ja kumma kävisi... vai mitä olette mieltä?

Wastis:n galluppi:

1) Molemmat 28v
2) 10v yhdessä, 3v kihloissa ja 2kk naimisissa
3) Muutaman kuukauden tarkoituksella, joulukuusta 2008 ilman ehkäisyä
4) Aloitettiin laskemaan oviksia ja järjestettiin yhteistä aikaa kalenteriin
5) Ei tietääkseni, mahdollisuus tietenkin on kun suvussakin on lapsettomuutta

Vastauksia galluppiin:

1. minä 31, mies 36
2. 5,5 vuotta, joista yksi naimisissa, ei lapsia
3. toinen yrityskierto meneillään
4. greippimehu, oviksen tarkkailu laskurista, mutta kun viime kierto oli mitä oli... niin seksiä vähintään joka toinen päivä ihan koko kierron ajan
5. vaikeuksia ei onneksi vielä olla koettu

Hyvää huomenta!
Ihan uutena tulin nyt tänne ja vähän pihalla, kuinka homma toimii...
Jospa nyt kuitenkin vastailisin mäkin tähän galluppiin..

1. minä 33v ja mies 34v
2. 4v oltu yhdessä, joista 1v naimisissa. Mulla edellisestä liitosta 3 poikaa.
3. Pillerit jätetty pois juhannuksena, vauva saa tulla kun on tullakseen. Ekaa yhteistä siis yritetään [:)]
4. Ei mitään erityisiä kikkoja käytetä-ainakaan vielä...
5. 1 keskenmeno ollut alkuraskaudessa vuonna 2002.

Eli vasta hetken aikaa on yritetty iltatähteä, meidän ekaa yhteistä vauvaa, vaikka jo joskus vannoin että lapsiluku on täynnä ja naimisiin en mene jne... heh [;)]  Mutta täällä sitä siis ollaan ja odotellaan josko joku päivä se testi oliskin positiivinen!

Aamupäivää[:)]

Vastailempa tähän galluppiin, elikkäs:

1. minä 27 ja hän 29
2. 8 vuotta yhdessä, vuosi naimisissa
3. ilman ehkäisyä 1 vuosi
4. ei todettuja keskenmenoja

Mulla ei vieläkään menkat ole alkaneet ja viimeksi kun testailin perjantai aamuna niin negatiivista näytti, mutta mulla on nyt viikon menkat myöhässä eikä muita oireita edelleenkään kuin alavatsakipuja ja turvotusta. Pitänee testailla uudestaan[;)] Harmittaa vaan tuo testailu, kun se maksaa niin paljon. En ole vielä sortunut tilaamaan netistä tukkupakkauksia[:D]

Jeps, eipä muuta kuin toivottavasti plussanneilla plussana pysyy ja onnea meille sitä odottaville.

Voih, ei magenta, toivottavasti ei mitään vaarallista! Vaikka varmasti kyllä pelästyttää tuollainen! [:o]

Tervetuloa Tyttö Koo!

Galluppiin vastailen siis mäkin:

1. Minä 28v, mies 30v
2. 4v yhdessä, vuosi kihloissa, 4kk naimisissa
3. Pillerit lopetin joulukuussa 2008, sen jälkeen enemmän tai vähemmän aktiivista yritystä.
4. Ekat puol vuotta meni vielä ihan iisisti odotellessa mutta sen jälkeen on greippimehua juotu, foolihappoja popsittu ja nyt tikuttelen ekaa kertaa ovistakii...
5. Plussannut en ole kertaakaan eli ei todettuja keskenmenoja. Yksi todennäköinen alkuraskaudessa...?

