Aaaaargh...[:@] menkat alkoi eilen muutamien päivien viiveellä kuten ounastelinkin, että täällä mennään sitten taas kp 2/28...ja yk 8 lähteepi käyntiin...Pettymyshän se taas oli, mutta yritän aatella sit niin, että no parempi, että alkoivat sitten vaikka vähän myöhässä kuin se, että olisivat olleet poissa vaikka muutaman kuukauden. Toivottavasti Joan* pystyt ajatteleen jotenkin samaan tyyliin...että vaikkakin harmi, että ne menkat tuli sieltä niin nyt ainakin pääsee yritys kunnolla käyntiin, sullahan oli nyt ekat luomut. Joillakin voi kestaa useita kuukausia pillereiden jälkeen ennenku menkat palaavat. Vaikka onhan se niin, että kun tää babykuume on niin kova, tuntuu välillä että mikään selittely ei lohduta just sillä hetkellä kun kuukautiset iskee päälle.
Adara, älä vielä luovuta - pidän isosti peukkuja, ettei niitä tamponeja tartte kaivaa sieltä käsiveskasta ja saat sen plussan vielä myöhemmin!
Tuosta ihmisten ajattelemattomuudesta (tai tyhmyydestä) vielä, kun tosiaan jotkut laukoo suustaan ihan mitä sattuu ja ne ei edes aina tajua sitä, että se voi oikeasti loukata toista, niin toi Joaninkin pähkäilemä "kesän alkoholitilaisuudet" -aihe on kanssa yksi aihealue mikä välillä jos nyt ei loukkaa niin suuresti ihmetyttää tai siis ihmisten reagointi siihen, että joku ei juo. Jos joku vetää hirveet perseet (ja alkaa sit esimerkiksi haastaan riitaa, oksentelee jne), niin kukaan ei koskaan kysele sellaiselta tyypiltä, että miksi sä juot. Mutta sitten jos joku haluaa olla selvinpäin ihan omasta tahdostaan, niin sitten monet kyllä kyselee, että no mikset sä ota mitään. Miks aina pitää olla joku "HYVÄ" syy olla juomatta, eiks se riitä että ei vaan tahdo. No, tää suomalainen juomakulttuuri on tällasta, mut silti kyllä mun mielestä enempikin pitäis miettiä sitä miksi ihmiset dokaa ku että miks ne on selvinpäin. Kun alettiin yrittää lasta niin mä tein sellasen päätöksen, että en ota mitään, koska tunnen sen verran hyvin, että tiedän etten sit jaksais just miettiä että mitä jos mä nyt otan ja jos se sit vaikuttaa jne. Tällä en todellakaan tarkoita sitä, että jotenkin katsoisin kieroon niitä, jotka ovat tehneet toisenlaisen ratkaisun, jokainen tekee juuri niinkuin parhaaksi katsoo. Oon joutunut selittämään juomattomuuttani joissakin tilaisuuksissa. Oon sanonu vaan, että mulle ei nyt maistu tai jos on alkanu oikeen meneen jankkaamiseksi niin oon sanonu, että mulla on nyt yks sellanen aika vahva lääkekuuri menossa niin en uskalla ottaa...ja jos joku on alkanu uteleen, että mikäs mulla on vaivana niin oon vaan todennut, että ei mitään kuolemanvakavaa mutta en halua sen kummemmin kertoa. Yleensä kukaan ei sit enää ole kehdannut esittää jatkokysymyksiä...ja loppuillasta moni on ollut niin kännissä, ettei ne ole edes huomannu, että mä en juo mitään [:)] On kyllä totta, että usein sieltä tulee myös se "ooksä paksuna" kysymys, mutta siihen olen todennu vaan että "voi etkö sä tosiaankaan tiedä, että voi olla muitakin syitä olla juomatta..." Tähän vielä lisäyksenä, että joskus nuoruudessa oon kyllä juhlinut aika rankastikin ja lisäksi oon seurustellut useamman vuoden alkkiksen kanssa, että se varmaan ehkä osittain vaikuttaa mun omaan juomakäyttäytymiseen nykyisin. Alkkis on siis exä, ei nykyinen mieheni. Sori, tais mennä aihe vähän vauvakuumeiluaiheen vierestä, toivottavasti ei haittaa [:)]
Nyytti, kuten Ansku81 myös kirjoitti niin raskaana ollessa se hiiva saattaapi iskeä...ja lisäksi eikös sulla ollut niitä "kivoja" uniakin...että hui vitsi, jänskättää josko vaikka olis SITÄ itseään +++++++ [:)]