Silvia suosittelen niitä tukkupakkauksia! [;)] Voi testailla välillä niin ku varmuuden vuoksikii. [;)] Mä jo aattelin että jos kerralla tilaan ison säkillisen ni sitte ne varmaan jää käyttämättä kun ekalla plussaan... Mulla se ei toiminu mut koita sä! [:D]

Ja muikku ihan samaa mieltä tuosta että nuorempana pelkäs aina että olis vahinko sattunu ja mietti miten selviää lapsen kanssa opiskeluista yms. Ja ihan paniikissa oltiin jos menkat oli vähänkii myöhässä. Nyt vaan miettii että jos tää näin hankalaa on ni turhaan oon itteeni pumpannu niitä hormooneja (siis pillereitä) vuosikaudet. 
Meillä kehityspsykan luennoilla puhuttii kuinka naiselle iskee semmonen kriisi kun biologinen kello alkaa tikittämään ja silloin ainoa asia mitä pystyy ajattelemaan on se vauva... Silloin vaan naureskelin että näkis vaan kun muhun saa joku ujutettua vauvakuumeen... [:D] Ja tittididii, tässä ollaan! [:D] Mulla ei oikeesti oo ikinä ollu mitään vauvakuumeiluja aikasemmin ja sen takia sitä tuntee olonsa ihan hölmöksi kaikkien näiden ovistikkujen ja greippimehujen keskellä... [:D] Mut minkäs sille luonnolleen mahtaa. [:D]

Tevetuloa minunkin puolestani Tyttö Koo[:)]
Tänään ollu ihan mukava päivä, työkaverin kanssa vammailtu ihan urakalla ja naurua on riittäny :) Hommattiinpahan vielä liput Madonnan keikallekkin[:)]
Eilisen olikin astetta isompi kyrpä ottassa heti ku töihin pääsin ja näin minkä sotkun pomo oli jättäny jälkeesä, vaik mä puunasin sille kaiken tip top kuntoo kun se palas lomalta [:@] Palkkakin tuli viis päivää myöhässä, ei oo ikinä ennen sattunu,koska MÄ olen aina muistuttamassa kaikesta! Huomas et oon ollu lomalla ku mikää ei toiminu. Hatutti ihan kauheesti ja marmatin melkee koko päivän, sit alko helpottamaa, purkautuminen tekee nannaa välil hehe [:D]
Tänää kävin hakemassa vielä Kiinalaista pöperöäkin pitkästä aikaa, nam[:)]
Mitään ihmeempiä/suurempia oireita ei oo täsä kierrossa ollu,(Ovulaatiosta on noin viikko,viime ma tai ti) pientä vihlontaa alamasus välil ja tänää tuli päivällä veskissä käydessä pieni viiru kirkkaanpunasta verta liman seassa..ja nyt äsken jotain vähän oranssihtavaa limaa tooosi vähän. Muuten ei mitään.
Minkäänlaisia johtopäätöksiä en aio vetää, ei se kannattanu viime kuussakaan. Menkkojen pitäs alkaa ens ma-ti ja sittenhän sitä tietää.
Mukavaa viikkoa kaikille :)

Vastausta galluppiin [:)]

1. Minä 25 ja mies 26
2. 7½ ollaan oltu yhdessä, kihloissa 5 vuotta ja vuosi kohta naimisissa. Lapsia ei ole ennestään.
3. Vuosi tuli täyteen äskettäin
4. Seksiä mahdollisimman usein (jtp- systeemillä), ovistikkuja, greippimehua...
5. Ei todettuja keskenmenoja

------------------------

(.) vieläkään ei menkkoja näy ei kuulu, eikä edes tuhruttelua [:D] Vielä en ole toista r-testiä uskaltanut tehdä [&:] Jos nyt odottaisi muutaman päivän ihan rauhassa ja katsoo loppuviikosta onko menkat alkanut [:)]
Meillä on lauantaina 1. hääpäivä, joten kovasti toivon että menkat tajuaa pysyä poissa [;)] mieluiten vielä sen 9 kuukautta [:D]

Magenta, mikä sulla on tilanne?
Wilhelmiinalle tsemppiä ja peukut pystyyn että saisitte ihanan 1.vuotis lahjan [:)]

Tässä tiedot minusta:

1. minä 33 ja mies 47
2. kymmenen vuotta hengailtu yhdessä
3. kohta vuosi yritetty
4. peiton heiluttelu ;)
5. keskenmeno rv11 alkukeväästä, raskas kokemus, vieläkin sattuu

Aurinkoa kaikille!

Eveliina

Takaisin